Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
Alle reacties Link kopieren
lotje__ schreef op 18 december 2007 @ 00:25:

je kunt natuurlijk alleen berichten sturen onder vrienden idd... dan zit t m daarin, vraag ik me alleen af waarheen bellaperez t dan gestuurd heeft ;-)
Het probleem is dat deze functie bij de een al wel werkt en bij de ander (nog) niet. (En ik me maar afvragen waarom ik zo weinig vrienden heb. :'-( )
Alle reacties Link kopieren
mjah... bij mij blijkt ie dus niet te werken!...

regel dat es :P
Alle reacties Link kopieren
Angel,



Even "klikken" er is net een topic geopend door Stiefvader. Waarin hij een stukje van zijn blog post en verwijst naar een site waar de rest te lezen is. Duidelijk geval van..euhmmmm oproepje



Help ik ben stiefvader!
Alle reacties Link kopieren
OProepje: gezocht:nakomertje.
Alle reacties Link kopieren
lotje__ schreef op 19 december 2007 @ 14:55:

mjah... bij mij blijkt ie dus niet te werken!...

regel dat es :P
Ik zou het willen. Helaas staat dat wat lager op de prioriteitenlijst. Het heeft te maken met twee servers waar het forum op draait en die niet helemaal matchen soms als twee forummers op twee verschillende servers zitten. :-(
Alle reacties Link kopieren
Dushi74 schreef op 20 december 2007 @ 11:01:

Angel,



Even "klikken" er is net een topic geopend door Stiefvader. Waarin hij een stukje van zijn blog post en verwijst naar een site waar de rest te lezen is. Duidelijk geval van..euhmmmm oproepje



Help ik ben stiefvader!
Ik heb de link bewerkt. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
sunlight schreef op 20 december 2007 @ 20:17:

OProepje: gezocht:nakomertje.
Is verwijderd. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Verplaatst naar Overige: "trouwen in las vegas..... ervaringen????".
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Krijg je een email notificatie als je een bericht hebt geplaatst? Heb namelijk deze accouunt op mijn vriend zijn email en wil niet dat hij mijn posts hier leest..
Alle reacties Link kopieren
Nee HG, krijg je niet. (Gelukkig, anders zou echt heel m'n mailbox vol staan.)
Hoi Vief,



Het topic "liefdesverdriet" is een oproepje.
Alle reacties Link kopieren
happygirl12 schreef op 20 december 2007 @ 22:26:

Hallo!

Krijg je een email notificatie als je een bericht hebt geplaatst? Heb namelijk deze accouunt op mijn vriend zijn email en wil niet dat hij mijn posts hier leest..
Bij mijn weten niet. Je loopt alleen wel het risico dat je via dat emailadres wordt gemaild door de redactie of door ons. Daar moet je wel rekening mee houden.
Alle reacties Link kopieren
nummerzoveel schreef op 21 december 2007 @ 16:16:

Hoi Vief,



Het topic "liefdesverdriet" is een oproepje.
Ik heb hem verwijderd. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb per ongeluk mijn "5 dagen van de pil vergeten"-topic onder Relaties gezet. Kan het daar weggehaald worden? Het staat inmiddels onder Gezondheid.
Alle reacties Link kopieren
Noorderling1 schreef op 24 december 2007 @ 11:03:

Ik heb per ongeluk mijn "5 dagen van de pil vergeten"-topic onder Relaties gezet. Kan het daar weggehaald worden? Het staat inmiddels onder Gezondheid.
Graag samenvoegen want ik krijg nu allemaal reacties op die die op Relaties staat...
Alle reacties Link kopieren
Noorderling1 schreef op 24 december 2007 @ 11:13:

[...]





Graag samenvoegen want ik krijg nu allemaal reacties op die die op Relaties staat...
Ik heb alles voor je samengevoegd op het topic op de gezondheidspijler.
Viva6,



Even naar een oproepje kijken, volgens mij mag dat niet.



Oproepje op relatiepijler
Alle reacties Link kopieren
love tubes: romeo of tarzan? << is dit topic niet beter op zijn plaats bij de sex-pijler?
Een keer trek je de conclusie, vriendschap is een illusie
Alle reacties Link kopieren
Xander68 schreef op 27 december 2007 @ 23:12:

Viva6,



Even naar een oproepje kijken, volgens mij mag dat niet.



Oproepje op relatiepijler
Dat is helemaal waar en ik heb hem daarom ook verwijderd. Bedankt voor het melden.
Alle reacties Link kopieren
bambi2 schreef op 28 december 2007 @ 12:22:

love tubes: romeo of tarzan? << is dit topic niet beter op zijn plaats bij de sex-pijler?
Vind ik ook en daar is hij inmiddels te vinden. Dank!
Alle reacties Link kopieren
Hoi angel, Gelukkig nieuw jaar! Zou je Fruitigenfris en Sopraantje mijn emailadres willen laten weten? Dit n.a.v. het topic: Geen vrienden, wat doe ik fout? Ik geloof dat dit ook op een andere manier kan, maar hoe, daar ben ik dan niet van op de hoogte. Bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
Angel, Gelukkig nieuw jaar!

Zou je Lois 1967 mijn emailadres willen laten weten?

Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Hoi moderator,

Ik heb net een topic in het sex forum geplaatst maar wil hem liever in het relatie forum hebben.

Nu heb ik dat gedaan maar heb ik 2 dezelfde topics in 2 verschillende forums.

kan je mijn topic bij "sex" weghalen?
Alle reacties Link kopieren
DorothyGale schreef op 02 januari 2008 @ 01:06:

Hoi angel, Gelukkig nieuw jaar! Zou je Fruitigenfris en Sopraantje mijn emailadres willen laten weten? Dit n.a.v. het topic: Geen vrienden, wat doe ik fout? Ik geloof dat dit ook op een andere manier kan, maar hoe, daar ben ik dan niet van op de hoogte. Bedankt alvast!
Is verzonden en ook de beste wensen voor het komende jaar!
Alle reacties Link kopieren
Stranger schreef op 02 januari 2008 @ 12:05:

Angel, Gelukkig nieuw jaar!

Zou je Lois 1967 mijn emailadres willen laten weten?

Thanks!
Ook verzonden. En jij ook de beste wensen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven