Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 2!

13-10-2014 12:06 3121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier spreken we over de spannende periode na de eisprong, en de dagen voor de menstruatie.



Hier kan je alles delen, symptomen, angsten, advies en steun aan elkaar.



Veel meiden schrijven kort mee, maar de meeste meerdere rondes!



Succes allemaal en op naar een hele boel nieuwe zwangerschappen!
eerste cyclus wat perfect! 28 dagen:)
Alle reacties Link kopieren
Welkom aan alle nieuwelingen!



@ vlindertje, nee, het heeft (nog) niet doorgezet. Meestal heb ik dag ervoor (gisteren dus) wat bruine afscheiding en zet het de ochtend erna door. Nu dus niet. Maar durf bijna niet te hopen dat het ook niet meer komt. Ik word er wel een beetje zenuwachtig van hoor!
quote:laury89 schreef op 22 oktober 2014 @ 13:30:

@bloes ik had ook veel afscheiding beide keren!Bij mij rook het ook ijzerachtig. Dat was de eerste keer dat ik dacht dat het wel eens raak kon zijn, want zoiets had ik nog nooit gehad. Maar dat was serieus mijn enige symptoom voor de NOD. Ik geloof heus wel dat je ook andere dingen kunt voelen, zoals pijnlijke borsten, maar dat kan net zo goed bij een ongesteldheid horen. Voor mij was die afscheiding het 1e symptoom en dat mijn temperatuur hoog bleef natuurlijk. Overigens: als ik nu andere dingen zou voelen, vind ik het helemaal niet erg. Dan gaat het misschien wel goed dit keer.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat zo lastig inderdaad met die afscheiding!

Deze maand tijdens smiley heb ik voor het eerst dat vruchtbare slijm gezien!

Mn temp is na mn eisprong iets gestegen en nu al een oaar dagen 36.9 en mn afscheiding is dikker dan normaal.

Verder heb ik naast wat hartkloppingen en 'menstruatiepijn' geen gekke klachten....t is zo verwarrend
@bloes bizar is dat he.. Bij beide keren had ik juist helemaal geen symptomen afgezien van de blijvende afscheiding, het rook bij mij nogal zoetig..bah lekkere uitleg haha

juist als mn menstruatie komt voel ik vanalles haha



@dootjenootje ben je al lang met de pil oid gestopt ? Ik zat ook meteen op 28 dagen met soms 29 dagen, maar zijn er een hoop waarbij de cyclus alsnog ontregeld raakte !
Alle reacties Link kopieren
quote:mijo1989 schreef op 22 oktober 2014 @ 12:37:

12 dagen idd



misschien is het nog van die microcurretage ? Dat zou bruin moeten zijn denk gister had ik niks en maandag zelf wat helder bloed



pffff wat irritant dit! Hahaha word wachten tot het weekend denk ikHaha, ik zou me niet kunnen inhouden, denk ik!
Alle reacties Link kopieren
Welkom dootjenootje!



Weer spannende week voor vele onder ons...

Hier nog 5 dagen wachten... (maar misschien zaterdagochtend al een test) we hebben dit weekend vanalles waar ik normaal bij die personen ook een wijntje mee drink dus mocht er iets positiefs uitkomen dan moet ik.even een smoes verzinnen haha
Alle reacties Link kopieren
Spannend, lieffies! Ik heb de ervaring dat als ik zeg: mwah, geen zin in, dat mensen dat vaak als 'betere' reden vinden dan als ik zeg dat ik antibiotica heb of last van mijn buik ofzoiets
Alle reacties Link kopieren
Oh ja dat slijm. Heb de afgelopen 2 dagen wel doorzichtige afscheiding en ook wel elastisch. Eigenlijk geen idee hoe ik dat moet interpreteren. Wel in de vruchtbare periode of is de vruchtbare periode al geweest. Iemand enig idee?
Alle reacties Link kopieren
Strandjutter, Het 'vruchtbare' (doorzichtig als rauw eiwit en erg slijmerig en rekbaar) slijm ontstaat vaak een paar dagen voor de eisprong. Het zorgt ervoor dat zaad makkelijker door de baarmoedermond naar de eileiders kan reizen. Dus vruchtbaar slijm geeft vruchtbaarheid aan. Dus zeker nu seks hebben, zou mijn advies zijn.
Alle reacties Link kopieren
Strandjutter; Ik zou net zo lang testen tot ik mn ovulatie gevonden had, vooral als het zo onzeker is als net na het stoppen met de pil... Verder sluit ik me aan bij lionlily! Sexen!
Alle reacties Link kopieren
Haha thanks! Dan gaan we toch nog maar even door met seksen deze week.

Hmm ja doorgaan met testen kan ook, maar vind die ovulatietesten best duur en dan gebruik ik nog kruidvat.
Strandjutter ik bestel ze via internet! Stuk goedkoper!



Hier ben ik vreselijk nerveus! Ik weet niet waar ik aan toe ben pfffff ik ben ook vreselijk emotioneel ben de hele dag al aan t janken door tv en door me ma die huilend opbelde. Maar dat kan ook van de zenuwen zijn. Wat denken julie? Vrijdag weer testen?
Alle reacties Link kopieren
Aww, vervelend Mijo. Wat was er aan de hand dan? Ik zou inderdaad gewoon vrijdag weer testen, dat is toch snel, maar wel genoeg tijd voor hcg om te verdubbelen als het aanwezig is. En als je tussendoor ongesteld wordt, wat ik niet hoop , dan heb je geen test weggegooid. Het wordt tijd voor een positieve test voor jou, meissie
Alle reacties Link kopieren
Balen mijo! Hoop dat je duidelijkheid krijgt.



Waar koop jij de testen?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees en schrijf graag mee. Afgelopen weekend mijn vruchtbare dagen gehad en nod is 2 november. Spannend Al reken ik er niet te vast op.. Dit is pas de eerste ronde. Heb al wel bijna een jaar geleden mijn implanon laten verwijderen dus ik ken m'n cyclus vrij goed, maar ja ook dat zegt niks natuurlijk.. Het blijft afwachten. Ik duim met jullie ook mee
Alle reacties Link kopieren
Misschien nog een tip om het vruchtbare slijm te herkennen, bij mij ziet het er tenminste als volgt uit en achteraf klopte het ook qua datum: in tijdschriften zitten wel eens proefmonsters geplakt, als je het zakje weghaalt blijft er vaak zo'n plakselrestje zitten. Dat plaksel restje is een soort slijmpropje. Sorry voor de misselijkheid smerige details, maar wie weet kan ik zo iemand helpen!
Alle reacties Link kopieren
Helemaal eens, Pelsje! Dat is het precies!!
Lionlily me ma is keihard genaaid door dr werk ze word ontslagen



strandjutter ik haal ze bij 123ovulatietest
Haha bij mij ziet het er niet zo uit gelukkig ! Gewoon elastisch slijm maar geen prop oid haha
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ik sluit me aan bij Laury!



Das klote mijo! Hopelijk komt alles goed en valt het mee..
Alle reacties Link kopieren
Balen mijo!



Net toch nog maar een test tegen aan gegooid en nu wel een streep, licht maar wel een streep. Denk dat man en ik te vroeg hebben gepiekt, dus nog maar even door seksen de komende dagen
Alle reacties Link kopieren
Enjoy strandjutter
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me ook aan, ik heb afgelopen maandag mijn eisprong gehad. We zijn in September begonnen en dit zou ons tweede kindje worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me ook aan, afgelopen maandag is mijn eisprong geweest. We zijn begonnen in augustus en dit zou ons tweede kindje worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven