Langer dan 6 maanden bezig met zwanger worden zonder mmm

16-11-2016 00:55 2302 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je het gevoel dat je op het forum tussen twee groepen in valt? De groep die net probeert zwanger te worden en de groep die al in de medische molen zit. In deze topic zijn we met meiden die ook wat langer bezig zijn met zwanger worden. Inmiddels zijn er al wat meiden de medische molen ingegaan. Dit vormt geen probleem om mee te schrijven in deze topic.

Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.

langer dan 6 maanden groep is zwanger

gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87


naam leeftijd probeert zwanger te worden sinds NOD bijzonderheden
AV199224 / 27sinds september 20169 juli, ronde 12
Camomila 29 / 30sinds februari 201617 april
Emceetje 36 / 37 Januari 2015 15 maart onbegrepen verminderd vruchtbaar. Start iui eind januari
florence13 36 / 36 mei 2016buik slagveld na ongeval. Miskraam in april 2017
Foodsandbeats 34 / 36maart 2016
Labgeek1990 26 / 30 sinds november 2016
Maur91 25 / 24 maart 2016lange cyclussen
Missy1983 33 / 33 sinds vorig jaar na een jaar tussenpauze 17 maartbloedonderzoeken,zaadonderzoek,hysteroscopie en hsg gehad nu afwachten tot juni
Mollebol1 34 / 34 april 2016 2 juli ronde 9
Pinquinlove 29 / 28 november 2015 29 maart curettage april 2016 mk sept 2016
Rosalie 29 / 30 januari 2016 19 juli ofo uitslagen waren goed, komende half jaar zelf proberen
Twilight84 33 / 35 Augustus 2015 30 april
Viva-30 30 / 30 oktober 201529 maart
Yinthe24 24 / 31 mei 2016 30 mei, ronde 11
Zonnebloem111 28 / 30 juni 201619 maart
rosalie87 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:00
41.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gisteren vandaag of morgen ongesteld moeten worden.....
Alle reacties Link kopieren
Oké. En???
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe nog niets, voel ook niets...
Alle reacties Link kopieren
Jij houd het ook spannend Yinthe. Nou ben nu wel benieuwd wat mijn menstruatie doet volgende week. Hoop dat hij als hij komt gewoon vroeg is want heb volgend weekend een bruiloft dus dan kan ik in ieder geval ongestoord een wijntje drinken. En anders ben ik de bob idd dat kan ook altijd.



Ik kon snel terecht bij de gyn mollebol. Binnen 1 maand was ik helemaal doorgelicht en weer naar huis gestuurd om een half jaar tot een jaar zelf te proberen. En nu zijn we alweer 3 maanden verder. Wordt toch wel een keer tijd nu want heb niet echt behoefte om verder de medische molen in te gaan
Alle reacties Link kopieren
Spannend twilight. Wanneer ga je testen?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk maandag of dinsdag. Mijn vriend is altijd de verstandige en die zegt altijd wacht nog maar een dag. ...
Succes met afwachten Twilight!



Mollebol: ik kon ook binnen een week of twee bij de gynaecoloog terecht, heb het ivm een korte wachttijd voor spermaonderzoek en vakantie het echter wat uitgesteld zodat het me beter uitkomt.
Alle reacties Link kopieren
voor jou dreamer! Een nieuwe ronde is zo kut, juist omdat je vanalles voelt. Wees lief voor jezelf en probeer je te herpakken, elke maand dezelfde kans.



Heel veel meiden met een rare menstruatie dus, humm dan ben ik niet de enige gelukkig.



Slim om later te testen miss twilight.

Had jij ook je eisprong middels ovu testen gevonden??



Mollebol, je moet een afspraak maken bij de huisarts wanneer t goed voelt, als dit voor jou na de vakantie is gewoon doen..

Al die maanden onzekerheid is ook waardeloos & als je t eenmaal in je hoofd is blijf je er over malen.



Ik heb gisteren getest, gewoon om te weten dat m'n menstruatie weer op hol is. Na 5 min een hele lichte streep..

Mijn vriend zag de streep ook, dus helemaal overdonderd allebei.



Ben me er heel bewust van dat t een vroege miskraam kan zijn omdat de streep zo licht is dus test morgenochtend nog een keer digitaal. Ben zelfs niet blij maar meer in de war ...



Houd jullie op de hoogte!



Alle reacties Link kopieren
Spannend weer pinquin. Duim voor je dat alles dit keer goed blijft gaan. Het is jullie gegunt
Alle reacties Link kopieren
Ohhh wat spannend Pinguin! Houd ons op de hoogte!



Op 16 april had ik een heel duidelijke positieve ovulatietest. Seks gehad op de 10e ,12e ,14e ,16e en 18e... Dus afwachten nu maar....
Pinguinlove: een lichte streep is een streep! Maar met tweemaal een miskraam blijf je achterdochtig natuurlijk. Ik hoop zo voor je dat deze keer het jullie wel meezit en alles goed gaat.



Nog een paar dagen wachten Twilight!!
Pinguin! Jaaa ik vermoedde al zoiets na je verhaal. Voorzichtig gefeliciteerd! Hoe voel je je?



Succesvolle maand. Twee zwangeren. Ben ook heel benieuwd naar Yinthe en Twilight...



Hier is de bloeding inmiddels zoals normaal. Hopelijk neemt het morgen weer wat af en kan ik weer veilig in bikini

Goed om te horen dat wachttijden voor de gyn wel meevallen. In juni heb ik nog een weekje een wat actievere vakantie. Maar dat is maar een week. Dus ik ga denk wel naar de huisarts als ik weer thuis ben. En de komende maanden mijn eisprong en LF goed bijhouden.
Alle reacties Link kopieren
Super pinguin!!!
Alle reacties Link kopieren
Waaauw, super fijn Pinguïn!

Ik heb nog 1 test liggen voor maandagmorgen... maar heb wel net weer 1 veeg oud bloed gehad.. ssssssoanend toch wel
Alle reacties Link kopieren
Nou hopelijk nog een zwangere erbij maandag Yinthe. Als het bij een veeg blijft is er nog een kans
Alle reacties Link kopieren
Ja maar ook wel wat kramp! Dat is niet echt normaal?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee Yinthe. Afwachten maar en anders testen ik ben ook wel nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren
Snap ik! Jij nog geen testdrang?
Alle reacties Link kopieren
Nee nog een week tot NOD en amper gebruik gemaakt van de vruchtbare periode ivm buikpijn door blaasontsteking, dus ik heb nog geen drang en eigenlijk ook weinig hoop. Laat het maar gauw de volgende ronde zijn denk ik eerder. En ik baal dat ik nog niet zwanger ben maarja dat hebben er meer. Volgende maand gaan we er weer voor.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, nee logisch dan, maar je weet maar nooit. Is de ontsteking weggebleven?



Er staan nog best wat dames in tabel die niet meeschrijven meer? Jammer... of tenminste hopelijk zijn ze zwanger..
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt denk dat ik ze komende week maar weghaal...... als ze weer mee willen schrijven mogen ze natuurlijk altijd terug in de tabel
Alle reacties Link kopieren
Denk dat de blaasontsteking over is, heb geen buikpijn meer.........
Alle reacties Link kopieren
Niet zwanger zei m'n cb test.



Jammer hoor, nu maar geduldig afwachten.



Jou geduld wordt ook op de proef gesteld yinthe!

& fijn dat je geen last meer hebt van je blaasontsteking.



Fijne zonnige zondag!
Alle reacties Link kopieren
Jammer pinquin maar is de cb niet minder gevoelig dan die andere?
Alle reacties Link kopieren
Jullie ook een fijne zondag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven