Oops! voel opeens kittens bij mijn poes?

16-04-2015 20:18 3049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, even kijken waar ik ga beginnen...

Onze lieve poes van bijna 5 is toen ze 6 maanden was geholpen...

Ze speelt dan ook vrolijk buiten en niks aan de hand...

tot zo ver.....



De laatste tijd viel het ons al op dat ze toch echt wel heel veel dikker werd, echt zo'n drachtige buik.

Aangezien ze een aantal jaar geleden geholpen is dachten we dat dat echt uitgesloten was.

Maar toen ze vanavond op haar rug lag (doet ze normaal ook niet) kon ik toch echt niet om die buik heen.. Heb mijn hand erop gelegd en ik voel duidelijk beweging van binnen!! op meerdere plekken ook !!

Meteen mijn man erbij geroepen en jaaa hoor die voelt het ook, overduidelijk.



Oke even relaxt.... morgen de dierenarts bellen denk ik maar.

Maar goed om me zo snel mogelijk toch even in te lezen wat info opzoeken op internet. Daar lees ik dat je kittens kunt voelen vanaf 7 weken en dat een kat ongeveer 8 weken drachtig is..

Dus om alvast zoveel mogelijk info te verzamelen, voor het geval dat..... Wie voelde er duidelijk kittens bij de poes en hoelang daarna beviel ze?

Wat kan ik ala minuut nog regelen en wat moet ik echt in huis hebben of weten (mocht het opeens toch beginnen)



Ik hoop dat iemand me hier een beetje op weg kan helpen zodat ik iniedergeval met een gerust hart kan gaan slapen vannacht.



Dankzij een tip; hieronder de linkjes naar de filmpjes met dagelijkse updates van ons leven met 9 pups, 4 kittens en 3 kinderen



Geboorte kitten nummer 3

Geboorte kitten nummer 4

Mauw met haar kittens + nieuwtje!

Update 1# Met Bo lopen en de kittens zijn aan het spelen

Update 2# Nieuw plekje voor Mauw en Bo heeft er moeite mee

Update 3# Kittens wegen Bo is onrustig en over de bevalling van Mauw

Update 4# Fase 1 van Bo haar bevalling

Update 5# Fase 2 van de bevalling van Bo van 9 pups

Update 6# Kittens puppies Kittens Puppies Kittens Puppies

Update 7# Kwispelende staartjes en valse noten

Update 8# Puppies wegen naar de markt en nog meer

Update 9# Kittens goed bekijken en slapende puppys

Update 10# Moederdag met 9 puppies 4 kittens en 3 kinderen + wat ik van ze kreeg

Update 11# Nieuw huisje voor donderstraaltje en de keuzes uit de pups

Update 12# Knuffelen in pyjama's en wankelende puppy's

Update 13# Bambi's onder de puppy's

Update 14# Pups ontworming geven en meer

Update 15# Kittens aan de wandel + geboortegewicht vs gewicht nu

Update 16# Pups en kittens beter bekijken

Update 17# even kort voorstellen

Update 18# Een definitieve keuze

Update 19# Pups en kittens steeds actiever

Update 20# Change of plans en speelparadijs

Update 21# Een rustig dagje

Update 22# Puppy meets kitten

Update 23# Hier wordt ik blij van na slecht nieuws

Update 24# Playtime

Update 25# Pups en kittens ontwormen en stiekem naar de overkant

Update 26# Pups voor het eerst pap en kittens aan het spelen

Update 27# Weer terug

Update 28# Heerlijk genieten met al die spelende en slapende beestjes

Update 29# 3e keer ontwormen vast voedsel en kittens op onderzoek uit

Update 30# Naar de dierenarts uitslag puppytest en voor het eerst naar buiten
Alle reacties Link kopieren
quote:miraan schreef op 02 november 2015 @ 12:11:

Ik was ook benieuwd. Ltl laat iets van je horen?Mag ze dat zelf bepalen?
quote:lionlily schreef op 02 november 2015 @ 17:16:

[...]





Mag ze dat zelf bepalen?lekkere reactie dit, ken je de achtergrond van dit topic of reageer je gewoon in het wilde weg?
Alle reacties Link kopieren
quote:gismo72 schreef op 02 november 2015 @ 18:00:

[...]





lekkere reactie dit, ken je de achtergrond van dit topic of reageer je gewoon in het wilde weg?Ik heb het hele topic op de voet gevolgd, vanaf het begin. Ik vind het nogal drammerig om steeds een reactie te verwachten nadat een topic al tijdenlang is gestopt. Ltl zal vanzelf reageren als ze daar weer behoefte aan heeft. Zo niet, dan vind ik een reactie 'laat iets van je horen' nogal dwingend.
De 3000 reacties zijn toch al bijna behaald, dan wordt het topic vanzelf gesloten.

Hopelijk gaat alles goed met LTL.
Alle reacties Link kopieren
Lionlily het was niet gebiedend maar vragend bedoeld. Vandaar ook het vraagteken zonder uitroepteken. Ik denk dat ltl al die belangstelling heus waardeert.
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve allemaal,



Wauw wat lang geleden dat ik hier ben geweest....

Mijn dochter is inmiddels volledig hersteld en heeft nergens meer last van,

Mijn man heeft een lange weg te gaan en zal nooit meer helemaal de oude worden...



Ondanks dat ik niet veel heb laten horen heb ik vaak aan jullie gedacht... alle mooie en lieve kaartjes hebben we bewaard en gaan we een leuk bord mee maken waar we ze allemaal op maken...

Jullie zijn een enorme steun en afleiding geweest.



Doordat mijn man niet in staat is te werken maak ik extra uren waardoor ik dus veel werk helaas. Het is niet anders en we proberen er de voordelen van in te zien.. hij is iniedergeval thuis bij de kindjes en ik heb tenminste de mogelijkheid om veel te werken dus ergens zijn we ook gewoon dankbaar daarvoor.



De kittens zijn net zulke kleintjes als Mauwie gebleven, heerlijk! Mimi (koetje) zien we regelmatig omdat ze bij de buurvrouw woont en dat is zo leuk !! Mauw gaat er ook regelmatig op visite haha



De pups zijn echt al groot geworden en super mooi! we hebben 2 maand geleden een tussentijdse reunie georganiseerd en dat wat hartstikke leuk ! de mensen die wilde komen zijn weer helemaal deze kant op gekomen en hebben we mee gewandeld in het bos en daarna nog wat gedronken met zijn allen.. heel erg leuk !



Ik hoop dat alles goed gaat met jullie, en weet dat ik met regelmaat aan jullie denk !



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Oh en wat zou ik graag persoonlijke op jullie kaartjes willen reageren !

Helaas staan er geen adressen bij.... zelfs recent heb ik nog kaartjes ontvangen... doet me zoveel
Alle reacties Link kopieren
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren




Hier een foto van drie van de pups
Leuk dat je van je laat horen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lieve Living, ik dacht gisteren nog aan je topic hoe fijn je even te horen.

Wat een mooi bericht en een geweldige foto.



Veel sterkte met alles daar er word nog steeds aan jullie gedacht!
black-shoes wijzigde dit bericht op 21-01-2016 17:30
Reden: ingekort
% gewijzigd
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
Wat een leuke foto zeg! Fijn te horen dat het naar omstandigheden weer redelijk goed gaat met jullie.

Sterkte met alles hoor.
Alle reacties Link kopieren
Leuk deze update! Heel veel succes met het gezinsleven
"I love not Man the less, but Nature more..."
Wat een leuke foto!

Wat is het een turbulente tijd voor je, LTL. Geweest, met al dat kleine grut, maar ook nu met de veranderd omstandigheden.

Dank voor de update en veel sterkte voor jou, je man en je gezin gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Wat een hectische periode hebben jullie acht de rug, Livingthelife! Ik hoop dat jullie rust vinden binnen deze nieuwe modus. Voor jou al het wel zwaar zijn, extra werken en daarom de zorg rondom jouw man. Sterkte!!

Maar juist daarom toch superleuk om een update te lezen. Wat zijn de pups groot geworden! En wat zien ze er goed uit! En wat zal jullie huis nu leeg zijn, haha!



Het was ontzettend leuk om het reilen en zeilen van de honden-, poezen- en livingfamilie te volgen. Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Wat een heftige tijd voor jullie, hopelijk vinden jullie samen weer helemaal een nieuwe draai (daar zijn jullie al goed mee op weg, zoals ik het lees).



Ik heb toevallig gisteren nog het mooie lapje gezien, want ik was bij mijn vriendin en het is echt een lieve poes. Mijn vriendin zegt was ze maar wat feller, want haar kleuter kan soms best iets te wild zijn, maar de poes vindt alles prima dus. Ik had nog een kruiptunnel over die onze katten niet leuk vonden en die gegeven, daar lag ze meteen in te spelen, erg grappig. Het is natuurlijk ook nog een jong beestje. Ze is heel mooi en lief, het gaat erg goed.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hoi Living,



wat leuk om weer van je te horen! Heftige tijden bij jullie zeg, ik hoop dat jullie daar je draai in kunnen vinden.



Onvoorstelbaar zeg, die foto van de pups! Je kunt het al bijna geen pups meer noemen. Ze zien er prachtig uit. En wat een leuk idee om zo'n reünie te houden. Herkennen de pups elkaar dan ook weer?



Je hebt me echt laten genieten van al je belevenissen, bedankt. Hopelijk komt er weer rustiger vaarwater aan voor jullie
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je er ondanks alles even bent, wat een lieve foto en wat zijn ze gegroeid en mooi.

Fijn dat je man bij de kindjes kan zijn en jij wat meer werkt. Wens jullie heel veel sterkte voor nu en in de toekomst.
het is nooit te laat om te leven
Alle reacties Link kopieren
Wat lief en attent dat je ons even bijpraat. Ook ik heb veel aan jullie gedacht. Mooi dat de hondjes en katten het zo goed doen. Ik wens je samen met je gezin alle goeds toe !!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat je weer een berichtje post! Hopelijk gaat het nu alleen nog maar de goede kant op!



Wat zijn de pups groot al zeg! Wauw!



Wanneer ik me rot voel, kijk ik nog regelmatig naar je filmpjes. Ze fleuren me altijd weer op.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Lieve reacties !



Bedankt daarvoor... ik heb er weleens over nagedacht om nog af en toe filmpje te uploaden over m'n leven ofzo...

Alleen denk dat dat 10x minder interessant is dan al die leuke pups en kittens haha

Dus heb er wel over nagedacht of ik er niet op een andere manier nog invulling aan kon geven met filmpjes maar daar kwam ik niet echt uit haha
Alle reacties Link kopieren
Wat heb ik genoten van het beestenspul, kijk ook regelmatig nog. Natuurlijk krijg je die belevenissen niet meer, maar je deed het zo leuk en lief. Je hebt het nu al zo druk. Hoe gaat het met de pup die jullie zelf hebben gehouden en met Bo en mauw. Liefs voor jullie
het is nooit te laat om te leven
Wat lief dat je nog een update komt geven LTL!

En wat hebben jullie een hectische tijd achter de rug.

Ik hoop dat het voor jullie nu een beetje rustiger is.

Heb nog regelmatig aan jullie gedacht, dus waardeer de update heel erg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven