waterverbruik per jaar; wat is normaal?

30-07-2010 08:33 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb net de meterstand doorgegeven van mijn waterverbruik. Nu krijg ik de melding dat ik meer heb verbruikt dan vorig jaar. Nu is mijn vraag; wat is jullie verbruik geweest het afgelopen jaar? Mijne is 134m3. (heb een eenpersoonshuishouden)
Alle reacties Link kopieren
quote:viva1973 schreef op 31 juli 2010 @ 10:16:

@emaille: Dat ligt dus aan je verbruik. Ik betaal ¤12,-- per maand.Ik betaal 35-40 euro per kwartaal dus ongeveer hetzelfde per maand. Moet er wel bijzeggen dat ik hier nog maar een paar maanden woon en nog niet kan zeggen of hun inschatting correct is.
Ja, dat snap ik dat het aan verbruik ligt... daarom zocht ik ook gewoon een indicatie.



dank!
Alle reacties Link kopieren
Wij kregen dit jaar ¤60 euro terug, omdat ik het voorschot te hoog had ingeschat. Dat heeft de maatschappij nu aangepast en dat laten we nu zo staan.

Wij hebben afgelopen jaar 75 m2 verbruikt. Zijn met z'n tweeen. Dit vond ik eigenlijk al best veel, omdat we echt niet zuinig doen met water.

Wij betaalden dus afgelopen jaar 60 eu per drie maanden en dat wordt nu 35 eu per drie maanden.
Alle reacties Link kopieren
-
Alles komt goed..........
1 persoon, minder dan 80 kuub, vaatwasser, wasmasjien, hh klussen. Kreeg geld terug, was wel fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven