Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!







Veel plezier weer!



En een link naar topic 31
Dan zal het inderdaad best druk worden volgend jaar, Tonks! Ik wist niet dat je ook via een betaald iets kan inschrijven. Zou wel fijn zijn als je dan zeker weet dat je erbij zit.



Slof, leuk dat friend er nog is! En dat hij aan relatie-opbouw doet met de poezels

Akelig van Joris zeg Ik heb dat spul nooit gebruikt, weet niet of het werkt. Maar baat het niet, dan schaadt het ook niet lijkt me. Alleen in je portemonnee......

Hopelijk slaat de prednison goed aan!
quote:NymphadoraTonks schreef op 31 juli 2015 @ 22:02:



Bah, wat naar zeg Slof. Ik heb geen ervaring met dat spul. Ik heb het idee dat het heel duur is en niet werkt. Maar dacht zoiets ooit hier op het forum gelezen te hebben.Bij de DA kostte het zo'n 30 euro. Vulling gaat een maand mee en dan moet je natuurlijk weer een navulling kopen, dus idd niet goedkoop. Ik ga volgende week eerst maar eens even googlen.
Alle reacties Link kopieren
Feliway-verdamper, werkt het?
Het Viva forum is papaja.
Thnx Tonks. Meningen en ervaringen lopen uiteen, dus uitproberen is de enige optie, maar deuren en ramen dichthouden vind ik eerlijk gezegd wat minder. Eerst maar eens kijken hoe de medicatie aanslaat en dan verder kijken
Hahaha, eigen schuld, dikke bult. Boontje komt om zijn loontje. Enzo.

Hoe debiel ben je als je op een gordeldier gaat schieten?!

http://www.nu.nl/opmerkel ... nde-kogel-gordeldier.html
quote:Splinter_ schreef op 31 juli 2015 @ 21:34:

Oh jee, geen fijne thuiskomst zeg! Dat is balen! Maar dus wel thuis kunnen komen na de levenskus van de ANWB?



Gelukkig thuis kunnen komen, toen de motor liep liep ie.

Accu zou tussen 9-18 bezorgd worden vandaag en de accumeneer was er gewoon om 9.30

MO heeft de accu er in gezet en alles werkt weer.