Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Jaha, dat zei man ook al.

Maar ik zei: hoeft niet, dat kan ik wel onthouden.



Zo, ik ben benieuwd. Zojuist 2 offertes opgevraagd voor het laten spuiten van de keukenkastjes en de eettafel. Echt geen flauw idee wat dat kost. De bedoeling is dat de blauwe kastjes gebroken wit / crème worden en de eettafel eindelijk een glad en egaal.



Bieb, leker gebrommert en pannenkoeken gegeten? Wij gaan straks ook aan de pannenkoekers, toevallig! En toen ik net door de polder reed, waren er opvallend veel motorrijders. We doen dus eigenlijk een beetje hetzelfde vandaag.

En Plou laat enge plaatjes zien op fb. Zoiets.

Heel toepasselijk



Oh das nog best duur hoor dat spuiten, hoop dat je dat ingecalculeerd hebt.

Maar dan is je keuken wel weer als nieuw en dat is ook wat waard.



Brommerritje was fris maar erg mooi. Ik hou ervan al die kleuren bladeren aan de bomen.

Daarna pannenkoeken waren heerlijk. Maar nu wel weer op de bank. De koppijn die ik al 4 dagen heb zit er nog steeds :( Nu maar ibuu 600 er tegenaan.
*bwurps*



4 pannenkoeken op.



Ik heb echt geen idee wat het kost Bieb. Vast minder dan nieuwe deurtjes. Maar als het te veel is, doen we het gewoon niet. Of zelf, hoewel me dat een pokkeklus lijkt.



Lijkt me heerlijk ja, nu zo'n rit maken op de brommert. Sowieso heerlijk om buiten te zijn nu, ik ben gek op de herfst. Lekker fris, de geur van brandende open haarden
Balen van die hoofdpijn zeg. Enig idee waar het vandaan kan komen?
Eerste offerte is al binnen en het valt me niet tegen: 1600 euro voor keuken en tafelblad. Inclusief demonteren, halen, brengen, monteren en spuiten natuurlijk.



En ik wilde nog iets zeggen, maar dat ben ik alweer vergeten.



Bieb, hoe is het met je hoofdpijn?

Een van de boeken die je me gestuurd hebt, heeft nu trouwens de thriller-prijs gewonnen: de Kraamhulp.

Heeft iemand die al gelezen?
Best een hoop geld ¤1600 maar ik had meer verwacht.

Gaat door dus? Hopelijk is de ander nog iets beter geprijsd.



Kraamhulp heb ik gelezen maar ik was niet laaiend enthousiast, gewoon wel oké.

Mijn hoofdpijn sluimert helaas nog wat stom hoofd. Of eigenlijk stomme nek want daar komt het weg.
Ja, het is best een hap geld, maar ik was bang voor meer. Dit zouden we wel willen, de keuken is dan wel weer flink opgeknapt. Die andere had nog meer gegevens nodig, dus hopelijk heb ik daar morgen een antwoord op. Vons het wel verrassend dat ze allebei al direct reageren.



Hm, tijd voor een dagje sauna met een relaxte massage dus? Of even langs de hapto?
Hapto ben ik mee uitgepraat, helemaal geen zin meer aan.

Ik zou wel eens een fijne massage willen, maar eens op zoek hier in de buurt.

En tot die tijd moet MO maar een beetje kneden



Kent iemand hier het kattenvoermerk Smilla?

Ik wil voer gaan bestellen bij Zooplus en zie dat ze erg voordelige Urinary hebben.

Alleen staat er maar 1 review bij en die gaat niet over het Urinaygebeuren maar over de vorm en smaak.



http://www.zooplus.nl/sho ... droog/smilla/adult/448477
Smilla staat volgens mij wel goed bekend.

Bij de samenstelling staat echter wel mais als hoofdbestanddeel, dat is weer niet zo heel geweldig.



Hier nog wat reviews, maar dat is ook nog niet zoveel.....
Alle reacties Link kopieren
Nee, ken het merk niet. Ik stap ook niet meer over. Stelletje éénkenners hier. Die zak die ik hier nog heb staan, of zakken, ga ik naar het asiel brengen denk ik.



Balen van nek Bieb. Masseur is wel lekker denk ik. Even onderhoud



Valt opzich wel mee Splint. Zelf doen wordt lang zo mooi niet en als je dit laat doen, ben je voorlopig weer klaar met de keuken



Ik overweeg de aanschaf van een vloerkleed. Voor een kleed niet heel duur (300 euro) en denk wel een stuk prettiger voor mijn tochtige woning aan de voeten en denk dat het geluid ook een stuk minder hol is.

Als ik nou inderdaad een extra bonus krijg van mijn werk, ga ik eens richting de ikea denk ik... Wat een gedenk.
Ik heb 10 kilo van mijn vaste merk besteld en die andere erbij om te proberen.

Ik denk juist dat de afwisseling voor de poeken fijn is. Maar of zij het mee eens zijn...

Of er nog echt noodzaak is voor Urinay weet ik eigenlijk niet. Monster had geen gruisprobleem. Had een rare vernauwing in de pasbuis.

En Isa was de poes met gevoelige blaas en zij is er niet meer helaas.



Ik hou het er maar op omdat ze al jaren niet anders krijgen. Weet niet wat gewoon voer doet.





Kleed lijkt me lekker Plou. Heb je al wat op het oog dat je dat bedrag noemt?

Plaatje?

Ik had (toen jullie bij mij waren) een kleed van Karwei. Antraciet en voor weinig.
Jouw link geeft geen Smilla Splint ?
Alle reacties Link kopieren
Balen van nek Bieb...ik denk dat een lekkere massage dan idd de beste optie is. Is het geen migraine?



Smilla ken ik niet. Ik ben nu zelf sinds een maand of 3 overgestapt op Perfect Fit (voor huistijgers ) en ben daar supertevreden over. Fido's vacht is zo mooi, hij glimt als een spiegeltje en geen roos meer en hij kotst ook nauwelijks meer. Volgens mij vult dit ook beter want ze doen er langer mee en vinden het erg lekker. Dus ik ben blij!



Vandaag weer lekker wat in de tuin gewerkt en een uur lopen beppen met de buuf
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, dat wou ik nog zeggen Splint: jouw digi-d perikelen kwamen me bekend voor



En kleed is leuk idee Plou!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Oh en Bieb: ik snap je ergernis nu over Under the Dome



Pompompom...een jaar wachten op het derde seizoen
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Zo...



Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Olijfje_ schreef op 27 oktober 2014 @ 21:35:

Oh en Bieb: ik snap je ergernis nu over Under the Dome



Pompompom...een jaar wachten op het derde seizoen

Dát en dat ik me gaanderweg enorm begon te ergeren aan de pruilbek van Julia Shumway en de ongeloofwaardige personage Jim Rennie

...en wel blijven kijken hé
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Bieb, het is idd een achterlijk zooitje bij elkaar. Maar ik wil gewoon weten wat het hoe & waarom is van die Dome!!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik ben nu op Netflix bezig aan een heerlijke serie.

http://www.imdb.com/title/tt1442109/

Life unexpected, kijk nu naar afl. 11 en het stopt bij 26
quote:Bieb2.0 schreef op 27 oktober 2014 @ 21:22:

Jouw link geeft geen Smilla Splint ?

Huh? Dat gek.

Nou ja, Smilla wordt gemaakt door dezelfde fabrikant als Cosma, daar heb ik altijd Cosma snackies van. Dat zijn gedroogde stukjes vlees, zonder verdere toevoegingen. Klinkt gezond, maar of dat wat zegt over Smilla weet ik niet.

En ik zou denk ik gewoon die urinary houden. Als dat goed gaat, is het een beetje tricky om te gaan experimenteren.



Kleed is een goed plan, Plou. Zowel voor tegen koude voeten als tegen galm. Je kunt inderdaad voor best weinig al een behoorlijk kleed vinden, ook soms bij Praxis ofzo. Ook onder de 300 euro. Voordeel van een goedkoop kleed: kunnen de katten zich lekker uitleven en als ie niet mooi meer is kop je zo weer een andere.quote:Olijfje_ schreef op 27 oktober 2014 @ 21:30:

Oh ja, dat wou ik nog zeggen Splint: jouw digi-d perikelen kwamen me bekend voor

Fijn om daarin niet alleen te zijn!
Smilla heeft ook Urinay en die heb ik besteld.
Bieb, ik heb Kattovit (Renal en Sensitive) voor Teun en Koos en ze vinden het erg lekker. Urinary zit ook in het assortiment, in 2 smaken. Het is betaalbaar en het wordt met smaak weggesmikkeld.
*grr*



Nog 1 dag en dan krijgen we een nieuwe jas! Ben benieuwd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven