Mama worden in mei 2014 - deel 2

29-09-2013 11:20 1690 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaa!! We zijn zwanger en in mei 2014 mogen wij onze lentekindjes gaan verwachten!!

NaamLeeftijdUDKindjeGeslachtBijz.hedenGDNaamMamaroos882529 april 20142emeisjeOrchidee_27276 mei 20142ejongen 02-05-2014mini orchideeMamanique298 mei 20142everrassing17-05-2014le petitJenn88259 mei 20141everrassing16-05-2014It's a Girl!!Oranje_vaas3012 mei 20142emeisje 13-05-2014vaasjes-t-b-r2213 mei 20141ejongen Nijntjelief3216 mei 20141ejongen 20-02-2014 Jayden Gordijn872619 mei 20141everrassing 4theroses3423 mei 20141everrassing sanny_823124 mei 20142ejongen Pistachio2924 mei 20141ejongen Dominoo2928 mei 20141emeisjeUkkepuk852829 mei 20141ejongen 09-04-2014 Joël





Vanaf nu kan iedereen de tabel bijwerken. Je kunt gewoon inloggen met de gebruikersnaam en het wachtwoord



Lukt het je niet de tabel aan te passen dan is er altijd wel iemand die het wel kan
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:45
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
2.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ok. Top. Ik ben dus alleen zo n muts bij wie het niet lukt..

Iemand die wilt helpen??



Suus: vreselijk. Knuffels voor jou
Alle reacties Link kopieren
en dan meteen ook maar de eerste post hier



Ik lees de laatste dagen veel over bloedverlies hier.

Ik heb er zelf gelukkig geen last van, maar een vriendinnetje van me is nu 16 weken zwanger en heeft de eerste 3 maanden dagelijks bloedverlies gehad. En ook vrij veel. Zij heeft continu in spanning gezeten en is tig keer op controle geweest, maar alles is gewoon helemaal goed! Dus nog maar een keer de bevestiging dat bloedverlies niet altijd het ergste betekend.

Al zou ik ook gewoon keihard in spanning zitten hoor!



Ik krijg zo visite en zit nog in m'n pyama, dus ga me snel even opfrissen en aankleden. Ik ga echt proberen vanaf nu vaker te reageren hier! Ben namelijk echt heel blij met het clubje dat we hier hebben!



Fijne zondag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Dominoo: Heb je je gegevens nog een keer? Dan zet ik je er meteen even snel in zo ;)
Alle reacties Link kopieren
Nijntjelief, mij lukt het ook niet:-) dan zegt ie mislukt of ik snap het niet helemaal haha
Alle reacties Link kopieren
Wat wil jij aangepast hebben orchidee? Doe ik dat ook meteen
Alle reacties Link kopieren
Ooh das lief.



Dominoo, 29 jaar, 1e kindje, ud 28 mei, echo bij de gyn 9 okt
Alle reacties Link kopieren
Een hartje:-):-) en die eerste echo mag weg en dan 18okt Termijnecho.
Alle reacties Link kopieren
Orchidee en Dominoo, ik heb jullie verzoekjes in de tabel gezet! Hopelijk staan hier over 2 of 3 weken een heleboel van die hartjes! Staat zo leuk :-D



@de rest: Mis je jezelf nog in de tabel? Wil je dan nog even een keer je gegevens (naam, leeftijd, UD, hoeveelste kindje en echodatum) doorgeven. Dan hoef ik niet het hele vorige topic door te zoeken



als je bijvoorbeeld een andere echodatum aan de tabel wil toevoegen kun je je inloggen met de gegevens uit de openingspost. Je drukt dan op het knopje "wijzig dit bericht" in de openingspost. Je krijgt dan een hele lijst te zien. Als je je naam hebt gevonden zie je onder elkaar je gegevens tussen [ en ] staan. Als je wat tussen die haakjes vervangt voor de nieuwe datum en dan weer klikt op verstuur bericht dan is het als het goed is aangepast!
Alle reacties Link kopieren
Lineke13, 31, 1e kindje, 30/9 eerste echo.

Dankje!
Alle reacties Link kopieren
Nijntjelief, Dank je. Idd het zou mooi zijn als we allemaal hartjes zien, daar zal deze week wel verandering inkomen want zag dat er deze week wel wat echo's op staan ik ben benieuwd en hoop natuurlijk voor alle dames goed nieuws!



Ik kan echt niet wachten tot de 18e :-) maar dat zal zo bij elke echowel zijn haha gelukkig gaan de dagen nu wat sneller als voorheen.
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er trouwens allemaal zo'n gratis doos aangevraagd? Ik heb van felicitas en prenatal, vind dat altijd wel leuk die frutsels:-)
Alle reacties Link kopieren
Ja deze week zijn er echt veel echo's! Vind het wel leuk, het wordt steeds echter nu!

Ik heb ook de blije doos en de felicitas doos aangevraagd. Heb ook nog een bon liggen voor een doos van babydump.

Kan niet tot we die dozen mogen halen, vond het ook altijd leuk zulke dingen

Bij gaan de dagen gelukkig ook weer wat sneller voorbij dan de eerste twee dagen. Toen leek het wel of ik elke minuut van de dag bewust mee maakte :(



Lineke ik ga jou ook in de tabel zetten
Alle reacties Link kopieren
Ik reageerde nog in het eerste topic, sorry!

Ik wil ook dozen ja!! Lijkt me leuk, een keer voor mezelf een doos halen!
Alle reacties Link kopieren
Die dozen mag je rond de 4mnd zwangerschap ophalen toch? Weer iets om na uit te kijken. Zo heb je elke keer iets waardoor het toch steeds wat sneller lijkt te gaan, voordat je het weet lig je te bevallen hahaha
Alle reacties Link kopieren
Suusziej, ik reageer voortaan hier want daar werd het echt heel druk, het vaste clubje komt vast wel deze kant op gestroomd:-)

Heb je ze al aangevragen de dozen? Dat kan je via Internet doen via felicitas
Alle reacties Link kopieren
@nijntjelief, het lukt me niet om in de tabel te komen.

Wil jij me erin zetten?

34 jaar, uitgerekend op 17 mei, eerste kindje, 10 weken echo op 22 okt.



Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Zeg, wat heeft eigenlijk iedereen snel een echo!

Ik ben 17 mei uitgerekend en heb 10 weken echo op 22 okt (dan ben ik 10,5 week). Ik mocht wel met 9 weken komen, maar ze zeiden dat ze dan minder zagen.



Hoe kan het dat iedereen zo snel een echo heeft?
Alle reacties Link kopieren
4theroses, mijn echo genaamd vroege echo was afgelopen vrijdag toen was ik 8.2 weken zwanger en daar zag ik het hartje toch flink kloppen met uitwendige echo en je zag ook waar waarschijnlijk het hoofdje begon te komen dus dan klopt het niet helemaal wat ze gezegd hebben. Wel weet ik wel dat bepaalde gemeentes en vk niet aan vroege echo's doen.

Mijn 2e echo is de 18e deze maand dan ben ik 11 weken en dat is om de termijn te kunnen bepalen.

Mij is verteld dat een vroege echo puur is om te kijken of er hart activiteit is, en dat zien ze al vanaf 6 weken met beetje geluk.

Dus ik zou gewoon lekker met 9 weken gaan meid
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg dinsdag een vroege echo met 8.2 weken omdat ik voorheen 2 miskramen heb gehad.

Veel verloskundigenpraktijken dien vroege echo's om te zien of de zwangerschap intact is.
Alle reacties Link kopieren
Hee dames,



Na een drukke werkweek kom ik hier ook weer eens kijken. Wat is er weer veel geschreven! Ik moest vanochtend werken en was voor het eerst echt erg misselijk! Wilde het liefste weer naar bed, maar dat kon helaas niet Maar aan de andere kant ook fijn dat ik wel voel dat ik zwanger ben Ben benieuwd naar de echo's van komende week!
Alle reacties Link kopieren
En ik krijg vroege echo's omdat wij in de medische molen zaten en tot 12 wk bij de gyn blijven voor ik overstap naar een verloskundige.



Hier nog geen kwalen. Gevoelige boobs af en toe maar totaal niet noemenswaardig.

Misselijk totaal niet en moe.. Sja, ik ben wel moe maar ook verkouden. Dus misschien daarvan of misschien ben ik gewoon lui.

Ik merk gewoon echt niet dat ik zwanger ben.



Nog 1.5 week wachten!
Alle reacties Link kopieren
Spannend allemaal....en hoop ook dat o kort termijn er allemaal hartjes in de tabel staan :-) hier alles nog steeds normaal, maar begint wel spannend te worden, nu 6+2 en volgende week echo.
Alle reacties Link kopieren
Haha, dat berichtje van mei mama is van mij! Begint al goed, meerdere dames last van verstrooidheid/vergeetachtigheid?
Alle reacties Link kopieren
Vergeetachtig komt hier ook dagelijks voor:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven