**Ovulatie Inductie** (Clomid, Injecties, IUI)

09-11-2015 11:26 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, dit is het vervolg op het topic Clomid ervaringen. Echter met een tabel die iedereen zelf kan bijwerken.



De inlog gegevens voor de tabel zijn:

clomid-viva

ww: Wijwilleneenbaby



NaamLeeftijdKindjeRonde CStatusBijzMissy_Ecco30/361ena 12x clomid, nu gonal f3e ronde gonal f PCOSBelle1126/261e2e ronde injecties menopur 150 EH6e ronde sinds 22-2, echo 18-3PCOS, clomid werkt nietDuna_201530/331e4e ronde Gonal F 50 IE1e FM 6-7Vriend ook verminderd vruchtbaar met 5 mlj zaadjes. Nu over op IUI. 5-7 HSGFamke8134/351e9e ronde / 5e ronde Puregon, na 4x clomid CD1 op 26-5, PCOS + Korte LF / 20-4: een jaar in MMM. Elmo198926/271e2e 100 mg...PCO'sLientje8827/301e4e 75mg Start 4e ronde Clomid 30/1 TEST: 27/21e 50 mg= ok 2e 50 mg hele soep 3e 75mg! +pregnyl Na ronde 4 geen + res = MenopurSnowy89 27/301e5e - 2x Gonal FWk 25 Leo + Hsg. 15-7 controlePCOS, geen reactie clomid & GonalMyque33/342eZiekenhuismoe: pauze tot na de zomer...Complex geval, aldus de gyn. Onregelmatige cyclus 24-45 dagen, vleesboom in baarmoederwand, verkleefde eileider door matige endometriose. Bezig sinds jan'13, vanaf mei'15 4 mislukte Clomid-rondes gehad en 2x IUI (okt'15, nov'15). 3x vroege miskraam (feb'14 6wk, okt'15 4wk, dec'15 6,5wk)Nena_32/321e-29/3 1e afspraak fertiliteitsartsGrensgeval PCOS, doorverwezen ivm lange cyclusWiek8828/331e5e ronde clomid NOD rond 9 juni lange, onregelmatige cycliWoman1225/271e1ste ronde clomid NOD rond 14 mei geen cyclus Lady-8728/291e1e ronde Gonal F-PCOS



Zwangere topicschrijfsters

Skawa

Missy ecco
Alle reacties Link kopieren
jaaaa ons nieuwe topic met tabel die iedereen kan aanpassen zodat het niet meer verschoven hoeft te worden als er iemand uit stapt echter ik blijf voorlopig nog hoor! Kan jullie niet missen haha
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Geweldig wachtwoord haha
Alle reacties Link kopieren
Handig Skawa! Heb vandaag nog niet getest, maar ga uit van m'n vorige cyclussen. Had het er gister over met een vriendin en die had hele dure testen die niet altijd positief aangaven, terwijl ze echt een eisprong heeft gehad. Maar ga er wel vanuit dat ik vandaag een duidelijkere krijg, op die van gister staat echt een licht streepje.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat hij duidelijker gaat worden als je al een licht streepje hebt gehad alleen als hij vandaag heel duidelijk is heb je je eisprong pas morgen denk ik. wel handig om in gedachte te houden ivm seksen;) ik zou voor de zekerheid even een paar dagen door gaan.

Maar ik zou nog wel even testen ben namelijk heel benieuwd of jij een hele duidelijke krijgt,
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Ik verhuis gewoon mee Is een goed idee Skawa!

Reageer ik hier ook maar even op Famke. Ik ga ook meestal uit van rood is dag 1, tenzij het echt extreem weinig is.



Spannend Missy ecco!! Ik zou ook nog even doorgaan met testen om zeker te weten...
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal straks nog wat meer testen halen! De dag je ovulatie is er geen streepje toch?
Alle reacties Link kopieren
Gevonden! En het wachtwoord is geweldig gekozen Skawa!
Alle reacties Link kopieren
Jawel ook na je ovulatie word hij weer lichtsr
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Verhuisd,zal ik seffes eens kijken die tabel zelf te wijzigen.



Nu: schilderen. Hoeraaaa
Jeej nieuw topic, goeie Skawa!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een kolom toegevoegd met Status. Als je wil kun je, naar idee van Famke, aangeven if je bezig bent met Provera (of andere menstruatie-opwekkende middelen), Clomid (of andere follikelstimulerende middelen), op het wachtbankje zit (met eventueel testdatum) of zwanger bent (met eventueel uitgerekende datum).... Ben ik nog iets vergeten?
Alle reacties Link kopieren
Oh, en ik ben zo vrij geweest jou er ook in te zetten, therealarya... Ben alleen mobiel aan het forummen, ik dacht dat jij ooit dat vroeg, maar ik kan het zo snel niet terugvinden...
thanks Myque, ik zal 'm straks wel even aanvullen
Alle reacties Link kopieren
Winkelen was geen succes, mijn 3-jarige monster gooide flink roet in het eten en we waren dus binnen anderhalf uur terug. Wat een kleine dictator is dat soms zeg! Echt, af en toe... Maar je krijgt er zoveel voor terug haha! En daar werken wij dan zo hard aan (jullie pikken de cynische toon wel op he?)
Alle reacties Link kopieren
Haha tuurlijk myque weinig afleiding dus. Wel een beetje geslaagd?



Kan je de tabel ook met mobiel bijwerken of moet het echt op de computer? De status erbij vind ik een goede!
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal, ik ga hopenlijk woensdag starten met men 3e ronde clomid.



Proficiat aan al de zwangere onder ons!
Tvp'tje vanuit de zon!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt om bij te werken Myque!



Haha ja ik hoorde net de jongen van de buren enorm van zen oren maken tegen zen mama en dan hier lief komen doen... Moest ik ook effe denken... Jaaaa knutselen wij hiervoor. Haha
Alle reacties Link kopieren
Jeej ik sta er ook in thnx!



en het daalt hier maar langzaam hoor. Dat ik echt een test met 2 streeepjes heb hoop zo dat het goed blijft gaan.



jullie volgen vast heel snel meiden
-
anoniem_6467f035b5c89 wijzigde dit bericht op 15-06-2016 00:46
Reden: -
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier vandaag echt ongesteld worden... dag 1 van ronde 4...
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Duna, wat stom voor je!



Ik heb nog steeds weinig zin in, maar kan ook liggen aan feit dat ik last heb van pols, elleboog, schouder. Dokter wou me geen te zware med. Voorschrijven tot volgende week getest te hebben.



Wat ik me afvraag, ik zit dus op de wachtbank, nog een goeie week te gaan, en ik heb zoveel vochtverlies, hadden jullie dit ook?

Tevoren had ik dit zelden! (Sorry hoor.)
Alle reacties Link kopieren
@myque, dat shoppen met al een kleintje was niet zo'n succes dus! Maar wel de tabel even flink onder handen genomen! Top!



@Duna, fijn! Weer een nieuwe kans!

En elmo ook!



@skawa, test vandaag was ook erg licht. Weinig verschil met gister. Ben benieuwd of die nog beter wordt! Ondertussen maar gewoon zorgen dat er in ieder geval een legertje sperma klaar ligt!
Alle reacties Link kopieren
@lientje, vochtverlies? Bedoel je afscheiding?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven