Tussentijds bloedverlies bij regelmatige cyclus

19-09-2014 13:28 5 berichten
Hallo dames,



Misschien maak ik me zorgen om niks, maar ik open toch dit topic.

In september 2013 ben ik gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kindje willen. Sindsdien varieert mijn cyclus van 28-31 dagen (vrij regelmatig dus). De vorige ronde ben ik begonnen met ovulatietesten en kreeg ik op een gegeven moment ook een positieve test.

Deze ronde ben ik op dag 13 (afgelopen zondag) begonnen met de ovulatietesten en heb iedere dag rond dezelfde tijd getest t/m vandaag (dag 18). Op dag 13 was de streep het duidelijkst, maar nog niet even donker of donkerder dan de controlestreep, dus geen positieve test. Daarna alleen lichtje streepjes of helemaal niets..



Nu begon ik op dinsdagavond (dag 15) ineens rood en bruin bloed te verliezen.. Ik schrok hier best wel van, heb dit het hele afgelopen jaar nog nooit meegemaakt. Nu heb ik sindsdien bij het afvegen soms wat bruinige afscheiding (maar heel weinig en alleen die dinsdagavond was het best heel wat).



Verder geen enkel teken van een eisprong (zelfs geen veranderend slijm o.i.d.) en ik moet zeggen dat ik dit ook lang niet elke ronde heb rondom de eisprong (meer niet dan wel).



Ik begin me toch wat zorgen te maken om mijn vruchtbaarheid. Ten eerste omdat we al een poos bezig zijn en ten tweede ben ik bang voor baarmoederhalskanker o.i.d. (klinkt overdreven, maar ik heb al eens kanker gehad dus denk ik daar sneller aan + aan de mogelijke gevolgen van de chemotherapie).



Is er iemand die dit herkent of iets soortgelijks heeft gehad?

Alvast bedankt!



Liefs SuperDolly
Ik heb ook soms bloedverlies rond mij ovulatie. De ene keer wel, de andere keer niet. Bij mij betekent het verder niets.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde al drie maanden na stoppen met de pil in januari. Ook ik ben regelmatig ongesteld. Bij mij blijkt het na een bezoek ad gynaecoloog een cyste in mn eierstok te zijn. Niets ergs en verdwijnt vaak vanzelf. Veel vrouwen schijnen dat (ongemerkt) te hebben. Ik zou toch je huisarts bezoeken, zekerheid voor alles. Misschien maak je je nu zorgen om niets...



Vervelend hoor, zeker gezien je verleden.
Alle reacties Link kopieren
TO hoe is het afgelopen?
Heey,



Ik heb ook vaak tussentijdse bloedingen, 1 x laten checken bij de HA en moest toen een hapje van mijn baarmoedermond laten nemen.

Hier kwam uit dat ik rommelende cellen had en mijn lichaam moest dat binnen een jaar zelf oplossen.. (is gebeurd) en heb er nog steeds wel last van maar het schijnt niets te zijn.

Veel vrouwen hebben daar ook last van hoorde ik..



Succes!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven