Uitgerekend begin oktober 2017

28-01-2017 12:12 1790 berichten
Dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin oktober 2017
Schrijf gezellig mee!

Gebruikersnaam: Oktober2017
Wachtwoord: Uitgerekend
Naam Leeftijd (v/m) # Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Mariel1986 31/31 1e 30 september Meisje! :heart: Bevallen op ... september! :love:
Theeleut88 28/31 1e 30 september Jongen! :heart: Bevallen op ... september! :love:
89Marloes 27/28 2e 13 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 13 september! :love:
PSVgirl 29/33 1e 15 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 19 september! :love:
BelgischMeisje 27/29 1e 12 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 23 september! :love:
Yastra 32/27 2e 8 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 25 september! :love:
Stefaniee 28/29 1e 3 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 28 september! :love:
Enorah 28/27 1e 7 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 2 oktober! :love:
Baggal 33/50+ 1e 9 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 3 oktober! :love:
Merl 28/30 1e 1 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 4 oktober! :love:
00suus00 28/34 1e 11 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 5 oktober! :love:
Ingelke_Kepringelke 30/35 2e 11 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 16 oktober! :love:
ennasje91 25/28 2e 19 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 18 oktober! :love:
Piena01 30/36 2e 2 oktober Verrassing :heart: :duckie:
Zwaan28 28/28 1e 5 oktober Jongen! :heart: :duckie:
Pantoffeldiertje 36/39 1e 5 oktober Meisje! :heart: :duckie:
English.breakfast 28/30 1e 6 oktober Jongen! :heart: :duckie:
Belle11 28/27 1e 12 oktober Jongen! :heart: :duckie:
LynLyn 31/33 2e 18 oktober Meisje! :heart: :duckie:
:redrose: Litano, Dorien_85, Aankleefsjaan, Mini-m & Innerpeace :hug:


LienKo, Car33, Aapje2015, HappyJoyJoy, Flower253 & Bloempje100 - jullie zijn zo stil, we hebben jullie uit de tabel gehaald. Als jullie toch nog meelezen/-schrijven kunnen jullie jezelf er gewoon weer inzetten!
anoniem_328227 wijzigde dit bericht op 24-10-2017 11:40
74.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Marloes en PSVgirl van harte met jullie kleine :cheer2: fashionx welkom bij de groep!

Baggal morgen is het zover! Ik wens je een mooie bevalling toe :hug:

Hier zijn we heerlijk aan het genieten van onze nieuwe aanwinst. Ze is zo rustig dat je af en toe zou vergeten dat ze er al is. Komt mooi uit want haar grote zus compenseert dit graag ...

Ook de uit de borst drinken doet ze perfect, alleen mijn borsten lijken zich niet te realiseren dat ze nog niet zoveel drinkt en heb mega last van overproductie. Hopelijk trekt dit snel recht :-(

Dames 'geniet' nog even van het zwanger zijn, het lijkt nu onmogelijk, maar je gaat die zwangere buik echt missen. En dat uit de mond van iemand bij wie de zwangerschap niet snel genoeg kon gaan :-[

Desalniettemin, ik hoop dat jullie allemaal heel snel jullie kleintje mogen verwelkomen
Alle reacties Link kopieren
D-day vandaag! Enorm Spannend en kan
Niet slapen ha-ha-ha!! Ik meld me weer als ze geboren is!! X
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Baggal van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sophie-Alexandra :cheer:

3.75kg is een prachtig gewicht :-D gewoon gemiddeld.

Jullie wereld staat nu even op z'n kop maar probeer vooral ook te genieten van deze speciale tijd, hij vliegt voorbij!

En hoe gaat het met de andere dames? Enorah, Fashionx, Merl, ingelke?
yastra wijzigde dit bericht op 05-10-2017 07:59
89.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier is het trouwens wel flink wennen als gezin :sigh:

Ellen is mega makkelijk, vooral overdag kan je bijna vergeten dat ze er al is, zo stil kan ze urenlang blijven. 's Avonds komen de krampjes en laat ze wat meer van zich horen. Geen probleem, alleen haar oudere zus heeft hier natuurlijk geen boodschap aan. En zodra Ellen me eindelijk laat slapen rond 6-7 uur vind haar zus het dan toch echt tijd om op te staan en dan moet mama mee :"-(

Ook heb ik last van overproductie... Lijkt een luxeprobleem maar leuk is anders.
yastra wijzigde dit bericht op 07-10-2017 11:48
22.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wow Baggal, gefeliciteerd met jullie dochter! :lips: :heart: :jump: :cheer2:
Hopelijk is de geboorte naar wens verlopen.
Geniet van deze super bijzondere tijd!

Yastra, fijn dat Ellen het goed doet, maar vervelend van je overproductie. Heb je nog kraamzorg? Kunnen zij je tips geven hiervoor? Anders misschien een lactatiedeskundige consulteren? Sites als LaLecheLeage ed kunnen misschien ook wel hulp geven voor je.
En dat wennen als gezin, ik ben ook heel benieuwd hoe dat hier gaat verlopen. De ritmes zijn natuurlijk helemaal niet op elkaar afgestemd. Flink aanpoten dus. Succes meid.

Hier nog alles rustig. Mijn buik rommelt meer dan de vorige keer. Waardoor ik minstens 1 keer per dag denk dat de bevalling begonnen is, maar niet dus. We wachten af.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Ingelke: Spannend! Ik ben heel benieuwd!

Hier ben ik 3 Oktober om 11:36 bevallen van Sophie-Alexandra! Alles gaat goed en ik ben alweer thuis. :love: De Keizersnede is goed verlopen en haar horen huilen om vervolgens bij mij te worden neergelegd was meer dan prachtig. Man en ik moesten beiden enorm huilen en Ze is een beauty!! :cheer: De nachten zijn pittig en ik ben wat onzeker over de BV, maar ik doe het met liefde.

Ze is echt het mooiste dat ons is "overkomen" en Ik ben zo trots als een pauwin :$

Ik ga even Mariel of Theeleut vragen of ze de tabel even kunnen updaten.

Merl: Hoe is het? Enig teken?

Yastra: Gaat het goed met Ellen? Hoe is het voor je andere dochter om grote zus te zijn?

PSV: Daan is zeker een dropje. Geniet!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Wauw ik had bijna gelijk! Het begon 1 oktober op de avond (heb zelfs nog geslapen, hoe dat kon ondanks de spanning?) en in de ochtend om 5:00 op 2 oktober begon het echte werk. Om 11:00 werd onze dochter geboren, Sarah :heart: . Ze is inmiddels alweer 1 weekje oud. Gisteren afscheid genomen van de kraamverzorgster (snik), nu moeten we het zelf doen. Spannend en leuk tegelijk!

Helemaal verliefd hier! :daisy:
Never judge a book by it's cover, know the story first!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Enorah!
Dat klinkt als een vlotte bevalling
Geniet van elkaar! :heart: :cheer2:
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Enorah! Geniet van Sarah. :cheer2:

Merl: Jij al bevallen? Benieuwd naar je boy!

Ingelke: Alles ok? Ben benieuwd hoe het met jou is.

Hier had ons meisje wat geelzucht, maar alles gaat verder goed. Ik ben enorm verliefd op mijn dochter. Mama mogen zijn is zo speciaal. Ik ga volgende week even langs @ Boston Place. Toch een raar idee dat ze daar zo lang als cryo in de vriezer heeft gelegen... En nu "gewoon" in mijn armen ligt!! :flirting:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Met mij gaat alles goed.
Ik heb vorige week wel vier keer het idee gehad dat de bevalling begonnen was. Inmiddels sta ik niet meer te kijken van war krampen en denk ik dat het nog wel even gaat duren.... we wachten af.

Inderdaad bijzonder om daar langs te gaan lijkt me, jeetje. :heart:
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op 5 oktober bevallen van onze dochter Anna Sophie. Ze is te wereld gekomen door middel van de keizersnede. We zijn sinds zondag thuis. En alles gaat elke dag een beetje beter.

Iedereen gefeliciteerd met de geboorte of succes met nog even wachten.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Even snel een update:

4 oktober ben ik bevallen van een gezonde zoon Max! Het was een pittige bevalling maar nu gaat alles goed met mij en Max! We genieten onwijs!

Ik zal later op iedereen reageren! Jullie begrijpen nu allemaal wel dat het met een baby (en alle visite) alles ff wat drukker is nu! 😅
Alle reacties Link kopieren
Merl & suus: Gefeliciteerd!!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Gefeliciteerd allemaal met jullie kinders! :heart: :heart:

Hier op 28/9 bevallen van een kerngezonde dochter: Lauren! :flirting: :flirting:

Ik lees hier overproductie bij borstvoeding. Hoe weet je dat je overproductie hebt?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal :cheer2: :heart:
Hele fijne eerste weken gewenst allemaal! Wat een prachtige gebeurtenis is dat toch.

Ook ik ben inmiddels bevallen. Afgelopen 16-10 kwam onze dochter ter wereld.
De bevalling verliep heel vlot (zo vlot dat ik thuis ben bevallen ipv in het ziekenhuis). Ons meisje doet het goed. Haar zusje moet nog erg wennen aan alle veranderingen. Maar hopelijk hersteld zich dat op korte termijn.
Ik ben ook weer best fit en voel me goed.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven