vroegtijdig klaarkomen

08-05-2016 22:08 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe zwaar weegt het voor jullie nu eigenlijk als een man vroegtijdig klaarkomt?



Als je nu uitgaat van de volgende situatie: erg leuke kerel ontmoet, knap, intelligent, goede baan, grappig, lief en attent, trouw, enz, de hele mikmak, maar de sex wordt wel gehinderd door het feit dat hij erg snel klaarkomt. Hoe een groot probleem zou dit voor jullie zijn als je met iemand een relatie aan gaat?
Alle reacties Link kopieren
Toch best een redelijk probleem. Zit er vlot een 2e ronde in?
Alle reacties Link kopieren
Als hij vrij snel weer door kan niet. En dan wel lang.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er vrolijk nog een tweede ronde achteraan gooien .

Maar zonder gekheid, als jullie wat meer vertrouwd zijn met elkaar zou het kunnen beteren?

Zolang hij ook aandacht heeft voor jouw behoeftes, dus dat penetreren niet alleen de hoofdmoot is, dan zou het voor mij geen dealbreaker zijn.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Heel eerlijk, ja ik zou dit wel een probleem vinden. Goede seks is voor mij erg belangrijk in een relatie. Ik vind het een ander verhaal als je al jarenlang samen bent en dan het probleem opspeelt.



Wel zou ik het een kans proberen te geven. Wellicht dat het beter wordt gaandeweg, ik weet niet hoelang jullie al samen zijn? Spanning en prestatiedruk kunnen natuurlijk een negatieve invloed hebben. Als dit echter na 2/3/4 maanden daten nog zo zou zijn, zou het voor mij een dealbreaker zijn, helaas.
Alle reacties Link kopieren
Daar is alles aan te doen hoor,

Daar heeft de dokter allerlei pillen voor.
Kwaliteit staat bij mij voorop kwantiteit...het gaat om het hele pakketje wat mij betreft...
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij niet dat jij 100% scoort op al die andere eigenschappen? Maar snel klaarkomen is wel een redelijk probleem op de lange duur.
Alle reacties Link kopieren
Nou als het verder een geweldig lieve, leuke, betrouwbare en slimme man zou ik hem om zoiets echt niet laten lopen. Niemand is perfect toch?
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Heb een boek van John Gray gelezen waarin stond dat de man eerst kort aan zijn trekken komt en dan pauzeert om de nodige tijd aan de vrouw te besteden (20-30 minuten ofzo). Dan krijgt de vrouw voldoende aandacht en komt ook aan haar trekken op een geduldige manier.

Persoonlijk ben ik vaak in voor quickies, omdat mijn tijd te 'kostbaar' is :P Dus ik zou het niet zo'n probleem vinden. Ligt echter aan de vrouw natuurlijk. Overleg anders met haar of zij ideeën heeft of waar zij behoefte aan heeft?
There's no room for hating in this life we love
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt eraan. Als hij daarna door kan voor een tweede rond of jou op andere manier goed verwend (kan ook voorspel zijn) dan wordt het wel gecompenseerd.



Als je net seks gaat hebben en binnen een paar minuten is het klaar en gebeurt er ook niks meer, ja dan zou dat voor mij wel een dealbreaker zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Peertje89 schreef op 08 mei 2016 @ 22:24:

Heb een boek van John Gray gelezen waarin stond dat de man eerst kort aan zijn trekken komt en dan pauzeert om de nodige tijd aan de vrouw te besteden (20-30 minuten ofzo). Dan krijgt de vrouw voldoende aandacht en komt ook aan haar trekken op een geduldige manier. Jeetje, dit is mijn ervaring totaal niet. Ik ken echt geen man die van naspel houdt.
Mijn ex kwam binnen 4x stoten. Wat ie ook probeerde. Leuk hoor lang voorspel maar God wat miste ik het neuken. Voor mij is het sindsdien een dikke no go.
Ik zou het wel een afknapper vinden. Ik ben 32 en geen 16 meer. Als hij er echt werk van wilde maken, had hij dat allang gedaan.

Mocht ik hem héel leuk vinden, dan mag hij het alsnog snel gaan doen, maar eigenlijk denk ik dat onze werelden teveel van elkaar afliggen als hij daar niet niet eerder mee aan de slag is gegaan. Ik zie te vroegtijdig klaarkomen dan ook als ´technisch' probleem wat verholpen kan worden.
Alle reacties Link kopieren
Even een reactie van een man....



Dat kan hij toch gewoon trainen? Of uitstellen door even aan iets niet leuks te denken. Johan Derksen ofzo..



Of is hij nog jong en/of onervaren?

Heeft hij het bij ieder standje? Is ook nog een verschil....

En tot slot: als je overontwikkelde bekkenbodemspieren hebt en deze ook nog aantrekt tijdens de seks, ja, dan gaat het snel!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
@hightower er zijn dus mensen die dat niet kunnen of willen trainen. Helaas.
quote:Hightower schreef op 09 mei 2016 @ 00:04:

Even een reactie van een man....

...

En tot slot: als je overontwikkelde bekkenbodemspieren hebt en deze ook nog aantrekt tijdens de seks, ja, dan gaat het snel!Gestraft worden door 'te strak' te zijn...
Alle reacties Link kopieren
quote:laverne schreef op 09 mei 2016 @ 09:37:

[...]





Gestraft worden door 'te strak' te zijn...



Moet je niet als straffen zien...zo bedoel ik het helemaal niet.

Zeg alleen maar dat het dan voor man lastiger is. Iets met druk erop enzo.....
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Ik snap dat het niet bewust straffen is maar het voelt echt wel als een straf. Afleiding werkt bij ons maar zelden, dan lukt het uiteindelijk helemaal niet meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:laverne schreef op 09 mei 2016 @ 10:56:

Ik snap dat het niet bewust straffen is maar het voelt echt wel als een straf. Afleiding werkt bij ons maar zelden, dan lukt het uiteindelijk helemaal niet meer.



Tuurlijk, snap ik. Vriend van TO "moet" er dus gewoon op trainen.

Kan me overigens niet voorstellen dat vriend van TO er niet mee zit. Ik bedoel, als iets fijn is, is het toch jammer als het zo snel is afgelopen??
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook wel vaker eens last van. Leuk is het niet. Echter, vriendin komt ook snel klaar dus.. Graag zag ik het anders.
Alle reacties Link kopieren
Het Zou niet mijn voorkeur hebben. Als in; ik zou niet actief zoeken naar iemand die voldoet aan de omschrijving "tussen de 30 en 45, gezellig en graag vroegtijdig klaarkomen". Maar dat geldt denk ik voor elk "minpuntje" wat een mens kan hebben.



Maar als ik iemand ontmoet die ik leuk vind, waar ik (smoor)verliefd op word en die vroegtijdig klaarkomt dan vinden we daar zeker een oplossing voor. Dat zou absoluut geen reden voor mij zijn om een relatie te beeindigen. Ik heb er geen ervaring mee maar ik geloof dat je ook met vroegtijdig klaarkomen nog een prima sexleven kunt hebben. Dat zou wel mijn "voorwaarde" zijn.
Poekeloris het is maar net hoe leuk en belangrijk je seks zelf vind in hoeverre je last hebt van een snel klaarkomende partner. Ikzelf miste het neuken gewoon enorm. Daar kan geen vinger en likwerk tegenop. Er ontbrak gewoon constant wat.
En als hij de vrouw nou eerst verwend en laat klaarkomen of tot ze bijna komt

En dan pas penetreren?

En anders moet hij eerst klaarkomen door hand of mondwerk en na een half uurtje weer verder gaan? In dat half uurtje haar verwennen.

Je kan het echt wel oefenen als man denk ik.

En tja anders pilletje vragen bij de dokter.
Ik vind geweldige seks eigenlijk erg belangrijk, dus ik zou er wel problemen mee hebben als hij altijd te vroeg klaarkomt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven