Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:



Poederachtige parfum



Top-3 van jullie favoriete geuren



Veel plezier!







Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.



Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.



Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enigma schreef op 03 augustus 2011 @ 11:34:

Haha Steph don't worry....ik ben een heel trouwe meelezer, maar een zeer onregelmatig meeschrijver! Maar dat kan hier gelukkig gewoon!



Maar het is wen verslavend topic, en erg slecht voor je portemonnee!



Vandaag weer by Kilian, maar dan Love! Erg lekker...



Fijne dag allemaal!



Heel slecht voor je portemonnee.

Zon hier

Ik zag op MP een Jimmy Choo voor maar 25 euro. flesje ziet er hetzelfde uit. Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Die jimmy choo is nog niet zo lang uit toch? Kans is klein dat er dan al een nepperd in omloop is..
Enigma wat leuk dat het je huwelijksreis geur was!

Het is echt een sophisticated geur vindt je niet?



Net wat er al gezegd werd Steph: er is nog geen nepperd in omloop, kan me niet voorstellen..enne geuren worden wel goedkoper aangeboden, dán is het pas oppassen. Succes!!
Alle reacties Link kopieren
Ja Taylor inderdaad sophisticated! Mooi woord ook, vind het flesje ook mooi!
Alle reacties Link kopieren
Hoi eindelijk weer eens een berichtje van mij. Ik lees nog steeds mee hoor, maar weinig parfumnieuws hier.

Vandaag chanel 19 poudre geroken, lekker! Maar Not a perfume van Juliet has a gun staat ook hoog op mijn verlanglijstje, welke zal ik kiezen?



Vandaag in Coco.
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond dames,



Enigma, L'air de Rien is mooi he! Ik gebruik hem vaak in de avond, ik vind het de ideale geur om mee te gaan slapen. Wil ook nog graag de body cream hebben, die lijkt me ook zo lekker!



Lucifer, Rouge van Hermès is een heerlijke geur, bloemig, rijk en poederig. Best jammer van die nieuwe fles, ik vind de oude fles veel mooier!



Steph, ik koop regelmatig via MP, en heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen.



Inden, leuk om je weer eens te zien hier!

Ik ken Not a Perfume nog niet, hoop hem snel eens te kunnen testen. Mijn schoonzusje heeft hem een tijdje terug wel getest en kreeg meerdere complimenten.



Vandaag overdag in Rahät Loukoum van Serge Lutens en nu in Chia van Farmacia SS. Annunziata (lekker zoet dagje dus).



Fijne avond!



Alle reacties Link kopieren
Ik wilde straks het flesje kopen, helaas weg. Was ook wel een koopje.
Alle reacties Link kopieren
Jammer Steph!
Alle reacties Link kopieren
Hey Hey,



Enigma,goede keuze om She te dragen op je huwelijk,zo blijft het altijd een geur met een fijne herinnering ! Pik hem regelmatig van mijn dochter,die het bijna dagelijks op heeft .Super strak mooi flesje .



Dalida,echt krankjorum duur helaas .Heb veel minder geuren geroken als jij,maar ook een hele fijne herinnering aan .

Heb hem destijds gekregen van mijn moeder toen ik vrij plotseling in het ziekenhuis terecht kwam .Mega veel complimentjes gehad daar al en had een vrij sterke invloed op mijn herstel ,klinkt sentimenteel maar elke ochtend werd ik erg blij van deze geur .Had hem daarvoor al geroken en was er al helemaal gek van .Dus een toppertje .



Taylor, je ruikt lekker !Heb vanmorgen heel kort Alien opgedaan,maar weer gaan douchen,want stond tegen .Denk dat je dus gelijk hebt ,maar probeer het nog een paar keer



Dat is even minder Steph .



Inden ,lekker Coco !!



Na mijn Alien mistake heb ik Nr 5 van Chanel EDP gedragen ,met body,deo,lotion .Ruik het helaas nu niet meer



fijne avond en trust !

Plom

Alle reacties Link kopieren
quote:dalida schreef op 03 augustus 2011 @ 22:07:

Jammer Steph!Ik heb op een ander geboden.
Alle reacties Link kopieren
Morning !



Vandaag in Sun van Jil Sander .



Hele fijne dag !



groetjes

Plom
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Sporten in Versace.



Zonnige dag allemaal,

Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Plom, mooi verhaal over Inoui!



Steph, sport ze! Zou ik eigenlijk ook moeten doen...



Vandaag in Lipstick Rose - Frédéric Malle.



Fijne dag!



Goedemorgen,



Plom dat is dan toch een soort van sentiment he..?



Vandaag heerlijk in Talco Delicato Il Profumi di Firenze



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe geuren van Tom Ford; Jasmin Rouge, Violet Blonde en Santal Blush:



http://perfumeshrine.blog ... nde-jasmin-rouge-and.html



Violet Blonde lijkt mij erg mooi, ik ga volgende maand eens snuffelen bij Saks of Bergdorf Goodman.
Alle reacties Link kopieren
Dalida, daar kijk ik maar niet naar. Net gedoucht, even denken welke geur ik op doe.
Alle reacties Link kopieren
Even een ego-post, zojuist via MP Jimmy Choo gekocht, ik denk overmorgen in huis!

Prettige avond verder.
Alle reacties Link kopieren
Halloa,



Dalida, die zien er goed uit zeg! Mij lijkt de Santal Blush erg lekker! Maar net als Steph maar even niet naar kijken



Steph, goed dat je gesport hebt! Ik heb gisteren na mijn werk nog 11km hardgelopen, voordat het begon te regenen. Vreselijk zo warm. Was daarna gewoon beroerd (hoezo niet luisteren naar je lichaam *bloos*). In die zin vind ik sporten met 19 graden het prettigste



Plom, wat een mooi verhaal! Heel bijzonder. Ik ken die geur trouwens niet.



Mbt de trouwgeur, ik droeg toen Opium van YSL. Die geur heb ik heel lang gedragen. Ik kan wel een hekel krijgen aan geuren als ik ze droeg terwijl er iets naars gebeurde, maar bij de goede momenten onthou ik weer niet zo goed. Ik droeg Sandalo per Teti van Laura Tonatto toen mijn vader overleed en Fourreau Noir op zijn herdenkingsdienst. Ik heb die geuren daarna nooit meer gedragen. Bij de X van Clive C heb ik wel weer goede herinneringen, daarmee kreeg ik een baan die ik erg graag wilde



Mbt LÁir de Rien, heerlijk!! idd om in te gaan slapen! Ik spray soms wel teveel op en dan word ik weer bijna misselijk van deze geur, maar goed aangebracht, erg lekker!! Un Petit Rien vind ik ook erg lekker, zachter (en met mijn uitbundige spray gedrag beter om te gebruiken voor het slapen gaan )



Steph, ik hoop dat je nu een kans krijgt met dit bod!



Ik was vandaag in Jewels of Aqaba - Jewels of Blu

Peach, Apricot, Rose de Mai, Ylang Ylang , Egyptian Jasmine, Vanilla Bourbon , Patchouli, Tibetan Musk.



Ik wil graag de Classic van Aqaba nog, dan heb ik ze alle 5. Ooit :-)



Fijne dag nog
Alle reacties Link kopieren
Berteke, goed gedaan dat jij ook nog gesport hebt.

Het flesje wordt naar mij opgestuurd!!!
Alle reacties Link kopieren
Steph, fijn dat het gelukt is. Ik vnd m ook erg lekker die Jimmy Choo...



Dalida, ook ik sla de beurt even over, mag ff niet naar nieuwe geuren kijken, hihihi!



Ik heb gelukkig niet veel geuren met slechte herinneringen, maar wel een hoop leuke herinneringen die aan een bepaalde geur gekoppeld zijn.



Berteke, petit rein heb ik nog niet geroken, misschien voor mij ook een betere optie, want heel soms vind ik L'air de Rien ineens een beetje viezig, maar soms kan ik juist niet stoppen met sniffen....Raar toch? Vandaag in Chrystal Noir van Versace.



Een collega van mij, die binnenkort naar een andere locatie gaat, zei vandaag dat hij mijn suikerspinnenlucht gaat missen....Pink Sugar dus, hahahah!



slaap lekker voor straks!
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,



Steph, wat leuk, hopelijk heb je hem snel in huis!



Berteke, mooie ingrediënten zeg, klinkt goed! Ik ken de geuren van Aqaba nog niet.



Enigma, herkenbaar, L'air de Rien ruikt telkens weer anders, soms is het zo'n mooie zachte, knuffelige geur en dan ineens ruikt hij weer scherp en viezig.

Een heel bijzondere en unieke geur in ieder geval!



Fris gedoucht en nu in Un Petit Rien - Miller Harris.



Fijne avond, welterusten!



Alle reacties Link kopieren
Parfumerie Générale No. 25 Indochine ~ new fragrance.



French niche line Parfumerie Générale will launch No. 25 Indochine this month.

The new fragrance was inspired by a mythical cruise on the Mekong river, circa 1920.



Indochine is a spicy powdery woods and centers on benzoin resin. Additional notes include pepper, thanaka wood and honey.



Parfumerie Générale No. 25 Indochine will be available in 50 and 100 ml Eau de Parfum.



http://www.nstperfume.com ... -indochine-new-fragrance/
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed, Dalida!



enne Plom en Dalida,



jullie hebben me nu wel heeeeel nieuwsgierig gemaakt naar Inoui.....die dus al eeuwen is gediscontinueerd begrijp ik....



nu ga ik echt naar bed!



slaap lekker allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Jill sander gewoon sun!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen heeerlijk ruikende dames,



Jemig al die geuren die langs komen...

Vriend zei, jij bent afgevallen (nog 11kg te gaan)., zit lekker in je vel en nu ben je parfumgek. *stiekem vind hij het wel lekker*.



Maaique, heerlijk Jill Sander-sun.



Zo en nu braaf sporten. Straks parfum op.



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven