Low-budget klussen

09-10-2010 18:03 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk bij de bouwmarkten naar restpartijen verf etc, misschien zit net jouw kleur er bij.

Ook kun je een klantenpas halen (bij de Gamma en volgens mij ook bij Karwei) waarmee je korting kunt krijgen op je aankopen.



Succes met klussen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Kym schreef op 09 oktober 2010 @ 19:40:

Maar dit is in je huiskamer dan toch, die klok?Klopt.
Alle reacties Link kopieren
Jaa, Action is zo'n outlet natuurlijk!

En inderdaad, het materiaal is altijd vrij prijzig en ik gooi het erna het liefst gewoon weg, en bij de Action is het wel redelijk betaalbaar geloof ik.



Krijg er wel helemaal zin in! En muren in keuken schilderen lijkt me toch beter.mooier trouwens, meteen plafond e.d meenemen.
Teal, daar had ik nou echt nog nooit van gehoord! Ik ben een beetje blauw/groen kleurendoof, maar noemen we dat niet gewoon petrol?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee Hema, ik heb het ook maar hier op 't forum geleerd, maar als je er op googled, dan zie je wel de kleur die ik bedoel
Waar het forum al niet goed voor is! Ik heb die kleur ook in mijn huis, vindt het erg mooi. Ik heb hele lange boekenplanken tegen een witte muur en die planken heb ik teal geverfd. Steekt onwijs leuk af tegen de muur.



Wat ik ook mooi vind is een gekleurde muur, dan een strakke robuuste lijst erop met bijvoorbeeld een behangetje met de kleur van de muur er weer in.



Enneuh, postcrossing kaartjes in de wc?
Alle reacties Link kopieren
Heb even op Petrol gegoogled en dat bedoel ik hoor die kleur!



En wat mijn idee is: dat korte muurtje volledig in die kleur en dan zwarte lijsten met foto's erin er tegenaan.
Hoi Kym!



Klusidee



Klusopedia



Handige tips



Kleurinspiratie
Alle reacties Link kopieren
Leuk!

Dank Aub!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven