Doelgroep Viva Forum:

02-09-2014 16:04 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afspiegeling van de vrouwen in deze maatschappij??



Ik heb deze opmerking nu vaker gehoord en nog nooit echt een duidelijk antwoord gekregen



Ik dacht zelf dat de vrouwen van dit forum een goede afspiegeling zouden zijn van de vrouwen in onze maatschappij.



Ik dacht dat omdat hier zich; thuismoeders, carrierevrouwen, Wiaérs, wao'érs, vrouwen in de bijstand, minderheden en noem maar nog meer op bevinden...



Echter wordt ik vaak uit deze "droom" geholpen door forummers die aangeven dat de dames hier ABSOLUUT GEEN afspiegeling zijn van de vrouwelijke bevolking in Nederland en België...



En mijn vraag is dan ook; hoezo niet??



Wat is dan WEL de doelgroep en hoe verhoud zich deze dan tot het gemiddelde?



Is er iemand die enig idee heeft?



Ik ben zo benieuwd..



Alvast dank voor jullie antwoorden!
Ik denk dat "de gemiddelde viva vrouw" vooral níet in een hokje gestopt wil worden.
quote:StoraHuntur schreef op 02 september 2014 @ 16:40:

Ik denk dat "de gemiddelde viva vrouw" vooral níet in een hokje gestopt wil worden.+1
quote:StoraHuntur schreef op 02 september 2014 @ 16:40:

Ik denk dat "de gemiddelde viva vrouw" vooral níet in een hokje gestopt wil worden.Dat kunnen "ze" dan wel niet willen, maar ik denk dat veel vrouwen die hier schrijven echt wel in een hokje passen. Maar iedereen wil graag uniek zijn uiteraard...
Alle reacties Link kopieren
Jij zegt precies wat ik dacht Liara.
Alle reacties Link kopieren
Degenen die daadwerkelijk op het forum zitten, hoeven niet persé te behoren tot de doelgroep...



Zelf ben ik hier ooit per ongeluk beland, doordat je bij bijna alles wat je googlet op dit forum terechtkomt

Ik heb niets met het tijdschrift waar dit forum bijhoort.

En ook met sommige pijlers op dit forum niet...
Alle reacties Link kopieren
Moeilijke vragen Anthonius...heb nu al hoofdpijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 02 september 2014 @ 16:40:

Ik denk dat "de gemiddelde viva vrouw" vooral níet in een hokje gestopt wil worden.Ja! Het "stop-me-alsjeblieft-niet-in-een-hokje" hokje
Alle reacties Link kopieren
Ik pas best in een hokje, zoals iedereen dat doet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me wel eens af of wat men schrijft, ook dat daadwerkelijk hun gedachtes zijn en niet alleen schrijven omdat het sociaal wenselijk is.
Alle reacties Link kopieren
Elk tijdschrift richt zig zich op een bepaald publiek, zo ook de VIVA, ik denk dat de doelgroep van dit forum dan ook dezelfde is als de doelgroep van het tijdschrift.



Alhoewel ik mij terdege bewust ben van het feit dat hier genoeg niet VIVA-lezers rondhangen.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
ik ga wel bij jou in het hokje Scamp, gezellig.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
de Viva blader ik weleens door bij de afhaal chinees.
wij slapen nooit.
quote:Sensy12 schreef op 02 september 2014 @ 16:54:

[...]





Ja! Het "stop-me-alsjeblieft-niet-in-een-hokje" hokje
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 02 september 2014 @ 16:55:

Ik vraag me wel eens af of wat men schrijft, ook dat daadwerkelijk hun gedachtes zijn en niet alleen schrijven omdat het sociaal wenselijk is.We worden helaas beperkt door de huisregels....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het blad Viva geen zak aan eerlijk gezegd, terwijl het forum zeer vermakelijk is...
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 02 september 2014 @ 16:56:

ik ga wel bij jou in het hokje Scamp, gezellig.*wurmt zich in het niet-hokje-hokje*....Lekker knus hé dames?
Alle reacties Link kopieren
Adverteerders hebben graag als doelgroep; niet al te snugger, jong en makkelijk beïnvloedbaar en ze moeten wat te besteden hebben.. En daar lopen er hier genoeg van rond



Gelukkig zijn dat niet de enigen hier, geen idee wat de verhoudingen zijn.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 02 september 2014 @ 16:04:





Echter wordt ik vaak uit deze "droom" geholpen door forummers die aangeven dat de dames hier ABSOLUUT GEEN afspiegeling zijn van de vrouwelijke bevolking in Nederland en België...kommaneukers en taalpolitie zijn hier bovengemiddeld aanwezig
Alle reacties Link kopieren
Ik begon een hekel aan het blad te krijgen. Als ik weer weet waarom dan kom ik het vertellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 02 september 2014 @ 17:03[/message]:

[...]





*wurmt zich in het niet-hokje-hokje*....Lekker knus hé dames?



gezellig, als het niet leuk meer is kunnen we hokje hoppen.

flexibiliteit voor alles!
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 02 september 2014 @ 17:04:

[...]



kommaneukers en taalpolitie zijn hier bovengemiddeld aanwezig
Alle reacties Link kopieren
wie van ons gaat trouwens die viva award winnen?



ik krijg net de mail binnen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 02 september 2014 @ 17:04:

[...]





gezellig, als het niet leuk meer is kunnen we hokje hoppen.

flexibiliteit voor alles!Goed idee! Ik ga alvast met mijn labelmaker voor elk hokje een stickertje maken. Ik heb er al 2: kommaneukers en taalpolitie.
Alle reacties Link kopieren
graag ook wat comfortabele hokjes voor de levensgenieters.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven