raad gevraagt, 19 jaar in een huurwoning , in hoever oude staat??

01-06-2007 11:03 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo ik heb een vraagje mijn schoonouders gaan verhuizen na 19 jaar in de zelfde woning gewoont te hebben.nu heeft mijn man de woon en hal vorig jaar helemaal opgeknapt met verf, laminaat door het hele huis (behalve de keuken) er is een tussen wandje weg gehaald wilde we in het geheel doen maar omdat het zooo oud was lukte dat niet.verder hebben er overal schrootjes tegen de muur gezeten ( keuken, slaapkamer en badkamer) dat heeft daar ook 19 jaar opgezeten.nu moest dit eraf en verder mocht alles blijven zoals het was tot de nieuwe bew zouden komen voor evt overname.nu is mijn vraag het volgende.vorige week moest mijn schoonouders de sleutel inleveren en dus de opzichter kwam die kraakte echt alles af, alles wat mijn man gedaan had was niet goed, behang dat los zit moest vast, kleuren waren niet goed ( op de muur) keuken was verziekt ( er zaten spotjes onder de keukenkastjes dus nu zie je gaten zitten) en van 1 keuken kasje hebben ze 2 lades gemaakt dus een deurtje zoor midden gezaagt. de keuken zou een nieuwe in moeten komen want die is verziekt.keuken vloer is een drama 19 jaar geleden hebben de vorige bew lijm resten laten zitten en die zitten er nog steeds mijn schoonouder hebben er zelf klevende tegens op gehad die geen lijm resten achter laten dat moet er nog allemaal afgehaald worden.kort om het gaat in de duizende euro's lopen en dat hebben ze niet want ze hebben alleen een ww uitkering.nu komt mijn echte vraag in hoever mag je een huis in die 19 jaar veranderen en moet je weer terug in de oude staat brengen , ik heb gehoord dat na een lange tijd niet meer hoeft maar wat in daar van waar??mijn schoonvader ligt nu met een beroerte in het ziekenhuis.de sleutel is nu ingeleverd al een week , nog steeds geen nieuwe huurder alles zit er nog in het laminaat voor overname , een toog enze.ze hebben nog niet eens een brief verstuurd naar een nieuwe huurder hoorde wij onder tussen kunnen wij niet verder omdat we niet weten wat we moeten, nieuwe laminaat kan maar als het niet over genomen wordt nemen we dat mee naar het nieuwe huis maar we zijn nu bang dat hun het verzieken van de woon waard.wie weet raad????? ik hoop snel wat te horen gr westlandse 



bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd. Was een reactie op een topic van vóór de jaartelling.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wordt een topic uit 2007(!!!) omhoog gehaald?4 jaar oud!
Alle reacties Link kopieren
Krijg nou wat, had ik net als een paar anderen niet gezien.

Dat huis is inmiddels al lang gesloopt. ;)
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven