Pinterest

23-12-2012 17:16 148 berichten
Wie is er hier ook lichtelijk Pinterest verslaafd ? Welke categorien volgen jullie ?

Ik volg voornamelijk DIY & Crafts en Food & Drinks.
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje. Doe ik iets verkeerd vraag ik me af?

Ik zit soms een hele tijd van alles te bekijken op Pinterest , als ik dan afsluit en dan de volgende dag weer verder ga , dan begint hij weer van voor af aan en die plaatjes die ken ik nu wel , ik zou dan gewoon weer verder willen waar ik bijvoorbeeld gebleven was ???
Heb je toevallig geen tags aangegeven waar het nog op is blijven staan? Ik vind het met welke.nl ook vaak weer hetzelfde wat ik zie, jammer wel.
Alle reacties Link kopieren
Het maakt niets uit met of zonder tags , veel hetzelfde , dan heb je het op een gegeven moment wel gezien. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik alles al heb gezien??



En hoe kom ik nu op cooqz ??
je kunt op verschillende borden klikken. Als ik pinterest open dan kom ik inderdaad op mijn eigen bord waar ook de borden van mijn pinvrienden staan.. dat is inderdaad altijd hetzelfde tenzij een van mijn pinvrienden iets nieuws gepind heeft. Ik klik daarna dan boven in de balk op "populair" of op alles en dan op een bepaald bord. Deze zijn elke dag anders.
Alle reacties Link kopieren
Als je bovenaan klikt op "Everything" dan krijg je alle plaatjes te zien die in de afgelopen minuten wereldwijd zijn gepind. En dat zijn er veel! Klik je er even later weer op, dan krijg je weer allemaal nieuwe plaatjes te zien.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips , zo werkt het beter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maylea schreef op 05 januari 2013 @ 22:58:

[...]

Ik heb de boel inmiddels goed georganiseerd Fijn om te lezen dat het gelukt is. Is ongetwijfeld een stuk overzichtelijker nu.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
quote:Akakia schreef op 14 januari 2013 @ 16:44:

[...]





Fijn om te lezen dat het gelukt is. Is ongetwijfeld een stuk overzichtelijker nu.Ja, het is veel beter nu. Nu nog wat minder pinnen en wat meer dingen maken die ik heb gepind
Alle reacties Link kopieren
Hier ook Pinterest ontdekt, superleuk! Al heel veel leuke ideeen opgedaan. Hebben jullie ook regelmatig dat je n plaatje niet kunt pinnen en dat er gezegd wordt dat die geblockt is ofzo? Kwam het al een paar keer tegen in de korte tijd dat ik pin.
quote:elena82 schreef op 15 januari 2013 @ 07:58:

Hier ook Pinterest ontdekt, superleuk! Al heel veel leuke ideeen opgedaan. Hebben jullie ook regelmatig dat je n plaatje niet kunt pinnen en dat er gezegd wordt dat die geblockt is ofzo? Kwa



m het al een paar keer tegen in de korte tijd dat ik pin.Ja klopt vaak bekijk ik het eerst en pin het daarna .
Alle reacties Link kopieren
O ik ben ook verslaafd..........

Ik kan ook vaak niet pinnen , jammer!

Ik heb zelf ook al het een en ander geplaatst. Maar hoe plaats je meerdere foto's bij een item weet iemand dat?

Ik pimp heel vaak oude meubels en dan vind ik het leuk om een voor en na foto te plaatsen maar ik kan er maar 1 plaatsen.



Er komen ook heerlijke recepten voorbij , maar allemaal in het engels natuurlijk ik vind dat wel een probleem. De ingrediënten kennen wij hier soms niet en de ovenstanden zijn ook heel anders??

Hoe doen jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb ik dit topic geopend?



Leuke ontdekking en vaak heel mooie foto's...



Ik ben verslaafd.
Alle reacties Link kopieren
up
Alle reacties Link kopieren
Even dit board uppen. Ik ben sinds gisteren ook lid, maar ik snap het niet helemaal!

Op mijn profielpagina staan onder 'following' maar vier boards (zo heten die dingen toch?) terwijl ik er veel meer volg. Tenminste: daarbij heb ik op 'follow' geklikt en daarvan verschijnen ook plaatjes op mijn startpagina. Hoe werkt dit?

Ik wilde namelijk wat van die boards wissen, omdat je van tevoren verplicht een paar moet kiezen en ik die achteraf toch eigenlijk niet wilde volgen. Maar die kan ik dus niet allemaal terugvinden. Hoe kan ik dat zo'n board verwijderen/niet meer volgen?



Snapperniksvan..
Alle reacties Link kopieren
Maryni83 Als je in je eigen profiel staat zie je rechts boven aan followers staan als je dat aanklik zie je degenen die je volgt en een button unfollow op die button moet je klikken en als je er dan even uitgaat en weer in is het betreffende weg.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een Pinterest account maar ik snap er vooralsnog niks van. Dus ik houd het eerst maar bij FB en Twitter.
Alle reacties Link kopieren
Maar bij 'following' (die bedoel je denk ik, want niemand volgt mij?) staan lang niet alle boards die ik volg, dus kan ik ze ook niet allemaal unfollowen. Ik heb het net weer even geprobeerd, door wat nieuwe boards te gaan followen, maar slechts één daarvan verschijnt dan onder 'following'...
Alle reacties Link kopieren
quote:Maryni83 schreef op 27 januari 2013 @ 10:53:

Maar bij 'following' (die bedoel je denk ik, want niemand volgt mij?) staan lang niet alle boards die ik volg, dus kan ik ze ook niet allemaal unfollowen. Ik heb het net weer even geprobeerd, door wat nieuwe boards te gaan followen, maar slechts één daarvan verschijnt dan onder 'following'...

Onder "Following" staan de personen van wie je boards volgt, dus niet alle boards zelf. Als je van een persoon meerdere boards volgt, krijg je daar dus maar 1 melding van. Je kunt dan bij die persoon zelf achterhalen welke boards je van hem/haar volgt.



De boards die je net bent gaan volgen om te testen, waren die van 1 persoon? Zo ja, dan klopt het dat je maar 1 melding krijgt onder "Following". Zo nee, dan weet ik het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Farida999 schreef op 09 januari 2013 @ 15:03:

Hoe kom ik op Cooqz ??



Het is cooqx



www.cooqx.nl
Alle reacties Link kopieren
quote:Rifkaa schreef op 27 januari 2013 @ 11:52:

[...]



Onder "Following" staan de personen van wie je boards volgt, dus niet alle boards zelf. Als je van een persoon meerdere boards volgt, krijg je daar dus maar 1 melding van. Je kunt dan bij die persoon zelf achterhalen welke boards je van hem/haar volgt.



De boards die je net bent gaan volgen om te testen, waren die van 1 persoon? Zo ja, dan klopt het dat je maar 1 melding krijgt onder "Following". Zo nee, dan weet ik het ook niet.



Ah, dit geeft al wat duidelijkheid. Misschien is dat gedeeltelijk het probleem. Maar ik volgde aan het begin ook twee science boards. één ervan stond in die lijst en heb ik eruit gegooid, maar nu staan er nog steeds plaatjes op mijn pagina (wel een beetje onderaan).

Of blijven die er altijd nog (even) in staan als je een board hebt unfollowed (owww die termen ).
Alle reacties Link kopieren
quote:Maryni83 schreef op 27 januari 2013 @ 12:52:

Maar ik volgde aan het begin ook twee science boards. één ervan stond in die lijst en heb ik eruit gegooid, maar nu staan er nog steeds plaatjes op mijn pagina (wel een beetje onderaan).

Of blijven die er altijd nog (even) in staan als je een board hebt unfollowed (owww die termen ).

Nee, als je een board hebt ge-unfollowed , dan horen daarvan geen plaatjes meer op je eigen startpagina te staan. Ergens moet je dus nog één of meer boards unfollowen.



Als je op de betreffende plaatjes klikt kun je zien op welke boards ze staan. Onder het plaatje staat dan "Pinned onto the board ...". Klikken brengt je op dat betreffende board, dat je vervolgens kunt unfollowen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom ik ooit nog vanachter die computer cooqx is ook al zo leuk.......
quote:friezinnetje schreef op 27 januari 2013 @ 11:56:

[...]





Het is cooqx



www.cooqx.nlEn bedankt weer nieuwe verslaving erbij vrees ik !
Alle reacties Link kopieren
quote:Farida999 schreef op 16 januari 2013 @ 07:23:

O ik ben ook verslaafd..........

Ik kan ook vaak niet pinnen , jammer!

Ik heb zelf ook al het een en ander geplaatst. Maar hoe plaats je meerdere foto's bij een item weet iemand dat?

Ik pimp heel vaak oude meubels en dan vind ik het leuk om een voor en na foto te plaatsen maar ik kan er maar 1 plaatsen.



Er komen ook heerlijke recepten voorbij , maar allemaal in het engels natuurlijk ik vind dat wel een probleem. De ingrediënten kennen wij hier soms niet en de ovenstanden zijn ook heel anders??

Hoe doen jullie dat?

Pinterest pint plaatjes per stuk. Als je wilt dat op één plaatje meerdere foto's staat dan moet je ze dus samenvoegen tot één bestand.

De pin is tegelijk ook een link. Dus als iemand een oude kast ziet met 'before' en ze zijn nieuwsgierig naar het eindresultaat, dan moeten ze dat kunnen vinden door op de pin te klikken. Je kunt dat ook in de beschrijving zetten.



En over die recepten: veel Amerikaans ja, dus soms is het jammer maar helaas omdat de ingrediënten hier niet te krijgen zijn. Soms kun je het vervangen voor iets anders.

Temperaturen en hoeveelheden kun je gewoon omrekenen naar celcius en kilo's/liters.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 27 januari 2013 @ 14:33:

[...]



En bedankt weer nieuwe verslaving erbij vrees ik !



Graag gedaan



Heb daar een account, gaat niet zo supersnel hoor met nieuwe recepten plaatsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven