Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:



Poederachtige parfum



Top-3 van jullie favoriete geuren



Veel plezier!







Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.



Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.



Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Alle reacties Link kopieren
Girlxxx, het was iets van Keune (het haarproduct wat daar gebruikt/verkocht wordt) maar wat ze erop doen is niet te koop. arrgghh.



Dalida, viva is niet van plan om mijn mailadres door te geven ivm privacy (ik vroeg het toch?). Afspraak maken voor morgen hoe laat hier ik mijn mailadres neer kan zetten?



Prettige avond allemaal
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-07-2011 10:55
Reden: treiteren
% gewijzigd
Girl ik heb de geur nog zien staan in een parf in Soest..verder niet meer eerlijk gezegd maar mss weten anderen wel waar je de geur kan kopen.



Plom leuk dat je met me meedoet ))



Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Hier ben ik ook weer eens. Lees nog steeds mee met jullie.

Dakini-fee, volgens mij bedoel je Feuilles (=blaadjes) de Tabac.



Chergui van Serge is een van mijn favoriete geuren - ruikt echt naar dure pijptabak en dan heel warm en heel lang. Heerlijk. M'n man gebruikt em ook en bij hem ruikt de geur ook zalig.

Ik draag vaker mannengeuren (b.v. Santos van Cartier of Gucci pour Homme).



Fijne avond.
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond dames,



Girl, mijn SJP NYC komt bij DA vandaan. Succes!



Plom, ik heb een tijdje de hair mist van Angel gebruikt, echt een aanrader!



Steph, zo'n vermoeden had ik al! Ik ben morgen de hele dag thuis, behalve tussen 10:00 uur en 12:30 uur.



Emma, fijn om je weer even te zien! Chergui is zalig! Helaas kan ik hem niet zo vaak meer dragen, ik krijg er hoofdpijn van.



Vanavond in 31, rue Cambon - Chanel.



Fijne avond, welterusten!



Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik ben terug van de skeeler wedstrijd,leuk is dat zeg en nog gezellig ook en flink in de MKK gaat prima.



Vanavond ben ik geïnspireerd geraakt om deze geur op te doen genaamd Oeps uit de bijzondere lijn van Le Bienaime.

Goh Skiffy wat jammer dat jou bericht weg is,heb jij dat weggehaald want het deed me enorm denken aan de workshop die we onlangs hadden en waar 6 personen deze geur gekocht/gemaakt hebben,Delfts Blauw dus,erg gelimiteerd. Dakini fee heb jij die nou ook gekocht toen,ik meen me dat toch te herinneren,vindt je hem ook zo heerlijk met die viooltjes en die rokerige toets? Of had jij die hele bijzondere limited iris geur waar er maar 1 fles van was?



Hele fijne avond
Alle reacties Link kopieren
Dalida, tussen 9.00 en half 10 dan?



Beauties, nogmaals knap hoor.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Steph
Alle reacties Link kopieren
Steph, prima!
Alle reacties Link kopieren
Tot morgen
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Vandaag in No.19 Poudré - Chanel (proefje).



No.19 Poudré: neroli, galbanum, jasmine, iris pallida, vetiver, tonka bean, white musk.



Lekkere geur, groen, zepig, musky, poederig.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,



Dakini-fee, dat klinkt als een lekkere geur zeg.



Dalida, edit



Ik ben geheel gehuld in Magnetism.



Prettige dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Heb 'm, ik mail je!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen



Steph, ik heb een e-mail adres aangemaakt bij Gmail puur voor het forum hier. Dat werkt goed. En je kan Gmail zo instellen dat hij alles wat binnenkomt doorstuurt naar je eigen e-mail adres



Dalida, de No.19 Poudré klinkt heerlijk. Ik vind zepige geuren wel lekker. Baghari van Robert Piguet heeft ook een mooie zepige drydown



Plom, puur genieten is altijd fijn



Ik ben vandaag in de, vind ik, heerlijke Cuoio van Odori Profumo di Firenze

Calabrian bergamot, Florida orange, Comores ylang ylang, Tuscany honey, Haitian vetiver, Chinese ginger, oriental amber, Siberian birch, Indonesian patchouli



Ze zeggen dat je deze geur ruikt in de straten van Florence waar ooit het Leermakers Gilde ontstond in 1292. Ik weet het niet, ben nog nooit in Florence geweest Hoop ooit daar eens heen te kunnen



Fijne zaterdag!
Goedemorgen!



In good old Fantasy vandaag



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Morning !



Dalida , thanks .De hair mist heb ik nog niet ,wel bad,deo,en bodylotion .De nr 19 Poudre klinkt errugg goed !! Heb je een EDP en blijft hij goed hangen ?



Taylor,je ruikt weer jammie hoor!



Vandaag in Casmir van Chopard EDP .



fijne zaterdag X

Plom

Alle reacties Link kopieren
Berteke, dat klinkt als een zoete geur. Ik heb een gmail-adres met mijn echte naam. Maar nog een adres die het doorstuurt naar mijn eigen gmailadres vind ik zo'n gedoe.

Als je mijn adres wilt hebben mag dat wel. Dalida mag hem doorsturen van mij.



Dames jullie ruiken goed zeg.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Berteke, je ruikt heerlijk! Ik vind Cuoio een prachtige, warme leergeur, heel classy. Mooie ingrediënten ook; honing, gember, amber, patchouli.



Plom, ik heb wel het idee dat No.19 Poudré (EDP) goed blijft hangen, maar ik walm nu naar allerlei geuren door elkaar, ik heb Saharienne van YSL, De Lune van Cartier en Aura van Swarovski getest.
Alle reacties Link kopieren
Dalida, wat heb jij lekker gesnuffeld zeg.

Ik leer steeds meer hier, wist nl niet dat Swarovski ook een geurenlijn had.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag Aqaba Jewels of Blu. Weer een prachtige en langhoudende geur die niet snel vervaagt. Urenlang hangen deze geuren.



Ik hoop dat het me gaat lukken om dit soort geuren op te gaan nemen in mijn eigen geurenlijn die ik zelf uitbreng. Geweldig mooi. Aqaba is helaas niet erg bekend . Aan de ene kant jammer aan de andere kant heb je dan ook iets bijzonders dat niet Jan en alleman draagt.
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond meiden,



Dakini-fee, ik heb net op fragantica gekeken, maar er staan geen rum-noten bij, wel abrikoos en vanille.



Dalida, ik zal morgen eens kijken bij de DA.



Taylor, mmmm dat is dan weer presie hetgene waarom ik liever voor klassiekers wil gaan, dan weet je dat ze blijven! nu moet ik maar hopen dat mijn DA het heeft en... dat hij ook lekker ruikt, ken de geur totaal niet, maar Covet ben ik helemaal weg van.Toch bedankt meis !



Ah! Plomeke!! jij hebt Casmir op en ? ruik jij drank erin hihi hi hik hihi. whahahhaa, nee ik had geen plannen, okee, mischien dat Miep mij erin aantrekkelijk vond ruiken ? hahahahaa.



Okee, vandaag in: Covet van SJP.



Ik kies straks na de douche voor: L van Lolita Lempicca, lekker veel vanille in.



Ik merk echt, dat mijn geur keuze zo veranderd is ten opzichte van 2 jaar geleden, toen was ik een sucker voor frisse schonen geuren, maar nu houd ik super veel van warme zware zoetige geuren. Apart apart, kun je nagaan he



Ik wens jullie een heel fijn weekend toe!

X
Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer even .. Nee Girl,heb totaal niet het idee dat er een wiskey geur in Casmir zit hahaha ,maar zou natuurlijk goed mogelijk zijn .Drink vaak wiskey cola light ,prettig idee dat ik met Casmir geurloos kan lekken uit het bekkie Zolang Miep niet van Eau de Peau gaat niezen is alles okee .Ik kom trouwens ook altijd weer bij de klassiekers terug ,blijft echt het langste hangen..



De Casmir nu is flauwtjes aanwezig ,tijd voor een nieuwe dosis



Dalida,kan best lekker zijn een parfumcocktailtje .en Nr 19 Poudre hou ik zeker in gedachten voor de volgende ronde ,dank je wel .



Groetjes weer ,

Plom
Alle reacties Link kopieren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven