wcbril vraag

25-05-2015 16:38 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje rare vraag maar ik zit al een uur te zoeken en kan het niet vinden... ik zoek een wcbril die over de rand valt... zodat de wcbril niet kan schuiven zeg maar. .. maar ik vind alleen maar een wc bril waarvan de deksel over de rand valt... Dus de wc bril weer niet. ..
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 25 mei 2015 @ 19:06:

[...]



Want? Als die prima zit zie ik niet in waarom er perce een dure op moet. ik zie het er ook niet aan af. En wat de prijs van de pot ermee te maken heeft snap ik ook niet. Van je villeroy en boch servies mag je ook geen friet eten, alleen maar biefstuk?



Mijn servies is een bij elkaar geraapt zootje van Blokker en Xenos.

Het gaat om de bevestiging, niet iedere bril past op iedere pot en dan kan zo'n bril weleens iets duurder uitvallen maar als je dat bedrag uitsmeert over twintig jaar vallen die kosten echt wel mee.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 26 mei 2015 @ 17:57:

[...]





Mijn servies is een bij elkaar geraapt zootje van Blokker en Xenos.

Het gaat om de bevestiging, niet iedere bril past op iedere pot en dan kan zo'n bril weleens iets duurder uitvallen maar als je dat bedrag uitsmeert over twintig jaar vallen die kosten echt wel mee.Je had het niet over wel of niet passen. Je zei dat je op een v&b pot geen goedkope bril zet. Nu heb ik dus een v&b pot en daar past die goedkope bril prima op. Dus waarom zou je dat dan niet doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 mei 2015 @ 18:03:

[...]



Je had het niet over wel of niet passen. Je zei dat je op een v&b pot geen goedkope bril zet. Nu heb ik dus een v&b pot en daar past die goedkope bril prima op. Dus waarom zou je dat dan niet doen?Bij mij paste hij niet, simpel. Zal misschien ook liggen aan het bouwjaar van die pot.
verba volant, scripta manent.
Hoe jij het in je eerste post zei, kwam het op mij over alsof je op een pot van een duur merk geen goedkope bril doet. Omdat dat niet "hoort" ofzo. Vandaar mijn reactie over het servies.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 mei 2015 @ 18:43:

Hoe jij het in je eerste post zei, kwam het op mij over alsof je op een pot van een duur merk geen goedkope bril doet. Omdat dat niet "hoort" ofzo. Vandaar mijn reactie over het servies.Welnee, ik ben geen snob, ik ben praktisch. Ik had een hartstikke leuke bril, zo eentje met punaises, je kent ze waarschijnlijk wel, ze zijn er ook met prikkeldraad maar die paste voor geen meter meer nadat we een andere pot hebben geplaatst, hij moest hoog vanwege de kunstheup van mijn echtgenoot. Nu hebben we een keurige witte van gelakt hout die langzaam zakt als je hem terugzet in de "damesstand". Helaas hebben we een vrijgezelle kennis die daar niet aan denkt en als ik dan zonder te kijken neerplof kan ik hem wel schieten, krijg meteen hernia.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven