Minder van Tinder 4 / kleppen over happn

09-08-2016 17:21 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy nieuw topic daterds kom maar op met de sappige verhalen en spui hier al je onzekerheden



link naar het vorige topic;

Minder van Tinder 3
Lorem Ipsum
quote:lola304 schreef op 28 augustus 2016 @ 17:59:

Miss-pippilotta wat een enorme rotstreek. Heb dat ook meegemaakt. Toen kwam ik er ook nog eens achter dat zijn vrouw zwanger was. Heb geëist dat hij naar me toe kwam voor een gesprek of ik zou voor zijn deur staan.

Maar ik vraag me wel af hoe hij aan die geslachtsziekte komt? Of heb ik daar over heen gelezen?



Wowwwwww..... Jeetje.

Ja, die neiging heb ik dus ook!!!

Heb jij iets gehad aan dat gesprek? Daar ben ik wel benieuwd naar.

En hoe ging dat gesprek?



Ja, die SOA. Geen idee. Ik moet het van hem hebben in elk geval en ging testen omdat we zonder condooms wilde doen en ik die test ook van hem wilde zien. En omdat ik klachten kreeg.

Volgens hem was het langer dan drie maanden geleden dat hij seks had gehad (omdat testen anders nog geen zin heeft wilde ik dat weten toen bleek dat hij die soa had) en dat dat waarschijnlijk van iemand was met wie hij 'een tijdje gedate heeft'. Daarvoor was hij nog een keer getest zei hij, maar ik twijfel of dat zo is.

Ik vermoed dat zijn vrouw niet op de hoogte is van die SOA en het dus waarschijnlijk ook heeft en hem opnieuw besmet (heeft) na zijn medicijnen.

Ik kan me niet voorstellen dat hij gezegd heeft; schat... Je moet even antibiotica halen, ik heb een soa.

Maar dat weet ik dus niet hoe hij dat heeft opgelost. Hij was met name druk toen om hem met mij samen te regelen met test, medicijnen enz. Ik had toen nog geen enkel idee dat hij nog met iets veel ingewikkelders zat op dit gebied qua uitleg en oplossing. Niks van gemerkt in zijn doen en laten toen.

Zelfs vlak daarna een nacht en dag op citytrip geweest.
quote:Pindakaasmonster schreef op 28 augustus 2016 @ 16:36:

[...]Van mijn huidige date (die ik woensdag heb) weet ik niet of hij op zoek iets naar iets serieus of seks. Vragen jullie dat altijd van tevoren na? Ik eigenlijk nooit. Al ben ik zelf niet op zoek naar enkel seks, ik zie op de date wel hoe het loopt en wat iemand te vertellen heeft. En hoe het zich daarna ontwikkelt.



Uiteraard wel, ik ben niet geinteresseerd in one night stands of een fwb, ik heb het gewoon in mijn profieltekst staan. Op een grappige manier maar heel duidelijk.

En in het chat gesprek word het onderwerp terloops ook nog eens aangesneden. Echter wel op een ludieke manier.

Maar Belgische mannen hebben heel vaak ook gewoon in hun profiel staan wat ze zoeken, zelfs dat ze een relatie hebben.
Miss pippilotta wat een gemene streek. Maar lees ik nu goed dat jullie onveilige seks hadden zonder enige vorm van voorbehoedsmiddel? Je kon dus zelfs zwanger worden?
quote:Waterman26 schreef op 28 augustus 2016 @ 17:00:

[...]Maar dames. Seks is toch ook gewoon fijn en lekker. Dat zouden we bijna vergeten!Maar je kan er toch voor kiezen om geen seks (meer) te hebben met iemand zonder intentie om een relatie te starten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Treezebees schreef op 28 augustus 2016 @ 18:58:

[...]



Uiteraard wel, ik ben niet geinteresseerd in one night stands of een fwb, ik heb het gewoon in mijn profieltekst staan. Op een grappige manier maar heel duidelijk.

En in het chat gesprek word het onderwerp terloops ook nog eens aangesneden. Echter wel op een ludieke manier.

Maar Belgische mannen hebben heel vaak ook gewoon in hun profiel staan wat ze zoeken, zelfs dat ze een relatie hebben.Ik ga er eigenlijk altijd een soort van automatisch vanuit dat iemand die op een normale manier met mij chat en niet over seks begint, minstens op zoek is naar een scharrel voor langere tijd (en of het dan iets serieus kan worden, tja, dat valt dan te zien). Maar misschien is dat super naief. Want uit mijn vorige date bleek wel dat dit niet het geval hoeft te zijn. Opzich dus geen slecht idee denk ik om het in je profieltekst te zetten.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
In mijn ervaring doen heel veel mannen zich serieus voor en zèggen ze niet alleen op zoek te zijn naar seks, terwijl ze dat in werkelijkheid wel zijn.



Overigens lees ik hier best veel over matches die gelijk worden opgeheven. Ik heb een paar vrienden die tegenwoordig op Tinder zonder te kijken alles naar rechts (rechts?) swipen en zodra er een match ontstaat pas kijken. Dat gaat sneller



Treezebees; nee, ik ben met de pil begonnen, maar als ik geen 10x nee gezegd had zouden we gewoon seks hebben gehad met kans op een zwangerschap.

We hebben uiteindelijk wel twee keer seks zonder condoom gehad vóór die test. Dom. Maar na elke keer volhouden en condoom pakken kwam er voor mij ook even ergens een zwak moment.

Eigenlijk zegt het achteraf al veel dat hij dat bleeeef proberen, terwijl hij wist dat ik dat niet wilde en me er niet fijn bij voelde.
quote:Treezebees schreef op 28 augustus 2016 @ 19:02:

[...]



Maar je kan er toch voor kiezen om geen seks (meer) te hebben met iemand zonder intentie om een relatie te starten?

We denken er anders over. Ik vind seks gewoon fijn en heb ook wel eens contacten zonder dat ik per se een relatie wil. Gewone seksdates dus. Ik heb daarom een beetje moeite met de ' alle mannen zijn uit op seks en dus schoften ' toon hier.

Ik vind een man die uit is op seks prima, als hij maar eerlijk is daarin. Dus niet zeggen dat hij een relatie wil of zo.

Ik ben nu in een fase dat ik wel wat meer zoek. Maar zelfs nu, zoals t er naar uitziet heb ik waarschijnlijk ergens volgende week een seksdate in een hotel met een Tinder man. Beiden hebben we geen eisen of verwachtingen. Maar we hebben er zin in. Heerlijk toch. Ik doe niemand kwaad en heb uiteraard veilige seks.
Alle reacties Link kopieren
Klopt Pippi, hoor ik ook. Als jij dan een bericht stuurt kijken ze wie je bent en word je ontmatcht. Ik heb dat bij de knappere mannen gehad.
Mot met to
Pippi hij stond 2 dagen later al bij mij op de stoep. Het gesprek was heel fijn eigenlijk. Heb helemaal mijn zegje kunnen doen. We waren ook wel echt een beetje gek op elkaar hoor. Maar goed dat verandert niets aan het kutgevoel. Het is nu goed afgesloten.
quote:Waterman26 schreef op 28 augustus 2016 @ 19:35:

[...]

We denken er anders over. Ik vind seks gewoon fijn en heb ook wel eens contacten zonder dat ik per se een relatie wil. Gewone seksdates dus. Ik heb daarom een beetje moeite met de ' alle mannen zijn uit op seks en dus schoften ' toon hier.



Ik ben nu in een fase dat ik wel wat meer zoek. Maar zelfs nu, zoals t er naar uitziet heb ik waarschijnlijk ergens volgende week een seksdate in een hotel met een Tinder man. Beiden hebben we geen eisen of verwachtingen. Maar we hebben er zin in. Heerlijk toch. Ik doe niemand kwaad en heb uiteraard veilige seks.

Wie zijn 'we'?

Dus als je niet verkiest om occasionele seks te hebben vind je seks niet fijn? Rare redenering.

Ben 5 jaar single, been there, done that en heb geen behoefte aan scharrels of fwb. Zie het probleem niet.

En heb nooit gezegd dat ik mensen die enkel seks willen, schoften zijn. Ze zijn gewoon niet mijn doelgroep en daarom probeer ik hen eruit te filteren. Om hun en mijn tijd niet te verspillen.
quote:Treezebees schreef op 28 augustus 2016 @ 20:16:

[...]



Wie zijn 'we'?

Dus als je niet verkiest om occasionele seks te hebben vind je seks niet fijn? Rare redenering.

Ben 5 jaar single, been there, done that en heb geen behoefte aan scharrels of fwb. Zie het probleem niet.

En heb nooit gezegd dat ik mensen die enkel seks willen, schoften zijn. Ze zijn gewoon niet mijn doelgroep en daarom probeer ik hen eruit te filteren. Om hun en mijn tijd niet te verspillen.Ieder zijn eigen waarheid en voorkeur.
Alle reacties Link kopieren
Meiden, bij relatieplanet kun je je nu voor een tientje inschrijven!
Mot met to
quote:lola304 schreef op 28 augustus 2016 @ 20:10:

Pippi hij stond 2 dagen later al bij mij op de stoep. Het gesprek was heel fijn eigenlijk. Heb helemaal mijn zegje kunnen doen. We waren ook wel echt een beetje gek op elkaar hoor. Maar goed dat verandert niets aan het kutgevoel. Het is nu goed afgesloten.



Dank voor je reactie. Fijn om te horen. Bizarre situatie.

Ik hoop dat hij me in elk geval het respect van een eerlijk gesprek gunt, maar gezien hoe hij laatst reageerde (blijven ontkennen en weinig zeggen) denk ik eigenlijk dat dat er niet in zit.

We zullen zien.

Wel knap dat je nog een fijn en rustig gesprek hebt gehad.

Ik vrees dat het voor mij ook wel lastig is rustig te blijven (afhankelijk van hoe iemand reageert natuurlijk wel).
quote:Waterman26 schreef op 28 augustus 2016 @ 19:35:

[...]



We denken er anders over. Ik vind seks gewoon fijn en heb ook wel eens contacten zonder dat ik per se een relatie wil. Gewone seksdates dus. Ik heb daarom een beetje moeite met de ' alle mannen zijn uit op seks en dus schoften ' toon hier.

Ik vind een man die uit is op seks prima, als hij maar eerlijk is daarin. Dus niet zeggen dat hij een relatie wil of zo.





Maar dat is volgens mij ook vooral het probleem. Dat er zoveel mannen niet eerlijk over zijn en wel doen alsof ze een relatie zoeken.

Omdat veel vrouwen anders geen seks willen.
Alle reacties Link kopieren
Precies. En dat is heel lullig en maakt mij veel voorzichtiger.
Mot met to
Pippi...ik ben ook niet helemaal rustig gebleven. Maar hij liet me uitrazen. Vond dat ik daar recht op had en liet het over zich heen komen. Ik zag dat hem dat pijn deed. Vond ik wel tof van hem dat hij me dat liet doen.

Ik hoop echt dat jij die kans ook krijgt. Maar als ik jou zo lees, vraag ik het me af! Wil je ons op de hoogte houden wat je doet en de reacties enzo?
Alle reacties Link kopieren
Pippi, ivm die soa zou ik toch overwegen om zijn vrouw in te lichten. Daar heeft ze idd recht op, alleen al vanwege haar gezondheid. En om je wraakgevoelens te bevredigen.



Ik zou niet aansturen of hopen op een open en eerlijk gesprek. Ik snap heel goed dat hij in jouw hoofd nog die leuke en eerlijke man is waar je een kans mee dacht te hebben. Maar dat is hij niet. En zelfs als je je hart uitstort en je gevoel deelt, wat verwacht je dan? Het allergunstigste is dat hij zegt dat hij toch heus wat met je had en je heel leuk vond en dat het hem spijt. Maar wat heb je eraan. Hij was vanaf het begin af aan gebonden, hij is nooit eerlijk geweest, het is voor hem nooit serieus geweest, hij heeft elke minuut van jullie samenzijn gelogen. Dus je hoop op een respectvolle afsluiting is onterecht, zo'n gesprek is gedoemd te mislukken, want al zijn woorden en/of spijt en/of begrip voor jou don't mean a thing en respect komt niet in zijn woordenboek voor.



Ik denk dat hij je heus heel leuk heeft gevonden en gek op je was. Maar hij is nooit beschikbaar voor je geweest, of hij heeft hooguit nog gekeken of jij hem meer kon bieden dan zijn vrouw om een geruisloze overstap te maken.



Maar the ugly truth is dat jij al je eerlijkheid en openheid en kwetsbaarheid hebt gegeven aan iemand die dat niet verdiende en het niet waard is. Dus stop abrupt met hem nog meer openheid en kwetsbaarheid te geven door hem nu ook nog je pijn te laten zien. Dat zou zijn ego nog kunnen strelen en dat is hij niet waard.



Licht zijn vrouw in en sluit dan alle wegen naar hem af.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, pippilotta, wat heftig en wat naar voor je. En inderdaad, waarom kunnen mensen dit, hoe houden ze het vol, hoe verkopen ze het naar zichzelf. Daar snap ik echt niks van. Oke, 1 keer vreemdgaan, dat kan ik nog wel begrijpen. Of vreemdgaan om vervolgens uit elkaar te gaan. Dan is het meer een signaal ofzo. Maar dit? Bizar. Knap dat je nog zo rustig bent. Veel sterkte! Hou ons op de hoogte hoe het afloopt!



Ondertussen heb ik de hele dag super leuk geappt met een pepperman. En we hebben morgen een date! Ik heb er super veel zin in! Hij lijkt heel lief en geïnteresseerd! We hadden meteen al diepe gesprekken. Ik houd jullie op de hoogte!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Meisjen. Ik heb morgen ook een date. Maar nog nauwelijks geappt, dus echt een complete verrassing morgen.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier met jullie dates meisjen en hiltje! Hou ons op de hoogte
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 28 augustus 2016 @ 21:20:



Licht zijn vrouw in en sluit dan alle wegen naar hem af.



Zo eens met deze post van Hiltje. Je weet niet eens of hij ook nog met anderen hetzelfde truukje uithaalt. Ik snap niet waarom je hem zou moeten sparen..echt niet.



Meisjen en Hiltje heel veel plezier morgen! Ik ben nog steeds lijntjeloos. Begin er bijna aan te wennen, die rust in mijn hoofd
Pippi, het spijt me voor je, wat ellendig. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je de juiste manier vindt om het af te sluiten. Het waarom zou je wel nooit helemaal begrijpen, want zo iemand heeft een onontwikkeld geweten, terwijl hij in de veronderstelling is dat hij om jullie beide geeft. Ik heb geen advies over al dan niet confronteren, inlichten, denk vooral om jezelf.



Ik haak nog even in op de discussie over seks en tinder. Ik heb zelf de ervaring dat de meeste mannen interesse hebben om je in ieder geval te leren kennen met kleren aan. Maar misschien komt het ook door de regio, of door de leeftijdsgroep waar ik in vis, of door mijn eigen uitstraling, profiel. Behoorlijk doorsnee, beetje alternatief. Geen idee, ik drie jaar tijd weinig tot geen al te gekke voorstellen gehad.

Date nr 2 met enthousiaste man, uren gepraat, lekker gegeten, naar een concert geweest.

En dan, vind het zo spannend, ben zo slecht in het gedeelte voor De eerste zoen en weet ook niet of ik dat met hem wil. Dacht dat het vandaag wel zou gaan gebeuren, maar niet. Wel al een nieuwe dag afgesproken. Vind het toch wel zo leuk om hem nog een keer te zien, maar ik twijfel heel erg of ik hem wel bij me vind passen, of dat ik gewoon totaal op slot zit nu. Als ik hem niet meer zou zien (stel hij kapt het af) zou ik dat denk ik vijf minuten jammer vinden, langer niet. Zegt dat iets? help.
Alle reacties Link kopieren
Als ik twijfel, bedenk ik me dat het feit dat ik me dit afvraag al genoeg zegt...not into him.

ik denk dat als je hem echt zou zien zitten, deze vraag niet in je zou opkomen en je hem koste wat kost zou willen zien.



Hiltje en Meisjen heel veel plezier!
Mot met to
Het was een aangename date en je vindt het leuk om hem terug te zien.

Doen zou ik dan zeggen! Je weet wel gauw genoeg of het een ja of een nee is.

Hoe vaak komen we iemand tegen die zelf enthousiast is én die we zelf ook graag terugzien?



Diegenen met een date: veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Manakamana: als je het ziet zitten om hem nog een keer te zien, dan gewoon doen. Misschien dat het zoen moment zich dan vanzelf aandoet en zo niet dan is het wellicht toch meer een vriendschappelijk contact.



Ik heb een heerlijke vakantie achter de rug, nu maar eens polsen of m'n Tinder contact onze date deze week nog ziet zitten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven