+30 en zwanger willen worden vanaf jan/febr

25-02-2016 20:50 3575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal



Ik lees al een tijdje mee

Wil graag meeschrijven maar overal zitten de topics vol



Ik ben 31 en zou heeeeel graag nog 1 kindje willen krijgen.

Nu ronde 2



Helaas vandaag ongesteld geworden 4 dagen te vroeg 😥

Snap niks meer van m'n cyclus

Heb 1,5 jaar de implanon gehad



Nog meer meiden die pas begonnen zijn met proberen?
Alle reacties Link kopieren
Loisje, goed om te horen dat alles goed met je gaat! De kwaaltjes zijn een goed teken, duim voor een mooie echo morgen!



Zonne, hoe is het op de wachtbank? :-) Wanneer was je NOD ook alweer?



Messe, goed dat je een gesprek hebt kunnen hebben met de verloskundige. Hopelijk nu een beetje rust in je hoofdje :-). Test geeft meer dan duidelijk mooi zwanger hoor.



Vanessa, nog geen veulentje geboren?



Hier is het bloeden al een stuk minder. Hoop tegen het weekend ervan af te zijn. Moet ik eerste dag van bloeden tellen als eerste dag van nieuwe cyclus? Kan moeilijk drie weken aan een stuk ovulatietesten doen... Kan ik een collage maken tegen einde van de maand .
Alle reacties Link kopieren
Thnx voor je reacties serieas.. dat je het kindje dan ook ziet bewegen.. heel bijzonder lijkt me dat!!



Hoe gaat het met jou? Heb je al wat van het ziekenhuis gehoord?
Alle reacties Link kopieren
Dorien volgens mij idd de eerste dag dat het bloeden begon.. fijn dat het al minder is!!



Bij jullie allen ook veel wind? Hier voorspellen ze winsdkracht 11 morgen
Alle reacties Link kopieren
Messe, wat zei de verloskundige dan over die angst? Goed dat je een afspraak hebt gemaakt met de vk. Dit maakt dat je je zwangerschap misschien ook meer gaat 'accepteren' in je hoofd ipv alleen maar onzekerheid en angst te voelen. Wat overigens logisch is hoor naar mijn mening.



Lois, fijn dat het goed gaat joh. Super!



Dorien, eerste echte dag van de bloeding aanhouden. Kans bestaat dat de eisprong iets later gaat zijn. Hoe gaat het nu?



Hier pas NOD in het weekend van 4/5 maart, dus dat duurt nog wel eventjes. Maar goed, van vrijdag t/m dinsdag weg, dus dat scheelt. Maar zoals gezegd, ik verwacht er niet teveel van. Ik weet dat de kansen niet nihil zokm, maar wel allesbehalve optimaal. Qua pillen geloof ik dat ik wat last heb van een opgeblazen buik. Dat heb ik zo ook weleens hoor, maar het lijkt nu iets meer te zijn. Verder merk ik niets. Zelfs geen gevoelige tepels dit keer.
Alle reacties Link kopieren
Messe, het is hier verschrikkelijk pisweer. En idd wind, als het hier waait, zal het bij jou wel helemaal waaien. M'n ouders zitten ergens in jouw omgeving nu, die hadden het er ook al over. Althans dan ga ik er vanuit dat je in de buurt van Leiden aan de kust woont.
Alle reacties Link kopieren
Nou meiden het is echt hondeweer toch niet leuk meer vandaag vanuit westen naar huis gereden mega slecht onderweg bij Almere. Leek wel nacht... Bij mijn ouders waaide al flink hier Bijna nog niet
Alle reacties Link kopieren
Zonne klopt helemaal! ;) dus als jullie echt eens willen uitwaaien op strand moet je deze kant op komen...



Mss ga ik morgen wel ff kijken bij de woeste zee!

Kreeg heel lief appje van mn baas : deze keer komt vast helemaal goed, je hebt het verdiend!

Hoe lief is dat!

Waar in engeland ga je heen? Als je gaat vliegen hoop ik dat het niet waait als nu



Lois op de weg lijkt me ook niet echt prettig nee!



Vk kan niet veel behalve dat ik mag bellen.. positief denken, afleiding zoeken..wat ik al doe..

Ben vandaag wel rustig en heb meer vertrouwen. Voel al zoveel.. en probeer ook beetje te denken aan medium dat ze zei dat het goed zou komen en dat me zag bevallen herfst/winter.. dat zou dus deze zwangerschap moeten zijn! UD rond 30-10
Alle reacties Link kopieren
Echt lief van je baas. Meid wat hoop ik voor je dat het goed gaat. Krijgt de helderziende toch gewoon gelijk. Heb vertrouwen!



We gaan vliegen idd. Even afwachten wat het weer doet.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het gesprek met de arts gehad en gaan beginnen met IUI in mijn eigen cyclus. Ik ben nu volop met ovulatietesten in de weer en moet het ziekenhuis bellen als deze positief zijn.

Aan de ene kant ben ik blij dat er nu wat gebeurt, aan de andere kant is het slagingspercentage na 6 behandelingen maar 30 a 40%. Ik wil wel positief denken, maar ik merk dat ik me na meer dan een jaar proberen en niet 1 keer zwanger zijn eigenlijk niet echt kan voorstellen dat dit dan wel de oplossing voor ons zou zijn.

Verder merk ik dat ik op dit moment weinig puf heb om hier te schrijven. Ik gun iedereen van harte de mooie positieve berichten, maar het benadrukt voor mij op dit moment extra wat ons niet lukt. In ieder geval niet op de natuurlijke manier. Dat ben ik ergens nog een plekje aan het geven, dat het ons niet zelf gelukt is. En dat doet me meer dan ik had verwacht. Ik weet dat het ziekenhuis nu een goede vervolgstap is, maar gevoelsmatig ben ik momenteel echt heel ver verwijderd van een zwangerschap. Ik vind het toch ingewikkelder dan ik dacht.
Alle reacties Link kopieren
Lieve serieas ik snap het helemaal...dikke knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Serieas misschien is het wel de oplossing voor jullie! Ik hoop t in ieder geval.



Messe 9 weken is top. Laat die zoon maar goed groeien.



Nee nog niets! En krijg die shit camera thuis niet aan de gang. Pff zenuwen ten top. Morgen maar weer kijken of t wel lukt straks mis is alles... nou ja als t dan maar gewoon goed gaat.
Van harte, Messe! Natuurlijk ben je onzeker nu, maar hee.... Vergeet niet dat een positieve test het begin is, hè? Ik hoop echt voor je dat het allemaal goed gaat nu. Houd vertrouwen. Jouw medium was zo gek nog niet .

Bij mijn vk krijg je termijnecho met 8 en 10 weken. Dus met 9 lijkt me eigenlijk een hele logische termijn. Sterkte met wachten!



Serie, weer een nieuwe stap. Ik snap dat het je zo aangrijpt, na zoveel maandelijkse teleurstellingen. Geef de moed niet op, hoor. Ook jouw tijd komt. Heus! Al snap ik dat het makkelijk praten is vanaf de zijlijn. Knuffel!



Een camera, Vanessa? Kun je dan vanuit huis de bevalling volgen? Of moet je er direct heen als het begint? Ik neem aan dat er dan ook een dierenarts komt? Of is dat niet nodig? Geen idee hoe dat bij paarden gaat....



Zonne, volgens mij heb jij gewoon prima kansen deze maand. Als ik het zo lees, zat er niet te lang tussen het vrijen en de eisprong. Spannend!!



Dorien, hoe is het met jou nu? Weer een klein beetje geland?



Kaatje, hou je het nog vol?



Saywhat, al nieuws????? Spannend! Voor jou echt de laatste loodjes... Of de laatste loodjes zijn al voorbij zelfs.... Ik hoop voor jou dat we je al kunnen feliciteren .



Aster, hoe is het? Al weer wat op de been?



Loisje, met jou alles oké? Wat minder uit balans door de hormonen dan de vorige keer? Ik hoop het voor jou.



Sorry als ik mensen ben vergeten. Het gaat zo snel hier! Fijne dag iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Serieas, Ik hoop zo dat voor jou nu een nieuwe juiste weg ingeslagen gaat worden. Zijn er nog wat onderzoeken gedaan waar uit iets gebleken is? Is het sperma van je man nog onderzocht?



Ik deel je gevoel en ik denk dat er in deze groep meerderen zijn die dit gevoel hebben. Op een enkeling na is het zwanger worden en zwanger blijven voor de meesten van ons allemaal heel problematisch, teleurstellend en verdrietig gebleken.



In mijn hoofd is de gedachte nu, 'zelfs als ik zwanger ben, gaat het sowieso mis'. Af en toe heb ik het gevoel dat ik in een diepe put gevallen ben. Ik kan het niet goed omschrijven. Dan voel ik me gewoon alleen nog maar verdoofd en het is allemaal zo beladen geworden. Andere momenten kan ik het wat beter van me afzetten en hou ik mezelf voor, het gaat vast één keer goed.



Overigens is het zondagavond allemaal niet meer gelukt, maar pas maandagavond. Alles liep anders dan de bedoeling. Maandagavond zal te laat zijn geweest. Dus dan telt eigenlijk alleen donderdagochtend mee, dat is een gat van drie dagen met de eisprong.



Messe, lastig hoor wat nou de juiste momenten voor een echo zijn. Aan de ene kant wil je graag zo snel mogelijk dat het de goede kant opgaat en aan de andere kant is de teleurstelling des te harder als in een later stadium dit toch gebeurd blijkt te zijn. Je kan altijd nog voor een vroege echo als je van gedachten verandert.



Hoe is het met de wind op het strand?



Satire, hoe is het met de kleine knul? En z'n voetje? En met jou?
Alle reacties Link kopieren
Ff snel meiden want ik was Meg druk vandaag onze jongste boef word morgen 4..

Maar ik heb mijn kado al een mooi kloppend hartje gynaecoloog was heel positief zal snel even wat uitgebreider reageren kus voor jullie
Alle reacties Link kopieren
Lois dubbel gefeliciteerd!



Zonne zo herkenbaar wat je schrijft..alleen de toekomst zal het leren.



Als die t doet wel Santire maar het is een hele eigenwijze camera hij doet t meer niet dan wel. Super irritant.

Meestal moet je wel een handje helpen. Of je mist de heel bevalling en dan weet je niet wat je aantreft.
Alle reacties Link kopieren
Lois, geweldig. Weer een stap in de goede richting. Super meid! En gefeliciteerd met de kleine dame vandaag!



Vanessa, ik snap dat je er hetzelfde instaat.



Gekke is dat ik bij andere groepen het best lastig vind om te lezen dat iemand zwanger is. Niet dat ik een ander hetzelfde gezeik gun, het is super dat het niet altijd ellende is en ik gun het echt iedereen. Het lastig vinden voor jezelf staat niet gelijk aan het een ander misgunnen, daar wil ik heel duidelijk in zijn. Maar bij deze groep is het toch anders geworden door alles wat er bij de meesten al gebeurd is. En we gaan al een tijdje mee samen. Als één van 'ons' zwanger blijkt te zijn dan ben ik zo blij dat ik er zelfs wat emotioneel van kan worden. Tegelijk denk ik, ik wil ook. Het geeft mij wel een klein beetje moed. Misschien lukt het wel een keer. Ik hoop zo dat het goed gaat bij de prille zwangerschappen. En dat het voor ons overigen het ook een keer goed mag gaan tot het eind!



Heeft er niemand anders een cam die je kan gebruiken? Of iemand die er naar kan kijken voor je zodat het weer werkt? Het is leuk om te volgen, maar als het niet goed gaat met je paard/veulen is het heel belangrijk dat je er snel met een arts bij kan zijn lijkt me. Weet je al wat het gaat worden?



Hier wakker geworden met migrainige hoofdpijn en voel me wat misselijk. Misschien van de pillen of zo. Staat bij iedereen alles nog overeind? Hoe is het in het westen? Hier lag er aardig wat overhoop in de tuin. De panelen liggen gelukkig nog op het dak. Nu snel opruimen in huis, de laatste dingen in de koffer en de boel klaarzetten voor ons katje.
Alle reacties Link kopieren
Ja dubbel gefeliciteerd Loisje. Peuter wordt kleuter!



Hier waren steekjes helaas voorbode van ongesteldheid. Cyclus van 22 dagen met ovulatie rond dag 16. Dat schiet ook niet op.



Serieas ik snap je helemaal hoor. Ondanks dat ik het iedereen gun, wil je zelf ook zo graag dat het eens raak is. Dan heb je in ieder geval een kans...
Alle reacties Link kopieren
Super Lois!! Gefeliciteerd met beide



En vanes? Al iets waargenomen? Al andere cam geregeld of inmiddels aan de praat gekregen?



Zonnen hmm ja zouden bijwerkingen kunnen zijn, wel vervelend...

Ik heb dat ook met deze groep, ik wens voor iedereen een zwangerschap en het liefst met zn allen samen! Hoe gaaf zou dat zijn..

Maar tuurlijk doet het ook zeer omdat je zelf ook graag zwanger wil worden.. tis in deze groep niet iets wat makkelijk gaat..helaas



De stormschade valt mee.. het ging me toch wel flink tekeer hier aan de kust sjoh!! Uit voorzorg waren er al veel bomen gekapt etc
Alle reacties Link kopieren
Sorry blomster jouw bericht kwam net nog niet in beeld bij mij..



Balen van je ongie.. hmm lf van maar 6 dgn? Dat is wel heel kort..



Slik jij eigenlijk iets om je cyclus te verlengen ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Oh Vanessa, zou heel vaak gaan kijken denk ik :-). Staat je paard dicht bij waar je woont?



Loisje, proficiat! Wat leuk! Toch weer eentje waar het goed bij loopt :-). geeft een mens moed..



We zijn hier beetje clubje van de moeilijke gevallen hihi. Maarja we komen er ook wel! Zal mss wat langer duren als bij de andere maar ben ervan overtuigd dat we er dan ook zoveel te meer van gaan genieten.



Zonne oh niet leuk van de bijwerkingen. Als de bijwerkingen te erg worden zou ik het toch wel even melden. In belgenland ook veel wind, niet echt schade maar toch veel takken op de weg. Gisterenavond met een vriendin nog gaan koffiekletsen maar jeetje was blij toen ik heelhuids thuis was.



Blomster, is je cyclus altijd zo kort? Anders zou ik er toch eens achteraan gaan voor medicatie om hem beetje langer te maken. Jammer dat je ongesteld bent geworden :(



Messe, heb de indruk dat je er rustig in bent geworden? Al kwaaltjes?
Alle reacties Link kopieren
Project cam 3.0 vanmiddag. Ik moet dat ding aan de praat zien te krijgen.

Ik woon 15 min weg met de auto. Mag evt. gewoon op stal slapen hoor, maar ja, ik ga zelf de vb periode in dat lukt dus dan ook niet. De keuze is reuze. De dierenartsenpraktijd is gelukkig maar op 5 min afstand dus als er wat is zijn ze er snel maar ja dan moet je t wel zien!

Neem weet niet wat t wordt. De echo was te laat dus we zagen alleen nog maar een stuk hoofd en een oog.



Wat balen Blomster!



Ik weet niets van de pillen Zonne du skan je er helaas niet bij helpen. Hoever zit je nu in de cyclus?
Alle reacties Link kopieren
Blomster, heb je het hier met de gyn over gehad, dat je cyclussen en met name de lf zo kort is? Als ik jou was zou ik het goed bijhouden, zodat je het kan overleggen aan de gyn. En anders zelf terloops eens over progesteron beginnen, je weet niet of de gyn hier in meegaat misschien.



Vanessa, reuze spannend een veulentje. Ga je het ook houden op de langere termijn?



Dorien, hoop dat het beetje gaat met je. Gaan ze nu ook al wat onderzoeken doen bij jou?



Messe, wat voel jij allemaal nu?



Hier op dag 23 van de cyclus, maar de eisprong was met dag 18, dus ik mag nog even. Als NOD hou ik 4 maart aan, dan ga ik testen als er nog geen menstruatie is. Dit is dus tevens mijn uitgerekende datum van de grote miskraam. Wel raar. Hoe anders had ik er nu bijgelopen en uitgezien als het goed was gegaan. Soms stel ik mezelf dat weleens voor. Maar goed, aan de andere kant heeft de natuur al weer een aardige tijd geleden besloten dat het niet zo mocht gaan zijn. Laat die datum maar gewoon snel voorbij gaan.
Alle reacties Link kopieren
Nog een week Zonne, duurt toch altijd veel te lang die periode. Probeer niet teveel vast te houden aan die datum, maakt het er niet gemakkelijker op. Heb er ook redelijk veel van afgezien. Gewoon de dag laten voorbij gaan zonder er teveel bij stil te staan.



Hier alles wel ca vatjes, bloeden is zo goed als gedaan. Morgen naar de action voor testen te gaan kopen. Eens kijken of er nog HCG te bespeuren is. Mss wat snel om al helemaal weg te zijn, het is nu 8dagen na miskraam.

Ik ga begin april stollingsonderzoek laten doen. Voor de rest voorlopig nog niets. Chromosomenonderzoek komt toch bijna nooit iets uit en mijn schildklier is ok. Hoop dat ik snel terug een eisprong ga krijgen. Wil gewoon verder en snel terug zwanger zijn. Derde keer moet gewoon scheepsrecht zijn.

Ben wel echt kei hard verkouden. Hoop niet dat ik het weekend in mijn bed moet doorbrengen. Kan wel beetje leuke bezigheden gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Spannend hoor Vanes! Erg bijzonder ook.. je komt beetje zenuwachtig over lijkt wel ;) gezonde zenuwen..



Zonne, uitgerekende datum doet gewoon zeer! Het is een dag die snel voorbij moet gaan of positief uitpakken met een nieuwe mooie test!

Ik hoop voor jou natuurlijk het laatste! Hoe gaat het nu met je migraine?



Dorien fijn dat bloeden klaar is.. het zou kunnen hoor dat hcg al weg is of in ieder geval stuk gedaald...

Onder de 25 kun je weer eisprong verwachten dus stel je hebt een hele lichte test kan het ook ok zijn..



Ik voel me idd wat rustiger vanaf vandaag. Had nog 1 test liggen en deze heb ik gister ff gedaan Hij is zo donker als de controle streep..

Voel wel steekjes, mn darmen, maagzuur, tepels doen zeer en ben heeeel snel geagiteerd.. hmm ik hoop dat ik deze psychische flow beetje kan aanhouden want kan niet anders dan afwachten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag test met indicator gedaan van cb en deze gaf keurig 2-3 weken aan..

Nu hou ik op met testen en probeer een klein beetje te gaan genieten.. ben alleen van alle angst letterlijk ziek geworden :(



Vanes hoe gaat het? Veulentje al in aantocht?

Zonne voel je iets? Migraine al weg?



Dorien nog test gedaan om te zien of je nog hcg hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven