Entertainment alle pijlers

Grenzeloos verliefd

09-01-2014 18:47 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met grote regelmaat kruip ik voor de buis voor hét smulprogramma van de week; Grenzeloos verliefd. Waarin -even generaliserend- naïeve jonge vrouwen van een koude kermis thuis komen als een uit koeienstront opgetrokken hut toch weinig weg heeft van het sprookje aan het strand waar ze voor vertrokken.



Aan de voorstukjes te zien is de aflevering van vanavond er weer een met veel potentie dus ik dacht; laat ik eens een nieuw topic openen.



Wie kijkt er mee?
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss_Marvellous schreef op donderdag 23 januari 2014 21:41 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="vida85 in "Grenzeloos verliefd"" class="messagelink">vida85 schreef op 23 januari 2014 @ 21:39</a>:</b>

Ik kijk nu: buitenlandse bruiloft, deze aflevering heb ik nog niet gezien. Komt opeens die moeder in beeld van die vent wat een portret! </div></blockquote>Apart kapsel he Die lippen!
Alle reacties Link kopieren
En die lippen! Haha
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat Net 5 per januari 2014 nieuwe afleveringen zou uitzenden. Dit ook voor Buitenlandse Bruiloft. Maar helaas beide afleveringen zijn herhalingen van vorig jaar.
Alle reacties Link kopieren
Uhhh quoten gaat bij mij elke keer verkeerd sorry
Alle reacties Link kopieren
Ja zou wel tijd worden roosje87
Alle reacties Link kopieren
quote:vida85 schreef op 23 januari 2014 @ 21:53:

Ja zou wel tijd worden roosje87Inderdaad, althans dat had ik vernomen hoor. Kan zijn dat ik verkeerd heb begrepen. Helaas dan want ik vind beide programma's erg leuk om naar te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Up. Zit er nog iemand te kijken?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ja present
Mooie meid!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook
Alle reacties Link kopieren
Lekker toch, buiten. Daar kan het!
Alle reacties Link kopieren
Ja wat een mooi meisje. Lijkt me echt een leuke chick. Vaak zijn het van die dozerige-dikkige-Flairlezende meisjes die de PABO doen en nog nooit een man van dichtbij hebben gezien, tot die ene stage in Wagadoegoe.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:EvyBlissy schreef op 30 januari 2014 @ 21:29:

Ja wat een mooi meisje. Lijkt me echt een leuke chick. Vaak zijn het van die dozerige-dikkige-Flairlezende meisjes die de PABO doen en nog nooit een man van dichtbij hebben gezien, tot die ene stage in Wagadoegoe.
Alle reacties Link kopieren
Nu dan maar buitenlandse bruiloft?
Alle reacties Link kopieren
quote:meestmistig schreef op 30 januari 2014 @ 21:39:

Nu dan maar buitenlandse bruiloft? Topidee.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen de Grieken zijn boers. Zij heeft er ook flink wat kaas van gegeten
Alle reacties Link kopieren
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10 ... tingNavigationItemId=5585



Op ad.nl zag ik de foto bij dit bericht en herinnerde me direct aan de aflevering met Iris en Adem. Vond haar zo'n vrolijke, lieve meid in de aflevering.

Hopelijk komen ze erachter wat er werkelijk met haar gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Nee! Wat erg zeg!

Was ze niet van Vakantieliefdes? Ik had het heel toevallig vanavond nog over haar en haar uitzending, dat ik haar heel vreemd vond qua gedrag. Alsof ze veel meer problemen (psychisch) had dan dat naar voren kwam in de uitzending.
Alle reacties Link kopieren
De familie verdenkt die Adem toch er iets meer van te weten?



Ontopic: hoe heet die griet die met knuffels slaapt?



En wie kent Jeroen en Christine nog? Zij was een blonde Noorse dame van 17 of 18. Hij was brandweerman en ze leerden elkaar in Spanje op vakantie kennen. Uitzending is al uit 2007 of 2008 zoiets. Zag net die uitzending weer, ben even gaan speuren op Facebook en die twee zijn in 2010 getrouwd en dus nog steeds happy.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, niet Adem natuurlijk.
Wat een toeval, Jeroen en Christine! Daar dacht ik laatst nog eens aan, maar wist hun namen niet meer. Grappig om er zo weer op te komen, had niet verwacht dat ze nog samen zouden zijn.



En wat vreselijk, van Iris…… Arm kindje ook, niet te bevatten.
Alle reacties Link kopieren
quote:fjordson schreef op 23 augustus 2014 @ 01:34:

Nee! Wat erg zeg!

Was ze niet van Vakantieliefdes? Ik had het heel toevallig vanavond nog over haar en haar uitzending, dat ik haar heel vreemd vond qua gedrag. Alsof ze veel meer problemen (psychisch) had dan dat naar voren kwam in de uitzending.In deze aflevering is ze te zien: http://www.net5.nl/progra ... N3eSM46X4iYX/aflevering-5



Vond je haar echt overkomen alsof ze psychische problemen had? Dat vond ik niet maar ze was toen ook nog maar 20 of 21 jaar. Ik vond haar naïef en giechelig. Leuke meid! Wel vreselijk zeg dat ze overleden is onder verdachte omstandigheden. Moet vreselijk zijn voor de nabestaanden.. Ik hoop snel dat er duidelijkheid komt.
Alle reacties Link kopieren
Ja! Ze was idd wel jong. Vond haar vreemd in reacties, kwam onstabiel over, de liefde sloeg ook in een dag om bijv. Maar dat zijn ook aannames van enkel een uitzending, is niet realistisch.

Denken ze dat die jongen van dat programma ermee te maken heeft? Dat zou echt gestoord zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:fjordson schreef op 23 augustus 2014 @ 22:01:

Ja! Ze was idd wel jong. Vond haar vreemd in reacties, kwam onstabiel over, de liefde sloeg ook in een dag om bijv. Maar dat zijn ook aannames van enkel een uitzending, is niet realistisch.

Denken ze dat die jongen van dat programma ermee te maken heeft? Dat zou echt gestoord zijn!Vond haar naïef, maar toch wel logisch op die leeftijd. Het leek inderdaad alsof de liefde binnen een dagje over was, maar dat zal vooral de montage zijn geweest vermoed ik. Nee, dat wordt niet gedacht. Wel dat ze werd bedreigd door iemand en dat er ruzie was gehoord vanuit haar huis. En nog meer verdachte omstandigheden.. Erg triest!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven