Werk & Studie alle pijlers

7 weken vakantie (werk in onderwijs), bijbaan?

04-07-2010 17:02 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik heb me al redelijk suf gegoogled, maar ik ben benieuwd naar persoonlijke ervaringen hier. Ik ben werkzaam in het onderwijs en heb vanaf komende week 7 weken vakantie... Omdat ik maandelijks steeds net wel / net niet rondkom, ben ik aan het kijken of ik een klein bijbaantje kan nemen in de vakantie. Ik wil wel het gevoel houden dat ik vakantie heb (noodzakelijk i.v.m. burn-out-gevoelig), maar een aantal uren per week zou ik dus graag iets doen om bij te verdien.



Wie heeft er tips of ervaringen met:

- thuiszorg

- folders/kranten rondbrengen

- iets anders?



En dan ook wat de verdiensten zijn en wat belastingtechnisch nadelen zijn? Ik moet er wel wat aan over houden natuurlijk, anders hou ik liever helemaal vakantie



Bedankt alvast,



Groetjes Miauwww
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik heb erover nagedacht en vanmiddag vervolgens onder bekenden een mailtje gestuurd waarin ik mij in de zomervakantie aanbied als kinderoppas. Ik hoop dat dat wat oplevert, bij de bekenden zelf of via via. Bij een aantal bekenden zowiezo liever via via, want er zijn een aantal bij waar ik zowiezo af en toe oppas en bij die mensen (goede vrienden) ga ik daar nu natuurlijk niet ineens een vergoeding voor vragen :-)



Bedankt allemaal voor de tips! En mochten er nog meer mensen goede tips hebben, graag, wie weet zijn er nog dingen waar ik niet eens aan heb gedacht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven