Ik ben zwanger praatgroep III

31-12-2016 09:54 637 berichten
Alle reacties Link kopieren
deel 3 alweer



Inmiddels zwanger van een 2e:

Wiennie, Spruit, Lotte_joy



Inmiddels bevallen van een 2e:

GateKeeper, Bloem





Link naar het vorige topic

Ik ben zwanger praatgroep vervolg II
Alle reacties Link kopieren
@gate, hahah klinkt geweldig weer!



@hier Vanmorgen de termijn echo gehad en ben uitgerekend op 21-8. Wat een kleine druktemaker zeg! Baby bleef geen seconde stil liggen. Ze advisseerde om met een volle blaas te komen, zat mijn blaas te vol. Uiteindelijk heeft de vk het inwendig kunnen meten.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Haha die blaas te vol is herkenbaar ja!

Hopelijk valt het tegen die tijd mee met de warmte.



@hier: de halve nacht en dag vreselijk veel overgegeven. Echt een buikgriep. Nu alweer een tijdje niet, mede mogelijk gemaakt door cola. Gek dat iets wat zo slecht voor je is in zo'n situatie zo goed werkt. Wat een middel is het dan! Manlief heb ik eerder naar huis laten komen omdat ik amper voor mezelf kon zorgen dus laat staan met een kleine erbij. Gelukkig kon dit! Dan is het leven als moeder extra zwaar hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag weer mee schrijven, was het hele topic uit het oog verloren! We zijn al een jaar druk bezig voor een 2e kindje, maar die laat nog op zich wachten... dus nu genieten we volop van onze zoon!



Ik heb nog niet alles bij gelezen, maar iig een voor lotte
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Welkom terug!



Wat lastig dat nr 2 op zich laat wachten. Hoe oud is je zoontje nu?
Alle reacties Link kopieren
@myrna, voel je je al wat beter?



@04 Welkom terug! Hoe oud is je zoontje nu? Inderdaad lastig dat nr 2 zo lang op zich laat wachten. Hoe ben jij eronder?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Zoontje is in december 1 geworden, vandaag precies 14 maanden.

Ik vind het verschrikkelijk dat het zo lang duurt, vooral omdat het door mijn lichaam komt... ik heb afgelopen zomer de diagnose pcos gekregen, maar omdat ik te zwaar ben moet ik eerst nog ruim 10 kilo afvallen voor ik medicijnen mag.. en het afvallen gaat wat minder snel omdat ik ook schildklier problemen heb. Maar goed, ik moest 15 kilo afvallen en er is dus al 5 af
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Na 2 maanden gingen jullie al voor een tweede? Dat is vlot! Balen van die diagnose. Een collega van mij heeft t ook. Die heeft te horen gekregen dat ze het twee maanden zelf moeten proberen en dan naar t ziekenhuis moeten komen. Maar miss is dat door jouw gewicht iets anders. Knap hoor, dat er al 5 kilo af is!



@spruit: ja een goede nacht gehad dus voel me een stuk beter maar ben er nog niet helemaal.
Alle reacties Link kopieren
Haha Gate, zo gaat het bij ons ook hoor :P Alles onder. Ze leert ervan denk ik dan maar



spruit, leuk, een zomerkindje. Wat een leuk cadeau!



Myrna, wat vervelend dat je ziek bent! Is man nog steeds thuis?



04, welkom! lijkt me lastig afvallen met een schildklier afwijking. knap dat het toch lukt!



hier: op het wachtbankje. Spannend! En even trots: dochtertje kan nu tot 10 tellen, en ook 'hoeveel vingers steek ik op? ' spelen. Zooo lief. Als je vraagt 'hoe oud ben jij' zegt ze 2, maar dat laat ik maar zo, anders moet ik over 3 maanden weer leren dat het geen 1 maar 2 is
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat knap dat ze al kan tellen Lotte! Lekker vlot!!



Nee kind is naar de opvang dus ik ben nu alleen thuis. Beetje netflixen en bijslapen. Hopelijk ben ik er dan morgen weer helemaal!
Alle reacties Link kopieren
@ o4 welkom terug ! wat goed van je dat je al 5 kg eraf bent, ik weet hoe moeilijk dat is , ik graak ze makkelijk bij maar af is wat moeilijker.



@ myrna hopelijk ben je snel terug beter !



@ lotte ik duim voor je mee op de wachtbank ! en wat een slim kind heb jij zeg ze kan al zeer veel
Alle reacties Link kopieren
@lotte, knap dat ze dat al kan!!



@hier Geloof dat ik af en toe al iets voel bewegen. Zo raar weer
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Ooohh wat vroeg al zeg! Hoe ver ben je nu precies?
Alle reacties Link kopieren
@Spruit bij een tweede voel je het sneller he, lekker gefladder in je buik.



@Myrna ben je alweer opgeknapt?



@vandaag zijn we naar Monkeytown geweest met de kleine meid. Ze vond t prachtig. Mama vond t toch wat spannend met al die wildebrassen maar dochter keek niet op of om.

Springen op een trampoline is geen succes als je twee kinderen heb gehad



@Lotte wanneer is je NOD?
Hier morgen 40 weken. Woensdag gaan ze poging doen tot strippen. Ik kan ook gewoon echr niet meer pff.





@spruit. Ik voelde het deze keer ook veel eerder.



@gate. Leuk he dat monkey town. Durf zoon ni alleen te laten gaan en ik zit langs de kant. Daarvoor ging ik er telkens achteraan. Helemaal bezweet was ik daarna. Het is er ook altijd mega warm.
Alle reacties Link kopieren
@Bloem ook nog geen voortekenen dat de bevalling eraan komt? Jouw kindjes zitten wel lekker in jouw buik denk ik. Word jullie meisje ook zo groot als jullie zoon? Waar wordt ze op geschat?
Alle reacties Link kopieren
@gate: ja ik ben weer helemaal in orde! Dankje! Vanmiddag ook gewoon weer werken.



Monkeytown.. Tsja.. daar ben ik idd nog niet geweest, maar lijkt me op zich voor die kids wel leuk. We hebben net gisteren een abonnement afgesloten bij een dierentuin dus dat wordt het uitje dit jaar ????
Alle reacties Link kopieren
Spruit wat heerlijk dat je het voelt!



@ Bloem, spannend! was je bij de vorige ook 'over tijd"?



@ gate, klinkt heel leuk dat monkey town. Hier hebben we dat niet ( wel andere speeltuinen hoor) Onze dochter vind het ook altijd geweldig in de speeltuin! En het zwembad is ook favoriet.
Alle reacties Link kopieren
@bloem, spannend! Hoop voor je dat het een beetje mag vlotten.



@hier, bij dochter voelde ik het met 13 weken, ik ben nu 12 weken.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Gister bij de gyn geweest, ze hebben al een heel plan met alle bij behorende afspraken geregeld. 20 weken echo staat ook al gepland. Vrijdag een nieuwe termijn echo in het ziekenhuis met goede apparatuur. De apparatuur van mijn vk staat bekend om slechte kwaliteit.. Mag ik toch weer even koekeloeren
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Nog geen babynieuws. 40+1.
Vorige keer week overtijd en toen gestript. Met 41+1 geboren. Morgen gaan ze kijken of ik weer gestript kan worden.

Er is geen groeiecho gemaakt. Tweede kind is volgens vk vaak groter/zwaarder dan de eerste, maar meisjes zijn weer kleiner. T zal wel hetzelfde zijn. We zijn beide lang en aan de kant van m'n moeder alleen maar zware grote kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat jullie uk snel komt!!



Overigens hoop ik niet dat je vk gelijk heeft over dat een 2e kindje vaak groter is dan kom ik nog in de problemen haha
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
@ bloem , ik hoop voor je dat je meisje er snel is die laatste dagen zijn vervelend en duren zo lang, ben je echt niet meer gemakkelijk, ik duim voor je mee nog eventjes
Hoe groot en zwaar was de jouwe? Hier ene van 4450 gram en 54cm Haha.
Alle reacties Link kopieren
Hier 4510 gram.. cm weet ik niet precies, gok 52 cm
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven