Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw...en een man in 2012

13-04-2012 16:39 3309 berichten
Alle reacties Link kopieren




















moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-09-2012 19:02
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang dat Henk voor die griet met dat ruimtekapsel gaat kiezen die Yoni die zo wanhopig is. Jammer heb je 1100 brieven gehad en dan laat je zo'n muts op je boerderie logeren.....



Henrieke: dat word niets met die mannen, degenen die overgebleven zijn zijn vleesch nog visch en die veearts wil het liefste weg omdat hij cameravrees heeft. Ik vind die woonkamer trouwens erg donker en reteongezellig. Mischien dat de sfeer daarom niet geweldig is???



Aad: ik had steeds het idee dat Jeanette het helemaal niet zag zitten en ze kijkt nogal droevig vind ik. De sfeer tussen de dames onderling is ook beneden het vriespunt lijkt het wel.



En verder weet ik het ook niet, de vonken spatten niet echt van het scherm af en ik heb het idee dat geen van de logees het gaat worden voor de boeren en dat ze uiteindelijk iemand van buiten het programma aan de haak slaan. We zullen het zien.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
Ruimtekapsel!!



Ik vond die donkere (die bedoel je toch?) eigenlijk steeds de leukste. Vergeet niet dat de makers keus hebben uit heel, heel veel meters opnames van iedereen. En pas helemaal op het laatst bij de montage de stukjes kiezen die het best bij de uiteindelijke afloop passen. Lees: de leukste televisie opleveren.



Maar... dat is saaie informatie, dat snap ik ook wel. Ondertussen kijken we gewoon allemaal naar wat ons voorgeschoteld wordt, en lachen we ons er gek om.



Ik denk trouwens dat die dame met die hoge zwarte haren het bij Aad gaat worden. Bij Henk geen idee, bij Willem wordt het vast de slaperige prater en Martin kiest vast voor Schaap. Henrieke? Ik denk - hoe leuk ik Bert ook vind! - dat geen van tweeën het wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:xPauline schreef op 05 oktober 2012 @ 21:45:

[...]





Oké, dat klinkt fair:



Een filmschuwe veearts uit Harbrinkhoek

deed het door de camera’s haast in zijn broek.

Hij wou heel graag weg

maar Henrieke zei: “Pech!

Want jij bent de man die ik nou juist zoek.”Prachtig!!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
quote:xPauline schreef op 06 oktober 2012 @ 11:09:

Henrieke? Ik denk - hoe leuk ik Bert ook vind! - dat geen van tweeën het wordt.Ik zie het juist wel gebeuren met Bert. Henrieke lijk het helemaal te pakken te hebben. Ze straalt altijd als een gek as ze het over Bert heeft. En ze reageert ook anders op hem dan op de andere mannen is me opgevallen. Meer lacherig. NOG meer...
Alle reacties Link kopieren
Zijn we ondertussen trouwens niet toe aan een nieuw topic? Deze wordt een beetje GROOOOOT
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
quote:xPauline schreef op 05 oktober 2012 @ 21:48:

Mm. Ik heb de verkeerde quote gekwoot. Het ging erom dat ik een limerick moest schrijven om tot de Bertclub toe te mogen treden.



En? Mag ik? Toe? :-)Je bent meer dan welkom
Alle reacties Link kopieren
quote:deedee86 schreef op 06 oktober 2012 @ 12:41:

Zijn we ondertussen trouwens niet toe aan een nieuw topic? Deze wordt een beetje GROOOOOT Maak er maar eentje aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:galadriel schreef op 06 oktober 2012 @ 12:46:

[...]



Maak er maar eentje aan.working on it
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven