Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!



Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)



Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...



De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).



Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).



Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)



Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!



Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!



Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
Alle reacties Link kopieren
Ik was een dagje naar een festival met een kennis, leuke man maar ik had geen kriebels. De hele dag zat-ie te vissen of het meer kon worden. Uiteindelijk duidelijk uitgesproken dat ik geen gevoelens voor hem had.
Jammer jammer, vond hij. Hij was er zelfs een beetje ontdaan van.
Een paar maanden later kom ik hem tegen, naast hem een zwangere dame. Die dus zijn vriendin bleek te zijn!!! En al een maandje of 5 zwanger vermoed ik want ze had al een flinke buik.
Terugrekenen was niet nodig, het was duidelijk dat meneer al een zwangere vriendin thuis had toen hij mij aan de haak wilde slaan.
Ik durf mijn ergste date, vorig jaar of zo, hier niet op te schrijven want het valt in het niet met wat ik hier lees... :$ :hihi:
Ik woon vlakbij het station van een stad, daar hadden we afgesproken. Ik heb vrij lang moeten wachten, hij was te laat en toen hij op kwam dagen had hij een vriend en een vriendin mee. Ik dacht nog ok zal wel en ik vroeg wat de bedoeling was. Hij zei dat ze in het centrum ergens anders heen gingen maar ze bleven mee lopen en er ging al een lampje bij me branden, ze gingen hetzelfde cafe in. 'Ja ze gaan ergens anders zitten..'. Niet dus.
Ik ben omgedraaid en het cafe uitgestapt, hij snapte het niet en liep achter me aan met het idee dat we ergens anders heen gingen :facepalm:

Anyway is al tijd geleden en het boeit me niet want toevallig had ik gister heel onverwacht een hele leuke corona-wandeldate :hyper: en dat smaakt naar meer, ik heb dat nog nooit zo snel gehad maar we vinden elkaar leuk en vrijdag zie ik hem weer :$
Toevallig zijn we allebei dol op wandelen en we zijn naar mijn lievelings natuurgebied/heide hier in de buurt gegaan. Ik kwam opgeladen en met vlinders :biggrin: thuis. (En ja er is gezoend. Heel erg/veel te romantisch 1e kus in de zon midden op de hei met fluitende vogels en geen ander mens te bekennen :proud:)
Alle reacties Link kopieren
Phoebe1982 schreef:
28-04-2021 22:59

Anyway is al tijd geleden en het boeit me niet want toevallig had ik gister heel onverwacht een hele leuke corona-wandeldate :hyper: en dat smaakt naar meer, ik heb dat nog nooit zo snel gehad maar we vinden elkaar leuk en vrijdag zie ik hem weer :$
Toevallig zijn we allebei dol op wandelen en we zijn naar mijn lievelings natuurgebied/heide hier in de buurt gegaan. Ik kwam opgeladen en met vlinders :biggrin: thuis. (En ja er is gezoend. Heel erg/veel te romantisch 1e kus in de zon midden op de hei met fluitende vogels en geen ander mens te bekennen :proud:)
:flirting:
Leuk!! Heel veel plezier vrijdag.
minnimouse schreef:
28-04-2021 23:23
:flirting:
Leuk!! Heel veel plezier vrijdag.
Ja he, zo onverwacht ook... (ik heb nooit leuke dates...)
Dank je :flirting:
toulouse74 schreef:
28-04-2021 22:52
Ik was een dagje naar een festival met een kennis, leuke man maar ik had geen kriebels. De hele dag zat-ie te vissen of het meer kon worden. Uiteindelijk duidelijk uitgesproken dat ik geen gevoelens voor hem had.
Jammer jammer, vond hij. Hij was er zelfs een beetje ontdaan van.
Een paar maanden later kom ik hem tegen, naast hem een zwangere dame. Die dus zijn vriendin bleek te zijn!!! En al een maandje of 5 zwanger vermoed ik want ze had al een flinke buik.
Terugrekenen was niet nodig, het was duidelijk dat meneer al een zwangere vriendin thuis had toen hij mij aan de haak wilde slaan.
:woa: Wat een **kel zeg...
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin is net als ik zo rond de 50 en dan moet je dus leeftijdgenoten daten.
Ik ging weleens met haar mee uit en het is heel bijzonder wat mannen van onze leeftijd 'flirten' noemen.
Denk vooral niet dat je leuk of speciaal bent, en alles wat jou jou maakt moet tot het bot worden afgekraakt.
Vaak zijn ze heel boos op hun ex blijkt.
En dan nog oprecht gekwetst als je na een rondje
'je hebt je haar zeker al vanaf je tienertijd zo, vergane glorie huhuhu ja ik heb harde humor, moet je tegen kunnen'
'oh dus je vind dit leuke muziek, nou *insert langdradig verhaal over de boxen* dan ben je dus niks gewend'
'oh ja zo'n baantje, volgens mij doen jullie allemaal zoiets' met mensen'. Te lui om wat theorie te leren'
geen interesse hebt.

Haar ergste ervaring was dus een man die haar te oppervlakkig vond maar lekker en duidelijk liet merken haar geen 'relatiemateriaal' te vinden.
Vriendin vertrok na een serie schampere opmerkingen over haar dommige uitstraling, suffe baan (ze heeft een hbo+functie en een leuke carrière)
Meneer vond het ook weer heel vreemd dat hem dit geen vervolgafspraak opleverde.
Dit was een werkloze meneer zonder opleiding, geloofde niet in studeren en las ook nooit een boek.
Alle reacties Link kopieren
Surebaby schreef:
29-04-2021 07:23
Mijn vriendin is net als ik zo rond de 50 en dan moet je dus leeftijdgenoten daten.
Ik ging weleens met haar mee uit en het is heel bijzonder wat mannen van onze leeftijd 'flirten' noemen.
Denk vooral niet dat je leuk of speciaal bent, en alles wat jou jou maakt moet tot het bot worden afgekraakt.
Vaak zijn ze heel boos op hun ex blijkt.
En dan nog oprecht gekwetst als je na een rondje
'je hebt je haar zeker al vanaf je tienertijd zo, vergane glorie huhuhu ja ik heb harde humor, moet je tegen kunnen'
'oh dus je vind dit leuke muziek, nou *insert langdradig verhaal over de boxen* dan ben je dus niks gewend'
'oh ja zo'n baantje, volgens mij doen jullie allemaal zoiets' met mensen'. Te lui om wat theorie te leren'
geen interesse hebt.

Haar ergste ervaring was dus een man die haar te oppervlakkig vond maar lekker en duidelijk liet merken haar geen 'relatiemateriaal' te vinden.
Vriendin vertrok na een serie schampere opmerkingen over haar dommige uitstraling, suffe baan (ze heeft een hbo+functie en een leuke carrière)
Meneer vond het ook weer heel vreemd dat hem dit geen vervolgafspraak opleverde.
Dit was een werkloze meneer zonder opleiding, geloofde niet in studeren en las ook nooit een boek.
Ik ben blij dat dat mij bespaard is gebleven. Wat een kneuzen, die mannen.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
MadameJean schreef:
28-04-2021 18:44
Heel lang geleden had ik een date met een jongen die ik een week eerder in de Cooldown (ordi cafe) had gezoend. Hij bleek niet erg sprankelend, maar we dronken bier, zoenden en ik heb m wel mee naar mn huis (huurde een kleine kamer) genomen. Daar beetje verder zoenen en toen gaf ik aan dat ik wilde slapen, en geen sex. Hij woonde vlakbij maar liet zich niet wegsturen, wilde per se gezellig logeren en samen ontbijten.

Ik was dus 20 en liet hem naast me slapen. Hij bleek een soort horrorslaper. Hij woelde, zweette, praatte, kreunde en sloeg om zich heen, totaal onbereikbaar. Hij bleek ineens ook een soort Fries(?) accent te hebben. Om 07.00 was ik het zat, het werd licht en ik zat al uren met een dekentje over me heen op mn bankje naast de twijfelaar die inmiddels doorweekt was.

'Hee Jasper, hee. Word wakker'
'WOT IS DOT GODVERDEGODVERGEME'
'Word wakker! Je moet naar huis!'
'WOAR BAN IK GODVERGEME!'
'Ja - ik - ja, sorry, je moet naar huis. Je hebt de hele nacht liggen spoken'
'IK LEGG'N SPOOK'N??'
'Ja! Ik ben echt moe, dus beter als je gaat. Ok?

En toen begon hij te huilen, dat hij soooo graag gesellig soamen wilde ontbaiten. Ik zei nee, sorry, geen zin. Dikke tranen in m'n bed als een soort kleuter. Ik wachtte tot hij bedaarde. Toen hij bedaarde keek hij me vuil aan, trok vliegensvlug zijn kleding aan en snauwde 'nou jai kan dat krosantje met jonge KAES wel verget'n, JA?! en beende weg.

Heeft me erna nog paar maanden gestalked, toen gelukkig nooit meer iets van vernomen.
Ontbaiten ook

Ik moest hardop lachen!
Alle reacties Link kopieren
Zijdus schreef:
28-04-2021 22:29
Fantastisch verhaal, maar ik moet je even corrigeren. Dit klinkt als Grunnings, absoluut niet als Fries.
Sorry! Hij kwam uit de grensstreek tussen grunn en friesland (bij zoutkamp) geloof ik!
Alle reacties Link kopieren
Dubbel gepost
madamejean wijzigde dit bericht op 29-04-2021 08:27
Reden: Dubbel
94.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MadameJean schreef:
29-04-2021 08:25
Sorry! Hij kwam uit de grensstreek tussen grunn en friesland (bij zoutkamp) geloof ik!
Ik moet even heel hard lachen.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Ik had afgelopen zomer een date met iemand die veels te oud voor me bleek te zijn (ik was toen 24 en hij is 38) en waar ik pas tijdens de date achterkwam.

Die was overrijp. En ja, je veel oudere leeftijd pas aan het begin van de date zeggen vind ik een beetje flauw. Dan heb ik geen eerlijke kans gehad om daarmee akkoord te gaan. Ik heb hem zelfs nog van te voren naar zijn leeftijd gevraagd, maar in de chat draaide hij daaromheen. Ik (naïef en bleu en al een tijdje vrijgezel) vond dat geen alarmbel. Ik was toch wel benieuwd naar deze man want hij was heel gezellig in de chat.

Hij zag er iig niet meer uit, wat bleek toen ik was afgereisd naar Limburg. De foto die hij stuurde was waarschijnlijk van nog een paar jaar daarvoor. Type oude rockgitarist, maar dan een hele verslete. Een rolling stone..😎😂

Hij was ook op die date zelf nog aan het aftasten in hoeverre ik echt vrijgezel ben, niemand anders op het oog heb of bejaagd wordt. Dus in hoeverre hij een kansje zou maken 😎 hij vond me echt heel leuk. En hij leek behoorlijk op zijn pik getrapt omdat ik een paar weken daarvoor ook al een date had.
Hij kon het echt niet verkroppen dat ik nog met iemand anders een tweede date wilde. Ook sowieso een afknapper hoor. Meteen zo jaloers naar mijn liefdesleven vragen.

Haha, ik vond hem totaal niet aantrekkelijk, maar toen we op een heuvelrug zaten met wijds uitzicht over het Limburgse glooiende landschap vroeg hij me dus of hij veel.. ehh.. concurrentie heeft 😎 dus wat brengt mij op die datingsite? Hoe zit het op het gebied van de liefde?
Dus aan het eind haalde hij ook dat erbij: "nu heb je meer gepraat dan op je vorige date😀"
Dus dat probeerde hij echt te beaten. Zie je? Ik ben beter!

Ik heb me kapotgelachen in de trein terug naar huis! Een vervolg zat er dus voor mij niet in, nadat hij overduidelijk wel een vervolg zag zitten 😎 Haha, dat moet voor hem nog steeds een grote mindfuck zijn
anoniem_6523dd328384f wijzigde dit bericht op 29-04-2021 16:11
Reden: Aanvulling
8.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn swingers, maar hebben niet veel wisselende contacten.
In aanloop naar ons eerste afspraakje hebben we ooit een date gehad met een koppel.
Afgesproken in een park, lekker neutraal.
Dus ik kom in mijn sandaaltjes, zomerjurkje, mijn nageltjes gelakt enz. Kortom, zoals je, je voor een date mooi maakt. Niet te overdreven, maar fris en verzorgd.
Mijn man in een casual korte broek, t-shirt en leuke gympen. Hij was nog even bij de kapper grweest.
We wilden een goede eerste indruk achter laten.
Komen we aan op de plek, ze lijken in niets op hun foto. Zij droeg een korte broek en een vlekkerig shirt. Geen druppel make-up en haar haar stond alle kanten op. Het ergste vond ik de nagels, met zwarte rouwranden en afgebladerde nagellak, ook op haar tenen!
Hij droeg een veels te wijde korte broek, een wit onderhemd (!) En van die klittenband sandalen. Hij had notabene een matje alà new-kids.
Je snapt dat we het kort hebben gehouden en nooit meer hebben afgesproken. Ze hebben nog een tijdje geappt. Maar we hebben de boot afgehouden en gezegd dat we geen klik voelden.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Surebaby schreef:
29-04-2021 07:23
Mijn vriendin is net als ik zo rond de 50 en dan moet je dus leeftijdgenoten daten.
Ik ging weleens met haar mee uit en het is heel bijzonder wat mannen van onze leeftijd 'flirten' noemen.
Denk vooral niet dat je leuk of speciaal bent, en alles wat jou jou maakt moet tot het bot worden afgekraakt.
Vaak zijn ze heel boos op hun ex blijkt.
En dan nog oprecht gekwetst als je na een rondje
'je hebt je haar zeker al vanaf je tienertijd zo, vergane glorie huhuhu ja ik heb harde humor, moet je tegen kunnen'
'oh dus je vind dit leuke muziek, nou *insert langdradig verhaal over de boxen* dan ben je dus niks gewend'
'oh ja zo'n baantje, volgens mij doen jullie allemaal zoiets' met mensen'. Te lui om wat theorie te leren'
geen interesse hebt.

Haar ergste ervaring was dus een man die haar te oppervlakkig vond maar lekker en duidelijk liet merken haar geen 'relatiemateriaal' te vinden.
Vriendin vertrok na een serie schampere opmerkingen over haar dommige uitstraling, suffe baan (ze heeft een hbo+functie en een leuke carrière)
Meneer vond het ook weer heel vreemd dat hem dit geen vervolgafspraak opleverde.
Dit was een werkloze meneer zonder opleiding, geloofde niet in studeren en las ook nooit een boek.
Dit is ook wel herkenbaar bij de iets jongere mannen, 30-40 jaar. Af en toe kwam ik ook zo’n exemplaar tegen, wat is dat toch? Denken ze dat ze grappig zijn, of is het meteen een eerste aftasting hoever ze hun potentiële partner de grond in kunnen trappen omdat ze zelf zo onzeker en/of jaloers zijn als de pest. Echt heel naar gedrag.
Ik had (ook afgelopen zomer) een warrige date waarbij we voornamelijk met het OV door Rotterdam reisden. De hele constructie van de date viel in het water..

De eerste invulling van de date kon om praktische redenen niet doorgaan, bleek de avond voor de date. Toen wilden we ergens in de natuur zwemmen, maar daar bleek blauwalg in te zetten. Dat bleek aan het begin van de date. Dus toen gingen we maar naar de Rotterdamse markthal😛

De date bestond vervolgens uit:
-Geweigerd worden in de metro omdat hij zijn fiets bij zich had (die mocht niet mee vanwege de coronaregels);
-Naar beneden lopen. Uitchecken, fiets parkeren, naar boven lopen, opnieuw inchecken, een half uur zitten wachten;
-Ongemakkelijk in de metro zitten;
-Ongemakkelijk op Rotterdam Blaak wachten (waarbij hij ongeïnteresseerd op zijn telefoon ging appen!);
-Ongemakkelijk in de metro zitten 2;
-Ongemakkelijk in de markthal staan;
-Ongemakkelijk in het stadspark zitten😂, plaatselijke patat eten waar hij heel hyped over was als romantische date-maal;

-Zijn tandwielen zaten de hele date door te knarsen over dat we toch nog ergens anders heen konden of moesten gaan.😋 Ondertussen kwam er geen vloeiend gesprek op gang. Het wachten en het reizen zorgde totaal niet voor de juiste vibe en ik sloeg daardoor nog harder dicht. Je kan ook niet fatsoenlijk een gesprek voeren om elkaar beter te leren kennen in een coupé als er mensen bijzitten..


Ik waardeer zijn moeite om mij wanhopig proberen te vermaken met dat rondgereis, maar het was zo krampachtig dat er geen vonk oversprong. En iemand die zo rommelig is past dan ook niet bij me 🤔 Ik heb toch iemand nodig die wat beter de organisatie op zich neemt!

Ohja, uiteindelijk in het stadspark vroeg hij me mompelend hoe ik over kinderen dacht..
anoniem_6523dd328384f wijzigde dit bericht op 29-04-2021 16:04
Reden: Aanvulling
14.12% gewijzigd
Haha ik heb ook dates gehad dat de jongen ongeïnteresseerd achter me aanliep en niks leuk vond, dat was een ventje dat zielig mompelde: "oke ik ga wel mee. Ik heb toch niks beters te doen"
Alle reacties Link kopieren
MadameJean schreef:
28-04-2021 18:44
Heel lang geleden had ik een date met een jongen die ik een week eerder in de Cooldown (ordi cafe) had gezoend. Hij bleek niet erg sprankelend, maar we dronken bier, zoenden en ik heb m wel mee naar mn huis (huurde een kleine kamer) genomen. Daar beetje verder zoenen en toen gaf ik aan dat ik wilde slapen, en geen sex. Hij woonde vlakbij maar liet zich niet wegsturen, wilde per se gezellig logeren en samen ontbijten.

Ik was dus 20 en liet hem naast me slapen. Hij bleek een soort horrorslaper. Hij woelde, zweette, praatte, kreunde en sloeg om zich heen, totaal onbereikbaar. Hij bleek ineens ook een soort Fries(?) accent te hebben. Om 07.00 was ik het zat, het werd licht en ik zat al uren met een dekentje over me heen op mn bankje naast de twijfelaar die inmiddels doorweekt was.

'Hee Jasper, hee. Word wakker'
'WOT IS DOT GODVERDEGODVERGEME'
'Word wakker! Je moet naar huis!'
'WOAR BAN IK GODVERGEME!'
'Ja - ik - ja, sorry, je moet naar huis. Je hebt de hele nacht liggen spoken'
'IK LEGG'N SPOOK'N??'
'Ja! Ik ben echt moe, dus beter als je gaat. Ok?

En toen begon hij te huilen, dat hij soooo graag gesellig soamen wilde ontbaiten. Ik zei nee, sorry, geen zin. Dikke tranen in m'n bed als een soort kleuter. Ik wachtte tot hij bedaarde. Toen hij bedaarde keek hij me vuil aan, trok vliegensvlug zijn kleding aan en snauwde 'nou jai kan dat krosantje met jonge KAES wel verget'n, JA?! en beende weg.

Heeft me erna nog paar maanden gestalked, toen gelukkig nooit meer iets van vernomen.
Jonge kaas :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Surebaby schreef:
29-04-2021 17:48
Jonge kaas :rofl:
Mijn beste vriendin en destijds huisgenote zegt nu, 20 jaar later nog steeds graag 'heb je zin in een croissantje? Met jam, of liever met JONGE KAESSSSSSSSS?'
Alle reacties Link kopieren
Zielzoeker schreef:
29-04-2021 13:01
Ik had afgelopen zomer een date met iemand die veels te oud voor me bleek te zijn (ik was toen 24 en hij is 38) en waar ik pas tijdens de date achterkwam.

Die was overrijp. En ja, je veel oudere leeftijd pas aan het begin van de date zeggen vind ik een beetje flauw. Dan heb ik geen eerlijke kans gehad om daarmee akkoord te gaan. Ik heb hem zelfs nog van te voren naar zijn leeftijd gevraagd, maar in de chat draaide hij daaromheen. Ik (naïef en bleu en al een tijdje vrijgezel) vond dat geen alarmbel. Ik was toch wel benieuwd naar deze man want hij was heel gezellig in de chat.

Hij zag er iig niet meer uit, wat bleek toen ik was afgereisd naar Limburg. De foto die hij stuurde was waarschijnlijk van nog een paar jaar daarvoor. Type oude rockgitarist, maar dan een hele verslete. Een rolling stone..😎😂

Hij was ook op die date zelf nog aan het aftasten in hoeverre ik echt vrijgezel ben, niemand anders op het oog heb of bejaagd wordt. Dus in hoeverre hij een kansje zou maken 😎 hij vond me echt heel leuk. En hij leek behoorlijk op zijn pik getrapt omdat ik een paar weken daarvoor ook al een date had.
Hij kon het echt niet verkroppen dat ik nog met iemand anders een tweede date wilde. Ook sowieso een afknapper hoor. Meteen zo jaloers naar mijn liefdesleven vragen.

Haha, ik vond hem totaal niet aantrekkelijk, maar toen we op een heuvelrug zaten met wijds uitzicht over het Limburgse glooiende landschap vroeg hij me dus of hij veel.. ehh.. concurrentie heeft 😎 dus wat brengt mij op die datingsite? Hoe zit het op het gebied van de liefde?
Dus aan het eind haalde hij ook dat erbij: "nu heb je meer gepraat dan op je vorige date😀"
Dus dat probeerde hij echt te beaten. Zie je? Ik ben beter!

Ik heb me kapotgelachen in de trein terug naar huis! Een vervolg zat er dus voor mij niet in, nadat hij overduidelijk wel een vervolg zag zitten 😎 Haha, dat moet voor hem nog steeds een grote mindfuck zijn
Had ‘ie ook een vet Limburgs accent?
minnimouse schreef:
29-04-2021 18:14
Had ‘ie ook een vet Limburgs accent?
Ja, behoorlijk! Volgens mij ook Brabants erdoorheen🤪
Alle reacties Link kopieren
Zielzoeker schreef:
29-04-2021 20:19
Ja, behoorlijk! Volgens mij ook Brabants erdoorheen🤪
Hey hey, niets tegen Brabants he ;-)
Woonde hij op de grens van Brabant en Limburg misschien? Brabants klinkt heel anders.
Alle reacties Link kopieren
Zijdus schreef:
28-04-2021 22:42
Tuurlijk
Situatie: ik ben aan het werk (docent VO) en een van de ingehuurde beveiligers (om te controleren op mondkapjesplicht) wil ‘nader kennismaken’. Omstanders: een volle examenklas vmbo. Deuren moeten openblijven voor ventilatie (want Corona)

Beveiliger: ‘Ah daar is mijn favoriete juffrouw!’
Ik:.....
Beveiliger: ‘Zal ik u een kopje koffie brengen?’
Ik: ‘Nee dank u’
Klas: rollen massaal met hun ogen
Beveiliger: ‘U hoeft maar te roepen, uw wens is mijn bevel, hi hi hi’
Leerlinge: OMFG...die gast zei echt ‘hi hi’ Djiezus!
Ik: ‘Bedankt voor het aanbod maar ik ga nu verder met mijn les’
Beveiliger: ‘Is dit de laatste les voor vandaag?’
Leerling: ‘Ze wil niets van je! Ze is GETROUWD!’
Beveiliger: ‘Dat hoeft geen bezwaar te zijn’
Ik: ‘U kunt nu beter vertrekken want aan dergelijke wervingen heb ik geen behoefte, ik spreek u straks nog’
Leerlinge: ‘OMG... zegt u nu heel moeilijk dat hij moet oprotten?’
Leerling tegen beveiliger: ‘Wahjooh....toon respect man...’
Beveiliger tegen leerling: ‘Jij moet je grote mond houden’
Ik: ‘En u vertrekt NU!’
Beveiliger: ‘Even chill zeg’
Ik: ‘Ik ben chill. Ik ben zo chill dat ik het enige ben dat nu nog kan verhinderen dat jouw smoelwerk vereeuwigd wordt op GeenStijl’
Beveiliger: ‘Oh gaan we zo doen?’
Klas: *30 mobieltjes worden tevoorschijn getrokken* ‘Mevrouw! Klap hem! KLAP HEM!’
Ik: ‘Ja zo doen wij dat hier. Dahaag!’ *trekt deur dicht*

Hij is serieus naar de directeur gelopen om te zeggen dat de leerlingen van mij met hun mobieltjes in de les mogen zitten :facepalm: . Jammer voor hem zat er een leerling in de leerlingenraad bij die gelijk naar hetzelfde kantoor is gerend met de mededeling dat ik ‘bijna seksueel werd geïmiteerd of zoiets’ :-D
Exit beveiligingsbedrijf (wat ik sowieso al totale waanzin vond op een middelbare school en al helemaal die doorgesnoven figuren die normaliter uitsmijter zijn bij ‘clubs’). De officiële reactie van het bedrijf: ‘Medewerker wilde op gepaste wijze zijn interesse in uw medewerkster kenbaar maken’. Okeeeeeee. Hij heeft via Greetz nog een digitaal kaartje gestuurd met zijn 06 nummer. Echt...
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
29-04-2021 21:16
Situatie: ik ben aan het werk (docent VO) en een van de ingehuurde beveiligers (om te controleren op mondkapjesplicht) wil ‘nader kennismaken’. Omstanders: een volle examenklas vmbo. Deuren moeten openblijven voor ventilatie (want Corona)

Beveiliger: ‘Ah daar is mijn favoriete juffrouw!’
Ik:.....
Beveiliger: ‘Zal ik u een kopje koffie brengen?’
Ik: ‘Nee dank u’
Klas: rollen massaal met hun ogen
Beveiliger: ‘U hoeft maar te roepen, uw wens is mijn bevel, hi hi hi’
Leerlinge: OMFG...die gast zei echt ‘hi hi’ Djiezus!
Ik: ‘Bedankt voor het aanbod maar ik ga nu verder met mijn les’
Beveiliger: ‘Is dit de laatste les voor vandaag?’
Leerling: ‘Ze wil niets van je! Ze is GETROUWD!’
Beveiliger: ‘Dat hoeft geen bezwaar te zijn’
Ik: ‘U kunt nu beter vertrekken want aan dergelijke wervingen heb ik geen behoefte, ik spreek u straks nog’
Leerlinge: ‘OMG... zegt u nu heel moeilijk dat hij moet oprotten?’
Leerling tegen beveiliger: ‘Wahjooh....toon respect man...’
Beveiliger tegen leerling: ‘Jij moet je grote mond houden’
Ik: ‘En u vertrekt NU!’
Beveiliger: ‘Even chill zeg’
Ik: ‘Ik ben chill. Ik ben zo chill dat ik het enige ben dat nu nog kan verhinderen dat jouw smoelwerk vereeuwigd wordt op GeenStijl’
Beveiliger: ‘Oh gaan we zo doen?’
Klas: *30 mobieltjes worden tevoorschijn getrokken* ‘Mevrouw! Klap hem! KLAP HEM!’
Ik: ‘Ja zo doen wij dat hier. Dahaag!’ *trekt deur dicht*

Hij is serieus naar de directeur gelopen om te zeggen dat de leerlingen van mij met hun mobieltjes in de les mogen zitten :facepalm: . Jammer voor hem zat er een leerling in de leerlingenraad bij die gelijk naar hetzelfde kantoor is gerend met de mededeling dat ik ‘bijna seksueel werd geïmiteerd of zoiets’ :-D
Exit beveiligingsbedrijf (wat ik sowieso al totale waanzin vond op een middelbare school en al helemaal die doorgesnoven figuren die normaliter uitsmijter zijn bij ‘clubs’). De officiële reactie van het bedrijf: ‘Medewerker wilde op gepaste wijze zijn interesse in uw medewerkster kenbaar maken’. Okeeeeeee. Hij heeft via Greetz nog een digitaal kaartje gestuurd met zijn 06 nummer. Echt...
:rofl: Wow wat een verhaal joh.
Bizar ook dat 'ie daarna nog een kaartje stuurt.
Ik kan alleen de nog getrouwde Oost-Europese professor bijdragen die me probeerde te imponeren met dat hij dode Franse filosofen persoonlijk kende en toen meenam naar het harde kern-vak van zijn voetbalclub waar we bier uit halveliterblikken dronken omdat hij ook heel erg een man van het gewone volk was. Toen zijn supporter buddies (type tandeloze hooligans) hem vroegen of hij de kinderen niet had meegenomen hoorde ik hem zeggen 'nee maar wel de babysitter'. Toen heeft hij nog uitgebreid voor me gekookt en leek het even de goede kant op te gaan, maar toen ik vroeg of hij nog getrouwd was begon hij te schreeuwen en ben ik maar vertrokken, hem bedremmeld achterlatend aan de keukentafel. Hij appt nog wel eens over samenwonen.

Eigenlijk een tvp, ik date niet en vind het leuk om te lezen waarom.
:love: die leerlingen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven