Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:



Poederachtige parfum



Top-3 van jullie favoriete geuren



Veel plezier!







Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.



Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.



Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames,



Vandaag in Caravelle Épicée - Frapin.



Fijne dag, ik lees vanavond bij, ben druk!



Alle reacties Link kopieren
Berteke, ik vind M van Puredistance zó ontzettend mooi, alleen de prijs is wat minder, helaas.



Steph, dat heb ik ook met Idylle, een heerlijke geur maar hij blijft niet hangen.



Girl, lekker he, Petits et Mamans! Lief en zacht geurtje om mee te gaan slapen!



Plom, sterkte voor je dochter! En balen ja, dit herfstweer, wat een waardeloze zomer is dit.



Fris gedoucht en nu in A Taste of Heaven - By Kilian.



Fijne avond!



Alle reacties Link kopieren
Plom, sterkte voor je dochter Jammer dat je juist nu in NL moet blijven.



Ik ga in Manetism-Escada sporten. Vanmiddag naar mijn grote vriendin de tandarts voor een vulling.



Fijne, graag veel minder regen dan alle andere dagen

Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,



Steph, sterkte vanmiddag!



Vandaag in A Taste of Heaven - By Kilian, een heerlijke geur met lavendel, absint, patchouli en mos.



Fijne dag!



Goedemiddag,



Plom sterkte met je dochter! Had eea al gelezen op fb



Vandaag in een proefje van Creed - Royal Delight



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag lieverds ,



Steph,sterkte bij je grote vriendin,nooit leuk ,praat ook zo moeilijk als ze in je mond bezig is .Mijn tandarts wil altijd gewoon doorkletsen,vreselijk leuk mens ,maar belabberd om antwoord te geven .



Dalida ,dank je (ook Steph &Taylor) met dit weer heb ik veel kriebels ,maar tot december is er nog wel een zonbestemming te vinden .Het is iets gecompliceerder als dat we dachten met dochter en ze wordt doorverwezen naar academisch ziekenhuis .Dus gaat wat langer duren allemaal ,maar niet ernstig gelukkig .!



Vandaag vroeg bed uitgerold en in Coco EDP met bodylotion .

De M heb ik nu echt weggegeven ,toch niet mijn geur .



Berteke,ben erg onder de indruk van je sportprestaties (F.B)!!



Nog een fijne dag ,

Plom

Goedemorgen,



In Patchouli M. Micallef vandaag.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,



Vandaag in White Musk van de BS .



Lekker Taylor!



Hele fijne dag !
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!



Vandaag ben ik in Allure van Chanel, hmmm. Fles is leeg en ik vond nog een proefje moet toch maar weer een aankoop worden.



Fijne dag, hier schijnt de zon (nog wel)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,



Plom, wat jammer van Coco Mademoiselle! Ik heb hier ook genoeg geuren staan die het niet goed doen op mijn huid, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om ze weg te doen. Heel raar eigenlijk, want nu staan ze daar maar en heeft niemand er plezier van.



Vandaag in Cuir - Lancôme (proefje).



Cuir: bergamot, mandarin, saffron, ylang-ylang, jasmine, hawthorn, iris, patchouli, styrax, birch.



Een mooie leergeur, zacht, bloemig en een tikje rokerig.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Yoie, lekker he, Allure! Ik vond laatst nog een fles met een restje, maar dat rook helaas niet goed meer.
Alle reacties Link kopieren
Morgen,

ik heb een vraag over een eau de parfum die ik hier niet meer kan krijgen. Het is; By van Dolce and Gabbana.

Ik las een reactie van Dalida in een ander topic met een link naar Ebay. En ik vond By. Nu durf ik niet zo goed te bestellen daar. Vraag is: is dit betrouwbaar?
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Ik vandaag in Jimmy Choo.



Isabelle, kijk eens bij hoeveel sterren oid die persoon heeft die het verkoopt. Of hoe betrouwbaar hij/zij is.



Alle reacties Link kopieren
Isabelle, het kan natuurlijk altijd een keer fout gaan, maar wat Steph al zegt, als een verkoper (bijna) 100% positieve feedback heeft zou ik het er gewoon op wagen. Ik heb zelf alleen maar goede ervaringen met kopen via Ebay.



http://www.consumentenblo ... 5/30/kopen-op-ebay-veilig



http://pages.benl.ebay.be ... al/kopersbescherming.html
Alle reacties Link kopieren
Dalida,de fles blijft in de familie dus heb er niet echt moeite mee :-)

Heerlijk Yoie Allure !Blijft ook een topper van Chanel en mijn volgende aankoop met de nr 5 ,die aardig leeg begint te raken .



Hier bewolkt,hoop bij jullie zonnig
Alle reacties Link kopieren
Plom, hier zon/bewolkt maar veel wind.
Alle reacties Link kopieren
Miss Dior Cherie
Alle reacties Link kopieren
Plom, hier veel regen :(



Nog 1 dagje werken en dan vakantie. Hoop dat het weer wel wat bij trekt..



Ik was vandaag in Accord Oud van Byredo

Top: Zwarte puim, Saffraan, Rum

Hart: Lederakkoord, Kaneel

Basis: Patchouli, Gepoederde musk



Ik ga zo in Lancome Cuir De Lancome

mandarin, bergamot, jasmine, saffron, hawthorn, ylang ylang, iris, patchouli; styrax, birch



Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,



Plom, hier was het vandaag een grauwe dag, bewolkt, veel wind en af en toe een bui, erg saai dus.



Berteke, alvast een fijne vakantie, lekker genieten!



Ik ga slapen in La Nuit - Paco Rabanne.



Fijne avond, welterusten!



Goedemorgen,



Vandaag ook alweer zo somber..de zon mag wel weer komen!



Vandaag ben ik in Weekend - Burberry



Fijne dag!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .



Steph,jij hebt in Limburg nog de meeste mazzel zo te lezen ,jeetje wat somber overal .



Berteke,een hele fijne vakantie !!Met hopelijk meer zon .Lekker genieten .



Vandaag in Poeme van Lancome ..Hele fijne dag allemaal !
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames,



Vandaag in Baume du Doge - Eau d'Italie.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames,



Nou wat een prut weer !! ik ben zelf verkouden op het moment, omdat je van gekkesheid niet weet wat aan te trekken, ene dag iets zon, weinig wind, ah! spijkerjasje/vestje kan wel, volgende dag waai je uit je pany, loop ik dan met een leren jas, wat dan weer eigenlijk net te warm is! ondertussen vliegen de tischues erdoorheen!!!!!!!!!



Berteke alvast een prettige vakantie.



Ik ben vandaag in: Burberry- Sport woman. Nou wat voel ik mij sportief vandaag zeg



Fijne dag!

X
Alle reacties Link kopieren
Vandaag hier ook zon zon zon.



Goedemiddag trouwens,



Berteke, fijne vakantie.



Girl stuurt wat tissues naar Girl.



Vandaag Noa opgedaan bij Douglas. Shoppen in een andere plaats is leuk.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,



Vandaag in DKNY-be deliouces.





ps: hier nu bewolkt, voorlopig geen regen hopelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven