Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!







Veel plezier weer!



En een link naar topic 31
Mossels heb ik net vorig weekend op.

Maar een lekkere salade met allemaal snoepdingetjes er in is wel een goed plan. En misschien ga ik wel weer experimenteren met saffraan-pasta. Ooit gegeten in een restaurant, maar het lukt niet om het goed na te maken.

Over het algemeen lust man meer dan ik en ben ik meestal degene die bedenkt wat we eten (hij vindt het bijna altijd prima), dus eigenlijk eten we meestal wel wat ik lekker vind.



Ik ga mijn best doen met niks doen. Meestal ben ik daar te onrustig voor, tenzij ik ga zitten forummen. Maar dat ben ik snel zat en dan ga ik toch door en dan is het alleen maar irritant en zonde van de tijd.

Ik heb wel nog een boek dat ik wil lezen en misschien een film huren of via Netflix.

Stom hè, dat ik het best lastig vind om alleen te zijn. Gewoon niet gezellig. En ik denk altijd dat ik zo lekker onafhankelijk ben.... ahum.



Wel heel ellendig trouwens dat ik maandagochtend zelf mijn brood smeren voor de lunch
Alle reacties Link kopieren
Lekker Splint!



Qua boeken heb ik nog tips: IV van Arjen Lubach en de trillert-trilogie van Els Ruiters. Deze boeken lezen allemaal als een trein! Nadeel is wel dat ik nu baal dat ik ze uit heb en ik ff geen leuk nieuw boek heb.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Oh en qua film: niet, ik herhaal NIET Rendez-vous huren. Vorige week gezien en zo goed en meeslepend als ik het boek vond, zo flutterig is de film. Zeker als je het boek gelezen hebt. De verfilming van 'Schone handen' (René Appel) schijnt wel heel ok te zijn trouwens.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Goeie tips Olijf. Misschien ga ik wel ouderwetsch naar de bieb.
Lekker series kijken op Netflix. Gewoon 1 seizoen in 2 dagen ofzo

Ik zit bij veel series te wachten op verse seizoenen.



Heb je nog genoeg leesvoer voor je ereader?
Alle reacties Link kopieren
Schone handen is best een redelijke film, met een lekker plat Amsterdamse Thecla/Thekla Reuten. En als je van Scandinavische detectives houdt: Lars Kepler boeken met Joona Linna als hoofdpersoon. Ben inmiddels in het derde deel aan het lezen en het is gruwelijk maar fascinerend. Vind ik dan
Netflix kan me nog steeds niet echt boeien helaas. Ik vind het te Amerikaans vaak en nog niks gevonden waar ik lekker door gegrepen wordt. Jammer wel, lijkt me wel lekker om helemaal in onder te duiken.

Ereader heb ik nog heel veel voor staan. Inclusief stuiverromannetjes



Scandinavische detectives: check! En ik ken die niet, die jij noemt, TH.
Hm, de bieb schiet niet erg op. Geen Arjen Lubach en van Lars Kepler is alleen 'Slaap' aanwezig.

Zeker populaire boeken.
Alle reacties Link kopieren
Moet ik wat voor je downloaden?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Films, bedoel je?



#downloadnitwit
Alle reacties Link kopieren
Nee, boeken
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ah

Als je die van Arjen Lubach hebt, dan wil ik die wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan Lars Kepler mailen!
Graag!
Pling, mailtje is binnen!
Alle reacties Link kopieren
Zit in je mailbox, als het goed is!
Ik ben mijn eigen bananenschil
*help Splinter het weekend door*
En nog een pling.



Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Nog meer liefhebbers voor Arjen Lubach?



Een moord. Een staatsgeheim. Een ijzingwekkende achtervolging.



Wanneer Elsa op haar vakantieadres in Zuid-Frankrijk hoort dat haar vader is vermoord, neemt ze direct het eerste vliegtuig terug naar Nederland. Eenmaal in Amsterdam ontdekt ze dat haar vader, een emeritus hoogleraar, een groot staatsgeheim op het spoor was, waarvan het uitlekken onvoorstelbare gevolgen zou hebben.



Met de hulp van Maarten van Eck, de beroemde televisieprofessor, besluit Elsa door te gaan waar haar vader is gebleven. Wat hebben de geschriften van Cicero met het geheim te maken? En wie is toch de mysterieuze Vier? Terwijl ze op de hielen wordt gezeten door politie én moordenaars, volgt er een ijzingwekkende achtervolging van 24 uur, een rit die leidt van Amsterdam, via de Noord-Hollandse duinen, naar Zuid-Frankrijk.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed! Dus graag
Alle reacties Link kopieren
Zit in je mailbox!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Bakaardappeltjes, spinazie-met-boursin, biefstukje: check. (en bwurp)

Vienetta: check

Sjippies: check

Klein flesje Amaretto: check

Leuke boeken en TV: check.



Komt wel goed, dit weekend.
Bummer, saffraanpasta is weer mislukt. Zat totaal geen smaak aan.

Dus de helft weggeknikkerd en maar wat extra vienetta gegeten. Ik moet wat, hè.
Alle reacties Link kopieren
Anders verhonger je. Iksnap dat



Heb je genoten van je weekend?

Gedaan wat je had bedacht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven