Aparte situatie...

21-05-2016 14:29 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geachte dames,



Misschien dat iemand me hier advies kan geven want dames begrijpen elkaar misschien makkelijker, zal het kort proberen uit te leggen:



Ik heb sinds een maand of 3 weer een vriendin en dus ook wel eens sex. Nu waren we laatst smiddags bezig in bed, maar zij werd dus tijdens de sex geappt door iets van haar werk dat belangrijk was.

Dus klote, want we stopten en zij moest dat dus even afhandelen. Toen lagen we naast elkaar en zij was met haar phone bezig te appen. Na een minuut ofzo dacht ik van tja, en pakte haar rechterhand en bracht die naar mijn penis.

Toen kwam het er op neer dat ze me dus af ging trekken met de ene hand terwijl ze dus met werk aan het appen was en de phone in de linker hand had en ondertussen keek ze ook alleen maar continu op haar scherm, ze lag ook een beetje van me weggedraaid.



Maar toen merkte ik dus, het feit dat ze van de ene kant met me bezig was maar me dus totaal verder gaan aandacht gaf, wond me dus enorm op.

Zelfs toen ik klaar kwam met de geluiden die daarbij horen ging ze gewoon onverstoord door met appen (was na circa 5-10 min).



Maar hierna is het dus op sexgebied echt steeds meer deze kant opgegaan. bv zij een film kijken, ik zin in sex, maar zij dus gewoon die film kijken terwijl ze me alleen aftrekt.



Maar op een of andere manier vind ik het enorm lekker , dat het nu zo gaat en dat ze me zeg maar zo onverschillig aftrekt en me verder geen aandacht geeft. van de andere kant vind ik het ook raar van ons want in het begin hadden we gewoon normale sex en de laatste 2 weken dus alleen nog maar dit.



Ik voel me er prima bij heb ik ontdekt maar toch raar dat zij het ook prima vindt zo?



Ik bedoel: in feite heb ik er nooit op aangestuurd dat ik dit graag had (wist het geeneens) en heb ik het juist ontdekt doordat zij zo deed.
Alle reacties Link kopieren
Een beetje apart ja, maar als je het lekker vindt, prima toch? Maar het hoeft dan toch niet elke keer zo? Seks is juist het leukste als er afwisseling is. Maw: heb het er eens met haar erover.
Je schrijft: "Misschien dat iemand me hier advies kan geven want dames begrijpen elkaar misschien makkelijker."

Wat voor advies wil je dan?

Want je praat in je OP alleen over jezelf, niet over haar. Dus wat moet ik als dame nu begrijpen van jouw vriendin dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Courage- schreef op 21 mei 2016 @ 14:33:

Je schrijft: "Misschien dat iemand me hier advies kan geven want dames begrijpen elkaar misschien makkelijker."

Wat voor advies wil je dan?

Want je praat in je OP alleen over jezelf, niet over haar. Dus wat moet ik als dame nu begrijpen van jouw vriendin dan?



Ik geef toch aan dat dit een beetje vanuit haar komt en voor mij is het fijn (wat ik vooraf niet wist) maar kan niet helemaal volgen dat het voor haar ineens ook prettig is en ze alleen dit nog wil.



Dus ik dacht, misschien een vrouw die haar begrijpt? en het duidelijker kan maken
Ik heb werkelijk geen idee, en ik voorspel dat dat voor anderen hier ook geldt.

We kunnen alleen speculeren over wat je vriendin denkt of voelt.

Er is maar één manier om er achter te komen en dat is het aan haar te vragen.
Alle reacties Link kopieren
Stuur dr eens een appje als ze je aftrekt.
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:missmisery schreef op 21 mei 2016 @ 14:40:

Stuur dr eens een appje als ze je aftrekt.
Alle reacties Link kopieren
Vraag haar zelf of ze dit prima vindt zo??
Alle reacties Link kopieren
Heeft ze zelf dan geen behoefte aan seks?
quote:missmisery schreef op 21 mei 2016 @ 14:40:

Stuur dr eens een appje als ze je aftrekt.
denk dat ze alle codes van Zalando en Bol aan het verzilveren is
Alle reacties Link kopieren
quote:guirne schreef op 21 mei 2016 @ 15:00:

Heeft ze zelf dan geen behoefte aan seks?



ja, dat vraag ik me nu dus ook af.

het is gewoon zo begonnen zoals omschreven en juist dat ze het deed zonder enige aandacht aan mij te geven gaf me dus een kick, waarvan ik van tevoren niet wist dat ik die zou krijgen.

Maar hierna is het dus zo gebleven en ze maakt zelf geen toespelingen dat ze sex wil.



Moet het er wellicht met haar over hebben, maar gezien het feit dat het geheel ook vooral van haar is uitgegaan, ga ik er vanuit dat ze het zelf fijn vindt zo.

Alleen kan ik me dat dus niet helemaal voorstellen en begrijpen.



Ergens maakt het me ook nog onzeker dat ze misschien een ander heeft waar ze sex mee heeft...



Maar goed, het geeft me gewoon wel een lekker gevoel dat ze zo is gaan doen en ik vind het lekker, dat ze dus gewoon met haar phone zit te spelen terwijl ze mij aftrekt en in feite doet alsof ik verder lucht ben (en ja heel vreemd en had ook nooit gedacht dat dat me zou opwinden), alleen blijft het voor mij echt raar dat ze dat zelf dus ook nog alleen maar zo wil
quote:friezinnetje2014 schreef op 21 mei 2016 @ 15:09:

denk dat ze alle codes van Zalando en Bol aan het verzilveren is
quote:PayPig schreef op 21 mei 2016 @ 15:10:

[...]





ja, dat vraag ik me nu dus ook af.

het is gewoon zo begonnen zoals omschreven en juist dat ze het deed zonder enige aandacht aan mij te geven gaf me dus een kick, waarvan ik van tevoren niet wist dat ik die zou krijgen.

Maar hierna is het dus zo gebleven en ze maakt zelf geen toespelingen dat ze sex wil.



Moet het er wellicht met haar over hebben, maar gezien het feit dat het geheel ook vooral van haar is uitgegaan, ga ik er vanuit dat ze het zelf fijn vindt zo.

Alleen kan ik me dat dus niet helemaal voorstellen en begrijpen.



Ergens maakt het me ook nog onzeker dat ze misschien een ander heeft waar ze sex mee heeft...



Maar goed, het geeft me gewoon wel een lekker gevoel dat ze zo is gaan doen en ik vind het lekker, dat ze dus gewoon met haar phone zit te spelen terwijl ze mij aftrekt en in feite doet alsof ik verder lucht ben (en ja heel vreemd en had ook nooit gedacht dat dat me zou opwinden), alleen blijft het voor mij echt raar dat ze dat zelf dus ook nog alleen maar zo wil

Mijn vriendin vult altijd het boodschappenlijstje in terwijl ze me aftrekt. Zo raar is dat toch niet?



Dat heet multitasken
Alle reacties Link kopieren
quote:PayPig schreef op 21 mei 2016 @ 14:37:

[...]





Ik geef toch aan dat dit een beetje vanuit haar komt en voor mij is het fijn (wat ik vooraf niet wist) maar kan niet helemaal volgen dat het voor haar ineens ook prettig is en ze alleen dit nog wil.



Dus ik dacht, misschien een vrouw die haar begrijpt? en het duidelijker kan maken

Kan ze zelf niet praten? Misschien anders even via de app vragen.



Als jullie er beiden okay mee zijn is het toch prima?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:PayPig schreef op 21 mei 2016 @ 14:37:

[...]





Ik geef toch aan dat dit een beetje vanuit haar komt en voor mij is het fijn (wat ik vooraf niet wist) maar kan niet helemaal volgen dat het voor haar ineens ook prettig is en ze alleen dit nog wil.



Dus ik dacht, misschien een vrouw die haar begrijpt? en het duidelijker kan maken



Nee, snap er echt niks van.

Erg ongezellig, zo seks hebben.

Beetje casual foreplay is leuk maar daarna vind ik in elkaar opgaan nou juist zo aangenaam.



Als het voor jullie werkt, prima toch.
Alle reacties Link kopieren
Wel mooi dat je dit nu ontdekt hebt. Het is iets onderdanigs, kan me wel voorstellen wat het voor jou geil maakt. Betekent dus dat er nog een wereld te winnen valt als jullie hier allebei op door zouden willen gaan. Dus begin er over, schaam je niet, het is toch juist leuk om nieuwe paden te betreden samen? Enjoy!
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het een beetje, niet zo goed nieuws is dat. Ik ben als kind misbruikt namelijk. Ik kan sex hebben terwijl ik een boek lees ofzo of een kruiswoordraadsel maak. Dat is makkelijker voor me dan op de gewone manier. Heeft te maken met een knop omzetten wat ik als kind heb geleerd. Dan sluit ik me emotioneel af. Ik weet dat het raar is om te zeggen maar waarschijnlijk was ik een goeie prostituee geworden, als ik die weg had gekozen.



Maar goed, dat ben ik. Geen idee of het op jullie toepasbaar is maar dat herken ik erin. Heel afstandelijk kunnen zijn tijdens sex en dat eigenlijk zelfs prettiger vinden. Ik vind het niet helemaal gezond van mezelf maar ik denk dat dat patroon te diep is ingesleten omdat ik heel lang misbruikt ben. Ik kan er wel mee leven hoor maar ik denk niet dat ik kan genieten van sex zoals iemand die dat niet heeft meegemaakt.



Eerlijk gezegd, denk ik zelf dat de meeste prostituee's enige vorm van dwang hebben meegemaakt, bv in hun jeugd, op gebied van sex, omdat het ze zo goed af gaat om met iedereen sex te hebben die dat van ze wil. Ik denk dat ze ook zo'n knop hebben die ze om kunnen zetten namelijk. Zodat sex net zoiets is als een computerspelletje spelen. Klinkt akelig he? Dus zou er wel even over nadenken, waarom jullie dat zo doen.



Jullie doen het nog maar twee weken zo, wie weet is dit wel een soort fantasie van haar, de prostituee spelen die het doet voor een tientje, in een donker steegje. En doe jij er, onbewust, aan mee. Dan lijkt me dat er niks aan de hand is. Maar dat gevoelloze, afstandelijke, tja, er zijn meer mensen zoals ik. Als jullie nu voor altijd zo sex hebben, zou ik er een keer een gesprek aan wagen, ja.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:Solanger schreef op 21 mei 2016 @ 15:26:

Wel mooi dat je dit nu ontdekt hebt. Het is iets onderdanigs, kan me wel voorstellen wat het voor jou geil maakt. Betekent dus dat er nog een wereld te winnen valt als jullie hier allebei op door zouden willen gaan. Dus begin er over, schaam je niet, het is toch juist leuk om nieuwe paden te betreden samen? Enjoy!



Dank je wel. Alleen snap ik het vanuit haar niet, heb me nooit onderdanig naar haar geuit (dus ook niet met kadobonnen zoals hierboven genoemd). Wel draag ik behoorlijk bij in haar kosten/uitgaven, maar dat zal vaker zo zijn indien je in een relatie degene met de meeste verdiensten bent, en is niet op een fetish manier maar gewoon zoals in zovele relaties.

Binnen een relatie kick ik hier niet zozeer op (financiële bedoel ik dan) en ga ik ook uit van gelijkwaardigheid in mijn gedrag, vandaar dat ik deze wending op sexgebied zo vreemd vind, van haar uit bezien...



Maar goed, van de andere kant wel weer iets ontdekt aan mezelf...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sapsorrow schreef op 21 mei 2016 @ 16:00:

Ik herken het een beetje, niet zo goed nieuws is dat. Ik ben als kind misbruikt namelijk. Ik kan sex hebben terwijl ik een boek lees ofzo of een kruiswoordraadsel maak. Dat is makkelijker voor me dan op de gewone manier. Heeft te maken met een knop omzetten wat ik als kind heb geleerd. Dan sluit ik me emotioneel af. Ik weet dat het raar is om te zeggen maar waarschijnlijk was ik een goeie prostituee geworden, als ik die weg had gekozen.



Maar goed, dat ben ik. Geen idee of het op jullie toepasbaar is maar dat herken ik erin. Heel afstandelijk kunnen zijn tijdens sex en dat eigenlijk zelfs prettiger vinden. Ik vind het niet helemaal gezond van mezelf maar ik denk dat dat patroon te diep is ingesleten omdat ik heel lang misbruikt ben. Ik kan er wel mee leven hoor maar ik denk niet dat ik kan genieten van sex zoals iemand die dat niet heeft meegemaakt.



Eerlijk gezegd, denk ik zelf dat de meeste prostituee's enige vorm van dwang hebben meegemaakt, bv in hun jeugd, op gebied van sex, omdat het ze zo goed af gaat om met iedereen sex te hebben die dat van ze wil. Ik denk dat ze ook zo'n knop hebben die ze om kunnen zetten namelijk. Zodat sex net zoiets is als een computerspelletje spelen. Klinkt akelig he? Dus zou er wel even over nadenken, waarom jullie dat zo doen.



Jullie doen het nog maar twee weken zo, wie weet is dit wel een soort fantasie van haar, de prostituee spelen die het doet voor een tientje, in een donker steegje. En doe jij er, onbewust, aan mee. Dan lijkt me dat er niks aan de hand is. Maar dat gevoelloze, afstandelijke, tja, er zijn meer mensen zoals ik. Als jullie nu voor altijd zo sex hebben, zou ik er een keer een gesprek aan wagen, ja.



Heel erg dank voor je openheid. Zou het ermee te maken kunnen hebben dat ze toch liever geen sex meer met me heeft dan? Of een ander heeft voor de sex erbij? `Je post zet me wel aan het denken, maar inderdaad kan ik dat alleen met haar bespreken.



Voor mij is er dus niks mis mee zoals het nu gaat alleen snap ik het vanuit haar niet, maar wat je nu zegt zou inderdaad geen goed nieuws voor me zijn.

wel heb ik met haar voorheen gewoon normale sex met haar gehad en toen niks aan haar gemerkt dat er iets was, ging prima allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Ach, waarom niet? Zou wel makkelijker zijn soms
Alle reacties Link kopieren
quote:PayPig schreef op 21 mei 2016 @ 16:04:

[...]





Heel erg dank voor je openheid. Zou het ermee te maken kunnen hebben dat ze toch liever geen sex meer met me heeft dan? Of een ander heeft voor de sex erbij? `Je post zet me wel aan het denken, maar inderdaad kan ik dat alleen met haar bespreken.



Voor mij is er dus niks mis mee zoals het nu gaat alleen snap ik het vanuit haar niet, maar wat je nu zegt zou inderdaad geen goed nieuws voor me zijn.

wel heb ik met haar voorheen gewoon normale sex met haar gehad en toen niks aan haar gemerkt dat er iets was, ging prima allemaal.



Je zult het aan mij ook niet merken hoor. Mijn vriend weet het natuurlijk wel maar ik kan gewoon sex hebben net als iedereen. Wat ik erbij voel, is alleen anders dan bij anderen maar ik doe nooit dingen als, de sex stopzetten. Ik heb geen herbelevingen tijdens sex, die komen bij mij alleen erna.



Maar jij bent nu vooral aan het twijfelen, volgens mij, of ze het niet met een ander doet. Dan zou ik het wel bespreken hoor. Sowieso. Kun je er meteen bij vertellen hoe leuk je het vindt. En dan kun je polsen, of ze niet nog wat anders wil. Sex is een hele menukaart vol en nu eten jullie elke dag hetzelfde he. Ik denk dat dat niet vol te houden is tot je graf, zeg maar.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Mooi gezegd sapsorrow, van die menukaart...
Alle reacties Link kopieren
quote:Solanger schreef op 21 mei 2016 @ 16:45:

Mooi gezegd sapsorrow, van die menukaart...Weet je hoe ik daarop kom? Ooit een keer Jambers gezien waarbij een stel een menukaart hadden gemaakt waar de man uit mocht kiezen elke avond. Vonden ze leuk, allebei.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Idd goed gesproken!



Hierboven lees ik in een reactie dat het misschien wat te maken kan hebben met onderdanigheid.

Daar dacht ik ook gelijk aan.

Misschien heb je nog heel veel over jezelf te leten.

En onderdanig in bed hoeft niet buiten het bed. Dat is bij mij net zo.

Daarnaadt kun je ook nog switch zijn. De ene keer dpminant de andere keer sub.

Ga op ontdekking.... maar praat er wel over.

Oja, dominantie en onderdanigheid kan in veel gradaties en veel gebieden. Niet dat je nu gelijk een harde sm film voor je ziet.
de wereld wacht om ontdekt te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven