Hoe stel je je de overige forummers voor?

12-05-2007 17:08 496 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor beeld heb je voor ogen als je aan Bronny denkt? Wat zit er op je netvlies als je Zamirah leest? Of Pers? In welk "hokje" plaats je GothicBride?

Een struise blondine uit Friesland? Een kleine pittige vrouw met woeste krullen? Zie je een beweeglijke vent met veel mimiek? 

Natuurlijk niet de bedoeling om elkaar af te branden, maar het lijkt me leuk om over jezelf te lezen hoe een ander je ziet die jou niet kent....
En hoe stel je mij voor Leo ;)?






Jij bent zwoel, donker en Frans met veel o lálá en toch ook aards, dus gezondheidsslippers onder je pettycoat.....*;

Jij hebt een prachtige stem weet ik nog, een beetje rokerig, klopt helemaal met je nickname. Je hebt vast en zeker hele mooie donkere ogen die je extra aandacht geeft bij het meekuppen.
Alle reacties Link kopieren
En is Zelide inderdaad de blonde evenknie van Penelope? :)
Vooral die gezondheidslippers, die doen het 'm



(En dank voor het compliment verder. Heb ik een rokerige stem? Nog nooit eerder gehoord! En roken doe ik ook al niet ;))
Alle reacties Link kopieren
Livre, je bent toch niet ook Roque of wel? Vlgs mij schreeff Leo over Roque dat ze een rokerige stem had, maar misschien heb jij die ook wel!



Krijg zo'n zin in hartige hapjes van het woord "rokerig"
Alle reacties Link kopieren


Roma: half lang blond (niet hoogblond overigens) stijl haar, blauwe ogen, mooie mond, netjes opgemaakt, ongeveer 1.65m, altijd hakken aan en jurkjes of rokjes









 Maar ik rook niet





Ik ben erg veelzijdig (zeg ik dat goed?) en dat hoor ik ook vaak, ik heb veel gezichten en look's, ik draag een replay spijkerbroek met all stars en truitje maar ook jurken en rokken met hakken, hangt bij mij altijd van de gelegenheid af.. ik kan de ene dag blond zijn en dan weer donker bruin ik kan ook een hele dag in mijn trainingpak rond lopen en petje op en zo ga ik ook boodschappen doen... maar nu heb ik idd blond halflang haar niet te blond, beetje slag erin, 1,74 lang, met alleen mascara en lippenstift op
Alle reacties Link kopieren
Stel je mij op dit moment maar voor in een lichtblauwe badjas...;) Ik geniet even van mijn laatste vrije dag.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren


Livre, je bent toch niet ook Roque of wel? Vlgs mij schreeff Leo over Roque dat ze een rokerige stem had, maar misschien heb jij die ook wel!



Krijg zo'n zin in hartige hapjes van het woord "rokerig"
Nee hoor, ik ben niet Roque, ik ben Livre. :) Geen rokerige stem hier.



Aan de telefoon word ik meestal jonger geschat, met de vraag of mijn vader of moeder thuis is. ;) Ja, dat weet ik niet, dan moet je hen bellen. Ik heb schijnbaar een jonge, melodieuze stem, en een zachte G.

Qua zang ben ik een lage alt trouwens. 

Zing jij, Livre :)?



Livre: moeke, kort rood/bruin haar, bril (maar dat heb ik net gelezen :P), ongeveer 1.65m
Alle reacties Link kopieren
Sorry, foutje! Roque en Livre postten na elkaar en aangezien mijn ogen verticaal geplaatst zijn als ik zit (had je niet gedacht he!) is het voor mij moeilijk om horizontaal te lezen.... Dan gaat er wel eens wat mis...
Bij Duploo stel ik me een vrouw voor met een bril......:P
Alle reacties Link kopieren


Zelide, ik wilde je beschrijven, eerlijk waar. Maar dit topic stond eerst op relaties en omdat jij daar nooit je snuit laat zien, liet ik het achterwege.



Maar jij bent mijn blonde Hollandse zuster, toch? Of ik gok je meer hazelnootbruin in, maar goed. Rank, mooi, sierlijk maar kan heerlijk grof uit de hoek komen. Met de Metafysica in de hand, en de andere hand trillend verlangend naar een sigaretje. Zit ik er erg ver naast?







Het is je vergeven zuster, ik ben inderdaad niet zo van de relaties. ;)



Ik ben inderdaad blond, maar ook weer niet hoogblond. Ben in de zomer sowieso blonder. Haar is lang, beetje sluik en ik doe er van alles mee, van los tot levendige staart. Verder ben ik slank, gek op hakken vooral gehakte laarzen, maar zonder hak vind ik ze ook goed te pruimen. Ben goed voorzien qua borsten en billen en vind het ook leuk om de laatste in een mooie jeans te proppen, die skinny jeans die ik aan jou toeschreef heb ik toevallig 2 weken terug nog gekocht, een zwarte Levi, prachtig, al zeg ik t zelf. Verder gek op alles wat tas, schoen of armband mag heten, eigenlijk heb ik gewoon mijn eigen winkeltje op de 1e etage. Wat valt er nog meer te zeggen dan, ja, ik ben niet zo heel erg van het tutten, mascara, eye-liner, glosje en wat zuinigjes foundation, ik neem 's morgens een minuutje of 5 a 10 (incl. haar). Ben zo rond de 1.70 dus niet lang en niet kort, een mediumpje.

Is dat een beetje de blonde equivalent?



Liev! : Kort haar, volslank, bril, olijke kleding (as in, kleurrijk), guitige ogen, boek in handen;).



Roque!: Lang, slank, krullend halflang donkerblond haar, gek op glim, groene ogen.
Alle reacties Link kopieren


Steph: halflang donkerblond haar, meestal in een staart, blauwe ogen, sproeten en rode appelwangetjes.

Dat komt van al dat schaatsen.
Helemaal fout. Oké dat schaatsen klopt maar dan alleen kijken.
Alle reacties Link kopieren




quote: yasmijn reageerde



Steph: halflang donkerblond haar, meestal in een staart, blauwe ogen, sproeten en rode appelwangetjes.

Dat komt van al dat schaatsen.

Ja, Steph en klust ook graag, is van zessen klaar en draait haar had niet om voor een reparatie aan wasmachine of een verstopte afvoer. Dan gaat de pot gewoon even van de afvoer hoor, net zo makkelijk! Echt iemand waar je altijd van op aan kunt ook. Een goede steun bij verdriet en verhuizingen....

Ik klus wel graag maar dan niet reparaties enz. Goede steun bij verdriet en verhuizingen dat klopt wel weer.
Alle reacties Link kopieren




quote: yasmijn reageerde



Steph: halflang donkerblond haar, meestal in een staart, blauwe ogen, sproeten en rode appelwangetjes.

Dat komt van al dat schaatsen.

Helemaal fout. Oké dat schaatsen klopt maar dan alleen kijken.
oeps.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren




quote: persephone83 reageerde





Zelide, ik wilde je beschrijven, eerlijk waar. Maar dit topic stond eerst op relaties en omdat jij daar nooit je snuit laat zien, liet ik het achterwege.



Maar jij bent mijn blonde Hollandse zuster, toch? Of ik gok je meer hazelnootbruin in, maar goed. Rank, mooi, sierlijk maar kan heerlijk grof uit de hoek komen. Met de Metafysica in de hand, en de andere hand trillend verlangend naar een sigaretje. Zit ik er erg ver naast?

Het is je vergeven zuster, ik ben inderdaad niet zo van de relaties. ;)



Ik ben inderdaad blond, maar ook weer niet hoogblond. Ben in de zomer sowieso blonder. Haar is lang, beetje sluik en ik doe er van alles mee, van los tot levendige staart. Verder ben ik slank, gek op hakken vooral gehakte laarzen, maar zonder hak vind ik ze ook goed te pruimen. Ben goed voorzien qua borsten en billen en vind het ook leuk om de laatste in een mooie jeans te proppen, die skinny jeans die ik aan jou toeschreef heb ik toevallig 2 weken terug nog gekocht, een zwarte Levi, prachtig, al zeg ik t zelf. Verder gek op alles wat tas, schoen of armband mag heten, eigenlijk heb ik gewoon mijn eigen winkeltje op de 1e etage. Wat valt er nog meer te zeggen dan, ja, ik ben niet zo heel erg van het tutten, mascara, eye-liner, glosje en wat zuinigjes foundation, ik neem 's morgens een minuutje of 5 a 10 (incl. haar). Ben zo rond de 1.70 dus niet lang en niet kort, een mediumpje.

Is dat een beetje de blonde equivalent?



Liev! : Kort haar, volslank, bril, olijke kleding (as in, kleurrijk), guitige ogen, boek in handen;).



Roque!: Lang, slank, krullend halflang donkerblond haar, gek op glim, groene ogen.







Hm dat klinkt inderdaad wel als mijn blonde zuster in Holland. Ik ben ook 1,70, hou van skinny jeans in combi met laarzen, heb ook lang haar (maar dan wel héél lang hoor), ook slank, ook aardig voorzien van borsten (jaja...ge-kocht) en billen, tassen heb ik niet zo duur want ik raak ze altijd kwijt, armbanden soms, goud of gouduitziende, heb er eentje in Afrika gekocht maar die is dan weer oosters getint. Haar draag ik meestal los voor het bosnimfeffect (dat zeggen mensen dus écht tegen me, waarschijnlijk bedoelen ze zo'n meisje dat graag in het bos neukt, een bosnymfomane dus). Heb tatoeages, wel subtiel maar dat moest nu eenmaal van mijzelf. Gouden navelpiercing, gouden oorknopjes, en ik lach om alles waar 'kut' in wordt gezegd. In de zomer draag ik vaak slippers of van die plateaudingen, hakken voor mijn werk uiteraard of onder een lange broek. Niet onder een rokje want dan heb ik (onterecht wel) het gevoel dat ik iets aan het uitlokken ben. Ik gebruik wel vanalles qua make-up, maar niemand ziet het: blush, foundation, eyeliner, mascara, oogschaduw, lipgloss. Dit alles in de recordtijd van tien minuten, dus een échte ijdeltuit kan men mij niet noemen. Ik draag een bril soms, omdat ik verziend ben en om mijn intellectuele status te benadrukken. Daarom kaft ik mijn Harry Potter boeken ook en schrijf er heel groot Aristoteles op. Doe jij dat ook?



(PS: wanneer gaan we Yasmijn de stuipen op het ranke lijf jagen in L'Afrique?)
Alle reacties Link kopieren
Birkenstocks zijn te duur
Alle reacties Link kopieren


Zing jij, Livre :)?



Livre: moeke, kort rood/bruin haar, bril (maar dat heb ik net gelezen :P), ongeveer 1.65m



1.72, het haar is wel rood, maar niet zo bruin. :) Ja, ik ben sowieso een moederkloek :$ en heb ook de omvang voor een moeke.



Ik zing niet meer actief, dat heb ik wel lang met veel plezier gedaan.

Alle reacties Link kopieren
Pers, klopt je beschrijving voor 100% of pakkut beet 98%

Als t goed is ga je nu lachen.:D
Alle reacties Link kopieren


Liev! : Kort haar, volslank, bril, olijke kleding (as in, kleurrijk), guitige ogen, boek in handen;).



Volslank als in dik, jawel. Ik kleed me geloof ik niet in grote gewaden, dus olijke kleding, soms.

Guitige ogen klopt, ik ben voor intimi ook meestal een open Boek. En ja, dat heb ik heeel vaak in mijn handen. Of een tijdschrift. Een krant. Een beeldscherm (niet in handen dan). Een pot jam of pindakaas. Als het maar wel letters heeft. :D



Deze volslanke moeke met guitige ogen ruikt overigens altijd lekker. Parfum is namelijk een vreselijk uit de hand gelopen hobby van me, ik heb ontzettend veel en deel graag uit, maak zelf testertjes en decants en zo.

Roque!: Lang, slank, krullend halflang donkerblond haar, gek op glim, groene ogen.
Lang wel (1.82m), slank.... het oogt slank met deze lengte ;) (maar die buik he... die buik...), krullend halfland bruin haar, hou wel van sieraden maar niet van enorme blingbling, bruine ogen.



Zat je er niet eens zover naast :D
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren


Ik heb een Birckenstock-koopje voor je gevonden, Meds:





k
Dankje, en nog precies de goede maat ook. Ik heb afgedongen en mag ze voor 4,80 hebben
Alle reacties Link kopieren
.
Shit hee, een beetje die gave Birckenstocks voor mijn neus wegkapen! :o
Roque, wat leuk dat ik op jou overkom als een onderdeurtje. :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven