Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!



Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)



Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...



De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).



Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).



Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)



Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!



Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!



Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
Alle reacties Link kopieren
Aah ik wil mensen ook wel opvrolijken met mijn drama date verhaal, toen was het verschrikkelijk maar is nu de grap van mijn vriendinnengroep :P



Paar jaar terug ontmoette ik een jongen via Tinder. Hij was erg knap en het klikte ook op de chat. Nummers uitgewisseld, allemaal hartstikke leuk. Hij werkt als piloot en is daarom telkens maar een paar dagen in NL (2 dagen per week). Ik studeerde toen nog en vanwege tentamens e.d. gingen er een paar weken overheen voordat we tijd hadden om elkaar in het echt te ontmoeten. In de tussentijd hadden we veel geappt en zelfs al een paar keer gebeld. Ik had verder alleen fotos/selfies van hem gezien/gekregen in zn piloten outfit overdag of van hem in chillbroek/shirt savonds.

Hoe dan ook, na een paar weken was het moment supreme daar, de grote date. Normaal plan ik nooooit iets voor een eerste date dat langer dan een uurtje hoeft te duren maar we waren er allebei vrij zeker van dat het een succes zou worden dus we gingen samen uiteten.

Nou toen ie aan kwam lopen, dacht ik al nee nee neeeee. Hij was om te beginnen erg klein, had daar gewoon glashard over gelogen (ik had naar lengte gevraagd, dat vind ik gewoon erg belangrijk. Een man in n rolstoel of wat dan ook is echt geen afknapper voor mij maar n kleine man wel. Tja sorry). Verder droeg hij een Nickelson jas en gympjes gewoon alles wat ik niet aantrekkelijk vind (en waar ik hem sowieso veel te oud voor vind).

Maargoed, prima ik gaf m een kans. Nou toen kwam het hoor. De dag ervoor had zijn vader zijn moeder verlaten voor een andere vrouw, een vriendin van de familie. Nu kan ik me ontzettend goed voorstellen dat dat verschrikkelijk moet zijn om mee te maken. Maar mijn god zeg die date dan even af. Hij heeft nonstop over die vrouw gepraat, dat hij 'haar nek ging omdraaien als hij haar tegenkwam', 'haar hond ging ophangen', en hoe hij 'haar hele leven kapot ging maken zoals zij het leven van zijn moeder kapot had gemaakt'.



Onnodig om te zeggen dat de date geen succes was. Aan het einde wilde ik perse mn eigen deel betalen omdat ik het zo erg niet zag zitten, maar dat wilde hij niet wat bijna leidde tot een discussie waar de ober zich mee ging bemoeien 'ach, hij wil graag een goede indruk maken op zn meisje, laat m nou'. Ontzettend ongemakkelijk, vooral toen hij erna niet stopte met appen en toen ik uiteindelijk toegaf dat ik het niet meer zag zitten tussen ons, ik een hele tirade kreeg over hoe hij dit niet van me had verwacht, dat ik hem niet eens een tweede kans wilde geven, en dat we juist zo perfect voor elkaar waren. Uiteindelijk heb ik hem moeten blokkeren op whatsapp omdat hij maar niet stopte met berichtjes sturen. Snapte meteen waarom hij nog single was
Alle reacties Link kopieren
Elle: niet meer doen hoor, het klinkt inderdaad heel desperate en is voor een man denk ik zeer onaantrekkelijk.



Het is sowieso een hork, waarom wil je daar je tijd en energie aanbesteden? Je weet niet eens hoe hij irl is.

Ik schrijf je dit omdat ik ook van die kansloze wanhopige pogingen heb gedaan bij mannen, ik ben er echt niets maar dan ook niets wijzer van geworden.



Genoeg vissen in de zee ook voor ons veertigers...be strong woman! Let it go!!
quote:elisabethrose schreef op 21 mei 2016 @ 12:24:

[..] Onnodig om te zeggen dat de date geen succes was. Aan het einde wilde ik perse mn eigen deel betalen omdat ik het zo erg niet zag zitten, maar dat wilde hij niet wat bijna leidde tot een discussie waar de ober zich mee ging bemoeien 'ach, hij wil graag een goede indruk maken op zn meisje, laat m nou'. Ontzettend ongemakkelijk, vooral toen hij erna niet stopte met appen en toen ik uiteindelijk toegaf dat ik het niet meer zag zitten tussen ons, ik een hele tirade kreeg over hoe hij dit niet van me had verwacht, dat ik hem niet eens een tweede kans wilde geven, en dat we juist zo perfect voor elkaar waren. Uiteindelijk heb ik hem moeten blokkeren op whatsapp omdat hij maar niet stopte met berichtjes sturen. Snapte meteen waarom hij nog single was



Oh ja, zo eentje heb ik er ook een keer gehad via Tinder. Knappe jongen, arts in opleiding, leuk gesprek op Tinder, dus ik had best wel zin in die date. De date zelf verlopen zonder noemenswaardige incidenten, maar ik kreeg gewoon geen goed gevoel bij die jongen. Dus toen hij me, via de app, op een tweede date vroeg heb ik hem vriendelijk verteld dat ik gewoon het gevoel had dat we geen klik hadden en dat we daarom beter niet op nog een date konden gaan. Nou, dat had ik beter niet kunnen doen. Of ik wel wist wie ik afwees?! Veel meisjes zouden een moord doen voor iemand zoals hij! En ik was een arrogante trut die nooit iets beters zou kunnen vinden! En daarna: sorry dat hij zo boos was geworden, hij bedoelde het niet zo. Maar hij vond me zó leuk en eigenlijk had ik het ook wel zelf uitgelokt, door hem zo af te wijzen. Of hij alsjeblieft nog een kans kon krijgen. En toen ik nog steeds niet reageerde weer een hele collectie verwensingen. Dat was het punt waarop ik hem geblokkeerd heb.



Klassiek profiel van een mishandelaar, als je het mij vraag: boos worden, lief doen, het probleem bij de ander neer proberen te leggen. Dank je de koekoek dat ik met zo iemand ga daten, zeg.
Alle reacties Link kopieren
Up...meest geweldige topic ooit!
Alle reacties Link kopieren
Nou dan heb ik er ook nog wel 1..



Een vriendin van mij stelde me voor aan een jongen, wie op het eerste gezicht heel leuk leek. We waren spelletjes aan het doen en drankjes aan het drinken bij het huis van de vriendin. Veel gelachen.



Een week daarna gingen we samen uiteten, en hij wilde perse bij een restaurant waar het best wel duur was. Ik vertelde hem dat we ook naar het andere restaurant konden gaan, maar hij wilde perse dat stuk vlees wat daar te verkrijgen was. Nou prima, ik haalde hem op van het station en schrok me een hoedje. Hij kwam aanlopen in een oranje broek met een fel groen shirt?!?!!!!?! Wilde hij ook nog mijn hand pakken opweg naar het restaurant. ( wat voelde ik me ongemakkelijk ). Eenmaal aangekomen in het restaurant, het eten staat op tafel. Wat kan hij bunkeren zeg, alles zat eronder. Spuugt hij ook nog het laatste stuk vlees in een servetje wat openlag op zijn bord (bah). Hij was ineens zo anders, enorm asociaal naar de ober, en verder deed hij weinig met zijn leven. Als kers op de taart wilde hij mee naar huis. Ik zei dat ik morgen vroeg moest werken (was vrij ) dus liever een ander keertje, vond hij niet zo tof maar gelukkig pakte hij de trein terug.



Een paar dagen later wilde hij weer afspreken, naar een tapas bar oid. Ik heb dit vriendelijk afgewezen en gezegd dat ik niet voel dat het ooit wat zou worden. Waarop ik een uur later een enorm lang bericht terugkreeg met als hoogtepunt : 'dit was de totale rekening, dit is mijn rekeningnummer, stort de helft maar terug' .

WAAAAT? Jouw enorme stuk vlees was die prijs al ongeveer.



Nou echt, wat een rampdate.
quote:Crazyinlovee schreef op 21 mei 2016 @ 11:17:

betty! Ik krijg er zelfs de kriebels van als ik het lees

Volgens mij heeft ze geen sex gehad hoor troeteltje alleen gezoend, jak!Gevreeen in het meertje is volgens mij sex.
Alle reacties Link kopieren
quote:Konijntje22 schreef op 14 juni 2016 @ 09:51:



Een paar dagen later wilde hij weer afspreken, naar een tapas bar oid. Ik heb dit vriendelijk afgewezen en gezegd dat ik niet voel dat het ooit wat zou worden. Waarop ik een uur later een enorm lang bericht terugkreeg met als hoogtepunt : 'dit was de totale rekening, dit is mijn rekeningnummer, stort de helft maar terug' .

WAAAAT? Jouw enorme stuk vlees was die prijs al ongeveer.



Nou echt, wat een rampdate.







Die liet zich even kennen!
quote:Konijntje22 schreef op 14 juni 2016 @ 09:51:

Nou dan heb ik er ook nog wel 1..



Een vriendin van mij stelde me voor aan een jongen, wie op het eerste gezicht heel leuk leek. We waren spelletjes aan het doen en drankjes aan het drinken bij het huis van de vriendin. Veel gelachen.



Een week daarna gingen we samen uiteten, en hij wilde perse bij een restaurant waar het best wel duur was. Ik vertelde hem dat we ook naar het andere restaurant konden gaan, maar hij wilde perse dat stuk vlees wat daar te verkrijgen was. Nou prima, ik haalde hem op van het station en schrok me een hoedje. Hij kwam aanlopen in een oranje broek met een fel groen shirt?!?!!!!?! Wilde hij ook nog mijn hand pakken opweg naar het restaurant. ( wat voelde ik me ongemakkelijk ). Eenmaal aangekomen in het restaurant, het eten staat op tafel. Wat kan hij bunkeren zeg, alles zat eronder. Spuugt hij ook nog het laatste stuk vlees in een servetje wat openlag op zijn bord (bah). Hij was ineens zo anders, enorm asociaal naar de ober, en verder deed hij weinig met zijn leven. Als kers op de taart wilde hij mee naar huis. Ik zei dat ik morgen vroeg moest werken (was vrij ) dus liever een ander keertje, vond hij niet zo tof maar gelukkig pakte hij de trein terug.



Een paar dagen later wilde hij weer afspreken, naar een tapas bar oid. Ik heb dit vriendelijk afgewezen en gezegd dat ik niet voel dat het ooit wat zou worden. Waarop ik een uur later een enorm lang bericht terugkreeg met als hoogtepunt : 'dit was de totale rekening, dit is mijn rekeningnummer, stort de helft maar terug' .

WAAAAT? Jouw enorme stuk vlees was die prijs al ongeveer.



Nou echt, wat een rampdate.



Ik zou een factuur sturen voor mijn verkwiste tijd dan vragen of hij het verschil op je rekening wil overmaken.



Wat erg!
Alle reacties Link kopieren
quote:millennial schreef op 14 juni 2016 @ 10:17:

[...]









Die liet zich even kennen!Hahaha nou echt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 14 juni 2016 @ 10:17:

[...]





Ik zou een factuur sturen voor mijn verkwiste tijd dan vragen of hij het verschil op je rekening wil overmaken.



Wat erg!Hahaha dat is wel een goeie! Heb hem na dat berichtje eigenlijk alleen maar uitgelachen
Alle reacties Link kopieren
Welke willen jullie horen.. genoeg in de aanbieding.



- Degene met de slaapkamer vol met schildpadden en een houten eenpersoonsbed(die ouderwetse) incl. een dekbedovertrek waar mooie koeien opstonden.

- Degene die in zijn wasbak piste omdat hij geen zin had om naar de wc te lopen.

- Degene die nog thuis woonde, '' nee me ouders zijn er echt niet '' , mocht gelijk de gehele familie ontmoeten. ( tweede afspraakje )

- De neuspeuter/lichaamkrabber

- Degene die na 30min op een date al seks willen hebben en agressief worden omdat ik -NEE- zeg.
Alle reacties Link kopieren
Op een mooie dag zat ik in de trein en aan de andere kant van de coupe zat een leuke, goed uitziende, alternatieve jongen die een paar keer oogcontact maakte. Ik vond het wel leuk maar uit mijn onzekerheid deed ik niks. Bij het uitstappen stond hij op het perron ineens voor mij en vertelde dat hij verder moest met de trein maar hij had zijn msn (ja het was 10-12 jaar geleden) en voornaam in een boek geschreven en gaf deze aan mij.



De conducteur floot, hij sprong in de trein en ik bleef blozend achter op het perron.



Na een paar dagen voegde ik hem toe op msn en we kletste wat. Hij bleek Engelstalig en woonde in Amsterdam. We besloten te gaan picknicken en spraken af op Amsterdam CS. De leuke jongen pikte mij op, we liepen naar een park en kletste wat af. Ik vond hem een beetje gek. Hij sprayde ter plekke vanille parfum op zichzelf, sprak als een zweverig iemand over zijn gevoelens, vond mij een mooi en helder persoon en bleek niet uit te kunnen leggen wat hij nou voor de kost deed in Amsterdam. Maar ik vond mijzelf nou niet echt the-catch-of-the-day en was gevleid dat er iemand interesse in mij had. Ook leek het verhaal van een vreemdeling ontmoeten in de trein en zijn msn in een boek mij wel romantisch.



Toen gingen we naar zijn 'huis'. Hij vertelde dat hij samenwoonde met meerdere jongeren en dat ze gezamenlijk een film gingen kijken en pizza gingen eten. Leek mij wel gezellig en had het idee van een studentenhuis.



Het 'huis' bleek een enorm groot pand te zijn met een receptie, hoge trappen, marmer en dikke lopers op de trappen. Ik keek mijn ogen uit... We schoven aan een tafel en de leuke jongen kreeg van anderen eten en drinken voorgezet. Ik kreeg hetzelfde eten en drinken en huisgenoten stelde zich aan de lopende band voor. Toen gingen we naar de filmzaal. De film sprong aan en het was een gekke film. Een soort documentaire over verlichting.



Toen sprong er bij mij ook een lampje aan. Ik deed alsof mijn telefoon af ging, haastte naar buiten en belde mijn vriendin dat ze mij over 15 minuten terug moest bellen. Vriendin giebelde iets over een 'slechte date?' en ik hing op. Ik liep terug naar de zaal, de leuke jongen wachtte mij op en ik zei dat dat telefoontje over mijn vader ging en dat ik zo terug gebeld zou worden. 15 minuten later belde vriendin terug en ik pakte zo snel als ik kon mijn tas en zei tegen de leuke jongen dat ik nog wel zou msnen..



Pas bij de film was het kwartje bij mij gevallen. Het 'huis' bleek het jongeren hostel te zijn voor rondreizende leden van de naastgelegen Scientology kerk Toen ik later de leuke jongen googelde bleek hij een soort van internationale opper-zieltjes-winner te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vroem01 schreef op 14 juni 2016 @ 10:55:



Pas bij de film was het kwartje bij mij gevallen. Het 'huis' bleek het jongeren hostel te zijn voor rondreizende leden van de naastgelegen Scientology kerk Toen ik later de leuke jongen googelde bleek hij een soort van internationale opper-zieltjes-winner te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doorenroosje schreef op 14 juni 2016 @ 10:31:

Welke willen jullie horen.. genoeg in de aanbieding.



- Degene met de slaapkamer vol met schildpadden en een houten eenpersoonsbed(die ouderwetse) incl. een dekbedovertrek waar mooie koeien opstonden.

- Degene die in zijn wasbak piste omdat hij geen zin had om naar de wc te lopen.

- Degene die nog thuis woonde, '' nee me ouders zijn er echt niet '' , mocht gelijk de gehele familie ontmoeten. ( tweede afspraakje )

- De neuspeuter/lichaamkrabber

- Degene die na 30min op een date al seks willen hebben en agressief worden omdat ik -NEE- zeg.Allemaal :cheer:! Op die laatste na, brrrr...
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:elisabethrose schreef op 21 mei 2016 @ 12:24:

Aah ik wil mensen ook wel opvrolijken met mijn drama date verhaal, toen was het verschrikkelijk maar is nu de grap van mijn vriendinnengroep :P



Paar jaar terug ontmoette ik een jongen via Tinder. Hij was erg knap en het klikte ook op de chat. Nummers uitgewisseld, allemaal hartstikke leuk. Hij werkt als piloot en is daarom telkens maar een paar dagen in NL (2 dagen per week). Ik studeerde toen nog en vanwege tentamens e.d. gingen er een paar weken overheen voordat we tijd hadden om elkaar in het echt te ontmoeten. In de tussentijd hadden we veel geappt en zelfs al een paar keer gebeld. Ik had verder alleen fotos/selfies van hem gezien/gekregen in zn piloten outfit overdag of van hem in chillbroek/shirt savonds.

Hoe dan ook, na een paar weken was het moment supreme daar, de grote date. Normaal plan ik nooooit iets voor een eerste date dat langer dan een uurtje hoeft te duren maar we waren er allebei vrij zeker van dat het een succes zou worden dus we gingen samen uiteten.

Nou toen ie aan kwam lopen, dacht ik al nee nee neeeee. Hij was om te beginnen erg klein, had daar gewoon glashard over gelogen (ik had naar lengte gevraagd, dat vind ik gewoon erg belangrijk. Een man in n rolstoel of wat dan ook is echt geen afknapper voor mij maar n kleine man wel. Tja sorry). Verder droeg hij een Nickelson jas en gympjes gewoon alles wat ik niet aantrekkelijk vind (en waar ik hem sowieso veel te oud voor vind).

Maargoed, prima ik gaf m een kans. Nou toen kwam het hoor. De dag ervoor had zijn vader zijn moeder verlaten voor een andere vrouw, een vriendin van de familie. Nu kan ik me ontzettend goed voorstellen dat dat verschrikkelijk moet zijn om mee te maken. Maar mijn god zeg die date dan even af. Hij heeft nonstop over die vrouw gepraat, dat hij 'haar nek ging omdraaien als hij haar tegenkwam', 'haar hond ging ophangen', en hoe hij 'haar hele leven kapot ging maken zoals zij het leven van zijn moeder kapot had gemaakt'.



Onnodig om te zeggen dat de date geen succes was. Aan het einde wilde ik perse mn eigen deel betalen omdat ik het zo erg niet zag zitten, maar dat wilde hij niet wat bijna leidde tot een discussie waar de ober zich mee ging bemoeien 'ach, hij wil graag een goede indruk maken op zn meisje, laat m nou'. Ontzettend ongemakkelijk, vooral toen hij erna niet stopte met appen en toen ik uiteindelijk toegaf dat ik het niet meer zag zitten tussen ons, ik een hele tirade kreeg over hoe hij dit niet van me had verwacht, dat ik hem niet eens een tweede kans wilde geven, en dat we juist zo perfect voor elkaar waren. Uiteindelijk heb ik hem moeten blokkeren op whatsapp omdat hij maar niet stopte met berichtjes sturen. Snapte meteen waarom hij nog single was

Piloot, dokter (in-opleiding)? Muhahaha!

Echt niet!



(Verkapte tvp )
Alle reacties Link kopieren
tvp
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ok, ga ik mijn meest bizarre date ervaring hier ook maar neerzetten.

Via Paiq, leuk gesprek en er kwam toch een knapperd tevoorschijn. Ik helemaal blij.

Hij was altijd wel snel en kort van stof daarna, maar wilde graag met mij op date.

Ok leuk! Hij gaf aan chirurg te zijn en dat hij lange uren maakte, of ik naar zijn werk kon komen. Dan konden we daarna een drankje doen.

Nou prima, ik die kant op. Hij kwam aan en ik was gelijk onder de indruk van zijn uiterlijk en charisma. Een beetje ondersteboven was ik er van. Hij pakte mij even bij mijn nek en zei dat we nog even een stukje met de auto moesten.

Hmm.. Nou ok dan maar. In de auto gelijk zijn hand op mijn been, die ik voorzichtig afwimpelde en toen al een weg ren neiging kreeg.

Nah goed, parkeren verliep niet soepel, hij werd wat ongeduldig. Draaide snel weer bij, we hadden een plekje. Uit de auto raakte hij mij weer aan. Niks voor mij!

Toen kroegje in, hij was zo overweldigend in zijn doen en laten. Ik klapte helemaal dicht. Hij ging mijn hand lezen, echt spot on. We hadden opzich een leuk gesprek, maar mijn gevoel bleef zeggen: nee! Dit klopt niet. Ook dat aanraken, in dat kroegje nog een paar keer. Dat beviel mij niet.

Ineens na een klein uurtje, zei hij weg te moeten, zijn vriend had liefdesverdriet en zou bij hem blijven slapen.

Of ik de drankjes kon betalen, dan zou hij volgende keer het uit eten betalen.

Ehm... Nou nee. Ik wilde niet nogmaals met hem op date en had geen zin in twintig euro weg te gooien. Ik zei, we splitten wel.

Werd hij ongeduldig waarom ik zo moeilijk deed over 20 euro terwijl hij de volgende keer wel 100 kwijt zou zijn voor ons luxe diner.

Ik dacht bij mezelf: gast, je bent chirurg. Loop nou niet zo te mierenneuken. Ik durfde niet eerlijk te zijn dat de date mij niet beviel, ik wilde gewoon veilig naar huis. Beter was gewoon te betalen (achteraf gezien, omdat ik mij al niet ok bij hem voelde) maar op dat moment komt er een vechtlust naar boven als ik iets onredelijk vind.

Het mooie was, dat hij absoluut niet wilde splitten en dus zelf de drankjes dan wel ging betalen.



Nou mooi! Eenmaal buiten was hij nog wat pissig wat mij echt een onveilig gevoel gaf en echt out of the blue, draaide hij zich om en zoende mij. Ik was helemaal overrompeld dat ik even mee deed en toen mijn hoofd weg draaide.

Hij zette mij af op het station en ik ben totaal flabbergasted naar huis gegaan.



Destijds mijn verhaal hier op viva gezet in een date topic. Waarop een dame prive reageerde dat zij de dag ervoor exact een replica van mijn date had met hem.

Ik kreeg die ochtend nog een appje dat hij mij wilde zoenen op mijn vanille lippen ofzoiets. Kreeg er spontaan een braakneiging van. Hem vriendelijk bedankt en gezegd het hierbij te laten.

Om een paar jaar later dit in de krant tegen te komen: http://m.telegraaf.nl/rep ... ts-teert-op-zak-van-dates



Hij heeft drie jaar geëist gekregen. Hopelijk is dat door gegaan. http://www.blikopnieuws.n ... ort-3-jaar-cel-eisen.html



Wat een creep!
Alle reacties Link kopieren
Eng type, Eva.
Alle reacties Link kopieren
Ideaal topic om door te lezen als je gevloerd bent door een buikvirus! Doet pijn aan mijn buik van het lachen :D



Helaas zelf ook twee kanjers van dates meegemaakt, maar zal beginnen met één:



Een van mijn eerste dates, ik was 17 jaar, zou mijn "date" (een jongen die ik een keer op een examenfeestje van een volleybalgenootje had gezien en die zijn msn via via aan mij had doorgegeven. Ik vond hem wel leuk uitzien dus toegevoegd), mij op een afgesproken plek komen ophalen met zijn brommer. Stoer vond ik dat. Vijftien minuten na de afgesproken tijd, de moed was me al in de schoenen gezonken, was er nog niemand te zien. Ik kreeg een sms. Zijn brommer was stuk, of ik niet naar zijn huis kon komen? Adres erbij.

Ik voelde me klote, maar zo groen als gras vertrok ik erheen. Werd bijna opgegeten door een kleine keffer in de voortuin, maar toen ging gelukkig de poort van de achtertuin open. Het was mijn date. Inclusief sokken in badslippers, korte sportbroek en zo'n tanktop die je tegenwoordig bij Action koopt.

"Krijg dat kolere ding niet aan de gang", bromde hij. Ondertussen kwam zijn moeder de tuin in en stelde zich voor. Vroeg of ik wat wilde drinken. Ze was aardig en aangezien mijn date zijn voet bijna aan het slopen was op z'n kickstarter, nam ik een glaasje icetea aan (wat ik niet lust).

Moeder verontschuldigde zich, was bezig met de bijkeuken poetsen (???) en liet me achter met haar zus. Zus woonde tijdelijk bij haar in, zei ze. De tante van mijn date zat achter de pc, te webcammen. Op het scherm een man zonder shirt. Toen ze zich naar mij omdraaide, bleek dat ze d'r nogal explosieve boezem in een zeer strak spaghettitopje had gepropt. Tante bleek er geen schaamte voor te hebben "Tja meid, ik ben een echte webcamgurl", zei ze en knipoogte in de lens terwijl ze over haar lippen likte.

Ik dronk zenuwachtig van de lauwe, gore icetea en buiten was mijn date inmiddels de berging overhoop aan het halen op zoek naar...wat? De hele tuin stond blauw van de rook.

Tante eindigde haar webcamsessie met heel veel "doei moppie"'s en vieze kusjes naar de webcam.

Maar toen kwam het mooiste... Ze ging naar boven (stond ik daar helemaal alleen, moeder was inmiddels aan het stofzuigen) en kwam terug met een wasmand gedragen ondergoed! Tientallen verwassen exemplaren in maat gigantic die ze allemaal ging uitstallen op de tafel. Voor op MARKTPLAATS! Jawel, deze tante verkocht haar olifantenonderbroeken inclusief vaginale geurtjes online.

Ongelofelijk maar waar, ik heb er een uur binnen gestaan, toen vroeg moeders of ik even de vuilniszak wilde openhouden zodat ze de kattenbak erin kon leeggooien! Ik was jong en dom maar op dat moment besloot ik weg te gaan. Mijn date stond nog steeds in de tuin, had z'n brommer half uit elkaar gesloopt en zat onder de smeer. Ik heb moeders en tante gedag gezegd, geneuzeld over een afspraak die ik vergeten was en ben via de voordeur vertrokken. Mr. Date had er niet eens erg in dat ik weg was... Later kreeg ik een sms dat hij het jammer vond dat ik niks tegen hem gezegd had en hij een afscgeidskusje had verwacht. Nooit meer op gereageerd...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sjoes schreef op 14 juli 2016 @ 17:15:

Ideaal topic om door te lezen als je gevloerd bent door een buikvirus! Doet pijn aan mijn buik van het lachen :D



Helaas zelf ook twee kanjers van dates meegemaakt, maar zal beginnen met één:



Een van mijn eerste dates, ik was 17 jaar, zou mijn "date" (een jongen die ik een keer op een examenfeestje van een volleybalgenootje had gezien en die zijn msn via via aan mij had doorgegeven. Ik vond hem wel leuk uitzien dus toegevoegd), mij op een afgesproken plek komen ophalen met zijn brommer. Stoer vond ik dat. Vijftien minuten na de afgesproken tijd, de moed was me al in de schoenen gezonken, was er nog niemand te zien. Ik kreeg een sms. Zijn brommer was stuk, of ik niet naar zijn huis kon komen? Adres erbij.

Ik voelde me klote, maar zo groen als gras vertrok ik erheen. Werd bijna opgegeten door een kleine keffer in de voortuin, maar toen ging gelukkig de poort van de achtertuin open. Het was mijn date. Inclusief sokken in badslippers, korte sportbroek en zo'n tanktop die je tegenwoordig bij Action koopt.

"Krijg dat kolere ding niet aan de gang", bromde hij. Ondertussen kwam zijn moeder de tuin in en stelde zich voor. Vroeg of ik wat wilde drinken. Ze was aardig en aangezien mijn date zijn voet bijna aan het slopen was op z'n kickstarter, nam ik een glaasje icetea aan (wat ik niet lust).

Moeder verontschuldigde zich, was bezig met de bijkeuken poetsen (???) en liet me achter met haar zus. Zus woonde tijdelijk bij haar in, zei ze. De tante van mijn date zat achter de pc, te webcammen. Op het scherm een man zonder shirt. Toen ze zich naar mij omdraaide, bleek dat ze d'r nogal explosieve boezem in een zeer strak spaghettitopje had gepropt. Tante bleek er geen schaamte voor te hebben "Tja meid, ik ben een echte webcamgurl", zei ze en knipoogte in de lens terwijl ze over haar lippen likte.

Ik dronk zenuwachtig van de lauwe, gore icetea en buiten was mijn date inmiddels de berging overhoop aan het halen op zoek naar...wat? De hele tuin stond blauw van de rook.

Tante eindigde haar webcamsessie met heel veel "doei moppie"'s en vieze kusjes naar de webcam.

Maar toen kwam het mooiste... Ze ging naar boven (stond ik daar helemaal alleen, moeder was inmiddels aan het stofzuigen) en kwam terug met een wasmand gedragen ondergoed! Tientallen verwassen exemplaren in maat gigantic die ze allemaal ging uitstallen op de tafel. Voor op MARKTPLAATS! Jawel, deze tante verkocht haar olifantenonderbroeken inclusief vaginale geurtjes online.

Ongelofelijk maar waar, ik heb er een uur binnen gestaan, toen vroeg moeders of ik even de vuilniszak wilde openhouden zodat ze de kattenbak erin kon leeggooien! Ik was jong en dom maar op dat moment besloot ik weg te gaan. Mijn date stond nog steeds in de tuin, had z'n brommer half uit elkaar gesloopt en zat onder de smeer. Ik heb moeders en tante gedag gezegd, geneuzeld over een afspraak die ik vergeten was en ben via de voordeur vertrokken. Mr. Date had er niet eens erg in dat ik weg was... Later kreeg ik een sms dat hij het jammer vond dat ik niks tegen hem gezegd had en hij een afscgeidskusje had verwacht. Nooit meer op gereageerd...
Alle reacties Link kopieren
:D nu ben ik er benieuwd naar date 2
Alle reacties Link kopieren
Nou Eva, volgens mij ben jij de enige date voor wie hij een keer betaald heeft
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven