Laat maar komen die kindjes, deel 2

12-02-2012 13:45 1571 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van ons laat maar komen die kindjes, deeltje 1 hier een verse start met algemeen account, zodat we zelf de tabel kunnen aanpassen en deze last niet op 1 paar schouders ligt.



Ik probeer ook nog zwanger te worden in 2012:





NaamLeeftijdStartdatum..ste kindjeN.O.D.Bijzonderheden Ronde

Yeahhh het is gelukt nog in 2012 de tabel is leeg!!









Wij zijn zwanger:



NaamLeeftijdStartdatum..ste kindjeUitgerekendBijzonderhedenHuismussie28november 20111e21 januari 2013It's a BOY!!Explodes21december 20111e2 februari 2013It's a BOY!!Rania8131december 20101e31 maart 2013 It's a GIRL!! Druppel_35november 20112e18 augustus 201314 januari termijnechoShalali25....2ebegin augustus2013eind januari vruchtwaterpunctie









Wij zijn moeder:



NaamLeeftijdGeboortedatum/Naam KindBijzonderhedenKommaarkleintje3628-09-'12 KleintjeBoy geboren!!Miepie112415-11-'12 MiepieMini geboren!!Shalali2505-09-'12 ShalaliBoy* geborenzoontje geboren met 23 weken





Voor de mobiele forumsters de code voor het vet maken van tekst is [b.] voor het vette gedeelte en [/b.] erna, maar dan zonder de punten
anoniem_146560 wijzigde dit bericht op 19-12-2012 06:56
Reden: De bovenste tabel leeggemaakt!!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tjee druppel, het is wel spannend ja.



explodus, fijn dat je M er weer opzit. Kun je weer echt beginnen aan de volgende ronde



Ik heb op baby bytes een temperatuur kaart gemaakt van mijn temperaturen van deze maand. Als het goed is dan blijft na je ovulatie de temperatuur hoger dan ervoor. Bij mij ziet dat er (nog) niet echt zo uit :(
Alle reacties Link kopieren
@ Explodes

haha de mijne is pas 5 maart, dus eerst :



1. Druppel

2. shalali

3. Ik

4.Miepie

5. Jy

6. Rania



Duurt nog lang allemaal pff

@ Druppel

Ik denkk echt dat je echt zwanger bent hoor vooral omdat je juist GEEN klachten hebt!!

Ik voel dat soort dingen ( meestal aan )

@ Miepie

Handig dat je het bijhoud!

Ik ga die link even bekijken :-)



Allemaal een leuk weekend gehad?

Ik niet veel gedaan gewoon lekker rustig aan..

xxxxxx
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa Druppel, wat spannend!! Ben elke dag aan het kijken of je al wat weet . Ik hoop het zo!!



Hier gieren de hormonen door mijn lijf en ben ik echt vreselijk gezelschap, baal enorm van mezelf maar ben zo vreselijk boos ofzo?!?!? Verder gaat gaat het wel al ben ik iedere dag al om uur of 4 wakker!!!!! Fijn zwangerschapsymptoom...nou ja ik kom snel weer terug meiden, logt nu weer uit..
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is heb ik morgen me eisprong alleen heb nog geen rekbare afscheiding maar meer waterig doorzichtig...

Misschien komt dit nog?

Vorrige maand had ik dit duidelijk wel en nu voel ik ook helemaal niks...

Misschien is me cyclus nu langer dan 25 dagen dus we klussen maar om de dag...

xxxxxxxx
Alle reacties Link kopieren
Ik durf het gewoon niet te hopen...



Zojuist wel de wc pot innig omhelsd.
Alle reacties Link kopieren
@druppel : Oh meen je dat!!!?? Goed teken! hahah klinkt misschien niet goed, maar het hoort er bij he overgeven.... misschien is dat wel je eerste symptoom! Of van de zenuwen... kan ook.... Misschien toch een vroeg testje er tegenaan gooien??

Gun het je echt! En we zijn wel weer aan een nieuwe zwangere toe hihi!

@robinaa: pff duurt veel te lang allemaal dus hahaha ik word nu wel ongeduldig hoor het duurt allemaal zo lang! En dan kan je nagaan dat sommige mensen door 1x de pil vergeten zwanger worden.... en wij zijn maanden bezig! :( Zit zo raar in elkaar!
Alle reacties Link kopieren
@ druppel hahaha oohjee





Tijdd gaaatt laaangzaamm!!!!

Hahah sorry moest er ff uit

Zo dinoshow kijken wie kijkt dat ook?
Alle reacties Link kopieren
@allemaal: bedankt voor de lieve berichtjes! Ik ben vandaag 11 weken en 4 dagen. Al bijna over de 12 weken en het eerste trimester heen. Onwerkelijk hoe snel dat gaat.



Druppel, wat maak je het weer spannend, ik hou het hier in de gaten!
Alle reacties Link kopieren
Wahhh druppel, hihih geen test mee nodig zo...



Explodes, wachten duurt inderdaad lang. Terwijl we nog maar met begonnen zijn. De aankomende twee weken wachten vind ik nu al te lang. Giga pet af voor rania!



Robina,, ik heb een super weekend gehad. Fam, schoonfam, vriendinnen, sport, en relaxen met lief (en actief met hem...)
Alle reacties Link kopieren
@ explodes jaa het zit idd raar in elkaar elke dag is me er 1 teveel!! En elke maand dat je ongesteld word is verschrikkelijk!! ( Ookal word dit pas me 2de maand) hoelang ben jij nou ook alweer bezig??

@ druppel jij bent gewoon zwanger punt haha

@ shalali jij hebt een druk weekend gehad maar wel leuk!! :-)

Lekker klussen met je mannetje haha.

Hier zijn we ook druk bezig!!



Slaap lekker allemaal xx
Alle reacties Link kopieren
Druppel, EN??? Hoe gaat het daar??
Alle reacties Link kopieren
Mogguh ladies,



Hier nog geen nieuwe ontwikkelingen...

Wel wat onrustige darmen en af en toe een steekje. Ik moet mezelf erg beheersen niet bij alles wat ik voel naar de plee te rennen om te checken.



Zucht.... Ik heb geen talent voor wachten
@druppel: jij bent inderdaad gewoon zwanger hoor, let maar op

@robinaa: kijk de dinoshow elke zindag hihi! Vind het zo supergrappig! Ben vorig jaar zelfs naar zijn theatershow geweest en dat was ook helemaal geweldig!

@martje: zo ver al, het gaat zeker snel zeg!

@kmk: het hoort er allemaal bij he, die hormonen?!;-)
Alle reacties Link kopieren
Sorry even wat dagen afwezig geweest, gewoon totaal geen zin gehad om de computer aan te zetten. Heb eigenlijk grotendeels van het weekend in bed gelegen, ook overdag voor mijn doen veel. Maargoed, ik ben er weer



@Rania, hoe gaat het nu met je, zijn jullie een beetje over de klap heen?

@Kmk, wat goed dat je nu volledig gestopt bent met roken! Hou je het goed vol of is het nog lastig?

@Miepie, heb je nog iets van je eisprong gespot? Vervelend dat het zo onduidelijk is voor je..

@Druppel, en en en? Je maakt het wel spannend hoor! Trouwens, op de dag dat ik smiley had waren de 2 strepen niet even donker, maar de tweede streep wel donkerder als de andere dagen.

@Robina, wie weet brengt het wel geluk dat onze nod vrijwel tegelijk is! Ik hou nu 30 dagen aan, vorige keren waren 29,30 of zelfs een keer 34.

@Explodes, fijn dat je ongesteldheid over is, op naar de volgende ronde!



Vrijdag heb ik volgens de test mijn ovulatie gehad, dus nu is het wachten weer begonnen.. Musman is er echt veel mee bezig, erg leuk! Heeft het er steeds over dat ik misschien wel eitje aan het uitbroeden ben haha. Elke baby of klein kindje op tv wordt ineens opgemerkt door hem. Merk zelf dat ik juist paar dagen erg onzeker was en niet lekker in m’n vel zat, niet over de kinderwens maar of het wel gaat lukken of niet. Ben wel blij dat ik deze ronde ovutesten heb gebruikt, want slijm was niet zo overduidelijk aanwezig als anders. En, slijm was de dag na positieve ovutest terwijl het juist andersom schijnt te horen. Maar ach, mijn lichaam doet nooit zoals het hoort dus ook nu niet kennelijk!



Fijne week meiden
Alle reacties Link kopieren
huismus, leuk dat musman er zo mee bezig is.

De afwacht fase vind ik wel verevelend. Dan loop je maar te denken of het raak zal zijn.



Martje, het gaat snel, maar wel lekker dat je bijna de 12 weken voorbij bent. Is de misselijkheid al minder?



Druppel, ga je morgen testen???



Net weer ovutestje gedaan. Nauwelijks een streepje. Als ik hem naast die van gister leg, dan is die van gister toch wel een behoorlijke streep. Maar niet hetzelfde als de voorbeeldstreep.

Ik hoop dat het genoeg is voor een ei, want gister geklust.



Manlief wilde niet. OOoo en ik had gister ook buikpijn dus kreeg de zenuwen dat hij precies nu geen zin had. Kreeg ik ook nog naar me kop geslingerd dat ik er niet zo mee bezig moet zijn en het gewoon moet afwachten! Whaa wat een rot opmerking.. Later heb ik hem verleidelijk over kunnen halen hihi.



Maar hij heeft wel gelijk dat ik er een beetje veel mee bezig ben. Maar ik denk dat het voor een vrouw ook wel anders is dan voor de man. En rond de eisprong tot de M houd het me ook veel meer bezig dan voor het ei..
Alle reacties Link kopieren
@Miepie



Als ik ga testen wacht ik minimaal tot woensdag.

Maar misschien is dat niet nodig, heb inmiddels wel flinke buikpijn.

Dus ik begin inmiddels een beetje de hoop te verliezen...





Zucht.... afwachten...
Alle reacties Link kopieren
o wat vervelend he die onzekerheid. We blijven hopen en duimen.
Alle reacties Link kopieren
@ Druppel ik duim voorr je!

Vind het wel ontzettend spannendd!!

@ Miepie

hahahah wij al 4 dagen achter elkaar geklust, omdat ik als het goed is vandaag me ei heb alleen merk er weinig van!

wel wat afscheiding alleen niet rekbaar...( ze zeggen dat elke dag niet goed is maar geloof er geen reet van)

Manlief snapt het wel en werkt goed mee alleen gisteren waren we echt moe maja ben zo bang om me ei te missen haha

@ huismussie

irritant die onregelmatige cyclus

Ik ben pas 1 keer na cyclus ongesteld geweest en die was 25 dagen... dus afwachten..

IIk zie deze maand dus ook me slijm niet zoo..

Raaarr...



Ik ga volgende maand ook beginnen met ovulatie testen als ik niet zwanger ben.

xxxxx
@huismus: het gaat wel weer beter met mij (ons) hoor. Het was te verwachten, maar het kwam ook onverwachts vooral omdat ik er zo'n goed gevoel bij had...Nu is het afwachten tot 6 maart om te horen wat de uitslagen zijn en hoe nu verder te gaan!
Alle reacties Link kopieren
Huismussie en robina, dat slijm weet nog wat. Ik krijg er pas vandaag last van, terwijl ik zaterdag een positieve ovulatie test had. Ik weet dat daarna je ei pas komt, maar had sterk het idee dat ik hem gister voelde. Gister niet gevreeën, zaterdag twee keer en vrijdag ook. Denk dat het goede zaad gister "op" was en het kan een paar dagen overleven. Denk dat het daar niet aan ligt.



Druppel, die buikkrampen verpesten de spanning indd een beetje. Hoe is het met de misselijkheid?
Alle reacties Link kopieren
Helaas dames....



3-0 voor de rode duivels....



Ben even erg verdrietig.
@druppel: ach meissie toch, ik snap je helemaal. Een hele hele dikke knuffel van mij! Wees maar lekker verdrietig en laat je lekker vertroetelen door je man!
Alle reacties Link kopieren
Ohw Druppel, wat jammer! We voelen met je mee.. wat een teleurstelling weer..
Alle reacties Link kopieren
Druppel!!! Een hele hele hele dikke knuffel voor jou, we zijn er voor je hoor! He wat zul jij je rot voelen...hoop dat drupman lief voor je is vanaaf... sterkte meis!
Alle reacties Link kopieren
@ Druppel

een dikke HUGG voor jou!

Ik dacht echt dat je zwanger was hoe kan dat nou??

Klote voel je je dan he..

WEER een maand wachten het is niet eerlijk!!!

Is je cyclus toch korter dan verwacht?

@ shalali

zoo 2 keer op een dag is wel veel hihi

Jullie hadden er zin in haha

Wel makkelijk die ovulatie testen..

ik snap er niks meer van vorrige maand heb ik me eisprong gevoeld en echt draderig slijm en nu alleen waterig terwijl ik vandaag me eisprong moet hebben.

Vanavond maar nog een keer klussen en dan even pauze haha

@ Rania

6 maart komt ook steeds dichter bij he!!



xxxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven