Uitgerekend 1april 2015 -15 april 2015

28-07-2014 06:15 1174 berichten
Ben jij ook uitgerekend tussen 1 april 2015 en 15 april 2015?

Kom dan hier gezellig kletsen over alles wat je bezighoudt tijdens je zwangerschap!



Je kan jezelf toevoegen aan de tabel of wijzigen doorvoeren door in te loggen onder de gebruikersnaam bevallenapril2015. Het wachtwoord hiervan is april2015. Lukt het je niet, zet dan je gegevens even dikgedrukt neer, zodat iemand ander je gegevens kan toevoegen/aanpassen.



NaamLeeftijden # Ronde # Kindje Uitgerekend: Bijz.heden ababy - 1 4e 4 april 2015 14 nov. GUO (20wk echo) Apatura - 0 1e 13 april 2015 9-9 hartje gezien 22-09 afspraak vk +echo

Caroline-max30/34 0 1e 10 april 2015 - cleoleo 35/34 0 2e 5 apr - Fenna8925/30 3 1e 14 april 2015 4-9 intake, 19-9 echo Lely89 24/27 1 2e 12 april 2015 - Libby198529/28 3 1e 11 april 2015 3-10 Gehoord

8-10 controle afspraak Lilly89 25/26 2 1e 31 maart 2015 07/11 20-weken echo lisha 32 1 2e 15 april 2015 30 september NPM lotte_joy28/36 7 1e 9 april 2015 - julia_isa 27/30 2 2e 8 april 2015 18/11 20-weken echo mamadees 23/32 3 1e 9 april 2015 - zomer2013 25/29 5 2e 12 april 2015 -
Alle reacties Link kopieren
Ik eet wat meer zout en af en toe n dropje dat scheelt wel wat duizeligheid.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!

Na een tijdje te hebben meegelezen op dit forum lijkt het me erg leuk om ook mee te kletsen

Ik ben, na een vroege echo bij 7 weken en deze week een echo bij de gynaecoloog in het ziekenhuis nu naar schatting ongeveer 8,5 week zwanger en 11 april uitgerekend.



Lukt me helaas niet om toe te voegen aan de tabel, kan ik er nog bij ?
Alle reacties Link kopieren
welkom jetje!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Lisha!



Hoe voelen jullie je vandaag?



Ik heb een behoorlijke off-day: kotsmisselijk, moe, duizelig en geen leuk gezelschap voor m'n arme vriend.

Afgelopen week is behoorlijk heftig geweest: kreeg woensdagochtend een bloeding en de vk had me voorbereid op een miskraam. Mocht donderdag naar de gynaecoloog en gelukkig zag de zwangerschap er heel goed uit, wat een opluchting was dat! Zijn wat uitstrijkjes gemaakt om te onderzoeken waar de bloedingen vandaan komen, heb het namelijk nog steeds, kleine beetjes donkerbruin (oud) bloed.
Alle reacties Link kopieren
Wat een opluchting dat alles nog goed is Jetje.

Ik ben maar weereens de bob op n feestje.

'Hebben jullie geen plannen?' 'Nee eerst school afmaken'

Gelukkig een buffet met eten dus ik kon zelf kiezen wat ik op wou scheppen.



Ik wil mn echo maar k moet nog 24! dagen wachten.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig zo'n feestje! Geen smoesjes moeten verzinnen dat je geen alcohol drinkt?



Ahh kan me voorstellen,hoeveel weken ben je ongeveer?

Tip voor als je niet zo lang kan wachten: een vroege echo (meestal vanaf 7 weken) bij een pretecho centrum.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet zo veel geld over nu dus geen pretecho. Ik ben alleen basis verzekerd Klote wat dat betekend ook dat ik mn testen zelf moet betalen.



Ik ben de bob dus ik drink niet
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve aanstaande mamas! Ik blijf voorlopig ook nog op viva hoor. Nou had gister mn echo en het hartje klopte!! Wat een prachtig gevoel wow . Mijn man zn blik zal ik ook nooit vergeten hij was zo verliefd op onze baby haha echt leuk. Ben nu uitgerekend een dag eerdee op 31 maart , mag nog wel in deze topic he haha
Alle reacties Link kopieren
Aan mij zien mensen ook dat ik zwanger ben ze vragen me ook hmm moet je me wat vertellen? Ik zeg het gewoon hoor boeit me niet. Over 2 weken al 12 weken gaat snel pff. Heb 18 september mn 12 weken echo dus ia het weer leven naar die datum toe pff spannend
Alle reacties Link kopieren
@apatura; welke testen bedoel je precies? Ik ben ook alleen basis verzekerd hoor! Slim idd om de Bob te zijn, fijne avond!



@lilly89 wat leuk dat je echo zo mooi was, een heerlijk gevoel!

Wat tof dat je het al aan iedereen kan vertellen, hoe zijn de reacties? Wat voor echo is t precies bij 12 weken?
Alle reacties Link kopieren
Combi-test op down e.d. We willen ze wel laten doen maar ik ben nog geen 35 dus vallen ze niet onder de basis.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Babybytes is een rare site.

Zit ik te lezen over zwangerschap ik week 8 staat er: Week 8 begint bij dag 56 en loopt tot dag 63.

Het is je 9e zwangerschapsweek.



euhhh is t nou week 8 of 9?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Jetje: Welkom , gefeliciteerd!!!



Lily: wauw zo schiet het wel op he! Haha leuk van je echo en je mannetje zijn reactie!



Apatura: De combitest wordt zowieso niet meer vergoed maakt niet welke leeftijd je bent. Kosten zijn 160 euro. Je bent 8 weken en een paar dagen vermoed ik dus dan zit je in de 9e week van je zwangerschap ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu op dag 56. Week 8 dan. Morgen begint wk 9. (Toch?)
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames! Ik lees al een tijdje met jullie mee! Zelf ben ik uitgerekend op 8 april van de 2e spruit, super leuk!

Helemaal gepland en ontzettend gewenst!

Maar... ik ben heel erg benieuwd of anderen dit ook ervaren... Ik vind het een hele opgave om weer zwanger te zijn, hiermee doel ik anders in mijn vel zitten, dikker worden en een hoop plezier opgeven: niet drinken/feestjes... Terwijl manlief vanavond lekker los gaat, grr...

Ben ik nu een ontaarde moeder of ervaren jullie het ook wel eens zo!?
Alle reacties Link kopieren
T enige wat ik echt moet laten is alcohol drinken enik denk dat ik in de loop van t jaar niet meer in mn sportkleding pas. Dan maar zonder t teamresultaat wordt toch al niet tof want mn teamgenote is ook zwanger.



Verder hoef ik niets te laten. Ik ben niet (meer) van het nachten doorhalen en lang feesten.



Ik moet wel opschieten met mn school dit jaar. Ik moet 7 opdrachten doen voor eind mei. Maar dat wordt nu dus half maart als alles mee zit.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Knolletje: welkom! Begrijp wel wat je bedoelt, loop hier soms zelf ook tegenaan. Vooral wat betreft feestjes ed waar ik altijd wel de gangmaker was en iedereen zover kreeg om tot in de late uurtjes te blijven, nu zal ik degene zijn die als eerste weggaat.. Moet zeggen dat de behoefte aan alcohol echt minimaal is maar heb soms wel eens het gevoel dat ik wat 'mis' als ik op zaterdagavond in m'n eentje op de bank zit.

Heb jij wel trek in een glaasje wijn oid?
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn net 2 wkn op vakantie geweest in frankrijk, daar baalde ik wel n beetje. Ik ben dol op speciale kaasjes en lekkere wijn.



Op de terugweg lekker alcoholvrij bier gehaald in duitsland, dat is ook prima.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Het doet me echt niets, niet drinken. Ik drink al zo'n 2,5 jaar geen druppel meer. Je hebt trouwens ook heerlijke alcoholvrije biertjes en wijnen, doen niets of weinig onder voor het 'echte' werk.
Alle reacties Link kopieren
quote:jarigjetje schreef op 30 augustus 2014 @ 20:11:

@apatura; welke testen bedoel je precies? Ik ben ook alleen basis verzekerd hoor! Slim idd om de Bob te zijn, fijne avond!



@lilly89 wat leuk dat je echo zo mooi was, een heerlijk gevoel!

Wat tof dat je het al aan iedereen kan vertellen, hoe zijn de reacties? Wat voor echo is t precies bij 12 weken?

Ja echt super de reacties zijn ook heel leuk. Ik kan echt mn buikje niet meer verbergen, morgen begin ik weer met werken nog ff 2 weken daar wijde kleding aantrekken want wil het op werk wel met 12 weken zeggen.



Meiden ik heb sinds donderdag wel bruine afscheiding mn echo was prima vrijdag, maar heb nu wel dagelijks kleine beetjes bruine afscheiding vind het erg vervelend omdat ik me er zorgen over maak... heeft iemand hier nog meer last van?
Alle reacties Link kopieren
quote:ababy schreef op 30 augustus 2014 @ 23:07:

Jetje: Welkom , gefeliciteerd!!!



Lily: wauw zo schiet het wel op he! Haha leuk van je echo en je mannetje zijn reactie!



Apatura: De combitest wordt zowieso niet meer vergoed maakt niet welke leeftijd je bent. Kosten zijn 160 euro. Je bent 8 weken en een paar dagen vermoed ik dus dan zit je in de 9e week van je zwangerschap ;)

Ja echt super zijn reactie!



En over het drinken voor mij is het makkelijk ik dronk al niet vanwege mijn geloofsovertuiging, dus niemand die daaraan wat merkte haha en vlees at ik al amper..
Alle reacties Link kopieren
Ik las net in de consumentengids dat de nipt volgend jaar vergoed wordt uit de basis.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Lily: ik had bij zoon ook bruine afscheiding rond 6/7 weken. Daarna niet meer. Schijnt vaker voor te komen.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie al pijnlijke tepels gehad? Die van mij voelde vanochtend alsof er naalden.in t tepelhof gejast werden #auwauwauw



Ik kom (voorlopig) niet op fb trouwens.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Apatura schreef op 31 augustus 2014 @ 19:27:

Hebben jullie al pijnlijke tepels gehad? Die van mij voelde vanochtend alsof er naalden.in t tepelhof gejast werden #auwauwauw

Ik heb de afgelopen twee weken erg veel last gehad van mn borsten en tepels ik werd er gek van deden zo een pijn en gevoelig brrr de douchestralen deden zelfs pijn. Nu is het een stuk minder alleen gevoelige tepels bij het aanraken



@ Lisha bedankt voor de geruststelling ben echt de hele dag ermee bezig zo vervelend. Ik weet ook niet of ik de vk moet bellen ervoor voel me zo onzeker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven