Last minute zwanger groepje - uitgerekend sept-okt

19-08-2016 21:38 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii!!



Ben jij ook iemand die her en der wat meeleest of gewoon niet eerder aan gedacht en heb je daardoor de boot gemist? Alle groepjes vol? En wil je toch nog even kletsen met andere zwangeren die bijna zijn uitgerekend? Ik ook!



Ben je in september of oktober uitgerekend, reageer dan en we maken gezellig ons eigen last minute groepje!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd zomerzon!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Wat heerlijk! Geniet ze!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd zomerzon!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd zomerzon! Geniet van jullie zoon en laat je in de kraamweek lekker vertroetelen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd zomerzon!! Geniet ervan!!



Ben trouwens wel benieuwd wie van jullie thuis wilt bevallen of is bevallen... Ik was er stellig van overtuigd om in het ziekenhuis te bevallen, maar na een voorlichtingsbijeenkomst ben ik daarop terug gekomen en ben nu van plan om thuis te bevallen. Veel relaxter en meer vrijheid is mijn motivatie
Alle reacties Link kopieren
En weer een baby! Van harte gefeliciteerd zomerzon! Hopelijk lekker genieten van de kraamweek, doe rustig aan en laat je lekker verwennen!



Hier nog steeds geen enkel teken van een naderende bevalling. Niks dat duidt op indalen, geen voorweeen, noppes. Zal echt nog wel even duren vrees ik. Begin nu wel echt uit te kijken naar ons meisje. Loohala, ik wil ook graag thuis blijven! Lekker in m'n eigen omgeving, rust, relaxed en ontspannen. Hopelijk gaat het ook zo gebeuren!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd zomerzon! Hopelijk heb je een goede kraamhulp en loopt alles voorspoedig.



Hier vannacht voorweeen, maar uiteindelijk heeft niks doorgezet. Nu dus duf op de bank na een gebroken nachtje. Gelukkig is vriend vandaag thuis voor een beetje afleiding, maar helaas voor hem ben ik niet de gezelligste. Had zo gehoopt dat het nu zou gaan beginnen. Misschien vannacht meer geluk...



Loohala, wij hebben gekozen voor poliklinisch bevallen. Hier in de buurt heb je een moeder-kind centrum met bevalsuites bij het ziekenhuis en alle medische hulp in de buurt indien nodig. Wat mij betreft dus de ideale combinatie. Bovendien wonen wij in een klein dorp en is het vanuit hier nog zo'n kwartiertje rijden naar het ziekenhuis. Ik vind het een fijner idee om al bij het ziekenhuis te zijn als het nodig zou zijn in plaats van tijdens of kort na de bevalling alsnog naar het ziekenhuis te moeten.

Maar een thuisbevalling heeft ook zeker voordelen.



Zet hem op dames! Dit weekend zullen er vast een paar mooie baby's geboren worden...
Hier ook een poliklinische bevalling gepland.. zelfde redenen als Anne.



Hopelijk blijft mijn kleintje nu nog even zitten want mijn ouders zijn nu in het buitenland en komende week is mijn vriend weg voor het werk (op 3 uur rijden). Na volgende week vrijdag mag ze komen, dan heb ik iedereen weer in de buurt!
Alle reacties Link kopieren
Proficiat Zomerzon!!!



Ik ben vandaag exact 40 wk en nog geen baby te bekennen. Wat krampjes en voorweeën maar niets wat echt doorzet. Indien ik wil, word ik dinsdag gestript.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf weer voor controle geweest. Alles is goed. Baby vindt het nog prima in mijn buik. Ik hoop dat ie daar snel anders over gaat denken ;)



Ik wil graag thuis bevallen. Is 2x gelukt en ik denk ik thuis beter ontspan. Ik beval vrij snel en de 2e keer kon ik redelijk goed ontspannen en de weeën weg puffen. En daarna lekker onder mijn eigen douche en in mijn eigen bed.

Maar zogauw het medisch wordt vertrekken we direct!

Ik vind het wel dubbel. Ik wil heel graag bevallen maar zie ook op tegen de heftige pijn. Ik hoop dat het snel achter de rug is.



Slaap lekker allemaal! Ik hoop dat iedereen een goede nacht krijgt!
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat je snel mag bevallen kittymeisje! Hoever was je ook alweer?



Hier weer een slapeloze nacht helaas! Hopelijk gaat t slapen bij de rest wat beter!
Alle reacties Link kopieren
Hier wel een keertje redelijke nacht gelukkig! Wel al sinds 2 avonden telkens voorweeen, iedere keer weer hoop ik dat het doorzet, maar nog even geduld, hier zit de kleine ook nog goed denk :-)



Lys, weet je nu al iets meer over de keizersnede??
Hier een emotioneel wrak vandaag!

Kan gewoon niet stoppen met huilen en waarom? Weet het zelf niet eens!

Telkens wanneer ik weer beetje toonbaar ben loop ik naar beneden en begint t zo weer te stromen.. pff slaat echt nergens op dit..
Alle reacties Link kopieren
Ach De toch! Misschien zit je onbewust toch tegen volgende week op te kijken? Als ik zo'n bui heb helpt er helemaal niks behalve er aan toegeven. Misschien even een klein verwenmoment voor jezelf inlassen? Even lunchen in het zonnetje op het terras of juist met een dekentje op de bank? Nog even volhouden!



Hopelijk heeft iedereen hier een goede nacht gehad. Ik ben er zelfs niet uitgeweest om te plassen, heerlijk! Vanochtend wat kleine klusjes gedaan en nu even met de beentjes omhoog. Ik moet wel zeggen dat ik iedere ochtend wel een beetje teleurgesteld wakker wordt als er nog niks gebeurd is... herkennen jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Ja die teleurstelling is heel herkenbaar! Ik veronderstel ook dat het 's nachts gaat beginnen. Dus wanneer ik 's ochtends wakker word en er is niets gebeurd, voelt het als een teleurstelling. Heel stom want het kan net zo goed overdag beginnen.....



Ik heb twee keer de hoop gehouden om

Thuis te gaan bevallen wat niet is gelukt. Nu maar direct ingezet op

Bevalcentrum.
Nou vriend is weg nu tm vrijdag,

Maar mijn ouders komen gelukkig terug vandaag uit t buitenland! Toch wel fijn iemand in de buurt..



Net weer controle gehad en ons meisje ligt nu echt helemaal vast.. verklaard die messteken van gisteravond dus! Nu wachten wachten wachten..
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend zeg! Helemaal vast ingedaald. Bij mij, de derde, heb ik het idee dat hij steeds iets indaald en er dan weer uit gaat ofzo.

Kan je vriend wel komen als het zover is?



Ik ga ook elke x naar de wc en hoop dan een slijmprop te zien of dat vliezen breken. Al kan ik me er steeds beter bij neerleggen dat het mitsdien nog even duurt gelukkig. Niet bij 3 voorweeen de hoop dat het begonnen is...
Alle reacties Link kopieren
De1989, spannend inderdaad!! Kan je vriend wel op tijd komen? En zeker fijn dat in ieder geval je ouders in de buurt zijn mocht er iets zijn! Nu hopen voor jou dat de baby toch nog even wacht tot papa terug is



Kittymeisje, haha dat van die slijmprop en vliezen komt me bekend voor! Maar helaas tot nog toe geen tekenen... Op de voorweeen en harde buiken na dan... Op zich vind ik het niet erg om geduld te hebben, maar zou gewoon zo graag vooraf weten welke datum het gaat gebeuren en liefst ook hoe het gaat gebeuren, hihi
Alle reacties Link kopieren
Ons dochtertje is vanmorgen om 8.41 geboren dmv een keizersnede! Ze doet t erg goed en heeft al 2 x ruim een halfuur aan de borst gedronken!



Met mij gaat t ook goed, zijn beide smoorverliefd
Gefeliciteerd lys!!! Eindelijk was het dus zover!

Viel het je een beetje mee?

Geniet van je roze wolk!!
Alle reacties Link kopieren
Lys, eindelijk!!! Fijn om te lezen dat het met jullie allebei goed gaat! Is er al iets gezegd over wanneer jullie naar huis mogen???



Gefeliciteerd en geniet er van!!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Lys! Hopelijk is alles goed gegaan en kun je er tevreden op terugkijken.

Voel je jezelf nu ook beter? geniet van je meisje...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd lys!! Een hele fijne kraamperiode en geniet ervan



Hoe gaat het nu met de de1989? Voel je je al wat beter als afgelopen weekend?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd lys!! Mochten jullie toch nog tussendoor ergens? Heb je veel last van je buik? Hopelijk lekker genieten van de kraamweek!



Hier niets bijzonders.. Wat meer harde buiken bij inspanning en wat last van m'n rug. Straks weer controle, hopelijk is ze ingedaald!
Alle reacties Link kopieren
Ik begin me hier ook steeds meer te vervelen... Pff donderdag 40 weken, probeer soms wat schoon te maken, maar echt veel kan ik niet meer. Tv kijken wordt zo saai en weet me soms echt niet meer bezig te houden, dagen gaan steeds langzamer... Maarja, nog max 2.5 week denk ik dan maar (en hopelijk toch echt wat eerder)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven