beschrijf je laatste neuk

18-02-2010 19:31 1639 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van " we willen alles van elkaar weten en het liefst mét foto " ; beschrijf hier je laatste wip. Foto mag je achterwege laten.



Relevant is:



- locatie



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan ik mij niet meer herinneren, echt niet ...
Alle reacties Link kopieren
locatie: spontaan geboekte hotelkamer, na een gezellig diner met een gezamenlijke fles wijn

aanwezige personen: 2, niet legaal, beiden getrouwd (niet met elkaar)

anticonceptie gebruikt = nee (gesteriliseerd)

voorspel: een beetje strelen en kussen, maar partner stond al erg lang droog en smeekte na 2 minuten om genomen te worden

de daad: een rit van ca. 30 minuten in verschillende posities. Eerste orgasme bij haar na 5 minuten missionaris hard en diep, vervolgens meerdere posities waarbij zij nogmaals kwam in doggie-style (met wat klaps op de billen) en ik vlak daarna ook. Na beetje knuffelen heb ik haar nogmaals klaar gevingerd (zij spuitend), en begon de neuqpret weer opnieuw met voor beiden nog een orgasme

- naspel: weinig

- voor herhaling vatbaar? Hoewel een vrouw waar ik nuchter niet op zou vallen, was dit op zich een lekkere, spontane date. Maar achteraf geen goed gevoel bij mij .....beetje claimgedrag na één avond (ik hou van jou..zeg me dat je ook van mij houdt!) . Let wel..beiden gebonden! Ik zie dit als een signaal voor toekomstige problemen, en daarom..nee!!
Alle reacties Link kopieren
Oeh....doe mij die vrouw.....klinkt als goede sex.....neem het claimgedrag wel op de koop toe... :P
Alle reacties Link kopieren
Met ex minnaar. In de auto.



Gezoend, geknuffeld, daarna de spanning opgevoerd

Gevingerd, gelikt en gepijpt, vinger in het kontje, daarna lekker geneukt tot de ramen beslagrn waren



Voor herhaling vatbaar, heel rap graag -:p
Alle reacties Link kopieren
- locatie: bed



- aanwezige personen 2 legaal



- anticonceptie gebruikt:nee gesteriliseerd allebij



- voorspel:Gevingerd, gelik gepijpt.....



- de daadMissionaris, doggy, zij bovenop, zij op der buik met een kussen onder de heupen!, gepijpt.



- naspel ja zoen knuffelen



- voor herhaling vatbaar ja, straks!!!!
Alle reacties Link kopieren
- locatie: bed



- aanwezige personen 2 legaal



- anticonceptie gebruikt:ja Implanon



- voorspel: zij klaargevingerd nav SMS-je van 3e persoon.



- de daad: doggy, lang en langzaam. zij de naam van 3e persoon plagend uitkreunend...



- naspel: ja knuffelen en "gevecht" om dekens



- voor herhaling vatbaar: ja, vanavond?
Smsje van 3e persoon, naam van 3e persoon. Ehm...?
Alle reacties Link kopieren
quote:juniper213 schreef op 29 juni 2013 @ 14:18:

Smsje van 3e persoon, naam van 3e persoon. Ehm...?Ja, wat is je vraag? Soms is er wel eens iemand die inspiratie veroorzaakt?
quote:innote schreef op 29 juni 2013 @ 14:23:

[...]



Ja, wat is je vraag? Soms is er wel eens iemand die inspiratie veroorzaakt?Deze 'uitleg' maat het nog steeds niet duidelijk, je partner smst voor en tijdens sex met iemand anders? Begrijp ik het zo goed? En noemt de naam van een ander? En dat inspireert jou, dat er een andere naam wordt gekreund? Ik snappem niet geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Locatie Parenclub



Aanwezige personen meerdere, met minnares dus illegaal..



Anticonceptie: condoom



In de club werd de dame van een ander stelletje staand vastgebonden, haar partner smeerde haar tepels en edele delen in met glijmiddel.

Ik ging achter deze dame staan en raakte haar borsten aan.

Mijn minnares ging voor haar staan en zo hebben we deze dame tussen ons ingeklemd en met onze handen verkend.

Daarna ging haar partner met de vastgebonden dame aan de slag...

Zeer opgewonden geraakt en daarna mijn minnares staand genomen, heerlijk...
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op donderdag 18 februari 2010 19:31 In het kader van " we willen alles van elkaar weten en het liefst mét foto " ; beschrijf hier je laatste wip. Foto mag je achterwege laten.



Relevant is:



- locatie



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )



- voor herhaling vatbaar ja/ nee. - locatie /

Een half uur geleden bij m'n vriend in bed.



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

Mijn vriend en ik, ouder dan 18, legaal.



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Ja, het Mirena spiraaltje.



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden ) /

Sinds 21.00 af en toe tijdens het schrijven van een brief even in z'n oorlel gezogen/gebeten, hij lag daarna op bed en ik ben toen bij hem komen liggen rond 22:45 Even wat gezoend en daarna naar beneden afgegleden om hem te pijpen. (Tijdens het pijpen zei die dat hij blij was dat ik het zo leuk vond om te doen en dat het altijd erg lekker is, dit was nieuw voor me:) dit duurde ongeveer een kwartiertje. Ondertussen was ik al zo nat dat het niet nodig was om mij nog even te vingeren en gingen we over tot de daad....



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Ik lag op m'n buik en hij ligt helemaal over me heen, ons favoriete standje. Ook nog een tijdje lepeltje lepeltje, zeker lekker. Bevredigend: ja zeker, tussendoor heb ik hem nog even gepijpt en op een gegeven moment heeft hij mij tot 6x aan toe laten squirten. Daarna doorgegaan met de penetratie en hij kwam heerlijk kreunend in mij klaar. Al met al bij elkaar ongeveer een half uur.



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Ons naspel is eigenlijk altijd dat hij me klaar vingert dus nu ook, een orgasme gekregen die ik in tijden niet heb gehad. Ik zit nog steeds na te schokken. Daarna nog even in zijn armen gelegen, wat gezoend en toen helaas naar huis gegaan, hij moet morgen weer werken.

Ongeveer 15 minuten.



- voor herhaling vatbaar ja/ nee

Ja zeker voor herhaling vatbaar! Elke keer als ik hem zie bespring ik hem bijna! Binnenkort maar eens een dagje inplannen dat we de hele dag ervoor uittrekken.
Stomme vraag misschien, maar als je squirt, kom je dan niet klaar? Ik heb altijd gedacht dat dat tegelijk een orgasme was. Omdat je zegt dat je pas bij het naspel je orgasme kreeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind squirten een andere manier van klaarkomen, het voelt anders en ik kan zegmaar nog door met seks, je wordt supervochtig in je vagina. Daarna vingert hij mij op m'n clitoris en dan krijg ik zegmaar the real orgasme...
Alle reacties Link kopieren
lol...vind jij tell sell ook altijd zo opwindend? quote:voila schreef op 11 maart 2013 @ 10:30:

5 minuten.. Onder het genot van Tell sell op de tv en 2 jankende katten in de gang.
Dream it, Wish it, Do it!
Alle reacties Link kopieren
- locatie

Tent op een festivalterrein



- aanwezige personen

3 in totaal, voor mij legaal voor de 2 heren geen idee



- anticonceptie gebruikt: Ja, condoom + pil



- voorspel: Ja, tijdens een feestje dansen met beide heren, s'nachts een duik in de zee genomen en daarna een "afzakker" genomen in de tent. Duur, al met al de halve nacht.



- de daad : Van alles, ca 30 minuten



- naspel

Nee, ik was moe en moest een uur later de tent alweer afbreken



- voor herhaling vatbaar: Ja! 3 is fijn!
Alle reacties Link kopieren
locatie: thuis, op de bank, woonkamer

personen, 2, legaal: ik en mijn vrouw

anti: niet meer nodig, zij geholpen

voorspel: een mislukt vluggertje [want dochter was snel klaar met douchen]. 2 uur later ging ze eindelijk naar bed...., daarna strelen, voelen, kussen, likken, aaien, gevoeld en gelikt worden.

de daad; oraal beiden, benen omhoog, doggy, missionaris, woman on top, doggy weer.

klaargekomen: ja

herhaling: jaaaaaa
Alle reacties Link kopieren
- locatie

thuis

- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

2 legale personen, seksvrienden

- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

pil



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

na een vermoeide fietstocht naar het strand massage gegeven. massagebar van de lush gekocht dus uitgebreid hele lichaam voor, achter, boven en onder gemasseerd. (ca 30 min). Op het eind lag zij op haar buik en ik zat met mijn benen over haar benen bovenop. Langzaam schoof ik steeds iets meer naar voren totdat ik haar begon te penetreren.



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Eerst zo masserend/neukend tegelijk voor een 5tal minuten. daarna wilde zij mij oraal bevredigen. Eerst mijn favoriete standje: zij tussen mijn benen in en ik kan haar in de ogen kijken. (ik ben toch meer visueel ingesteld). Daarna standje 69 (haar favoriet).

Zij klimt op me. ik hou me stil en kijk naar haar fantastische lichaam terwijl zij zichzelf tot een orgasme rijdt.

Aangezien ik te groot voor haar geschapen ben, zijn er niet veel posities die voor haar comfortabel zijn. missionaris terwijl ik iets schuin op haar lig werkt het beste. Na 5 minuten geeft ze aan dat ze een poging tot anale sex wil doen. lepeltje-lepeltje lig ik achter haar. Met veel geduld, glijmiddel, strelen en kussen een poging gedaan tot anale penetratie. Door mijn grootte is dit niet makkelijk en na een aantal minuten moeten we het afbreken omdat het niet gaat lukken. Gelukkig een condoom gebruikt dus kunnen we weer veilig naar de vaginale sex. Missionaris positie weer en langzaam en vol passie de liefde bedreven. Na 15 minuten begonnen naar een orgasme voor mij te werken. Het wil niet echt lukken en we moeten in zijn geheel stoppen omdat het te oncomfortabel voor haar wordt.



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Mezelf bevredigd terwijl ik naast haar lig. Veel kussen, strelen. Klaargekomen in haar mond. (Meer ernaast, mijn coördinatie is niet geweldig op het moment suprême.) Nog met een warm gevoel tegen elkaar aangelegen.



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Zeker. Het is niet altijd makkelijk maar de passie maakt veel goed.
Alle reacties Link kopieren
wacht effe, over een half uurtje pen ik t wel neer, mits ik dan niet in slaap ben gevallen..
Alle reacties Link kopieren
al weer wakker?quote:belle1971 schreef op 09 augustus 2013 @ 01:33:

wacht effe, over een half uurtje pen ik t wel neer, mits ik dan niet in slaap ben gevallen..
Alle reacties Link kopieren
quote:rico3369 schreef op 09 augustus 2013 @ 13:16:

al weer wakker?





[...]







welja, maar zit nu in de nachtdienst..



ok, hoe ging het?



locatie: echtelijk bed



aanwezig: mijn liefste en ik.



anticonceptie: pil, maar ze denkt nu over spiraaltje.



legaal? ja! natuurlijk!



voorspel: lagen net in bed, zij begint te friemelen, van het een kwam het ander, ze begint te zuigen en zegt, ik wil je.. daarna begin ik haar te likken, vanaf haar dijen, sla haar poesje net over om te plagen, maak kronkelende bewegingen over haar buik, rond haar navel, richting borsten, lik tepeltjes, bijt er zachtjes in, lekker tongzoenen en ga zo weer langzaam naar beneden richting haar poesje. lekker likken, vinger erbij, ze kronkelt en kreunt.. draai me om, ze komt boven op me zitten, eerst langzaam erin, daarna wat sneller, ik leg haar op haar rug, benen op mijn schouders..we gaan tekeer..voel haar handen op mijn rug en kont, opletten dat we niet al tevele lawaai maken, de kleine ligt te slapen in de kamer ernaast, haha! we gaan nog ff door, zij komt klaar, ik moet even stoppen, want: te gevoelig bij haar.. daarna wil ze meer.. ik ga nog even door, ik voel dat ik ga komen.. ze roept, kom, wat ook gebeurt..ik blijf nog even in haar zitten.. en zoals altijd moet ze lachen, maar door dat lachen spannen haar bodembekkenspieren aan, ik ben nog steeds gevoelig, voelt gek aan, maar moet ook lachen.. nog ff lekker kussen en knuffen, dan komt t volgende..handdoek vergeten, we liggen op haar kant.. voorzichtig uithalen dan maar.. snel ff om een handdoek in de douche, haha! handje voor de poes, ik leg handdoekje erbij, met handdoekje tussen haar benen ff naar de douche. ik ga ff kijken naar onze kleine meid, die ligt lekker te slapen, maar moet toch echt nog ff op het potje.. mama is aan het douchen. maak de kleine wakker, en til haar op. hallo papa zegt ze.. hallo meisje, je moet nog ff op het potje he? half in slaap gaat de kleine meid zitten en doet een plasje. daarna pak ik haar weer op, ze geeft me nog een knuffel en zegt, ik hou van jou papa. ik hou ook van jou lieve schat, ga nu maar lekker slapen. mijn liefste is alweer klaar, ik ga weer terug naar bed, we kruipen nog even lekker tegen elkaar aan, mijn arm om haar heen, lekker lepeltje lepeltje liggen. nog wat kusjes geven en we vallen in slaap. volgende morgen staat de kleine aan ons bed. mag ik bij jullie even liggen? tuurlijk schat.. zet dvd-tje op van bambi en kijken nog ff met zijn drietjes. daarna naar beneden, koffie zetten, boterhammetje en fruit klaarmaken voor de kleine en voor mama, mama komt beneden in haar ochtendjas, we zijn een dagje vrij, lekker relaxen, daarna kleren aan doen en om boodschapjes.. t gewone leven is weer begonnen, hihihi! diezelfde avond moest ik in de nacht, dus vanavond mijn laatste nachtdienst, en morgen weer 2 dagen vrij. kleine ligt weeral even in bed, en zit nu nog ff met mama beneden, tegen de tijd dat ik ga werken, gaat mama ook al lekker slapen, en kan ik er weer aan beginnen.. simple life, maar ik zou niet anders willen.. dus, neuk zou ik t niet willen noemen, ook al is het ook wel zo, maar tis zoveel meer.. en ik en mijn lieveling houden t niet bij, t komt opzetten als we tijd en zin hebben, en eerlijk gezegd snap ik helemaal niet waarom ik dat hie rnu neerpen, hahaha! maar goed, vindt t op zich wel grappig om eens te doen zal ik maar zeggen..
Alle reacties Link kopieren
- locatie



In bed



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

Vrouw en ik dus legaal

- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Nuvaring



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Zij begon onder het avondeten plotseling met haar voet onder tafel mijn kruis te masseren. Hierna ben ik naast haar gaan zitten en begonnen we te kussen en strelen.



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Verhuisd naar ons bed en hier verschillende standen gepraktiseerd ik boven zij boven 69.

Allebij gelijktijdig klaargekomen



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Samen gedouched en in elkaars armen ingeslapen.

- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Jazeker
Alle reacties Link kopieren
Zojuist nog, met lekkere collega dus illegaal. Lekker snel, maar o zo heet!! Ik zit nu nog na te druipen.
Live and let live!
mmm lekker Liske....
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk en geloofwaardig dat je je daarvoor speciaal hebt aangemeld!
Alle reacties Link kopieren
quote:liske65 schreef op 14 augustus 2013 @ 13:22:

Zojuist nog, met lekkere collega dus illegaal. Lekker snel, maar o zo heet!! Ik zit nu nog na te druipen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven