Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Wat naar Tonks Hoewel het relatief fijn is dat ze een korte lijdensweg heeft gehad. Mooi dat jullie haar nog samen kunnen begraven straks.



Slof, was juffrouw Kip er weer?



Aha, dat is dus bearspray. Dat ziet er wel wat serieuzer uit dat dat kleine spray-flesje dat ik voor ogen had. Maarre.......het stinkt dus vooral? Wat een verhaal
Alle reacties Link kopieren
Nee het prikt in je ogen, het is pepperspray.



Tonks wat jammer vh konijn. Niks leuk zulk nieuws in je vakantie.
Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
Het is komkommertijd bij de Tetters we kukelden haast vd 1ste pagina af



Iedereen lekker in het zonnetje?
Optimist tot in de kist!
Nah, ik zit een beetje te hangen. En te googelen.

Kwam vandaag iets tegen over sterilisatie via de essure methode, dat klinkt wel goed, maar uiteraard kom je vervolgens allemaal horror-verhalen tegen. Kent iemand van jullie het? Het is zonder operatie, via de vagina worden 2 veertjes in je eierstokken geplaatst en daardoor groeien die dicht. Volgend jaar moet mijn implanon eruit en ik twijfel of ik er weer eentje laat zetten.



En verder was ik me aan het verlekkeren op wimdu.nl, en heb ik nu weer zin om op vakantie te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Het nadeel van essure vond ik dat je daarna nog 3 maand met condoom moet vrijen omdat het niet gelijk veilig is. Daarom heb ik voor de ouderwetsche methode gekozen. Gewoon 3 sneetjes, klemmetjes er op en klaar. Oké, je bent wat langer bezig misschien met herstellen maar dat had ik er wel voor over. En na de lisexsicie na de pap 3b wilde ik geen gefrut van binnen.
Hm, ik hou er niet zo van om in me te laten snijden merk ik. En die 3 maanden kan ik prima overbruggen door mijn staafje nog even te laten zitten, dus dat is het punt niet.

Op de één of andere manier lijkt die essure wat natuurlijker, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Het schijnt wel pijnlijker te zijn als je nooit bevallen bent, omdat je baarmoedermond dat stugger is.



Nou ja, ik heb nog even bedenktijd. Vroeg me af of iemand hier ervaringsdeskundige was of er eentje kende.
Alle reacties Link kopieren
Na de Mirena voor mij geen gefrut meer daar , ik ben helemaal hiephoi met mijn Sayana prikpil! Geen buikkrampen/steken meer en ook helemaal niet meer ongesteld. Eén keer in de 13 wkn een prikje in mijn buik en that's it. Ik heb wel van Essure gehoord maar ken niemand die dat heeft gedaan eigenlijk. En zoals altijd met dat soort dingen, lees je meer horrorverhalen dan positieve ervaringen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Dat kan ik me voorstellen, Olijf, dat je daar geen zin meer in hebt!

Maar ik zou het wel lekker vinden om helemaal geen extra hormonen meer binnen te krijgen. Al ben ik wel benieuwd wat er dan met mijn menstruatie gebeurt.



Dat je op internet altijd de horrorverhalen leest, klopt. Daarom hoop ik ook op positieve ervaringsverhalen.
Hier geen Essure kennis. Ben voorlopig nog blij met mijn Mirena.



Bweuhhhh. .brakke dag. Gisteren tot 2.00 in een bar gehangen.

Afspraak met een oude kennis van MO die hier reisleidster is. Was gezellig maar vanmorgen een punthoofd.

Liggen uit te brakken aan het zwembad nu.

poekel heeft net een plak ham op en water en ligt naast ons op een tas heel diep te slapen
Klinkt als een prima dag zo, Bieb. Zeker na zo'n avond.
AHA Bieb, poekel zit al op de tas, nog ff en hij zit erin . Heb je een foto?



Hier geen sterilisatie ervaringen en Sloffriend heeft er gelukkig een knup in!



Nou ja, zat ik half uurtje geleden aan de keukentafel, hoor ik opeens een vieze natte flats! En ja hoor, juffrouw Kip liet er zo maar 1 op de vloer kletsen . Gelijk naar buiten geschopt!
Het romantische landelijke leven Slof.......



Ik zit hier lekker mutserig te genieten van mijn wapperende was, die in een mum van tijd droog is. Maar ineens realiseer ik me dat het dan dus toch best flink waait en ik wilde op de fiets naar de stad. Moeilijk moeilijk, wat te doen?
pffff wat een dilemma . Ik zou lekker gaan fietsen, heb je gelijk weer beweging gehad en je hebt minstens 1 keer de wind mee!



Ik ben vanochtend lekker naar de kapper geweest, goed stuk eraf. Ik ben weer van het idee afgestapt om het te laten groeien.
quote:Slofje schreef op 31 juli 2014 @ 13:19:

pffff wat een dilemma . Ik zou lekker gaan fietsen, heb je gelijk weer beweging gehad en je hebt minstens 1 keer de wind mee!



Goed plan. Is denk ik wel echt lekker op de fiets nu.



Ik ben vanochtend lekker naar de kapper geweest, goed stuk eraf. Ik ben weer van het idee afgestapt om het te laten groeien.Ook een goed plan. Kan me jou niet zo goed voorstellen met lang haar, eigenlijk. Heb je je krullen nog?
Ja, maar dat zat niet meer, omdat ik alles op 1 lengte had. Nu is het bovenop allemaal weer korter en dan valt de krul ook beter. Kan dus weer kiezen tussen glad en krul.
*niet jaloers*

*niet jaloers*

*niet jaloers*

*niet jaloers*

*niet jaloers*

*niet jaloers*



Zucht, het helpt niet.
haha, maar jouw haar is lekker steil en hoef je niet te fohnen (toch?) en daar ben ik weer jaloers op! Gewoon lekker op laten drogen en klaar is Splintertje!
Hahaha, was het maar waar! Dat zou ik heeeeeel graag willen!

Ik sta elke ochtend te föhnen hoor, anders hangt het kaarsrecht omlaag, zonder enig model of volume.

Maar wel goed om te horen dat het er natuurlijk uit ziet, met mijn geföhn.
oh dat wist ik niet. Ben dus niet meer jaloers
Alle reacties Link kopieren
Hey Slof heb jij krullen??

Ik ook, en ik heb er net een stuk vanaf laten knippen en het krult nu helemaal.

Ik doe er weinig aan.

Oh en trouwens mijn haar is eindelijk gestopt met uitvallen. Ik haarde nog erger dan onze beesten bij elkaar opgeteld.



Bieb, geniet lekker van het slome dagje, klinkt zalig zo aan het zwembad.



Slof met haar maffe beestenbende.

Ik vind kippen lekker leuk.



Wat is het geworden Splint? Fiets?



Het is hier nog vroeg, ik was om 6 uur al klaar wakker. We zitten hier in een soort van hittegolf, dag na dag temperaturen over de 30

op de een of andere manier kan ik er dit jaar slecht tegen. Ik ben juist normaal zo'n zomermens maar nu verlang ik haast naar sneeuw.



Zaterdag komt mijn vriendin met haar dochtertje. We leven er al zolang naar toe en nu is het eindelijk zo ver. Morgen heeft G vrij dus kunnen we de kamer klaar maken en ik wil nog een boel eten voorbereiden zodat ik weinig te doen heb op tijdens het bezoek.
Optimist tot in de kist!
Leuk dat je vriendin komt, Fantje en dan straks ook nog Pilou! Wat een feest . Dat lijkt me zo moeilijk, zo ver weg zitten en niet even familie en vrienden kunnen zien als je dat wilt. Ik heb af en toe al moeite met Engeland, terwijl je zo weer in Nederland bent als je wilt.



Ja, ik heb krullen van mezelf, maar fohn het dus meestal steil. Nu de bovenlaag weer een beetje in laagjes is geknipt valt de krul ook weer beter, anders vind ik het er zo onverzorgd uitzien. Iedereen vind de krul leuker staan, behalve ikzelf .

Oh en wat fijn dat je haar weer vast blijft zitten . Haaruitval lijkt me heel erg.



Ik vergeet altijd hoe laat het bij jou is, Fantje, toch eens een keertje ergens opschrijven (8 uur vroeger kan ik maar niet onthouden ). Misschien komt het wel omdat je niet lekker in je vel zit plus medicatie, dat je wat minder tegen de warmte kan? Is het bij jullie in huis een beetje uit te houden of heb je airconditioning?
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 31 juli 2014 @ 15:40:



Slof met haar maffe beestenbende.

Ik vind kippen lekker leuk. Kippen zijn leuk en helaas ook lekker , maar als ik een keertje kip eet ga ik wel voor de biologische 3 sterren kip. Straks moet ik de kippen achterlaten en dat vind ik zo verschrikkelijk erg . Ik ben al een tijdje bezig om hier en daar te informeren of mensen kippen willen, maar helaas is haan Jopie het probleem. Kipjes zouden zo bij mijn vriendin kunnen, maar die woont in een woonwijk. Heeft zelf wel kippen trouwens. Op de boerderij hier tegenover woont een vrouw, sinds kort weduwe, en die heeft van alles rondlopen (hertjes, ezels enzo) en volgens mij ook 1 of 2 kipjes zonder haan. Haar ga ik ook vragen. Ik moet dat gewoon goed voor mekaar hebben, met de garantie dat ze tot hun dood lekker kunnen scharrelen. Buureikel zegt dat ze wel bij zijn kippen mogen, maar dat doe ik dus niet, want vertrouw dat voor geen meter. Andere optie is misschien nieuwe bewoners.
Alle reacties Link kopieren
Of je eet ze op. Je eigen biologische drie sterren (?) kip/haan





Het Viva forum is papaja.
Fantje, superleuk hoor, die bezoekjes uit Nl.

Ik heb laatst een nieuwe weer app op m'n foon gezet en ook Calgery als favoriete plaats erin gezet. Dus ik had al gezien dat het warm is ja. En er staat ook bij hoe laat het bij jou is, dus dat is handig.



Het is trouwens de fiets geworden en het was lekker. Ook heet. Dus toen zat er niks anders op dan een ijsje te eten bij thuiskomst.

Trouwens, wat oom erg lekker en fris is: bar-le-duc met citroen en munt.
Tonks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven