Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!







Veel plezier weer!



En een link naar topic 31
Dan zal het inderdaad best druk worden volgend jaar, Tonks! Ik wist niet dat je ook via een betaald iets kan inschrijven. Zou wel fijn zijn als je dan zeker weet dat je erbij zit.



Slof, leuk dat friend er nog is! En dat hij aan relatie-opbouw doet met de poezels

Akelig van Joris zeg Ik heb dat spul nooit gebruikt, weet niet of het werkt. Maar baat het niet, dan schaadt het ook niet lijkt me. Alleen in je portemonnee......

Hopelijk slaat de prednison goed aan!
quote:NymphadoraTonks schreef op 31 juli 2015 @ 22:02:



Bah, wat naar zeg Slof. Ik heb geen ervaring met dat spul. Ik heb het idee dat het heel duur is en niet werkt. Maar dacht zoiets ooit hier op het forum gelezen te hebben.Bij de DA kostte het zo'n 30 euro. Vulling gaat een maand mee en dan moet je natuurlijk weer een navulling kopen, dus idd niet goedkoop. Ik ga volgende week eerst maar eens even googlen.
Alle reacties Link kopieren
Feliway-verdamper, werkt het?
Het Viva forum is papaja.
Thnx Tonks. Meningen en ervaringen lopen uiteen, dus uitproberen is de enige optie, maar deuren en ramen dichthouden vind ik eerlijk gezegd wat minder. Eerst maar eens kijken hoe de medicatie aanslaat en dan verder kijken
Hahaha, eigen schuld, dikke bult. Boontje komt om zijn loontje. Enzo.

Hoe debiel ben je als je op een gordeldier gaat schieten?!

http://www.nu.nl/opmerkel ... nde-kogel-gordeldier.html
quote:Splinter_ schreef op 31 juli 2015 @ 21:34:

Oh jee, geen fijne thuiskomst zeg! Dat is balen! Maar dus wel thuis kunnen komen na de levenskus van de ANWB?



Gelukkig thuis kunnen komen, toen de motor liep liep ie.

Accu zou tussen 9-18 bezorgd worden vandaag en de accumeneer was er gewoon om 9.30

MO heeft de accu er in gezet en alles werkt weer.



Je wandelavontuur klinkt gaaf Daar betaalden wij grof geld voor op Madeira.



Leuk Tonks van de 4-daagse. Hoop dat dat lukt. Ik hoorde van iemand anders dat het moeilijk wordt om in te schrijven omdat alle mensen die 5 keer of meer gelopen hebben eerst gaan.



ZM is idd nu niet slanker Hij praat nog iets minder maar misschien baal hij wel dat wij er weer zijn ipv jullie.



Leuk Slof dat de pantoffel er nog is En niet leuk van Koos.

Ipv Feliway zou je ook de rescue druppels van BachBloesem kunnen proberen. Kost weinig. Baat het niet, schaad het minder je portmonnee.

http://www.bachrescue.nl/con_dieren.asp
quote:Splinter_ schreef op 01 augustus 2015 @ 11:57:

Hahaha, eigen schuld, dikke bult. Boontje komt om zijn loontje. Enzo.

Hoe debiel ben je als je op een gordeldier gaat schieten?!

http://www.nu.nl/opmerkel ... nde-kogel-gordeldier.htmlNou echt precies wat ik dacht.
Da's fijn van die accu, Bieb. Is het gewoon klaar en hoef je niet verplicht te wachten vandaag.



Ik wilde net op de site van Natuurmonumenten een reactie zetten over die route, maar dan wordt dat via Facebook gedaan, met naam en foto en al. Vind ik stom. Dus heb ik maar een gewoon bericht naar NM gestuurd en mogen zij het erop zetten.

Ik denk trouwens wel dat jouw tocht in Madeira nog indrukwekkender was hoor. En dolfijnen hadden ze hier ook niet
Alle reacties Link kopieren
Daar is dat Via Vierdaagse dus weer handig voor. Dat is alleen voor debutanten en dan heb je gewoon een plek.



Schieten op een gordeldier en zelf de kogel opvangen is gewoon karma.



Wat een onzin Bieb dat ZM zou balen. Tuurlijk is hij veel blijer met zijn echte baasjes! Maar ik vind ons wel goede tijdelijke vervangers



Ik heb trouwens een dierenborstel bij de action gekocht. Echt een fijn ding voor die dikke deur hier. Heb een tweede dikke deur aan haar in de prullenbak gegooid. Op de rooie werkt het weer minder. Ik heb hem ook over een kussen voor de katten gehaald en dat werkt ook wel prima





Het Viva forum is papaja.
quote:Bieb2.0 schreef op 01 augustus 2015 @ 12:05:

[...]





Leuk Slof dat de pantoffel er nog is En niet leuk van Koos.

Ipv Feliway zou je ook de rescue druppels van BachBloesem kunnen proberen. Kost weinig. Baat het niet, schaad het minder je portmonnee.

http://www.bachrescue.nl/con_dieren.asp



Bieb: Bach is een goed idee! Helemaal niet aan gedacht. Ga morgen googlen.



Tonks: succes met het inschrijven voor de 4daagse! Ik heb 'm 1x gelopen, maar nooit meer . De beste tip die ik voor je heb (naast trainen) is een slaapadres in de buurt! Als ik tussendoor naar huis was gegaan, was het me nooit gelukt!
Alle reacties Link kopieren
Hallo maisjes, hoe is het met jullie?

Nog spetterende weekendplannen?
Alle reacties Link kopieren
Helaas geen wilde weekendplannen. Morgen is mijn moeder jarig dus we kunnen weer lekker zweten in de auto, daarna je opvreten van ellende en dan weer zwetend en wel terug naar huis. We willen tegen een uur of 10 weg zodat we om een uur of 4 weer naar huis kunnen. Gelukkig moeten we ook vroeg weg want er is niemand thuis en de hond moet wel uitgelaten worden.

Zondag hoop ik in de tuin te kunnen liggen in bikini.

Verder zit mijn eerste vakantieweek er al weer bijna op. Nog 2 weken!



En gisteren kreeg K een appje. Van zijn rechterhand op het werk. Heeft die oetlul zijn been gebroken en kan K maandag weer aan het werk. Daar gaat weer een week vrij. Hij gaat nog wel regelen dat ie de rest van de week wel weer vrij is.

En ik heb ook liever dat hij dinsdag thuis is. De nieuwe vaatwasser wordt dan geleverd en geïnstalleerd.
Maar gelukkig ben je positief ingesteld
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha




Nee, ik heb het pas zwaar: eerste nacht in Hof van Saksen, met mijn ouders in één huisje. Voor morgenochtend moeten we maar even een volgorde afspreken voor de badkamer

Nog 6 dagen te gaan.

Maar… het was wel gezellig hoor. Broers en zus, hele bups neefjes en nichtjes, lekker weer, niks mis mee. Alleen even aan denken dat ik niet in mijn blote kont door het husje moet lopen.



Gisteren is Elmervrouw in ons huis getrokken. Was leuk om haar te leren kennen. Sammi vond het helemaal prima, dus dat komt wel goed daar. Fijn
Alle reacties Link kopieren
Heb je Elmervrouw wel het contract laten ondertekenen? Verplicht hier schrijven over je poekel en haar vakantie.



Fijne vakantie Splintertje!
Het Viva forum is papaja.
Haha Tonks, niet gedaan. Het was wel liefde op het 1e gezicht tussen haar en Sammi.

Ik ben zoooo benieuwd hoe het gegaan is en of hij bij haar op bed heeft geslapen, maar ik ga maar niet het bezorgde kattenvrouwtje uithangen.
Elmervrouw!!!! (ze leest hier vast wel even ) We willen een update!
Alle reacties Link kopieren
Hey wat leuk dat EV in je huis met Sammi zit

We willen wel een update ja



Dee, lekker weekend zeg



Ik ben vanmorgen even bij E geweest. Zijn poekels worden wel oud hoor. Rode draak is heel mager. Je voelt de knobbels van zijn ruggengraat en hij is niet zo stabiel meer. Zijn vacht begint wat viltig te worden. Maar nog even eigenwijs en kroelig als altijd. Maar was wel even slikken.



Straks komt PM en we gaan vanavond lekker bbqen en pinacolada's drinken en morgen gaat hij op de fiets naar huis, ga ik even bij mijn ouders langs (eerst langs een markt om een aardigheidje te kopen voor ze). Ze hebben de afgelopen twee weken mijn huis aan de buitenkant helemaal geschilderd, dus de kozijnen kunnen er weer een paar jaar tegen. Mijn moeder heeft gordijnen genaaid en de voorkant hangen ze al. Nu achter nog en bij de voordeur. Inmiddels heb ik een nieuwe koel/vrieskast. Mijn vader heeft nog wat dingen hier in huis gesaust. Dus het ziet er allemaal weer mooi uit

Jullie nog leuke suggesties om ze enorm te bedanken (ik neem ze al mee uit eten)?



En verder nog geen banennieuws helaas. Ik merk wel dat ik het aardig zat ben op de plek waar ik nu zit. Ik trek de kar (goh) en verveel me omdat het te simpel werk is



Jeetje Splint, in 1 huisje?

Een badkamerschema kan handig zijn ja. Hopelijk krijgen jullie geen irritaties, daar ben ik altijd bang voor. Daarom zou ik niet met mijn ouders in 1 huis meer willen zitten.



En: Ik ga een shawl haken. Als ik er niet uit kom, dan ga ik Tonks en Borrie irriteren met mijn vragen over losse, vaste, stokjes en halve stokjes
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Pilou! Ik bestel haaknaalden nu in China omdat ik ze dan eerder en goedkoper in huis heb dan dat hier de handwerkwinkel open is.

Ik vind het alleen maar leuk als je haakvragen hebt!





Haak iets voor je ouders

Uit eten is toch al een leuk bedankje?

Bak een taart/cake? Geef ze lekkere koffie of zo'n siroop voor in de koffie. Lekkere fles drank. Iets van Lush Mooi boek. Abonnement op storytel of Elly's choice. Geef ze een hello fresh box. Ik ben nooit zo goed in dit soort dingen.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Oh, een Hello Fresh box, dat is ook een leuk idee.
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor dat EV op Sammi past. Gaat vast helemaal goed komen.

1 huisje met zoveel mensen zou ik niet trekken denk ik. Toen ik nog dartte en we naar een toernooi ergens anders gingen zaten we ook met z'n 6-en in 1 huisje. Is me te druk. Het was wel leuk, maar ik was ook altijd blij als ik weer thuis was.

Maar veel plezier met de hele familie en jullie hebben zeker geboft met het weer.



Pilou, erg he, als je ze dan zo oud en mager ziet worden. Gelukkig klinkt die rooie nog wel alsof hij geniet!

Wat een lieve pap en mam heb je toch, je hele huis verven en alle andere dingen. Ik vind uit eten een een uit je hart gemeend dank je wel genoeg. Ik zou zo ook niet weten wat je nog zou kunnen doen. Denk je dat zo'n box in de smaak valt bij je ouders?



Haaknaalden uit China bestellen? Wat is er dan zo speciaal aan die dingen dat je ze uit China moet halen? (nitwit op haakgebied hoor)



Verjaardag van moeders viel gelukkig ontzettend mee. Een uurtje of zo alleen met haar geweest en toen kwamen gelukkig mijn broer en schoonzus. Tegelijkertijd kwam ook een vriendin van haar dus zij gingen op de bank zitten en wij mooi aan tafel. Even later andere broer en schoonzus er bij en toen werd het best gezellig! (zonder moeder er bij hahaha)
Gelukkig dat het meeviel, Dee.



Hier ook. We zitten met z'n 4en in een huisje. Dat gaat wel goed hoor. En verder is het gezellig. Einde middag even bij broer neergestreken voor een wijntje en na het eten kwamen andere broer en zus+zwager bij ons aanschuiven. Met z'n allen aan de whiskey. Scheelt weer dat m'n vader dan niet in z'n eentje de fles leeg zuipt

Nou ja, het gaat beter dan eerdere keren. De neefjes en nichtjes zijn inmiddels ook groot genoeg om zich prima met elkaar te vermaken.

Morgen naar Bourtange
Leuk Plou, aan de haak! Een sjaal heb je nog niet direct nodig, dus je kunt rustig oefenen. Zorg vooral dat je niet te strak haakt, anders krijg je een plank ipv een sjaal.



Sneu van de poekels. Dat valt nu misschien ook extra op, omdat je ze zo vaak meer ziet. Ik moest vanochtend wel even knipperen hoor, van die fb foto. Duurde even voor ik door had dat het een oude foto was.



Hello Fresh box is leuk bedacht voor je ouders. Superlief dat ze zo geklust hebben!

Andere optie: een avondje meenemen naar De Parade in Amsterdam? Of iets voor als ze weer in Spanje zitten?



En lekker aan de pina colada gezeten vanavond?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven