Zwanger worden vanaf augustus 2016 met tabel

03-08-2016 20:13 3168 berichten
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!

Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje NOD Bijzonderheden
cheese-cake 28/31 1e ? Miskraam oktober '16
Zaphod 29/31 1e ?
AV1992 24/26 1e ?
Zeepaardje55 29 3e ? Miskraam maart '17
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Mermaid89 27 2e 19 mei 2017 :heart: Een meisje!
Herstblaadje89 27/29 1e 20 mei 2017 :heart: Een jongen!
HermioneJeanGranger 26/29 1e 1 juni 2017 :heart: Een jongen!
Hassebassie 29 1e 5 juni 2017 :heart: Een meisje!
Pandi 26/26 1e 11 juli 2017 :heart: Een verrassing!
Beetje-vreemd 38/23 3e 17 augustus 2017 :heart: Een jongen!
summer87 29/32 1e 20 september 2017 :heart: Een meisje!
sneeuwwitje86 30/32 1e 24 oktober 2017 :heart:
Mellala 26/31 1e 19 november 2017 :heart:
Floor789 24/26 1e :heart:
Bevallen :flirting:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bevallen
Door87 29/23 1e :love: 01-05-2017 bevallen van een dochter!
AutumnTunes 28/40 1e :love: 05-05-2017 bevallen van een dochter!
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 12:17
55.23% gewijzigd
Wat spannend Zaphod! Morgenochtend dus, ik duim heel hard voor je!



Gek hè Floor, het idee dat je nu 40 weken zwanger zou kunnen zijn, ik kan me er echt niks bij voorstellen (zeker niet met alle festivals op de planning, daar probeer ik mezelf mee op te vrolijken haha)



Ben benieuwd naar je meubels Door! Heb je een link?



Hier nog steeds gevoelige borsten, maar niet erger dan normaal als ik ongesteld moet worden. Behalve dat het deze keer dus wat eerder begon. En ik had dit weekend wat roze bloedverlies na seks? Maar misschien was er gewoon iets een beetje kapot gegaan ofzo
De spannende dagen komen er voor jullie dus weer aan. Spannend zeg! Het is jullie zo gegund!



Hier vandaag 36+4, ben er helemaal klaar mee. Lichamelijk begint het enorm zwaar te worden, veel zwaarder dan de eerste zwangerschap.

Morgen weer controle bij de gynaecoloog. Ik heb een uiterlijke datum gekregen waarop we ons meisje gaan ontmoeten, zo onwerkelijk om dat gewoon al te weten. Ben enorm onrustig omdat ik het gevoel heb dat ze vroeger komt.

Vorige week lag ze goed maar heb het idee dat ze gisteren dwars is gaan liggen dus ben heel benieuwd morgen, zou dat zo zijn veranderd het hele plan waarschijnlijk wat vastgesteld is met de gynaecoloog.



Lekker door dat de meubels er nu zijn. Kun je nu echt gaan ontspannen! Hopelijk komt dat baby dan ook snel. Respect hoor nog verhuizen zo laat in de zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Dit is onze bank:



https://www.sanders-meube ... kbank-leendert-grijs.html

Alleen dan zonder de knopen erin.



https://www.sanders-meube ... eseat-leendert-grijs.html

En deze in groenleer.



Van het tv meubel helaas geen plaatje. Ben heel erg benieuwd hoe het gaat staan. Hier nog geen beweging helaas. Mijn vriend is ervan overtuigd dat het vanavond gaat beginnen... haha.



Lijkt me idd een heel raar idee om dan met iemand te praten die wel 40 weken zwanger is terwijl we allemaal op hetzelfde moment begonnen zijn. Maar bij jullie komt het ook wel echt waar!



Wij hebben vandaag onze trouwlocatie geboekt super fijn! Helemaal zin in! Al duurt het nog wel ff natuurlijk volgend jaar sep.
Alle reacties Link kopieren
Mooie meubels door! Altijd spannend om te zien hoe dat in je huis staat.



Oeh vanavond nou ben benieuwd Haha.

Wat leuk dat je al trouwlocatie hebt geboekt.
Alle reacties Link kopieren
Mermaid vervelend dat je je zo voelt . Maar je hoeft niet zo lang meer gelukkig.



Av nu heb ik wel dat ik telkens bang bent om ongesteld te worden als ik naar de wc ga
Alle reacties Link kopieren
Spannend Floor en AV, ik duim ook voor jullie. Zou toch leuk zijn als we nu alledrie zwanger blijken te zijn.

Ik ben ook nog steeds iedere keer bang ongesteld te zijn als ik naar de wc ga. Maar nog steeds niks te zien, inmiddels 3 dagen na mijn NOD. Mocht ik vannacht moeten plassen dan ga ik gelijk testen.



@Door, gave meubels! Fijn he als er steeds meer af komt in huis. Ben benieuwd of je vriend gelijk heeft wat betreft de komst van de kleine!



@Mermaid, spannend morgen je afspraak bij de gyn. Hopelijk ligt de kleine nog gewoon goed!
Alle reacties Link kopieren
Pff mijn vriend is echt de leukste thuis .. ik vroeg wanneer zou ik testen? Hij zei doen maar na het weekend want anders ben je zo chagerijnig het weekend..
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Wat een spanning op t forum! 3 NOD's en bijna een baby..!



Hoop heel erg op een positieve test dames! En Door, op een heel lief baby'tje dat je niet meer te lang laat wachten!!



Met mij gaat t goed, volgende week gaat verlof in en ik ben er zoooo aan toe . Inmiddels ook zo benieuwd naar de kleine!
Alle reacties Link kopieren
Haha ben je mooi klaar mee Floor! Lukt het je om zo lang te wachten?



@Hasse, fijn dat je al bijna je verlof hebt! Hopelijk vliegt de week voorbij voor je!
Alle reacties Link kopieren
Test was negatief..
Alle reacties Link kopieren
Hasse heerlijk dat je verlof hebt . Geniet ervan.



Aah zaphod balen ik hoopte het zo !



Ik weet nog niet wat ik doe zaphod ..
Alle reacties Link kopieren
Jammer Zaphod!
Alle reacties Link kopieren
Ahhh wat jammer zaphod!!
Balen Zaphod
Alle reacties Link kopieren
Awwh wat klote weer Zaphod :(



Door, supergaaf die bank en stoel! Ik hou wel van die stijl! En superleuk dat jullie locatie geboekt is, de datum kan maar vast definitief zijn toch!



Hasse en Mermaid die laatste loodjes wegen inderdaad het zwaarst! Nog heel even...



Oja, nu heb ik ook trek in cake...
Wat onwijs balen Zaphod.. ik had zoveel hoop deze keer voor je Wat een teleurstelling..



Hele mooie meubels Door, fijn! Het wordt vast een heel mooi huis :-D



Wat rot Mermaid, gelukkig hoef je niet lang meer En voor jou alvast een fijn verlof gewenst Hassiebassie!
Alle reacties Link kopieren
Ben vanmiddag bij de verloskundige geweest. Alles weer helemaal goed gelukkig. Vrijdag komt ze strippen mits er geen bevalling tussendoor komt want ze heeft op het moment 3 dames met 41 weken lopen en mij ook nog Haha. Anders komt ze zaterdag. Mocht de kleine maandag nog niet geboren zijn moet ik naar het ziekenhuis voor check up en dan word er een afspraak gemaakt voor de inleiding. Ik hoop dat dat niet gaat gebeuren maar goed je weet het nooit.
Nog meer stom nieuws:



Ook hier lijkt het mislukt te zijn. Heb nu al licht bloedverlies. Ik word hier echt verdrietig van, heb er geen vertrouwen meer in..
Alle reacties Link kopieren
Ahh arme schat! Ik wou dat ik wat voor je kon doen.... Het lijkt me heel frustrerend maar wat kan ik zeggen... Geloof niet dat er woorden te vinden zijn die je beter gaan laten voelen. Wil je niet toch alvast naar de dokter?? Want jou cyclus is heel kort toch? Misschien willen ze die al wel voor je verlengen door middel van medicatie of is dat nog een stap te ver??
Dat je zo fijn reageert is al heel lief Door. Ik zit er wel over na te denken. Vandaag is dag 22 namelijk, dat is echt heel kort inderdaad.. ik ga deze teleurstelling even laten bezinken en dan kijken of ik nu al naar de huisarts wil voor overleg.
Alle reacties Link kopieren
voor jou AV, succes met het maken van je keuze. Herken je gevoel volledig, ik was vannacht ook zo verdrietig dat de test negatief was. Ik zou het liefst nu ook naar een arts gaan maar wil toch het eerste jaar proberen afwachten.



Ik ben inmiddels ook ongesteld. Alsof de duvel ermee speelt.... 4 dagen over tijd, test doen en dan ongesteld worden. Hoop echt niet dat ik nu een onregelmatige cyclus ga krijgen..
Alle reacties Link kopieren
Dubbel.
Verdorie AV, dit is gewoon niet meer leuk! Idd wat door zegt, misschien alvast eens naar de huisarts omdat je cyclus zo kort is.



Spannend Door! Hopelijk is een inleiding niet nodig.
Shit Zaphod, bij jou ook al. Pffff wat is t tovh oneerlijk
Het stomme is dat ik zou gaan stappen vanavond, maar niet echt durfde omdat ik niet wil drinken als ik zwanger zou zijn. Nu ben ik niet zwanger en zou ik dus eigenlijk los moeten gaan, maar ben ik zo ontzettend verdrietig dat ik alleen nog maar met een dekentje en een Disneyfilm op de bank wil liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven