katten :waarom altijd overgeven op kleed?

05-09-2014 21:00 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Overal ligt vinyl en mijn katten kiezen altijd het kleed of de stoffen bank.

Wie weet waarom?
Mijn kotsen gelukkig altijd op het zeil. *klopt af* Ik heb er drie, dus dat is wel fijn..
Alle reacties Link kopieren
Mijne heeft nog nooit op het kleed gekotst. Eén keer op de bank. Verder eigenlijk altijd netjes op het laminaat of evt de venstebank.
Alle reacties Link kopieren
Ieuw...

Mijn kater kotst ook veel - en je hoort ook als hij gaat kotsen, dus soms kan ik hem nog verplaatsen (nee, niet op de bank).

Poes kotst nooit :-).
Alle reacties Link kopieren
Ja, altijd op kleedjes, bank, mandjes ed. Het ergste was vorige week. Toen kotste er eentje van boven uit de kattenpaal, die naast de bank staat, recht over me heen. Ik ben nog nooit zo snel onder de douche gerend....
Ik heb me dit ook al vaak afgevraagd. Onze honden doen dit trouwens ook en ook op de meest vervelende plaatsen. Een vriendin van mij had een kat die het regelmatig in bed deed. Mjammie
Buitendeur staat open en dan net voor de deur binnen kotsen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb uiteindelijk maar afscheid genomen van mijn hoogpolige vloerkleed. Herkenbaar dus. Maar sinds ander voer kotst katlief ook niet meer moet ik eerlijk zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat komt er speciaal voor naar binnen. En inderdaad op de mat, het kleedje, de trap en op snoeren. Vind ik zo raar..... Stofzuigersnoer, snoertje van een lamp. Echt, why?!
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven