Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:



Poederachtige parfum



Top-3 van jullie favoriete geuren



Veel plezier!







Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.



Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.



Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Alle reacties Link kopieren
Berteke, succes morgen!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag ,



Heb schaamteloos lekker geslapen Dalida en Berteke ,werd rond 6 uur pas weer wakker ,heerlijk .

Berteke ,you go girl !! Heel veel succes en hopelijk meewind .



Mijn verjaardag komt in zicht en ja hoor,het is weer uienweer .

Begin nu toch wel te verlangen naar de zomer ,wordt hier niet vrolijk van ,plens elke x zijknat als ik de hond uitlaat .

En het mormel is frans ,das te merken,want ze houd niet van regen en trekt mij weer snel naar huis ,of loopt pal tegen mij aan onder de plu ,waardoor ik weer struikel enzo



Nou genoeg geklaagd voor een dag hahaha



Gehuld in Coco EDP ,met body,bad,deo van Chanel .



Fijne zondag !

Plom
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,



Plom, herkenbaar, ik verlang ook naar de zomer!



Vandaag in Oriental Brûlant - Guerlain.



Fijne avond!



Burberry brit it was!

Blijft raar. Heb de fles al jaren geleden gekocht omdat ik hem zo lekker vond, maar kreeg gigantische hoofdpijn na een uur als ik hem op had. Een paar jaar lang heeft hij voor de sier op de plank gestaan en nu kan ik hem prima verdragen + vind hem heerlijk. Spuiten maar!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgennnnn meiden!



Ochh Plom en dalida, deel mee, wat een triest pokke weer, alhoewel nu schijnt de zon hier



Berteke hopelijk is het allemaal goed gegaan ! Weer was wel ehhhh..., hoe zeg ik dat niet zo lelijk..... ah! slecht he ? slecht weer



Vandaag in: samsara-guerlain.



Fijne dag, met vel zon ????? hihi.



X
Goedemorgen!



In Fantasy - BS vandaag.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag mijn oude vertrouwde luchtje weer eens gepakt.



Esté Lauder - Pleasure ..



Normaal heb ik Noa Pearle maar wilde ff wat anders :D
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames,



Marloes, fijn dat je je geur weer kunt verdragen! Ik heb inmiddels behoorlijk wat geuren staan waar ik hoofdpijn van krijg, erg jammer, maar ik probeer ze volgend jaar wel weer.



Girl, heerlijk he, Samsara! Blijft een topgeur, ondanks het feit dat hij jaren geleden is geherformuleerd.



Vandaag in Marrakech Patchouli e Ginger - Tesori d'Oriente.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi ,



Girl,hier ook een flauw zonnetje gelukkig !Het is droog ,das al wat !

Ben het eens met je Dalida,Samsara is een topper ,ruikt heerlijk !



Over topper gesproken: Fantasy ook,je ruikt weer heerlijk Taylor ! Baal er nog steeds van dat deze geur toch het net niet is op mijn velletje ,was er zo blij mee ,maar rook paar x niet fijn .



Lekker Marloes,heb een ieniemini van de Etos ,goeie keus.Fijn dat je hem weer verdraagt ,stom is dat ,heb dit bij Angel ,Coco M .Staan soms gewoon tegen .



Berteke ,lekker gelopen gisteren ?



Nu in Angel EDP ,die het weer heerlijk doet ,als ik hem net op heb vind ik hem niet lekker,maar na een tijd heerlijk!

Complimentje gehad bij het tanken ,altijd leuk !



Fijne dag allemaal

Plom

Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi



Plom, bijna jarig idd en het is echt uien weer, je zegt het erg goed Ben het al enorm zat, ik mis echt de zomer. Vorig jaar ook maar een maandje mooi weer gehad en voor de rest behoorlijk wat regen. Ik zag dat het nog wel twee weken zo blijft, bweg!



Gisteren ging goed Kwam wel drijfnat over de finish, het bleef maar regenen, vreselijk. Maar 8 km gelopen in 42.44 minuten (netto). Van de 198 recr. dames was ik als 26e binnen. Niet slecht voor een eerste loop Had bijna een parfum gekocht om het te vieren, maar heb me in gehouden, het is al bijna 8 juli en dan ga ik naar Lianne Tio en ik wil daar wat leuks kopen



Ik was vandaag in Baghari van Robert Piguet

Elegant chique poederachtig : rozen, jasmijn, iris met uitgesproken warme houtnoten



Ik ga nog gauw weer wat doen, morgen tot 22.00 werken, bweg



Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag Guci - Envy



Ik vind'm echt niet lekker maar ik wil al mijn "oude" parfumflesjes leeg hebben.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Plom, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Maak er een gezellige dag van! Krijg je het druk vandaag?



Berteke, je hebt een mooie tijd neergezet, super!

Ben benieuwd wat je gaat kopen bij Lianne, ik ga zelf eind juli en ik wil Patchouli Leaves kopen (of een geur van Miller Harris).



Eenelfje, ik vind Envy een mooie geur, groen, bloemig en elegant.



Vandaag in Full Incense - Montale, een warme geur met wierook, hars en cederhout, past goed bij dit druilerige weer.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Bedankt Dalida , hier een rustig dagje,straks paar vriendinnen op de koffie en vanavond weer uit eten met zn 2tjes .

Gezellig .Kinderen liggen af te koelen in een spaans zwembad .



Berteke ,mooie tijd ! Een droge verjaardag ,das ook alles. Zucht nog 2 weken ? Spanje bloedje heet trouwens ,ruim boven de 30 graden .Mag hier ook wel beter worden he .



Taylor & Girl ,



Bedankt voor jullie lieve verjaardagskrabbel op hyves !!



Vandaag zwaar geschut en in Coco EDP van Chanel (heel het scala)



Hele fijne dag allemaal !!

Liefs Plom

Plom nogmaals gefeliciteerd!! Het schijnt? vanaf volgende week beter weer te worden!! We wachten het af.



In Midnight Rain - La Prairie



Hele fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,



Plom, lekker gegeten gisteravond?



Vandaag in Inoui - Shiseido.



Inoui: lemon, galbanum, peach, juniper, thyme, jasmine, freesia, pine needles, cedar, oakmoss, myrrh, civet, musk.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Eau so Fresh van Marc Jacobs. (Daisy) Zit aldoor aan mezelf te snuffelen, zo lekker!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Heerlijk gegeten Dalida,te lekker en te veel .Dus nu weer terug naar af .O wat ruik jij lekker !!! Inoui probeer ik al jaren weer te kopen ,maar kan het niet vinden ....Hoe ben je er aan gekomen ?



Dank je Taylor ,heb ook gehoord dat het gaat opknappen,zelfs heet wordt .Denk dat ik er weinig van kan gaan genieten, dochter heeft leuke benedenwoning gekregen ,die we gaan opknappen .

Maar alles beter dan dat sombere weer .



Vandaag in Must de Cartier EDP .



Kerrie ,lekker he aan jezelf snuffelen ,ken de geur nog niet .



Fijne dag ,

Plom

Alle reacties Link kopieren
////////
anoniem_11555 wijzigde dit bericht op 13-11-2011 22:01
Reden: privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dalida,helemaal met je eens ! Ruiken je miniaturen wel goed ?
Alle reacties Link kopieren
Plom, mijn miniaturen ruiken redelijk tot goed.
Alle reacties Link kopieren
Morning allemaal,



Bedankt Dalida ,heb je hem besteld bij de bovenste van Ebay? Gelukkig dat de geur nog goed is, knap prijzig de grotere flessen .

Zo balen,dat veel geuren er gewoon uit gaan en zelfs via internet moeilijk tot niet te verkrijgen zijn .

Heb echt heel veel Inoui gebruikt ,ook Wild Love van Moschus(olie) in dezelfde periode , moeilijk of belachelijk duur via internet te krijgen .Opzich vind ik dat geen probleem,als de geur nog goed is heb ik het er wel voor over .



Vandaag in Coco EDP van Chanel (deo,ect)



Een hele fijne donderdag en liefs,



Plom
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,



Plom, nee, ik heb 'm bij iemand anders gekocht, hij heeft op dit moment geen miniaturen meer staan op Ebay. Balen inderdaad dat veel mooie geuren van vroeger niet meer verkrijgbaar zijn.



Vandaag in Eau d'Hadrien - Annick Goutal.



Eau d'Hadrien: aldehydes, Sicilian lemon, grapefruit, citron, basil, ylang ylang, cypress, patchouli.



Mooie zomerse citrusgeur, fris en knisperend.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Leuk topic



Ik heb eindeloos gezocht naar de goede geur voor mijzelf (en dus veel geld uitgegeven aan nonsens) en ik heb het parfum een paar jaar terug gevonden. Toen was hij te duur en daarna voor een remake uit de handel, maar sinds mijn verjaardag heb ik 'm! Mijn vriend heeft hem gekocht, jee!



Ik draag vandaag Rose Essentielle van Bvlgari
Alle reacties Link kopieren
mijn heerlijke mango deo van de lidl!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi ,



Ga het in de gaten houden Dalida ( Inoui) Heb nog geen ervaring met het kopen via Ebay wel Marktplaats .



Lionlily , Ken deze geur niet ,gefeliciteerd !



Ik mis Taylor,Berteke,en Girl .



Vandaag in de rooie van D&G .



Fijne vrijdag !

Plom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven