Uitgerekend 1april 2015 -15 april 2015

28-07-2014 06:15 1174 berichten
Ben jij ook uitgerekend tussen 1 april 2015 en 15 april 2015?

Kom dan hier gezellig kletsen over alles wat je bezighoudt tijdens je zwangerschap!



Je kan jezelf toevoegen aan de tabel of wijzigen doorvoeren door in te loggen onder de gebruikersnaam bevallenapril2015. Het wachtwoord hiervan is april2015. Lukt het je niet, zet dan je gegevens even dikgedrukt neer, zodat iemand ander je gegevens kan toevoegen/aanpassen.



NaamLeeftijden # Ronde # Kindje Uitgerekend: Bijz.heden ababy - 1 4e 4 april 2015 14 nov. GUO (20wk echo) Apatura - 0 1e 13 april 2015 9-9 hartje gezien 22-09 afspraak vk +echo

Caroline-max30/34 0 1e 10 april 2015 - cleoleo 35/34 0 2e 5 apr - Fenna8925/30 3 1e 14 april 2015 4-9 intake, 19-9 echo Lely89 24/27 1 2e 12 april 2015 - Libby198529/28 3 1e 11 april 2015 3-10 Gehoord

8-10 controle afspraak Lilly89 25/26 2 1e 31 maart 2015 07/11 20-weken echo lisha 32 1 2e 15 april 2015 30 september NPM lotte_joy28/36 7 1e 9 april 2015 - julia_isa 27/30 2 2e 8 april 2015 18/11 20-weken echo mamadees 23/32 3 1e 9 april 2015 - zomer2013 25/29 5 2e 12 april 2015 -
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,



Waarom kiezen sommigen hier ervoor om geen combinatietest te laten doen?

Ik laat het wel doen.

Ben op 1 april uitgerekend (voorlopig) en heb volgende week donderdag mijn termijn echo. Spannend hoor!



Net als caroline werk ik ook in het onderwijs en ben ik ook van plan het rond de herfstvakantie te vertellen. Ik maak me er wel druk om hoor. Ik ben het hoofd van mijn sectie en werk hier slechts een jaartje. Omdat tegen mij gezegd is dat ik vrijwel onvruchtbaar was en absoluut geen kans had om op een natuurlijke manier zwanger te worden heb ik een lekker vol rooster + geplande activiteiten. Mijn plan is eigenlijk om alles af te hebben voordat ik met verlof ga. Ik heb het idee dat ik iedereen laat stikken. iets dat mijn man grote onzin vind. Misschien heeft hij wel gelijk…



Gefeliciteerd met jullie zwangerschap allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben vandaag ook een kloppend hartje gezien. Wauw wat bijzonder weer zeg! Was een stuk nuchterder dan bij de eerste zw schap maar vond het opnieuwe erg mooi.



vandaag precies 7 weken ud blijft staan op 12 april over 3 weken opnieuw een echo!
Wat fijn al die kloppende hartjes en zwemmende ukjes!!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook pillen met visolie. Voorverpakte vis mag je toch gewoon hebben als je het bakt trouwens? Er liggen nog een paar pakken in de vriezer namelijk, zo zonde als dat niet kan.



*gaat Googlen*
Alle reacties Link kopieren
Ja, het kan. Fijn



Hier Moe. (zie de hoofdletter ) En ik ben echt bang dat het fout is. Voorgevoel ofzo. Nog twee weken tot de echo. Het is bij de gyn die ook de bevalling op het laatst heeft gedaan, das dan wel weer geinig. Kijken of ie dat nog weet
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat je al langer zwanger bent dan je dacht! !!!!



Wij morgen ook echo, ben zooooooooo benieuwd maar ook bang dat het nit goed zit. .......

pffff kan niet wachten!



Ik zou even vk voor de rook bellen maar denk dat het zo weinig was dat het niet eens bij e baby kon komen. .!
Alle reacties Link kopieren
Ah, jij ook al een echo morgen? Ik wil oo-hook!
Alle reacties Link kopieren
Ikbenme: Super dat je echo goed was en je jullie kindje hebben zien bewegen. Jij bent 2 dagen verder als mij ik ben 6 april uitgeteld dus dan ben je 8w2d toch? Ik ben precies 8 vandaag. Tijd gaat me veel te langzaam!



Zomer: Leuk!! Heel veel plezier bij je echo!



Hier 2 weken wachten tot echo nummer 2. Dan ook het bloed afnemen voor de NIPT. Nog 6 weken tot de pretecho en dan kan ik iedereen verrassen met het geweldige nieuws. Alleen die buik gaat nog eens roet in het eten gooien!
Alle reacties Link kopieren
Morgen trouwens zeven weken. Tijd gaat snel vind ik met al een ukkie om me heen.



Combinatietest: ik kan me voorstellen dat sommigen het niet doen. Het kost geld en de uitslag is een schatting. Wij doen em wel omdat ik me daar iets beter bij voel. Maar nogmaals: geen idee wat we met een negatieve uitslag doen.
Alle reacties Link kopieren
Tijd gaa inderdaad veel sneller met een kleintje in de buurt! Vorige keer duurden de dagen en weken heel lang omdat je alleen maar daar mee bezig bent (ik tenminste) en nu is je eerste focus ergens anders. Wel fijn :)!
Alle reacties Link kopieren
Zomer, komt vast wel goed. Ik was ook bang dat het niet goed was. Geniet ervan morgen.



Ik had niet gedacht dat ik zo helemaal in de wolken zou kunnen zijn van de kleine. Ben helemaal happy! Big smile van oor tot oor.



Ababy, ja denk dat ik woensdag dan 8,5 week ben. Maar precies horen we het in het ziekenhuis als ik dan de echo heb voor de nekplooi meting. Dat is dus binnen nu en twee weken aldus vk. Volgens mij word dat gewoon vergoed door mijn verzekering maar dat zal ik morgen eens gaan nakijken.



Kan niet wachten om de kleine weer te mogen bekijken, maar we hebben dus nog geen datum.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier 2 koters om me heen maar die doen al echt hun eigen ding. Spelen de hele dagen buiten enzo. Ondanks dat ik veel met ze in de weer ben mis ik het "echt klein zijn" van ze heel erg. Ze worden zo snel groot.

Ik denk dat het voor mijn gevoel lang duurt omdat niemand het weet, zelfs mijn ouders niet en vooral mijn moeder het altijd vanaf de positieve test wist. Ik wil het zoo graag met ze delen maar ik kies voor het zekere en wacht op de uitslagen vd testen.
Alle reacties Link kopieren
Wij vertellen het onze ouders pas na de termijnecho. Onze band is niet goed/lastig en 11/12 weken vind ik zelf fijner, iets meer zekerheid dat het goed is. Als het fout is gaan we ze ook niet betrekken daarbij, dan houden we het voor onszelf. Nu maar hopen dat mijn buik een beetje meehelpt, haha.

Mijn koter is ruim anderhalf en vraagt veel aandacht, dat helpt



En wat een butt nacht was dit trouwens, volgens mij heb ik drie uur wakker gelegen door zoon. Ik hoop zo dat de volgende een beetje meer van slapen houdt



Nu eerst maar eens ontbijten, zoon vraagt "mama, ete". Aaaaaah.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa kloppend hartje! Alles zag er goed uit, voor zover je wat kon zien...!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk al die kloppende hartjes! Ik kan niet wachten tot morgenmiddag!!! Spannend
Alle reacties Link kopieren
Fijn zomer2013!
Alle reacties Link kopieren
Fijn Zomer! En uitgerekende datum?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Hier is het alweer niet goed, ik had er sinds zondag een slecht gevoel over. Echo gehad, vruchtzakje is wel groter geworden maar het vruchtje niet en geen hartactie te zien en dat zou nu wel moeten. De vk maakt morgen een afspraak bij de gyn voor mij, dat wordt deze week nog. Dit is al de 3e x dat het misgaat....ben er kApot van.
Alle reacties Link kopieren
Och Princess
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog geen kloppend hartje gehoord, ze dken dat nket zo vroeg. Maar 17 sept heb ik de echo.

Ik krijg ook extra groei echo's ondat mijn zoontje bijna 9 pond was met de geboorte. Dus ook met 24, 28 en 32 zo uit mn hoofd.. Maar nu eerst op naar de 17e!



Ik ga trouwens een week op vakantie vlgde week en zal dan minder reageren



@princess ooownee heel veel goodluck en sterkte morgen...knuffel
Alle reacties Link kopieren
Princess, wat erg, mijn angst is jouw werkelijkheid geworden. Ik hoop op een wonder, dat ze het verkeerd gezien heeft. Dikke knuffel.
Oh princess! Wat erg. Sterkte
Alle reacties Link kopieren
@ princess wat een verdrietig bericht. Ik hoop zo dat er nog een kans is op hartactie na al jullie eerdere ervaringen. Een hele dikke knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Zomer: yeah!! Leuk



princess: Ahw nee toch!! Ik hoop dat ze deze week alsnog een kloppend hartje zien en dat het vruchtje gegroeid is :( sterkte



Julia: wauw 9 pond! Voor mij is 6 tot 6,5 wel prima haha. Veel plezier op vakantie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven