Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:



Poederachtige parfum



Top-3 van jullie favoriete geuren



Veel plezier!







Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.



Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.



Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen meiden,



Ja,ja,zon hier ,eindelijk ! Zo te zien wel van korte duur ,maar droog kunnen lopen met dog vanmorgen



Steph,heb je genoten van je vrije dag,nog leuke dingen gedaan ?



Vind Cassini ook chic ,ook voorkeur voor de EDP 007 parfum .



Vandaag in Must de Cartier .



Fijne vrijdag !
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,



Vandaag in Jimmy Choo.



Taylor, vandaag is het ook koud hoor. Met waterig zonnetje.



Gisteren gesport en verder een boek lezen en forummen/tv kijken met een kan thee op de tafel.



Mooie dag allemaal,

Goedemorgen!



Ja tis koud he Steph..net met mn honden op pad maar mensen: ben blij dat ik thuis ben, lekker koffie met verwarming hoog

Wat voor sport doe je..?



Plom ikzelf heb de EDT van Cassini, zit er veel verschil tussen de EDP dan? Jullie maken me nieuwsgierig! Je ruikt lekker zeg, Steph jij ook!



Vandaag in mijn good old Fantasy :-))



Fijne, zonnige dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Vandaag in Kalimantan - Chantecaille.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Vivienne Westwood Cheeky Alice ~ new perfume.



Vivienne Westwood has launched Cheeky Alice, a "sexier older sister" to last year's Naughty Alice fragrance for women:



The new fragrance from Vivienne Westwood is this feminine and provocative perfume which perfectly embodies our Cheeky Alice. At the heart of this cheeky and delightful fragrance is a fresh and floral bouquet that perfectly captures Alice's femininity and impertinence. The delicacy of the lily of the valley catches your attention and subtly leads you to a voluptuous and noble fragrance of fresh peony mixed with a touch of rose, eternal symbol of womanhood.

The bottle looks like the flask of a magic potion. Its sensual and voluptuous line is adorned with an adorable red bracelet that fastens with two hearts symbolising Alice's magnetism and irresistibility.



Vivienne Westwood Cheeky Alice is available in 50 and 75 ml Eau de Parfum.



http://www.nstperfume.com ... cheeky-alice-new-perfume/
Alle reacties Link kopieren
Je ruikt lekker Taylor ! Ik vind dat er weinig verschil is,EDP ruikt sterker en de EDT is zo vervlogen op mijn velletje .Vandaar mijn voorkeur voor de parfum .De EDT gebruik ik om bij te spuiten ,zoek eigenlijk nog de bodylotion,die is ook zalig .Zal ik je een proefje sturen? (na de bruiloft,mn koppie loopt over)
Plom ja graag, ben nu wel erg benieuwd haha



Leuke update's Dalida!
Alle reacties Link kopieren
Taylor, ik doe twee keer in de week zumba en verder nog drie dagen Wii-active. Op woensdag en zondag laat ik mijn spieren rusten.



Dalida, die updates zijn heeeel slecht voor mijn portemonnee.
Alle reacties Link kopieren
burberry london, moet zeggen dat ie best goed blijft hangen!

altans ik ruik m nog steeds on me heen..



offtopic: is hier ook een soort ruil topic?? zag het ooit ergens maar of het nog bestaat...
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag meiden,



Parfum007, hahaha ja herkenbaar dus, idd het blijft oneindig, ik heb van de week dus nieuwe manden moeten kopen, voor mijn parfums, ik heb te veel, zit echt tegen de 100 aan en ik spuit eigenlijk niet vaak, soms dagen dat ik niets op doe, eigenlijk bizar, ik kan beter sparen voor een 5-snarige basgitaar(die wil ik ook nog ) nou tsja... pfffttt wat zei boedha ook al weer ? de mens wil en wilt maar... en het brengt juist geen geluk met zich mee (in die trant).



Het gaat goed met de beestjes, idd het kost een hoop geld, weer 100 euro kwijt voor 3 weken injecties, maar ze zijn weer beter achhh... ze zijn mijn allesjes.



Casini ken ik niet, is die gewoon verkrijgbaar in de parfumarie ? Plommetje/Taylor ?? hahaha ohnee, toch niet echt heel lekker hé ?????



Zwartrood, ik heb de burberry londen ook, hij blijft idd super goed hangen, maar ik ben hem zat, hij lijkt sprekent op CK-Eternity, behalve in CK zit gen zoete noot, en dat spreekt mij bij deze meer aan.



Nou, vandaag was ik in een oudje: white musk- TBS en dan de olie variant. HAd even zit in iets makkelijks dragend, werd vroeg wakker na toch een leuke maar zware nacht van het concert bij Mark Knofler en Bob Dylan, rugpijn van het staan !!! hihi.



Fijen avond girls...
Alle reacties Link kopieren
Girl, herkenbaar, ik heb ook veel te veel parfums en de helft gebruik ik niet eens.

Fijn dat het concert zo leuk was!
anoniem_11555 wijzigde dit bericht op 16-11-2011 09:40
Reden: privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Les Parfums de Rosine Glam Rose ~ new perfume.



French niche line Les Parfums de Rosine has launched Glam Rose, a new leathery fruity floral for women:



Glam Rose is aimed at the complex woman who dares to declare her uniqueness and difference, with an intangible touch of boldness and ultra-femininity.



A rose bourbon, the Variegata di Bologna, with a violet smell.



Glam Rose was developed by perfumers Benoist Lapouza and Delphine Lebeau. The notes include peppercorn, ambrette, blackcurrant leaves, rose, violet, jasmine, lychee, cedar, buckskin, raspberry and musk.



Les Parfums de Rosine Glam Rose is available in 50 and 100 ml Eau de Parfum.



http://www.nstperfume.com ... ne-glam-rose-new-perfume/
Alle reacties Link kopieren
Steph, leuk dat je zo sportief bent, dat ontbreekt bij mij volledig helaas, moet hier echt eens wat aan gaan doen!

(heb het altijd te druk met van alles en nog wat, en vooral mijn parfumhobby natuurlijk) alle gekheid op een stokje,

wat betreft sport heb ik altijd wel zo mijn uitvluchten!



Even wat Cassini betreft, het is de wierook die de EdP heeft,

en niet de EdT dat is het verschil.

Deze parfum is wel classic, en Girly jij lijkt mij zo gezellige spring in het veld, dus twijfel of je hier wel van houdt!

Kan het wel volledig mis hebben, gezien je 100 geuren natuurlijk!

Dat zou je eigenlijk maar aan Plom moeten vragen denk ik zo, zij kent je denkelijk al wat langer op dit parfumforum.



Vandaag in Vera Wang, Vera Wang, de eerste geur van haar en eigenlijk een geur voor bruiden!

Zelf blijf ik een eerste geur van een ontwerp(st)er vaak de mooiste vinden, want daarom zijn ze gewoon bekend geworden, nietwaar?

Naderhand is het altijd herkenbaar deze flankers, wel met uitzondering hoor, wat betreft de YSL Paris zijn ze vaak milder en lichter dus meer draagbaar wat betreft de ochtenduren!

Want jullie weten mijn mening dat ik de ochtenduren niemand wil bedwelmen, met wat voor geur dan ook!



Greetings, 007.
Weet wat je ruikt, ruik wat je weet.
Goedemorgen,



In Cassini EDT vandaag..en ik moet zeggen: lekker!



Girl kan je wel een proefje sturen van de EDT?



Fijne dag!
Oja Girl ik heb deze geur gekocht in 2008 alweer..gekocht bij parfumerie.nl



:-)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Vandaag in Cuir Fétiche - Maître Parfumeur et Gantier.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



Ik ben vandaag in Santal Noble van Maître Parfumeur et Gantier.

coffee beans, spice oils, incense, sandalwood, patchouli, vanilla, vetiver, ambergris, oak moss Ondanks dat ze deze geur bestempelen als een mannengeur, vind ik het ook een prachtige geur voor vrouwen. Heerlijk!



Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Berteke, je rook heerlijk gisteren, Santal Noble kan prima voor een vrouw!



Vandaag in Début - Parfums DelRae.



Fijne zondag!



Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ,



Strakjes eten met mijn mam ,dus Cassini op ,de geur die ze behalve nr 5 van Chanel nog herkent en van geniet ondanks haar dementie .



007,ik rook,misschien daarom dat ik de wierook niet als verschil kan herkennen bij de EDP

Girl ,ik stuur mn oude fles naar Taylor als ik weer in Nederland ben ,heb mij verder nog niet verdiept hoe ik proefjes moet verzenden en in de oude fles zit denk ik ruim voldoende in voor ongeveer 7 a 8 x(royaal genomen )



fijne zondag allemaal!



xxx plom
Goedemorgen,



Plom ik stuur je even berichtje via FB..



In Ambra - Etro vandaag.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Vandaag in DKNY-woman.

En vandaag is het zondag dus luierdag in huize Steph.

Laat de zon maar schijnen.



Alle reacties Link kopieren
Gezellie Taylor



Luier ze Steph (beetje jaloers )
Alle reacties Link kopieren
Plom, geniet van jullie etentje!
Givenchy - Very irresisteble le intense



Oeh hij is zo lekkerrrr
Alle reacties Link kopieren
Thanks Dalida,jij ook een fijne zondag !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven