Bakkersbabbelwinkel deel 16

26-02-2007 10:45 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de eer om de bakkersbabbelwinkel deel 16 voor geopend te verklaren!



Zwangerschap Daank:
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed je stage Maye, kleine school lijkt mij ook leuker.

Kanaaleilanden lijkt me ook mooi maar (ws helemaal verkeerd) ik heb het idee dat er alleen maar oude mensen komen.
Alle reacties Link kopieren
ja maar ik ben ook oud!!:P
Alle reacties Link kopieren
nog geen foto's op hotmail. en nu ga ik naar de huisjessite. Goh kmoet nl. ook nog eens wat gaan doen voor school. alhoewel ik vanochtend al best wat gedaan heb, maar kak nu weer in. Moet van mezelf toch iets harder gaan werken. Dus eerst huisjes kijken en dan nog ff er tegenaan.

Mn lief heeft hele lekkere kersenbroodjes meegenomen van een hele beroemde bakker uit arnhem, hhmmm
Alle reacties Link kopieren
tsssk vind ik het appartement is het al bezet.

Zijn jullie ooit in een huisje in frankrijk geweest goose enzo ja waar en welk huisje? ik denk nu een beetje aan de vendee. We willen niet te ver rijden, althans mn lief moet natuurlijk alleen rijden. Italie wil hij niet met de auto, maar als je alles los boekt zit je weer met vervoer vanaf het vliegveld.

Ik kom tot de conclusie dat we al behoorlijk laat zijn, dat wordt toch kamperen.
Alle reacties Link kopieren
maar waarom zou je je ticket en je appartement (of huisje) apart boeken als naar bijvoorbeeld Italie zou gaan?? Of is dat er bijna niet? Lijkt me wel toch?
Alle reacties Link kopieren
Italie!! Jaaa, wij gaan dit jaar kramperen in Italie.

Ow, bedrijf voor man is er. Doeiiiiiii



Foto's staan op hotmail!!
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat een poepie! En wat ziet Claire er stralend uit!
Alle reacties Link kopieren
Maye, ik heb je gemaild.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad wat ziet Claire er stralend uit!! En wat een poepie *smelt*
Alle reacties Link kopieren
thanxx goose, ziet er erg leuk uit.

Nou waarom ik het apart wil doen is omdat je anders erg snel terecht komt op van die megacampings en het vaak ook duurder wordt omdat je dan via een reisorganisatie boekt. ik ben nog niet zo ver hoor, dus ik weet het niet zeker, maar dat is mijn idee. ik ga het nog wel proberen(samen), maar ben gewoon weer erg laat. en mn lief wil niet met de auto naar italie omdat hij zegt dat ze daar als gekken rijden maar als ik vraag wat hij wil komt er ook niets uit. Ja fietsen in griekenland, weet je hoe warm het daar is in juli!!! nuja



ik ben bezig met bezwaar tegen OZB belasting, vorige keer is dat heel erg goed gelukt, maar nu ineens hebben ze ons huis weer heel hoog ingeschat. als ik het er nu voor krijg verkoop ik het direct!! In vergelijking met vorig jaar 40.000 gestegen. Maar dat mag je dan weer niet als bezwaar aantekenen ofzoiets. Grrr.



ik ga mteeen ff naar hotmail:D
Alle reacties Link kopieren
aaahhh wat lief!!:)
Alle reacties Link kopieren
april hoe was je laatste dag?

en hoe was het huis? is er al meer duidelijkheid over jullie huis?
Alle reacties Link kopieren
Ahhh wat een schatje en Claire wat zie jij er goed uit.



Maye lastig he vakanties, pfff weet het dit jaar zelf ook nog niet.

Wel lekker Bila dat je je lief waarschijnlijk over hebt gehaald om op vakantie te gaan.



Zo laatste werkdag overleefd, was erg gezellig. Veel complimenten van collega's gehad, toch wel erg leuk om te horen. En morgen zie ik de meesten toch wel weer.



Tja huis: huurhuis was errug leuk, maar..... Als we alle kosten voor de extra verhuizing optellen komen we al snel op 6-7 duizend euro en dan houden we maar errug weinig overwaarde over. Dus makelaar gebeld, gezegd dat we met dit bod niet akkoord gaan en een tegenbod gegeven. Hoe langer we er over nadachten hoe slechter het gevoel dat we kregen. Makelaar was het wel met ons eens, hebben immers nog tijd genoeg om het huis te verkopen. Nu morgen afwachten hoe de potentiële kopers gaan reageren, maar we rekenen erop dat het zal afketsen.



Weet niet of ik morgen nog tijd heb om langs te komen, anders tot zondagavond.
Alle reacties Link kopieren
oh ik dacht dat jullie al geaccpeteerd hadden?

Nou dan maar goed dat jullie er nog eens goed over nagedacht hebben, je moet er niet op gaan verliezen.

Fijn weekend en skieze!!:D
Alle reacties Link kopieren
We hadden op zich het bod wel geaccepteerd maar niet de opleverdatum, dus daar gaan we nu even verder over onderhandelen.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



April ik weet niet of je dit nog leest maar in ieder geval heel veel ski plezier! En hopelijk komen jullie eruit met de onderhandelingen en anders hebben jullie inderdaad nog wel ff de tijd natuurlijk.



Maye, is Kroatie geen goeie optie? Daar is mn schoonzusje vorig jaar geweest (met de auto) en dat is haar goed bevallen.



Claire, hopelijk heb je vanaf vandaag weer Internet hoor, we missen je!!!



En hoe zou het nu toch met Pink gaan, die is er echt al heel lang niet geweest???
Alle reacties Link kopieren
Maye van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Vandaag ben je echt "oud" geworden.

Hangen de  al op? En de



Een hele fijne verjaardag en maak er een leuke dag van.
Alle reacties Link kopieren
zo kies maar uit!!!
Alle reacties Link kopieren
Lekker doe mij maar eentje zonder slagroom aub. Daar ben ik niet zo dol op.
Alle reacties Link kopieren
Hier alles naar wens wat betreft schouder/nek. Ben nu alleen een beetje brak, vannacht echt bereslecht geslapen :(.

Kleinste die er constant uitliep met een snottebel en toen hij eindelijk weer ging slapen begon manlief met zijn dagelijkse portie gehoest en gesnurk :( En ik moet vanavond nog werken.....



Claire ziet er stralend uit met Isabel.



Syl heeft je man vannacht al beter geslapen, met masker?



April lekker genieten van je vrije tijd en je voorbereiden op alles wat komen gaat.



Goose je kan beginnen met aftellen volgens mij. Jou vakantie-verlof begint toch ook in April ergens?



Vakantieplannen voor ons zijn gewijzigd. We wilden heel graag naar Engeland toe maar in de periode dat wij wilden was of bijna niets meer te krijgen in de streek waar we wilden of niet te betalen.

Nu hebben we een luxe optrekje in Belgie gehuurd op plusminus 10 minuten van de grens met NL. We hebben er zin in.



Voor allemaal een *; en tot snel.
Alle reacties Link kopieren
Gister natuurlijk al gedaan maar vandaag in de herkansing:





ooo lekker taart, doe mij maar iets met chocola en veel slagroom :D



Chrisy fijn te horen dat het beter gaat met je schouders/nek alleen balen van je gebroken nacht...
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig komen die gebroken nachten hier niet zo veel voor Bila dus dat komt wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik baal er nu al van dat ik juf wordt, kan ik nooit meer buiten het hoogseizoen op vakantie. alhoewel als ik een duobaan krijg er misschien wel iets te regelen valt:D



Chrisy klinkt leuk jullie vakantie!



zo nu maar eens boodschappen gaan doen, heeft iemand nog leuke ideeen voor hapjes? Niet te ingewikkeld:P
Alle reacties Link kopieren
geen geniale hapjes suggesties hier, ben niet zo'n keukenprinsesje :D wat ik zelf altijd erg succesvol vind zijn rolletjes ham met monchou en een stukje paprika, erg lekker en simpel! Ha toch wel een tip dus :)
Alle reacties Link kopieren
Maye, GEFELICITEERD!!!

Had gisteren al gezien dat je het vandaag zou vieren, dus hierbij de hartelijke felicitaties en dat je maar lekker 'oud' mag worden!



Isabel is een schatje, en Claire ziet er idd stralend uit!



April, goed dat jullie verder gaan onderhandelen, het moet wel te doen zijn!

Hopelijk wordt de deal niet helemaal afgeketst, maar anders hebben jullie idd nog wel genoeg tijd, lijkt me.



Chrisy, leuk je weer te 'zien' hier! Balen van de nacht, maar zo'n enkele nacht is nog wel te doen, hè?! Dat gehoest en gesnurk komt me erg bekend voor :).



Hier gaan de nachten langzamerhand beter, vannacht was het helaas weer bal (2 uurtjes wakker), maar de drie nachten ervoor gingen wel weer goed, dus het gaat de goede kant op. Ben dinsdag weer voor 50% begonnen. Gisteren bij de arboarts geweest en die vond het wel een goed idee om dit twee weekjes zo te doen en dan weer verder te kijken. Collega's waren weer blij me te zien, dus dat doet een mens weer goed. Heb de eerste dag wel 's middags nog 1,5 uur geslapen toen ik thuis kwam en gisteren ook nog even een uurtje op bed gelegen. Merk dat mijn energie nog niet helemaal terug is, dus ben blij dat het zo kon.

Moppie ligt nu een uurtje op bed, probeer nu van 2 naar één slaapje per dag te gaan en dan hopelijk 2 tot 3 uurtjes lang, ben benieuwd of het gaat lukken. Ga zo maar even lekker met een boek op de bank hangen, heb al weer het e.e.a. gedaan: stofgezogen, bed verschoond, nog een andere was gedraaid. Vind wel dat ik het verdiend heb, hihihi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven