Terug op de markt; nitwit m.b.t. daten

22-08-2012 23:54 2455 berichten
Ik ben sinds ruim 3 maanden weer vrijgezel, nadat ik ben bedrogen door mijn ex. In de stellige overtuiging dat ik minimaal een jaar alleen zal blijven, want ik ben enorm gekwetst door hem.

Twee weken geleden onverwachts uitgevraagd door iemand met wie ik al langer een klik had en een eerste en tweede date gehad. Vooral de geestelijke klik was heel sterk, en ik voelde zelfs een lichte kriebel bij de afscheidszoen. Afgelopen maandag belde hij me nog, en gaf aan me heel graag deze week te zien. Vindt me aantrekkelijk, etc. Wegens drukke agenda wordt afspreken lastig, maar normaliter sturen we elkaar af en toe een berichtje.



Máár het is na dit gesprek volledig stil. Ik stuurde twee berichtjes en krijg geen antwoord. Aangezien ik een enorme nitwit ben op dit gebied, vraag ik jullie wat dit kan betekenen..

haal die glazen bol maar tevoorschijn



P.s. Het is een serieuze vraag...helaas
anoniem_36142 wijzigde dit bericht op 23-08-2012 00:01
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Vandaag hoorde ik trouwens dat vriend zijn ex weer gaat zien, totaal onverwacht. Twee jaar uit elkaar, en elkaar alleen kort in rechtszaal gezien (niet gesproken). Dus dat zal wel even vreemd zijn, maar vriend trekt zich er verder niks van aan. Ik word dagelijks met mijn ex geconfronteerd, dat is toch anders. Hij heeft haar al lang niet meer gezien, maar hem kennende kan hij dat prima handelen. Nou ja, die exen ook altijd:)
Alle reacties Link kopieren
Julus, wat mooi om te lezen dat het nog steeds goed met je gaat!

Mooi dat het leven nadat het zo zwaar is geweest er dan toch weer zo goed uitziet he?

Hoe ging de afspraak van vriend met ex?
Hoi allemaal, wat vliegt de tijd!



Allalone, ging erg goed. Hij heeft haar kort even aangesproken om de spanning ervan af te halen. Dat was het. Ik heb haar ook even gezien, en zij mij/ons ook. Weet ze ook dat hij weer aan de verkering is:)



Gaat het goed met jou??

Ik geloof van wel he, je eigen leven weer helemaal op de rit.



Het gaat hartstikke goed met mij, en met ons. Zijn nog dol op elkaar en dat lijkt alleen maar meer te worden. Dromen en praten over de toekomst die er goed uitziet. Meer van hetzelfde dus, haha! We zijn een goed geolied gezinnetje, en halen eruit wat erin zit. Binnenkort een groot feest, en heb als verrassing iets leuks voor mijn lief geregeld. Hij is ook met een verrassing bezig, vertelde hij. Nee, ik klaag niet!



Hoe is met verder met iedereen??
Hoi!



Ik kom ook weer even mee jubelen. Even vertellen hoe goed het hier gaat. Na een behoorlijk turbulent jaar op alle vlakken eindelijk de rust gevonden en heerlijk genieten van alles wat op mijn pad gekomen is. Inmiddels bijna vier maanden samen met mijn lief en het gaat super goed. Het is een droom zoals we die beleven en we praten daar ook vaak over hoe alles zo gelopen is en wat een geluk we hebben dit zo mee te maken.



Tussen het werken door is mijn lief bij ons en dat gaat heel goed. Mijn kinderen vinden het leuk als hij er is en het klikt ook goed tussen hen. Hij bemoeit zich nergens mee wat hen aangaat en neemt dus ook geen vaderrol op zich. Wat volgens mij ook belangrijk is in het proces van accepteren en een weg hierin vinden wat voor iedereen prettig is. Als we wat leuks doen met z'n vieren is het heel gezellig en ongedwongen. Vooral mijn jongste vind hem toch wel erg leuk merk ik. Hoewel ze in het begin wel aangaf dat lastig te vinden tegenover haar vader. Inmiddels ziet ze wel dat dat helemaal geen issue hoeft te zijn.



Vandaag voor het eerst op familiebezoek bij mijn schoonouders met de kinderen erbij en het was heel gezellig en knus. We hebben er allemaal van genoten. Voor lief was het ook spannend en hij vond het soms best even gek om ineens met een heel gezin daar op de bank te zitten.

Voor een bewust kindervrije man natuurlijk een hele omschakeling maar hij heeft geen seconde erover getwijfeld en is er volkomen blanco ingestapt.

Het is gewoon bizar hoe goed het gaat. Tussen ons niets anders dan heerlijk genieten van het samen zijn. Er is niks wat ik niet leuk vind aan hem of over twijfel en andersom ook niet.



Omdat ik zo'n heftige tijd achter de rug heb gehad merk ik wel dat ik soms nog moeite heb met accepteren dat het nu wel goed is, dat er niks meer is om voor te moeten knokken wat ik zo gewend was. Daardoor heb ik mijn lief nog weleens willen wegduwen, puur de angst dat ik weer in een illusie geloof. Maar omdat ik vanaf het prille begin al open en eerlijk ben geweest over mijn gevoelens snapt hij dat volkomen en geeft me alle ruimte om de dingen die naar boven komen te verwerken.

Hoewel ik hem natuurlijk erg mis als hij er niet is doet het ook wel goed de dagen/avonden zonder iedereen die mijn aandacht nodig heeft. De kids bij mijn ex en lief thuis of aan het werk.



Daarom overhaasten we niks. Het gaat prima zoals het nu gaat. Als de tijd daarvoor is willen we echt wel samen wonen en zelfs nog een stap verder gaan. Maar eerst nog lekker latten en genieten van wat we al hebben en iedereen z'n draai laten vinden. We hebben tenslotte alle tijd.



Wat een heerlijkheid een man die volledig gelijkwaardig is aan mij. Bereid is om zijn hele leven om te gooien voor een vrouw met kinderen en dat ook met liefde doet. Aan alles merk en voel ik dat hij voor de volle honderd procent voor mij gaat. Ik vind het een wonder en ik kan mijn vorige lief waarover ik hier in het begin meeschreef alleen maar dankbaar zijn dat we op tijd gestopt zijn. Dit is zoveel meer waard en ik ben zo ontzettend blij met hem
Goedemorgen Stimpy,



Ondanks extra uurtje slapen was ik toch vroeg wakker..

Jouw verhaal is echt gelijk aan het mijne! Wat jij ook zegt, het is voor een kindvrije man echt prijzenswaardig dat hij er zo goed en makkelijk mee omgaat dat je kinderen hebt. Hij gaat voor jou en krijgt er kinderen bij, dat is niet zomaar iets. Hier ging dat vanaf de eerste dag zo ongedwongen en natuurlijk, en dat is zo gebleven. Mijn vriend zegt ook dat hij dol is op mijn kind.

Dus je hebt je schoonouders nu ontmoet? Kun je het goed met ze vinden? Is toch wel fijn als dat ook klikt met elkaar.

Ik snap helemaal wat je zegt over die angst, het wegduwen omdat je bijna niet kunt geloven dat dit zo goed gaat..



Daarover heb ik ook geschreven, weet niet of je dat nog meegekregen hebt maar voor jou wel fijn om eens te lezen. Je bent niet de enige..maar je lief geeft je de ruimte en tijd om jou het tempo te laten bepalen en dan kom je er prima doorheen. Grootste fout die je nu kunt maken is te snel willen gaan, want dan raak je in paniek. Zoals je het nu doet is m.i. het beste om het rustig te laten groeien. Steeds meer vertrouwen, totdat het een rotsvast vertrouwen is geworden dat dit het gewoon is.



Dus jullie hebben al wel gesproken over samenwonen en zelfs een stapje verder?? Must be love

Gek is dat he, dat je nu zo duidelijk ziet dat het goed was dat de vorige relatie is beeindigd. Hier net zo, ik moet er niet aan denken dat ik nog met ex had gezeten. Zodra mijn lief in beeld kwam, was dat voor mij heel helder. Inmiddels heb ik een afkeer van hem, maar dat heeft ook met de situatie te maken. Hij is uit mijn leven en dat moet vooral zo blijven. Heb jij nog contact met je ex?



Geniet ten volle, zelfs al regent en stormt het...jullie zijn samen.
Overigens is vriend ook nog regelmatig in zijn eigen huis. Afgelopen week heeft hij een nachtje bij mij geslapen, en sowieso is hij doordeweeks ook niet altijd bij mij. Dat doen we bewust, omdat we allebei vinden dat het juist fijn is om elkaar te missen.

En dan gaan we vervolgens wel een hele tijd bellen of appen met elkaar, alsof we nog aan het daten zijn. Dat houdt de boel levendig!



Sowieso heeft mijn lief een groot sociaal netwerk, altijd wel een afspraak of goed gevuld weekend. Wij wisselen dat af; met en zonder elkaar. Er is namelijk nog tijd genoeg om veel dingen samen te doen. Heb altijd al veel ruimte voor mezelf nodig gehad, dat blijft zo. Dat heeft niks met de partner te maken, dat zit in mij. Op die manier is mijn kind ook regelmatig met mij alleen, dat is ook belangrijk.
Hoi Julus!



Ja, dat herinner ik mij nog wel inderdaad dat jij dat ook hebt gehad. Het wegduwen..zo gewend om het alleen te doen en moeilijk om te geloven dat er iemand is die echt helemaal voor jou gaat inclusief alles wat bij je hoort. Mijn lief heeft dat heel goed opgevangen, gerust gesteld en ik voel dat hij oprecht is.

Voor hem was het sinds onze tweede ontmoeting een half jaar geleden al helemaal duidelijk. Ik was het voor hem en hij was bereid te wachten totdat ik er ook voor durfde te gaan. Waar we nu zijn was al meer dan hij toen durfde te hopen.



Ik heb zijn ouders al twee keer eerder ontmoet maar dan zonder mijn kinderen erbij, ze wonen twee uur rijden bij ons vandaan. Ik werd direct een warm welkom geheten en ook dat is weer wennen omdat ik met mijn ex zijn ouders geen contact meer had. Niks anders dan drama mee gehad. Dus dit is wel fijn, vind het juist leuk om een gezellige schoonfamilie te hebben en dat zit nu wel goed. Ook met zijn broer en zus en de gezinnen. Gister dus mijn kinderen kennis gemaakt met iedereen. Heerlijk dat het zo ook kan.



Wij zien elkaar gemiddeld 3 keer in de week. Eén keer in de twee weken hebben we een gezamenlijk vrij weekend dus dan een paar nachtjes samen, meestal bij mij thuis ivm de kinderen. Die zijn er iet altijd bij omdat ze dan bij hun vader zijn. Dat is ook heerlijk lekker met ons tweetjes. Als zijn werk het toelaat komt ie doordeweeks één of twee nachtjes hierheen. Hij werkt ook onregelmatige diensten dus er staat niks vast en we kijken per week hoe het uitkomt. We wonen op een half uur rijden van elkaar vandaan.



Ja, over de toekomst hebben we het ook al gehad. Het is voor ons et meest logisch dat hij tegen die tijd hier naar toe komt om te wonen. Het scheelt dat hij niet persé gebonden is aan de stad waar hij nu woont. Zijn familie woont verspreid door het land en hij heeft niet een heel groot sociaal netwerk waar hij erg verbonden mee is. Zijn werk zou te rijden zijn maar hij kan eventueel ook naar hier overplaatsen dus dat is ook geen groot issue.

Ik woon nu in een huurhuis en we zouden dan gaan kopen hier in de buurt. We hebben dezelfde smaak qua huis en het plaatsje waar ik nu woon is heel leuk en daar zou ik best willen blijven.

Vanwege de kinderen wil ik niet uit deze regio voordat ze hun middelbare school hebben afgemaakt. Hij moet dan eerst zijn huis verkopen dus wat dat betreft hebben we ook zeker geen haast. Voorlopig woon ik hier prima en gaan we gewoon lekker door zoals het nu gaat.

En jaaaa trouwen zelfs hebben we het al over Ik ben nog nooit getrouwd geweest, met ex een gp gehad maar stiekem zou ik dat wel heel leuk vinden, ooit..

Ook als grap begonnen hoor, ik zei namelijk trouw niet voor je 40e en aangezien dat nog 4 jaar duurt voor ik zover ben hebben we alvast een datum geprikt. Onze verkeringsdatum in 2017

Zelf is hij wel al getrouwd geweest maar hij zou het absoluut opnieuw wel willen met mij.

Dat zegt mij ook wel heel veel hoor. Ook over mezelf trouwens. Heb nooit die behoefte gehad om te trouwen. Zeker niet met ex.



Nooit te oud om te leren, ik snap nu pas echt wat het is om een liefrevolle relatie te hebben. We zitten zo op één lijn, hebben het gezellig, knus en warm samen. Goede gesprekken, heul fijn in bed (wat dat betreft heb ik een wereld voor hem geopend, dat is ook heel leuk) Zelfs de afwas samen is leuk. Gruwelijk klef zijn we ook. De hele dag door appen als we niet samen zijn. Ach, het is gewoon goed en ik denk dat ik jullie dat niet meer hoef uit te leggen

De jackpot gaan we nooit meer winnen, we hebben elkaar al gewonnen (ja, heel erg klef )



Met mijn ex, de vader van de kinderen heb ik gewoon contact, wel wat stroever op het moment, we hebben nog wat zakelijke dingen af te handelen wat niet lekker loopt maar goed, dat had ik wel verwacht.

Met exlief (die collega van mijn werk) heb ik heel soms wat app contact, meer niet. Hij heeft nog wel eens gebeld nadat het uit was en rond mijn verjaardag wilde hij afspreken maar ik ben er niet op in gegaan. Het is goed zo.
Hoe bizar hoe onze verhalen zo op elkaar lijken....trouw niet voor je 40ste heb ik ook uitgesproken, haha! Ook hier een vriend die al getrouwd geweest is, en die volgens mij best nog eens zou willen. Voor mij de eerste keer, eerder weleens over gehad en gedacht dat ik het zou willen, maar was vanuit de verkeerde insteek. Nu zou dat om precies de juiste redenen zijn, maar nog steeds ben ik niet zo trouwlustig.

Wat mooi dat jullie hierin op dezelfde lijn zitten, lijkt mij ook heel erg belangrijk. Ook dat jullie de toekomst bespreken, is niet onbelangrijk als je kinderen hebt...beter maar bij voorbaat duidelijkheid dan dat het straks nog stukloopt hierom.



Kun jij voor jezelf stellen, dat je er met hem op alle fronten enorm op vooruit bent gegaan?

Ik wil, zonder uitzondering. En dat te bedenken dat ik dacht dat het met ex niet beter kon....hoe duidelijk zie ik nu hoe slecht het eigenlijk was.

Des te beter!



De afwas, hahahahaha zooooo herkenbaar!! Zelfs de meest niet romantische dingen doe je graag samen. Omdat je samen bent..omdat de ander je zo goed aanvult en het gewoon fijn is om met hem in 1 ruimte te zijn. Soms zonder woorden, soms met veel woorden. Ik noem mezelf bakvis, want vertoon echt puberale neigingen met hem. Dat blijft niet, dat weet ik. Maar zolang het duurt...genieten!



Je ex die nog wilde afspreken heb ik nog gelezen. Heeft totaal geen meerwaarde natuurlijk. Tja, die weet wat hij nu mist.

Typisch.
Whaaaa ik lees nu mijn (freudiaanse???) verspreking! Ik wil moet zijn ik wel.
Alle reacties Link kopieren
Ha Julus,



Hier ben ik! Ik was vorige week al aan een update begonnen en midden in mn verhaal drukte ik op de verkeerde knop blijkbaar en was ik heel mn tekst kwijt grrrr haha. Was echt ff heel boos op de laptop. Poging twee nu :-)



Hier gaat alles ook nog goed! Nog steeds geen aanzoek haha, maar dat gaat vanzelf komen (neem ik aan haha). We hebben (nog steeds) veel plannen voor de toekomst. We zijn nog steeds bezig het huis van mijn vriend gereed te maken voor verhuur. Dus de muren een nieuw kleurtje geven etc. Zijn slaapkamermeubels zijn nu verhuisd naar mijn huis. Leuk dat hij nu ook spullen van zichzelf hier heeft staan, dan voelt dit ook steeds meer als zijn huis. We hebben samen een paar weken geleden een nieuwe eet- en salontafel met eetstoelen besteld, die komen deze week binnen. OOk hebben we nieuwe lampen gekocht, het wordt echt zoooo mooi. Dus daar zijn we erg blij mee!



Helaas is mijn burn out nog steeds niet over, maar met behulp van psychologe wel steeds duidelijker waar de kern zit. Stuk verleden uit jeugd weggestopt en altijd gedacht dat ik daar wel overheen was. Maar het is allemaal naar boven gekomen in de zomervakantie. Lief wilt graag alles delen en voelde wel dat daar iets "zat". Was heel heftig, zit voor mij nog veel gevoel van schaamte. Vond het erg moeilijk om te vertellen, maar uiteindelijk zo opgelucht dat ik het hem verteld heb, iets wat ik nog nooit eerder heb verteld aan een vriendje.



Ook een stuk van werk is nu aan het licht gekomen, ik zit in de huidige functie niet meer op mijn plek. Ook gerelateerd met mijn verleden en mijn functie is best intensief, je wordt soms nogal emotioneel belast. Ik vond het erg moeilijk, omdat onze organisatie enorm onder druk heeft gestaan door de crisis, vorig jaar rond deze tijd vond er ook een reorganisatie plaats. Het is nu wel iets aan het stabiliseren. Ik heb toch met heel veel moeite aangekaart dat ik weet dat ik niet meer terug kan naar de oude functie en open kaart gespeeld over mijn verleden. En het lijkt alsof het positief uitpakt: ze hebben misschien intern een andere functie voor me! Als dat echt van de grond komt, ben ik echt zo dankbaar! En ik denk dat het best ook een leuke nieuwe uitdaging voor mij is.



Hoe zit het nu met die kwestie van je ex? Zit er al beetje schot in de zaak?



Wij genieten hier ook nog steeds van de alledaagse dingetjes samen, zien elkaar best veel. Meestal hebben we 1 a 2 x per week iets zonder elkaar. Voor de rest zijn we heel close en ik vind dat heerlijk! Heb altijd al zo'n relatie gewild, dat blijf ik ook zeggen Had nooit gedacht dat dit voor mij was weggelegd :):) Ik denk dat we beiden door verleden heel erg waarderen wat we in handen met elkaar en dat niet snel voor lief nemen. Tuurlijk hebben wij ook onze dingetjes en een ruzie af en toe, maar ik weet gewoon dat ik op hem kan bouwen en dat we bij elkaar blijven.



We zijn trouwens van plan om volgende zomer te stoppen met de pil... dus wie weet een "terug op de markt" eerste liefdesbaby?? Haha... erg spannend! Dat soort dingen waren voorheen zover van mij verwijderd en zo voelt het nog steeds soms, tot ik me besef dat het allemaal steeds dichterbij komt en ik ben zo ontzettend blij dat ik dat met hem mag doen en delen.



Lief gaat wel een moeilijke periode tegemoet, het is straks rond de Kerst drie jaar geleden dat zijn toenmalige vriendin stierf. HIj heeft een auto waarin zij vaak reed en die wordt steeds ouder en gaat nu van alles mankeren. Dus hij is op zoek naar een nieuwe auto. Af en toe heeft hij het moeilijk ermee, omdat het toch iets is wat weer verdwijnt wat met haar verbonden was. Kan dat heel goed begrijpen en ik vind dat heel pijnlijk voor hem dan op dat moment. Andere moment kan hij er heel goed mee omgaan, het komt en gaat. Ik vind dat hij het heel goed doet. Merk dat we heel goed erover kunnen praten en dat het heel normaal is dat we over haar hebben. Ik vind dat zelf ook prettig dat hij dat zo met mij (kan delen) deelt.



Sinds hij dat vertelde over zijn auto ben ik dus op zoek gegaan naar precies zijn auto in schaalmodel. En na veel zoeken heb ik hem gevonden in precies die kleur, echt zo gaaf, zelf de binnenkant is precies hetzelfde!!! Ik weet wel dat dat niet het gevoel wegneemt, maar misschien dat het toch nog een kleine tastbare herinnering geeft. Ik hoop hem van de week binnen te hebben, kan echt niet wachten hem te geven



Goed om te lezen dat jullie nog steeds jullie relatie invulling geven waa rjullie je prettig bij voelen. Daar gaat het om!



Stimpy, onwijs leuk om te lezen dat je het geluk nu zo gevonden hebt en dat hij je zo op handen draagt. Ik ben blij voor je dat het destijds niets geworden is met die ex. Zo zie je maar, soms lijkt iets zo vervelend maar leidt het naar iets heel moois!
Alle reacties Link kopieren
.
Ha meiden!



Lily, wat een positieve berichten lees ik!! Joehoe, wat fijn! Een grote up dus, in allerlei opzichten. Jouw verrassing voor je lief, dat is echt zo mooi! Het zou inderdaad erg fijn zijn als je intern een andere functie kunt gaan bekleden, dat zal je een hoop rust geven. Wat weer positief doorwerkt in je relatie.

De Kerst komt er weer aan, voor jullie ook de tweede keer samen, dus ik hoop dat het dit jaar wat makkelijker voor je lief zal worden.

Heb je de mini auto al aan je lief gegeven??



Jeluze, dat zou inderdaad jammer zijn. Helaas is het zijn onzekerheid, iets wat jij niet echt kunt wegnemen. Je kunt honderd keer benadrukken dat het echt niks persoonlijks is, maar hij zal daarvan overtuigd moeten raken. Ik heb het hier ook aan de orde gehad, maar mijn lief is enorm zeker van zijn zaak en van zichzelf, dus dat was verder geen probleem. Kan je dus niet uit eigen ervaring een werkende oplossing aanreiken.

De tijd zal het helaas moeten leren, of dit op termijn voor jullie werkbaar zal zijn. Je hebt nou eenmaal mensen die graag alles samen doen, of juist niet. Het kan een dealbreaker zijn, maar hangt dus af van degene die meer wil..of die daarmee kan dealen. Anders doe jij jezelf tekort, en krijg je ook weer scheve verhoudingen.



Nou, na alle berichten over gedoe met ex kan ik dan eindelijk melden dat het finito is!! We zijn er nu echt vanaf, dat houdt concreet in dat ik ex niet meer zal hoeven zien, er rust in de tent is en wij nu echt samen (zonder stoorzender) het leven delen. Er is een last van ons af gevallen, het kostte enorm veel negatieve energie die we liever in elkaar stoppen. Het heeft ons nog sterker dan we al waren, gemaakt. En meer dan ooit overtuigd van elkaar en de toekomst. We blijven bouwen! Inmiddels 15 maanden samen en hopelijk nog (minimaal) 15 jaar erbij. Ex is en blijft een sneu persoon, we lachen hem keihard uit. Hij en zijn slang zijn tot elkaar veroordeeld, en dat is wat ze verdienen. Twee mensen die ik helaas tot voor kort in de ogen heb moeten kijken, maar in dit leven was dat de laatste keer. Vanaf nu kunnen ze alleen nog elkaar het leven zuur maken, en dat is wraak genoeg
Lily, vriend maakte laatste een opmerking die over trouwen ging. Hij is degene die het af en toe ter sprake brengt, al dan niet grappend bedoeld. Vind dat wel schattig, het geeft toch wel aan dat hij echt vertrouwen in de toekomst heeft. Ik ook, maar koppel daar dan (persé) trouwen aan. Who knows, time will tell.



Ondertussen blijft het voor jou wachten op het aanzoek..wij wachten mee
Ghe..heb de slang van ex wel even laten blijken hoe onwelkom ze was. Ze (eigenlijk hij natuurlijk) had het gore lef om zich te vertonen bij mijn huis. Moet je niet doen, en dat heeft ze geweten.

Ex stond er - zoals te verwachten - als een lulletje rozewater bij te kijken. Dat vond ik nog het meest schrijnende. Nog steeds zal hij niet voor haar kiezen. We hebben er smakelijk om gelachen.
Alle reacties Link kopieren
Julus wat fijn dat het eindelijk voorbij is!!! Heeft lang genoeg geduurd.



Ik denk inderdaad dat het zijn eigen onzekerheid is en dat is zo niet nodig! Ik vind hem echt de liefste, leukste, knapste enz. Ik vind zo veel rust bij hem, doordat hij zoveel rust uitstraalt en ik nogal een stresskip kan zijn. Ik heb voor het eerst het gevoel 'met hem kan en wil ik oud worden.' We hebben het er van de week nog even over gehad. Ik snap misschien ook wel een beetje waar zijn onzekerheid vandaan komt.....ik ben heel slecht in serieus doen, want dat betekent dat ik mij kwetsbaar op moet stellen en dat doe ik liever niet, dat heeft me in het verleden genoeg ellende opgeleverd. Hij is wel de énige die een beetje door die houding heen prikt, waardoor ik me wel steeds vaker realiseer dat ik hem net zo goed kan laten varen wanneer ik bij hem ben Goed, hier hebben we het over gehad en ik ga daar ook een beetje bewuster op letten en dan moet het goed komen.



Wij zijn volgende week donderdag precies 1 jaar samen en gaan dan lekker een nachtje weg naar Maastricht. Ik heb er zó veel zin in! Even lekker samen weg van alles!
Alle reacties Link kopieren
Julus hoe is het intussen?



Hier alles ok. Lief was erg blij met zn auto op schaalmodel. Hij vond het heel bijzonder!



De nieuwe spullen staan en de lampen hangen. Is echt onwijs mooi geworden. Nu voelt het echt als ons huis ...



De gezellige dagen met familie gaan we tegemoet. Sinterklaas met zijn en mijn familie gevierd bij ons thuis. Was heel leuk en klikt goed tussen beide families.



En de echte aanzoek moet nog komen maar de datum is sl bekend :-) we hadden over kids en dingen regelen en toen werd het concreet. We gaan het niet standaard doen sowieso en willen PRECIES over een jaar ja gaan zeggen :-) nu nog wel die aanzoek :-))))
10-12-14 Mooooie datum!



Wordt het een kerst aanzoek of oud en nieuw? Leuk joh, fijn dat het zo goed gaat. Met jou verder ook?



Wij genieten hier ook gewoon verder, gaat hartstikke goed tussen ons. Lucky lady



Ondanks dat heb ik nog wel bij vlagen moeite met dit geluk te plaatsen en gewoon te accepteren dat het mag en kan. Beetje nasleep en verwerking van oude relaties denk ik. Zo gewend om alsmaar te knokken en nu hoeft dat niet.

We gaan verder zoals het nu gaat, nog geen concrete toekomstplannen hoewel duidelijk is dat we graag ooit willen samen wonen en af en toe eens kijken naar wat huizen in de buurt op funda. En trouwen.. ook dat!
Alle reacties Link kopieren
Ha Stimpy en Julus ik hoop dat je dit ook nog leest....



Met Kerstavond was het nml zover.... mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd en ik heb uiteraard ja gezegd! Het was heel romantisch :-) we gaan het klein en intiem vieren hoor. We zijn beiden niet van een grote bruiloft. Maar met de familie en vrienden met wie we het meest close zijn, stuk of dertig man. Maar natuurlijk wel een hele mooie jurk :-)en heb mn nichtjes als bruidsmeisjes gevraagd, echt zo leuk! !



En om niet te vergeten de ring! ! Ik heb een onwijs mooie ring gekregen van geel-en witgoud met een echte diamant!! Echt een super mooie ring! !
Lily, ik las net je update (eerst de eerste) en dacht al; wat geweldig, al een trouwdatum! En nu lees ik dat je een aanzoek hebt gehad, van harte gefeliciteerd!! Ik zei net tegen vriend hoe bijzonder het is, dat jij) vanaf dag 1 alles gedeeld hebt en dat jij nu gewoon gaat trouwen. En dat mogen we gewoon allemaal "meemaken" . En die ring....wat romantisch! Wil je iets meer vertellen over je aanzoek? Hij heeft wel een hele goede timing zeg, en jullie trouwdatum wordt ook bijzonder.

Heerlijk om dit te lezen, ben enorm blij voor je/jullie!!



Dan wil ik natuurlijk ook graag af en toe een update m.b.t. de voorbereidingen, dat begrijp jij wel. Ben super benieuwd naar alle details (voor zover je die kunt delen), de jurk, etc. Je ring klinkt enorm mooi, wat een schat is hij toch ook. Sprookjes bestaan..



Jeluze, leuk om ook jou weer te lezen! Jij dus ook allemaal toekomstplannen aan het maken, dus dat is gewoon hartstikke positief. Leuk om de updates rond de kerst te zien, dat geeft een extra dimensie aan het geheel.

Hoop dat jij ook af en toe blijft schrijven. Ik check het forum nog en zeker dit topic!
Met ons gaat het ook hartstikke goed. Ik merk aan alle kanten (vooral nu we de kerst gehad hebben) dat ik echt bij de familie hoor, en ook wij zijn plannen aan het maken. Dromen over de toekomst met degene die je zo lief hebt, is geweldig. Ik heb enorm veel zin in het nieuwe jaar, ik voel gewoon dat er ons mooie dingen te wachten staan. En we hebben ook al concrete dingen staan waar we veel zin in hebben. Mij hoor je niet klagen!



Ik ga genieten van het feit dat jullie zo happy zijn, en ik wens jullie hele fijne dagen en Lily...heel veel plezier met de voorbereidingen van de Grote Dag!
Alle reacties Link kopieren
Ha Julus,



Wat heerlijk om weer een bericht van je te lezen, dat is een tijd geleden. Toch blijven we altijd een beetje verbonden zo he! Ik blijf zeker updaten.



We hebben voor mei een heerlijke vakantie gepland en gaan een hele mooie reis maken, zo zin in. We gaan weer terug naar Italie, want dat is afgelopen zomer prima bevallen, het eten, de mensen, het land zelf, geweldig! We gaan nu wel naar een ander deel, we rijden langs de Bloemeriviera en blijven daar een paar dagen, een week Toscane en aantal dagen Rome en Milaan.



Onze Kerstdagen waren ook heel gezellig, bij mijn familie en zijn familie.Waren ook allemaal erg blij voor ons Kwam wel een beetje als verrassing, aangezien we het niet echt concreet hadden gezegd dat we zulke plannen hadden, dus extra leuk om te vertellen De nichtjes van mijn vriend hebben we gevraagd als bruismeisjes gisteren. Erg leuk om dit te doen!



De aanzoek zucht hihi... we hadden al kadootjes voor elkaar gekocht en onder de boom gelegd en er lag een groter kado van hem voor mij en ik was al paar dagen bezig met wat het zou kunnen zijn en vriend wilde totaal geen details kwijt en ik zo nieuwsgierig als ik was was natuurlijk erg benieuwd. Toen we onze kadootjes samen gingen uitpakken na het eten zei hij dat dat helemaal geen kado is en dat het echte kado boven ligt, ik wist dus niet wat ik hoorde. Ik kreeg een klein doosje om uit te pakken en vriend bleef staan, dus ja, ik begon ineens een beetje te vermoeden wat het misschien wel zou kunnen zijn. En ja, toen kwam daar dus een hele mooie ring te voorschijn toen ik het doosje opendeed en ging hij op 1 knie en vroeg of ik met hem wilde trouwen en ik zei "heel graag" hahaha... was echt heel romantisch bij de kerstboom en erg mooi moment op Kerstavond. Voelde en voelt soms nog beetje onwerkelijk en we noemen elkaar ook bruid en bruidgom soms voor de gein en "aanstaande" ... Heerlijk dat we nog een jaar hiernaar toe kunnen leven, de voorpret is al zo leuk. En ja vriend vroeg of ik zijn naam wil aannemen en ja dat ga ik doen



En ja, dan begint het feest van DE JURK... heerlijk overal en nergens speuren op internet, alle mogelijkheden liggen open en heb al wat ideeen. Ga niet voor de traditionele witte jurk, maar hij gaat moooooi worden en romantisch. Ik ga je zeker van alles op de hoogte houden, maar zoals ik schreef, we houden het intiem en klein, wat bij ons past! Leuke is dat ik het elke keer aan iemand vertel, niet in 1 x iedereen tegelijk, zo heb je elke keer weer even het "Jeeeej" moment weer opnieuw haha



Leuke is dat mijn schoonzus ook weer trouwt met haar nieuwe vriend begint dit jaar, dus dubbel feest komend jaar. En ze heeft mij en vriend als getuige gevraagd. Leuk he!



Wat heerlijk dat jullie nog steeds zo genieten van elkaar ook. Ik denk dat wij het geluk in handen hebben Julus en zo ook Stimpy en Jeluze.
Zo dan, dat is een huwelijksaanzoek met een H! Ook hierin weer de bevestiging dat hij zo stapel op je is, en dat hij de Goeie is!

Want zeg nou zelf, dat is toch eigenlijk waar zo'n beetje elke vrouw van droomt? Ok, uitzonderingen daargelaten

Begrijp ik het goed dat die reis dan jullie huwelijksreis gaat worden, nee toch, dat is toch meestal na je huwelijk? Ben ook nitwit m.b.t. trouwen...haha!

Italie....goede keuze!! Vonden wij ook geweldig, té toevallig dat jij en ik daar allebei voor gekozen hebben. Geweldig land, dus dat gaat hartstikke mooi worden.



Jurken zoeken, o wat spannend. Hij wordt dus niet wit...maar ook geen kleur? Beige of champagne is wel altijd heel mooi. Zeker als je een kleurtje hebt, is dat schitterend. Je gaat het klein houden, weet je ook al wat voor soort locatie? In een gemeentehuis? En dan is natuurlijk ook nog de vraag; wiens gemeente?

Jullie hadden het er natuurlijk al vaker over gehad, dus je gaat toch zijn naam aannemen?



Dat zijn zus gaat trouwen is ook bijzonder zeg, ben je eerst getuige en daarna zelf de bruid.

2014 wordt jouw jaar! Een jaar lang voorpret, leuke dingen doen, daarnaast voorbereidingen met als knaller je huwelijk. Lucky you!
Jaaaa hoe gaat het met Stimpy??
Alle reacties Link kopieren
Ha Julus,



Nee, dat is de gewone vakantie we gaan na ons huwelijk een stedentrip doen nog, rond de Kerst natuurlijk is dat heel leuk



Ik denk wel aan een kleur, champagne kan ook heel mooi zijn, neig naar zoiets:



http://weddings.nl/trouwjurken/30199.html



ben benieuwd wat je ervan vindt!



Ik zie het al voor me, de bruidsmeisjes in een jurkje met dezelfde stof haha.

Ben nooit met zoiets bezig geweest, nooit echt als meisje hiervan gedroomd, wat je van veel vrouwen altijd hoort Wist ook nooit echt of ik nou wilde trouwen of niet, maar nu met de juiste man weet ik het wel en zeker En begin het ook te kriebelen
Alle reacties Link kopieren
En yes ik ga wel zijn naam aannemen, vind dat wel heel romantisch en ook prettig als je kinderen krijgt, dan je dan familie.... bent met zn allen



We gaan trouwen in gemeentehuis van zijn geboorteplaats en waar hij opgegroeid is. Zijn familie en vrienden wonen daar en de keuze is daar voornamelijk op gevallen omdat het gemeentehuis heel mooie en romantisch is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven