PostNL Verhuiskadoos

27-11-2016 19:19 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij de verhuisservice van PostNL krijg je bij de service van drie maanden doorsturen een Verhuiskadoos met vouchers.

Een 'uniek geschenk van bedrijven die u willen helpen met uw verhuizing'.

Ik neem aan korting bij de gamma etc maar ik kan nergens vinden of dit wat waard is.



Iemand hier ervaring mee?
Denk veel kortingen en reclame. Geen ervaring, echter hou er rekening mee dat het werkt als zwangerboxen. Je gegevens worden gebruikt voor diverse reclamedoeleinden en marketingdoeleinden. Daarnaast zullen er vast interessante zaken bijzitten.
Alle reacties Link kopieren
Het is een cadeau, waarom moet het een bepaalde waarde hebben?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Wij kregen afgelopen week ook ineens zo'n box, terwijl het huis echt al 2.5 maand van Funda af is haha. Zitten best leuke vouchers bij!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben onszelf er overigens nergens voor aangemeld
Alle reacties Link kopieren
Ik denk de gebruikelijke meuk met aanbiedingenfolders die in feite voor iedereen gelden, met wat bonnen erbij die in feite ook voor iedereen gelden. Ik bedoel, tegenwoordig krijg je gewoon elke dág 25% korting bij de Gamma of de Praxis, want er is elke maand wel een "actie" (Zomeractie, Halloweenactie, Decemberactie, Voorjaarsactie, enz.).
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare OP. Lid vanaf februari 2011 en dit is het allereerste bericht. Bijzonder.
quote:Monatala schreef op 27 november 2016 @ 19:34:

Het is een cadeau, waarom moet het een bepaalde waarde hebben?Omdat het geen cadeau is. Gratis bestaat niet :-)
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de verhuisservice niet gebruikt, maar kregen de doos wel (ongevraagd) in de bus. Er zitten wat kortingsbonnen in van winkels en restaurants in de omgeving, en ook een paar bonnen voor gratis producten. De inhoud zal per plaats verschillen natuurlijk. Ik heb de bonnen nog niet gebruikt en veel ervan zijn voor mij ook niet interessant, maar het gratis appeltaartje van een supermarkt ga ik wel een keer ophalen
Alle reacties Link kopieren
ok, bedankt paar leuke dingen - appeltaart! - maar voor megakorting bij de bouwmarkt hoef ik het niet te doen dus.

dan neem ik de 2 weken service, scheelt weer.
Alle reacties Link kopieren
Hou er rekening mee dat PostNL bij elke versie je gegevens verkoopt. Ik had in No-time bergen reclame over nieuwe verzekeringen etc in de bus.

Die doos met lokale kortingsbonnen komt volgens mij niet via PostNL, die kreeg ik zowel toen ik wel post had laten doorsturen als toen ik dat een half jaar later niet had gedaan (niet mogelijk omdat er mensen met dezelfde naam op mijn oude adres bleven wonen, nl mijn ouders). Geen idee waar die hun gegevens vandaan halen. In elk geval niet van iets waterdichts, want ik werd een paar maanden geleden opnieuw welkom geheten in de buurt en ik woon hier al jaren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven