Langer dan 6 maanden bezig met zwanger worden zonder mmm

16-11-2016 00:55 2302 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je het gevoel dat je op het forum tussen twee groepen in valt? De groep die net probeert zwanger te worden en de groep die al in de medische molen zit. In deze topic zijn we met meiden die ook wat langer bezig zijn met zwanger worden. Inmiddels zijn er al wat meiden de medische molen ingegaan. Dit vormt geen probleem om mee te schrijven in deze topic.

Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.

langer dan 6 maanden groep is zwanger

gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87


naam leeftijd probeert zwanger te worden sinds NOD bijzonderheden
AV199224 / 27sinds september 20169 juli, ronde 12
Camomila 29 / 30sinds februari 201617 april
Emceetje 36 / 37 Januari 2015 15 maart onbegrepen verminderd vruchtbaar. Start iui eind januari
florence13 36 / 36 mei 2016buik slagveld na ongeval. Miskraam in april 2017
Foodsandbeats 34 / 36maart 2016
Labgeek1990 26 / 30 sinds november 2016
Maur91 25 / 24 maart 2016lange cyclussen
Missy1983 33 / 33 sinds vorig jaar na een jaar tussenpauze 17 maartbloedonderzoeken,zaadonderzoek,hysteroscopie en hsg gehad nu afwachten tot juni
Mollebol1 34 / 34 april 2016 2 juli ronde 9
Pinquinlove 29 / 28 november 2015 29 maart curettage april 2016 mk sept 2016
Rosalie 29 / 30 januari 2016 19 juli ofo uitslagen waren goed, komende half jaar zelf proberen
Twilight84 33 / 35 Augustus 2015 30 april
Viva-30 30 / 30 oktober 201529 maart
Yinthe24 24 / 31 mei 2016 30 mei, ronde 11
Zonnebloem111 28 / 30 juni 201619 maart
rosalie87 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:00
41.54% gewijzigd
Ach foodsandbeats wat rottig dat jullie bijna een jaar bezig zijn! Een jubileum dat je liever niet gehad had. Ben je van plan in maart naar de ha te gaan?



Rosalie waar is de echo voor op je derde dag in je cyclus?
Alle reacties Link kopieren
Goede vraag emceetje maar heb geen idee. Denk dat ze misschien wel kijken naar het rijpen van eitjes maar dat is een gok. Vorige echo was m'n ei net gesprongen wat ze ook konden zien.



Ik temperatuur op de ouderwetse manier
Ik moet ook op dag 3 een (uitgangs)echo. Om te kijken of er cystes zijn, dan kan ik niet met de hormonen beginnen. Dan worden de cystes te groot.
Ik heb ook een ochtendtemperatuur rond de 36, soms eronder.
Even klagen. Ik heb weer een hele moeilijke kraamvisite achter de rug. Waarin mij werd verteld dat ik het los moet laten en zelfs dat het misschien wel beter is als ik geen kinderen krijg. Gezien het feit dat ik in mijn jeugd eetstoornissen heb gehad en door mijn hormonen niet altijd even stabiel ben. Terwijl zij de hele tijd met haar dochter zat te knuffelen. Ik heb me er doorheen geknokt en thuis een reep milka gegeten.
Gatverdamme emceetje, wat een kutopmerkingen! Ik zou heel snel klaar zijn met zo iemand.
Wat een vreselijke reclame op RTL4 trouwens! This time next year... en mensen die dan de wens uitspreken: this time next year I will have a baby.

Ja dat dacht ik 2 jaar geleden ook.



@foodsandbeats belachelijk he! Waarom moeten mensen toch altijd hun mening opdringen aan een ander? Zout in de wonde....
Alle reacties Link kopieren
Ahhhh wat een kut opmerking!! Pffff wat mensen soms allemaal wel niet uitkramen! Bah!!
Alle reacties Link kopieren
Emceetje, nou met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig. Dikke knuffel voor jou. Wat een rot opmerkingen! Dat mag je haar best wel zeggen - op zulke vrienden zou ik niet zitten te wachten. Is ze nou helemaal betoeterd - kraamhormonen of niet.

This time next year - wens ik dat iedereen hier gelukkig is, en hopelijk een kindje of vergevorderde zwangerschap. Inmiddels denk ik bij dat soort teksten: gezegend ben jij met je naïeve gedachtes, hoe fijn voor jou dat jij niet weet hoe naïef je opmerkingen zijn. En dat bedoel ik best n beetje sarcastisch. Ik ben die onschuld kwijt en daar ben ik eigenlijk best een beter mens van geworden.
Alle reacties Link kopieren
Wat een k*twijf is er net moeder geworden zeg. Nu al medelijden met dat babymeisje dat haar moeder zo'n heks is. Jij verdient het om een moeder te worden emceetje. Zo jammer dat sommige mensen niet een klein beetje begrip kunnen opbrengen voor een ander en een ietsiepietsie medeleven. Jij brengt het ook op voor haar om naar haar wonder te komen kijken. Gelukkig weet je zelf dat het onzin is wat ze zei.
Alle reacties Link kopieren
Daar ging ik echt nooit meer heen, holy shit wat een vreselijke kut zeg. Beetje tegen jou zeggen wat je wel en niet moet doen. Ik had echt een rage quit gedaan. "Fuck you trut" en dat huis uit stormen. Gadverdamme, wat is het soms toch oneerlijk verdeeld.



Verder eens met Bjorg; gezegend die mensen die zo naief kunnen zijn.



Weinig toe te voegen; vruchtbare dagen maar geen sex door complicaties aan de willy van mijn vriend. Ik was al best wel depri, het is er niet beter op geworden.
Wat naar florence-june. Komt het wel binnenkort weer goed?
Hè wat vervelend Florence-june! Ik hoop dat het volgende maand beter gaat. Wat rottig dat je je er zo depri bij voelt. voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Vervelend Florence-june wat zijn de complicaties of hou je dat liever voor jezelf?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet meer hoe het heet, maar het zorgt ervoor dat sex pijnlijk is. Gaat nooit meer over. We hebben daardoor ook gemiddeld 1, misschien 2, keer penetratie sex per maand. Dan is zwanger worden best een uitdaging, want dan moet je wel heel goed mikken qua dag. En dat lukt niet, blijkt wel.



Vanochtend geprobeerd; ging niet. Toen maar op een andere manier leuk gemaakt. Ik heb ook geen zin meer om er elke keer een ding van te maken. Het is al vervelend genoeg zonder die presentatie druk.
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend Florence! Heeft hij ook bij als hij met behulp van een hand komt? Want dan kun je het nog opvangen en met een spuitje inbrengen? Een beetje wat ze ook doen met donorzaak bij (lesbische ) stellen? Je kunt die spuitjes zelf bij de apotheek kopen.. Balen zeg!
Alle reacties Link kopieren
Het lukt het beste als hij in mijn mond klaarkomt (TMIIIIIIIIII) maar ik denk dat je het dan niet meer in kunt brengen. Toch?
Alle reacties Link kopieren
Vermengd met speeksel wordt het inderdaad iets minder, maar ach beter minder goed sperma inbrengen dan geen sperma?
Florence-june ik zou dit aangeven bij de ha en vragen of jullie in aanmerking komen voor inseminatie. Op deze manier snap ik goed dat het niet lukt en dat het niet leuk meer is!
Alle reacties Link kopieren
Daar zit ik nu ook aan te denken want het is echt fakking frustrerend. En ik merk dat ik er echt een beetje depressief van aan het worden ben.
Sowieso zwanger worden is deprimerend als het niet lukt. Ik heb seks best lang een verplichting gevonden en allesbehalve leuk. "Trying to get pregnant is the fun part".. Nou al lang niet meer hoor!

En als je dan ook nog lichamelijk belemmert wordt, is de fun ver te zoeken.

Wat zegt je man ervan?
Alle reacties Link kopieren
Emceetje, ik snap soms gewoon niet hoe mensen denken dat ze zulke opmerkingen kunnen maken, naïef of niet. Erg heel vervelend als je dat moet aanhoren. En ik ben het idd eens dat zwanger worden de eerste paar keer nog leuk is, maar daarna echt niet meer..

Florence-june dat klinkt inderdaad echt heel erg frustrerend, ik zou idd ook naar de ha gaan als het voor zo'n belemmering zorgt.



Hier alles nog rustig, heb nu wel al 3 dagen een hogere temperatuur zonder te schommelen dus ik heb mijn eisprong gehad ga ik vanuit. Dus ik zit weer op het wachtbankje!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Florence June ik zou ook zeker een afspraak maken met de huisarts om dit te bespreken. Dit lijkt me ook erg frustrerend. En dan is het ook bijna logisch dat jullie nog niet zwanger zijn want dan moet je wel geluk hebben qua timing.



Hier is de temperatuur naar beneden geklapt en dat kan maar 1 ding betekenen.......... dus nu afwachten wanneer het doorzet dan kan ik een afspraak maken voor de echo en nogmaals bloedprikken en dan eind van de maand de uitslag bij de gynaecoloog. Jammer vind ik het wel had gehoopt nog net te ontkomen aan de medische molen.
Florence June: ze ongebruikelijk is zoiets niet. Je huisarts kan je er wel soms bij helpen. Spuitjes zonder naald ed werken ook wel. Maar voor Pyronie (als dat het is, dit staat me vaag in mijn achterhoofd bij) worden er toch wel operaties gedaan? Of het dan allemaal zonder pijn gaat daarna weet ik niet, maar seks lijkt me zo niet erg leuk.



Mijn temperatuurcurve loopt opnieuw in de soep.... kom op, zo moeilijk is het toch niet? Jullie klinken daarin zo gedisciplineerd.
Alle reacties Link kopieren
Florence-June, ik zou het ook eens aan de huisarts voorleggen. Zelf kan je bijv je kan t in n (schoon!) potje laten doen en dan met n spuit inspuiten. Absoluut niet romantisch, maar uit je frustratie klinkt dat de romantiek wel n beetje verdwenen is.

Foodandbeats, discipline, tja, gewenning denk ik. Thermometer naast je wekker en stug volhouden. Succes!

Rosalie, bah meid, dat is weer balen! Neem rustige stapjes de MM in. Dikke knuffel en succes!

Zonnebloem, succes op de wachtbank.

Emceetje, hoe is het nu met je?

Hier: vorig weekend als t goed is eisprong gehad en deze week braaf progesteron tabletten ingebracht. Vanaf woensdag bloedingen, en sinds gisteren gewoon heel heftig, met grote stolsels, alsof ik zeer heftig ongesteld ben. Voelt alsof m'n cyclus totaal is ingestort. Ik neem morgen contact op met de gynaecoloog om te duidelijkheid te krijgen in wat er nu gebeurt, en hoe we nu verder gaan. Ik ben op dit moment vooral heel erg in de war.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven