Man zet (sex)advertenties, heeft "koffie" gedronken

06-08-2014 08:03 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil mijn verhaal kwijt en jullie evt. Adviezen graag ontvangen.

We zijn al heel lang samen, hebben bijna 2 kinderen, ik mag nog 7 weken tot de bevalling. Maar nu heb ik mijn partner gevraagd wat er aan de hand is, hij vertelde na heel lang aandringen dat hij iemand anders ontmoet had en dat dat heel goed klikte.. Eerst per mail daarna afgesproken om koffie te drinken, ze hebben gekust (ook na lang aandringen toegegeven) hij zegt verder niets gebeurd. Hij is gelukkig met mij en wil ons niet kwijt..En dat het HEM oplucht dat ik dit nu weet. Na lange gesprekken blijkt dat hij iets mist, nl spanning...die heeft hij gezocht door op diverse sites advertenties te zetten met sex gezocht.. Terwijl ik dus aan t werk was, hij is werkeloos, eigen zaak gehad, dus geen ww, ik betaal ALLES, heeft hij dus ipv te solliciteren zich hiermee bezig gehouden.. Ik ben boos, heel verdrietig, voel me zo in de steek gelaten. Ik weet niet wat hiermee te doen. Hij is geen prater maar heeft wel 5 emailacounts aangemaakt, waarvan hij niet meer alle inloggegevens heeft (?? Jeah right) en 18000 apps gestuurd en ontvangen. Ik heb alles ingepikt zijn gsm, de laptop. Wat moet ik hiermee...?
Ze hebben al twee kinderen. En wat wil je verder zeggen Idisrom? Dat het mannetje zielig is dat het vrouwtje niet pikt dat hij met vreemde vrouwen afsreekt?
Alle reacties Link kopieren
quote:idisrom schreef op woensdag 06 augustus 2014 09:22 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div">...Hij is gelukkig met mij en wil <b><u>ons</u></b> niet kwijt..En dat het HEM oplucht dat ik dit nu weet.

.......knip....... Terwijl ik dus aan t werk was, hij is werkeloos, eigen zaak gehad, dus geen ww, ik betaal ALLES, heeft hij dus ipv te solliciteren zich hiermee bezig gehouden</div></blockquote>



Ik betaal ALLES (met hoofdletters geschreven).

Hij is doodongelukkig dus. En jullie eerste kind wordt door jou niet als gezamenlijk kind beschouwd, zo te lezen.

De meeste huisvrouwen in de jaren '50 hadden meer vrijheid in hun tijdsbesteding en de besteding van het geld dan je vriend nu. "quote: ...Hij is gelukkig met mij en wil ons niet kwijt..En dat het HEM oplucht dat ik dit nu weet.

.......knip....... Terwijl ik dus aan t werk was, hij is werkeloos, eigen zaak gehad, dus geen ww, ik betaal ALLES, heeft hij dus ipv te solliciteren zich hiermee bezig gehouden



Ik betaal ALLES (met hoofdletters geschreven).

Hij is doodongelukkig dus. En jullie eerste kind wordt door jou niet als gezamenlijk kind beschouwd, zo te lezen.

De meeste huisvrouwen in de jaren '50 hadden meer vrijheid in hun tijdsbesteding en de besteding van het geld dan je vriend nu."8

Wat een rare reactie!!



Hier is toch zelf verantwoordelijk voor? Je vindt hem echt zielig he? Ben je soms zelf een thuisblijfvader met zelfmedelijden?
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch met die mannen die spanning buiten de deur zoeken? Is het dan geen zaak om het thuis weer leuk te maken ipv het gelijk bij anderen te gaan zoeken?

Ik heb via het internet ook contact gekregen met zo'n man. Was getrouwd en had 2 kinderen. Zocht ook spanning buiten de deur, gaf toe dit al vaker gedaan te hebben. Heb er vriendelijk voor bedankt. Zie hem nu op Facebook heel gelukkig zijn met zijn tweede vrouw en hebben inmiddels ook samen een kindje. Maar zie hem ook nog steeds advertenties op internet plaatsen op zoek naar spanning.

Dit zegt mij dat als dit eenmaal in een man zit dit er niet zo maar uit zal gaan. De oplossing ligt bij jezelf: kun/wil jij met zo iemand leven? Kun jij hem ooit weer vertrouwen of ben je bereid het te accepteren dat hij het bij anderen zoekt?

En van dat alleen zoenen word ik helemaal naar. Reken maar als hij de kans had gekregen voor meer hij dat wel had gedaan, en wie zegt dat het daar alleen maar bij is gebleven?

Heel veel sterkte met je beslissing maar ik zou het wel weten. Al is het moment natuurlijk helemaal k*t.
Alle reacties Link kopieren
[quote]cato1980 schreef op 06 augustus 2014 @ 08:21:

Bedankt voor jullie reacties.

Ja ik heb zijn spullen ingepikt, anders gaat ie toch gewoon door? Hij heeft t contact met 1 iemand verbroken via app en bellen, zij bleef maar appen.



Als ik hem de deur uitzet, kan ik alleen voor ons kindje zorgen en hij? Hij heeft dan helemaal de vrijheid, of moet ik dit dus niet zo zien?[/quote]





Wat??? Is dit echt hoe je dat ziet?? Hij lekker vrij??

Is het zo een last dan die kinderen van je??

Wat dacht je van hij zijn kinderen bijna niet meer zien...Hoe dat is voor hem bijvoorbeeld, tenminste dat zie je het meest...



Of gewoon co ouderschap 50%?



Maar is dat dan echt het eerste waar je aan denkt?
quote:Anthonius schreef op 06 augustus 2014 @ 09:47:



Wat??? Is dit echt hoe je dat ziet?? Hij lekker vrij??

Is het zo een last dan die kinderen van je??

Wat dacht je van hij zijn kinderen bijna niet meer zien...Hoe dat is voor hem bijvoorbeeld, tenminste dat zie je het meest...



Of gewoon co ouderschap 50%?



Maar is dat dan echt het eerste waar je aan denkt?Nou, ze heeft wel een punt. Co-ouderschap met een pasgeboren baby is wat lastig.
Nou, ik zou ook niet blij worden van zelf aan huis gebonden zijn met drie kinderen, waaronder een baby en hij lekker de bloemetjes buiten zetten met zijn vriendinnen. Alsof je gestraft wordt voor zijn wangedrag.



Ja later prijs je je gelukkig, maar midden in de situatie niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 06 augustus 2014 @ 09:57:

Nou, ik zou ook niet blij worden van zelf aan huis gebonden zijn met drie kinderen, waaronder een baby en hij lekker de bloemetjes buiten zetten met zijn vriendinnen. Alsof je gestraft wordt voor zijn wangedrag.



Ja later prijs je je gelukkig, maar midden in de situatie niet.



Ten eerste is het twee kinderen en ten tweede hij ziet zijn pasgeboren zoon/dochter dan ook toch niet? Waarom zou dat alleen maar voor een vrouw een "straf" zijn?

Denk je niet dat hij spijt als haren op zijn hoofd gaat krijgen dan?

Lekker de bloemetjes buiten zetten met zijn vriendinnen vind ik dan wel erg kort door de bocht en niet direct ergens op gebaseerd hoor...
Bijna twee kinderen staat er.
Alle reacties Link kopieren
quote:cato1980 schreef op 06 augustus 2014 @ 08:21:Hij heeft dan helemaal de vrijheid, of moet ik dit dus niet zo zien?



Nope. JIJ hebt dan eindelijk de vrijheid!!!



Laat je maar goed omringen met vrienden en familie en vooral succes met de bevalling!
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Je bent boos zeg je, en je accepteert dit niet. Dus?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken een vrouw die zei:

Ik weet dat hij een ander heeft maar ik laat hem gewoon begaan.

Laat hem maar uitrazen. Hij komt er terzijnertijd vanzelf achter dat ook daar geen walhalla is.

Ze heeft hem haar toestemming dus gegeven....

Vond het heel stoer van haar.

Ik weet niet of het dé oplossing is, maar vaak is het wel zo dat mensen er zelf moeten uitkomen.

Je kan iemand toch niks verbieden want dan doen ze het achter je rug om.
Geef zijn spullen terug en ga in relatietherapie.

Jullie hebben verdorie een gezin, vecht ervoor en probeer te redden wat er te redden valt.
Alle reacties Link kopieren
Dat het enkel bij zoenen is gebleven met 18000 app-berichten en vijf emailaccounts zou ik nooit geloven.

Ik zou hem afleveren bij mijn schoonouders en mij rustig voorbereiden op de bevalling. Kan die ezel daarna eens afwachten hoe en wat verder, als je de tijd en rust hebt gehad om er eens over na te denken.



Dat het 'een straf' is voor hem: het kind dat al rondloopt is schijnbaar niet voldoende om hem te weerhouden van al zijn 'onzekerheden/diepe persoonlijke crisis' die worden aangevoerd als motief. Het is diep triest voor de kinderen. En voor jou TO. Veel sterkte en wijsheid.
Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:ladyveraa schreef op 06 augustus 2014 @ 08:27:

Dit is dus één van de vele redenen dat ik nooit aan kind(eren) zou beginnen. Hoevaak ik wel niet lees dat de man tijdens de zwangerschap van z'n vrouw vreemd gaat.



Ontopic: lekker dumpen die loser, TO.

Neem dan een leuke betrouwbare man!



Zijn er genoeg.



Ik had het afgekapt. Hoe moeilijk dat ook is. Het is nogal wat om je partner zo te bedriegen.
Denk dat thuis zitten voor een vent ook gekmakend is, wat moet je de hele dag? Zorg samen dat hij werk vind, die vent moet aan het werk.

Geef die spullen terug, het is geen klein kind.
quote:Anthonius schreef op 06 augustus 2014 @ 10:04:

[...]





Ten eerste is het twee kinderen en ten tweede hij ziet zijn pasgeboren zoon/dochter dan ook toch niet? Waarom zou dat alleen maar voor een vrouw een "straf" zijn?

Denk je niet dat hij spijt als haren op zijn hoofd gaat krijgen dan?

Lekker de bloemetjes buiten zetten met zijn vriendinnen vind ik dan wel erg kort door de bocht en niet direct ergens op gebaseerd hoor...



ook goed 2 kinderen. Blijkbaar vindt deze man zijn gezin niet zo belangrijk, anders was hij geen contacten gaan leggen met andere vrouwen. Dus als hij erg hecht aan contact met zijn kinderen dan kan hij beter aan zijn huwelijk werken. Je krijgt namelijk een beter contact met je kinderen als je gewoon samen onder een dak woont, ipv een co-ouderschap of weekendrelatie.

En ja, bloemetjes buiten zetten. Hij spreekt toch af met allerlei vrouwen? Waarom zou dat stoppen als zijn huwelijk voorbij is? Nou okay, het zou kunnen dat deze vrouwen meneer niet meer zo interessant vinden als hij in de bijstand op een miniflatje zit, hoewel er altijd wel weer exemplaren bijzitten die zo'n lot uit de loterij willen 'redden'.
quote:_isis_ schreef op 06 augustus 2014 @ 10:30:

Denk dat thuis zitten voor een vent ook gekmakend is, wat moet je de hele dag? Zorg samen dat hij werk vind, die vent moet aan het werk.

Geef die spullen terug, het is geen klein kind.



Huishouden, voor aanwezig kind zorgen, solliciteren.



Gewoon dingen die huisvrouwen al eeuwen doen (behalve dat solliciteren dan). Boeiend, dat er nog hele volksstammen mannen zijn die vinden dat een vrouw thuis hoort, maar als een man thuis zit dan is het ineens zielig en begrijpelijk dat hij zich verveelt/nutteloos voelt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou beginnen met hem zijn telefoon en laptop terug te geven. Het signaal dat je nu geeft is dat JIJ hem moet behoeden voor dit soort misstappen. Hij moet zelf laten zien dat hij ermee om kan gaan. Zoals je er nu mee om gaat heb je er nog een kind bij dat je moet opvoeden.

En verder.... Wat wil je? Zal je hem ooit nog kunnen vertrouwen? Ben je beter af met of zonder hem?
Solliciteert hij wel? Anders kun je hem meehelpen bij het zoeken van een baan, of misschien een omscholing?
Klote voor je, TO: :hug



Ik kan geen enkele reden bedenken om zijn gedrag goed te praten. Aan jou om te bedenken of je hem nog ooit kunt vertrouwen. Zijn LT en GSM afpakken lost niets op, hij zal andere wegen vinden als hij wil. En als ik jouw verhaal lees denk ik dat je het prima alleen kunt. Dit doe je nu namelijk ook al. Sterkte....
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een paar optie's;



1) Je laat alles zoals het is.

2) Je maakt hem duidelijk dat mocht hij ooit nog eens zoiets doen, dan hij mag vertrekken.

A. Je blijft alles betalen.

B . Je sleept hem naar het uitzend bureau, en die profiteur gaat maar wat doen.

3) Jullie nemen pauze, hij vertrekt tijdelijk uit huis. Eb jij denkt eens goed na wat je wil.

4) Je trapt hem eruit.



Ik zou persoonlijk voor 4 gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil JIJ TO?

Zorg dat je dat helder krijgt. Wil je alleen verder, met hem? Wil je er voor werken om het samen te gaan doen?

En geef hem de keuze of de dames van internet of jij, of beiden maar als je daar 'ja' tegen zegt dan daar ook werkelijk naar leven.

Geef hem inderdaad zijn spullen terug, dit is erg flauw. Als hij niet wil/kan stoppen en jij wil dat, dan maakt hij de keuze en kan hij opzouten dan zal je het alleen moeten gaan doen.



Heel veel sterkte en succes!
Over het betalen van ALLES is natuurlijk een rare uitspraak, jij werkt en hij is werkeloos, stel dat het andersom was, dan betaalt hij toch ook voor jou?
Het lucht hem op dat jij het weet? Omdat?

Hij nu niet meer stiekem vreemd hoeft te gaan, maar gewoon zijn gang kan gaan?

Een vent die oproepen plaatst op sekssites, terwijl je zwanger bent?

En hij zegt gelukkig met je te zijn? Deze sukkel heeft niet eens een greintje respect voor je.

Ik zou het wel weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:_isis_ schreef op 06 augustus 2014 @ 10:42:

Solliciteert hij wel? Anders kun je hem meehelpen bij het zoeken van een baan, of misschien een omscholing?

Waarom?

Hij wordt gedumpt, eist co-ouderschap, vraagt (en krijgt) alimentatie. Kan zij toch mooi zijn werkeloze leven financieren en kan hij ongegeneerd op het internet surfen.



Ik wil maar zeggen, dit ziet er niet goed uit...
conversation = awareness

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven