Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz

28-03-2013 07:48 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Roddel hier mee over de liefdeslevens van bekende en minder bekende mensen.
maleficent wijzigde dit bericht op 17-03-2014 10:45
Reden: *smiley heeft een storing, weggehaald*
% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Waar is de braak smiley als je hem nodig hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 17 september 2014 @ 15:56:

De bruidsjurk kan de kast weer in, het huwelijk van Peter Jan Rens en zijn Virginia gaat (voorlopig) niet door vanwege 'familieomstandigheden'.



Peter Jan Rens en Virginia van Eck zouden op 10 oktober in het huwelijksbootje stappen, maar dat vaart nu leeg weg. Zo schrijft Virginia op Facebook: "Helaas gaan wij 10 oktober niet trouwen wegens familieomstandigheden. Sommige dingen kan je niet door laten gaan als de mensen waar je van houdt niet aanwezig zullen zijn."



Het is niet de eerste keer dat er een kink in de kabel komt. Virginia liet eerder al een keer weten dat het over en uit was met haar 42-jaar oudere verloofde. Vervolgens ging het huwelijk toch weer wel door.



Peter Jan en Virginia zouden eigenlijk al in januari van dit jaar trouwen, maar toen was Virginia in verwachting van hun dochtertje Djelissa, dat op 11 juni werd geboren.



Nu is 10 oktober, de dag waarop Peter Jan Rens 64 kaarsjes uit mag blazen, dus ook van de baan. Het stel is sinds november 2012 verloofd.Wedden dat die 2 nooit gaan trouwen?
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMichelle schreef op 17 september 2014 @ 15:20:

"Herbert was een geweldige minnaar. Hij begeerde mij alsog ik het eerste lief was dat hij ooit had", getuigt Arras in Story.

Nou, de bouquet reeks is er niks bij!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 17 september 2014 @ 15:56:

Zo schrijft Virginia op Facebook: "Helaas gaan wij 10 oktober niet trouwen wegens familieomstandigheden. Sommige dingen kan je niet door laten gaan als de mensen waar je van houdt niet aanwezig zullen zijn."







Het zou kunnen dat Virgiens ouders hebben gezegd dat ze niet gaan komen omdat ze tegen het huwelijk zijn, dat dát de familieomstandigheden zijn. Ik heb begrepen dat zij niks van PJ moeten hebben.





Ik las dat Amanda Krabbe een miskraam heeft gehad. Die zwangerschap was (naast de Harrie-tattoo) volgens mij het enige wat nog restte van haar romantische bevlieging. Met Harrie Kolen zou ze een miljonair aan de haak hebben geslagen, maar nadat hij bleek te worden achtervolgd door schuldeisers liet Amanda zich beduidend minder enthousiast uit over haar nieuwe liefde. Hij toonde zich op zijn beurt niet gecharmeerd van haar openhartigheid naar de pers.

Mij bekruipt het gevoel dat dit geen spontane miskraam was, maar zoiets mag je natuurlijk niet hardop zeggen.
.
Impala, dat zou haar een zeer wijze vrouw maken. Ik geloof het nooit
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 17 september 2014 @ 17:10:

Impala, dat zou haar een zeer wijze vrouw maken. Ik geloof het nooit
.
De bruiloft van Peter Jan Rens en Virginia gaat niet door omdat de moeder van de 21-jarige bruid de presentator niet accepteert als schoonzoon. Ze weigert bij de grote dag van haar dochter te zijn.

Om die reden heeft het aanstaande bruidspaar besloten het huwelijk - dat op 10 oktober zou plaatsvinden - voorlopig uit te stellen. "Op een of andere manier heeft die vrouw een ontzettende hekel aan me. Ze vindt me waarschijnlijk te oud," zegt Peter Jan tegen Shownieuws.

Virginia maakte woensdagmiddag op Facebook duidelijk dat haar huwelijk voorlopig van de baan is wegens familieomstandigheden. Virginia: "Sommige dingen kan je niet door laten gaan als de mensen waar je van houdt niet aanwezig zullen zijn."

Peter Jan laat aan BuzzE weten volkomen achter zijn 42 jaar jongere verloofde te staan. "Zonder moeder geen bruiloft. Het is heel droevig, want we zijn er al zo lang mee bezig. We hadden gehoopt dat iedereen er zou zijn. Maar we hebben tijd. Het komt vanzelf wel." Ook Virginia houdt volgens Peter Jan de moed erin. "Virginia is vol optimisme. Ze denkt dat het op zeer korte termijn goed kan komen. Ze ziet een lichtpuntje."

Ondanks de problemen met zijn schoonmoeder is het nog altijd koek en ei tussen Peter Jan en Virginia. "Onze relatie is waanzinnig goed en dat zal ook zo blijven."
Haar moeder, die jarenlang voor haar oudste heeft gezorgd, en die ze jaren niet gezien heeft....

En nu kan ze niet trouwen zonder haar?
Alle reacties Link kopieren
Waarom krijg ik het gevoel dat er veel meer meespeelt bij Virginia en PJR?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMichelle schreef op 17 september 2014 @ 15:20:

[afbeelding]



Eind deze maand trouwen Herbert Flack (65) en Fabienne Arras (60). Ik moet deze mensen waarvan kennen?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Impala, ik weet dat je gek bent op complottheorieën, maar dit is wel heel erg vergezocht ...
Verkeerde topic.
quote:misschicken schreef op 17 september 2014 @ 15:56:

De bruidsjurk kan de kast weer in, het huwelijk van Peter Jan Rens en zijn Virginia gaat (voorlopig) niet door vanwege 'familieomstandigheden'..Oh, jammer zeg, want wat ben ik benieuwd naar die trouwjurk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 17 september 2014 @ 15:28:

Geen idee wie het zijn maar wat een beeldige lovestory zeg.

*hoest*Hij is de hoofdrolspeler in ASPE,de wekelijkse serie,net zoiets als Flikken Maastricht.
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 17 september 2014 @ 21:20:

[...]





Ik moet deze mensen waarvan kennen? ASPE,net zo'n serie als Flikken Maastricht
Alle reacties Link kopieren
Actrice Katja Herbers (Joyce uit Divorce) heeft een nieuwe liefde. De 33- jarige actrice is verliefd geworden op Ashley Zukerman (31), een Amerikaanse acteur die ze heeft leren kennen op de set van "Manhattan". Hiervoor had ze drie jaar een relatie met de Duitse acteur Steven Scharf (39) en daarvoor was ze vijf jaar samen met de acteur Mark Rietman (53).
Alle reacties Link kopieren
quote:rvdlem schreef op 18 september 2014 @ 20:19:

Actrice Katja Herbers (Joyce uit Divorce) heeft een nieuwe liefde. De 33- jarige actrice is verliefd geworden op Ashley Zukerman (31), een Amerikaanse acteur die ze heeft leren kennen op de set van "Manhattan". Hiervoor had ze drie jaar een relatie met de Duitse acteur Steven Scharf (39) en daarvoor was ze vijf jaar samen met de acteur Mark Rietman (53).
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMichelle schreef op 18 september 2014 @ 12:56:

[...]





ASPE,net zo'n serie als Flikken MaastrichtOw. Zegt me nog geen ene flikkenr. Iets van Netflix?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Nee op RTL 4 maar ik ben denk ik 1 van de weinigen die ernaar keek
quote:soetkees schreef op 18 september 2014 @ 22:01:

[...]





Vanwaar de facepalm?
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 19 september 2014 @ 07:13:

[...]



Vanwaar de facepalm?Ik vind het een raar bericht. Niet mbt Katja of rvdlem (die heeft het als citaat genoteerd), maar waarom moeten al die exen in het bericht genoemd worden? Die opsomming vind ik nogal typisch.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMichelle schreef op 19 september 2014 @ 05:49:

Nee op RTL 4 maar ik ben denk ik 1 van de weinigen die ernaar keek

Nee hoor.

Overigens heeft hij volgens mij ook in meerdere Nederlandse series gespeeld waaronder GTST
Moeder Honey Boo Boo gooit man op straat



Mama June, die wereldberoemd werd dankzij de TLC-realityserie Here Comes Honey Boo Boo, heeft Honey Boo Boo's vader Sugar Bear op straat gegooid.



Mama June (34) heeft volgens TMZ.com ontdekt dat haar tandenloze vriend, die haar onlangs tijdens een verbintenisceremonie eeuwige trouw beloofde, op talloze datingsites staat ingeschreven.

June gooide hem woedend op straat, heeft haar ring afgedaan en is van plan met haar vier kinderen, waarvan alleen Honey Boo Boo het biologische kind van Sugar Bear is, ergens anders te gaan wonen. Klein probleempje is dat op dit moment nog bij haar thuis wordt gedraaid voor hun reallifeserie, maar zo gauw die zijn afgelopen raapt ze haar kinderen en spullen bij elkaar en vertrekt ze naar familie. De producenten van de serie willen graag door met de serie, maar door het uiteenvallen van het gezin is het onduidelijk hoe dat verder moet.

Mama June en Sugar Bear melden in een verklaring: "Sugar Bear en ik gaan voorlopig uit elkaar om een aantal zaken die spelen in onze relatie te kunnen verwerken. We bekijken het per dag, maar onze meiden zijn onze prioriteit. We danken jullie voor de steun."

De serie Here Comes Honey Boo draait om de kleine schoongheidskoninging Alana Shannon, alias Honey Boo Boo, haar drie zussen, haar nichtje met twee duimen, moeder June en vader Sugar Bear en hun 'redneck'-bestaan in op het platteland van Georgia.
Alle reacties Link kopieren
Never heard of. Als ik het zo lees, mis ik ook niks.




Mama June en dochter Honey Boo Boo







Papa Sugar Bear







En het hele gezin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven