Uitgerekend begin September 2017

26-12-2016 10:40 1143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Lieve Dames,



Het lijkt me leuk om samen een te kunnen praten over het wel en wee van de zwangerschaps periode.

Zijn jullie uitgerekend in begin september (1 t/m 14 sept?) Dan lijkt het me leuk om samen erover te schrijven.

We hebben op eerste kerstdag positief getest, en vandaag nogmaals positief getest.

Wie sluit gezellig aan?

Naam
(leeftijd)
U.D. J/M KindjeAfsprakenBijzonderheden
BB87
29/28
01-09 Meisje 1e31/05 vk, 11/07 32 wk echogeen
RiverJoy
26/23
04-09 Meisje 1e4e ronde, 18/03 pretecho--
Bloes
32/32
03-09 Jongetje 2e--Gyn, bevallen in zkh, groeiecho's, zwangerschapsdiabetes
Ri88
28/32
03-09 Meisje 2e--vanaf wk 32 extra groeiecho's
Knotje
27/27
10-09 verrassing! 1econtrole vk 07/06ziekenhuisbevalling (poliklinisch tot nu toe)
dali80
36/40
06-09 Meisje 4e20 wk echo ?--
Toverspiegel
--/--
06-09 Meisje 2e--Gyn, ziekenhuisbevalling, groeiecho met 27 wk
Flowerzzz
29/--
04-09 Meisje 1e20/04 20 wk echo--
Fistik86
30/--
10-09 Jongetje 2e--endomyeriose en adenomyse, controle bij de gyn
NorthCape
31/31
15-09 Meisje 1e--bevallen in ziekenhuis, 32 weken extra echo

Mirriemirrie, Champignon & Mamsan(meisje), (tijdelijk) uit de tabel, ivm liever niet meer mee schrijven, lezen zo nu en dan wel mee.

Rovie, Cey_sam, Highfligh en Schuimblokje heb ik uit de tabel gehaald, hebben sinds een tijdje niet meer mee geschreven, willen jullie weer meeschrijven/in de tabel laat het me weten.

:rose: Lovelynoukske (meisje)
:rose: Eefje
:rose: Promesso
:rose: Sarina87
:rose: Sabrina-
anoniem_283049 wijzigde dit bericht op 28-05-2017 11:03
44.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! :)

Ri, fijn dat je suikertest goed was. En een grote baby is niet erg toch. Heb je alleen maar meer baby om te knuffelen! ;-D

Bloes, leuke bijkomstigheid dat je nu elke controle even mag kijken naar jullie kleintje! Dat is dan wel weer heel fijn! :) ik kijk nu al uit naar de echo rond de 30 weken, wil ook weer eens onze mini zien :P

Afgelopen week heeft vriendlief mini voor het eerst kunnen voelen. Zo bijzonder en leuk!! :heart: hij is helemaal in de wolken haha!

We hebben gister de verf gekocht voor de babykamer. Volgend weekend gaan we aan de slag. Heb er zin in!

Ri, mij lijkt dat wel heel leuk, zo'n besloten facebookgroep. Ben stiekem best wel benieuwd wie jullie zijn haha. En straks ook leuk om met onze baby's te pronken! :D

Bb, voor de tabel: leeftijd 27/27, controle vk 07/06, ziekenhuisbevalling (poliklinisch tot nu toe)
Alle reacties Link kopieren
Bloes, fijn dat je elke 2 weken op controle mag, zo wordt je nauwlettend in de gaten gehouden en ben je zeker overal vroeg bij. Ook heerlijk steeds te mogen spieken naar jullie mini :) .

Enne over die ijsjes, van yoghurt met fruit inderdaad dit kun je in de blender doen.
Andere lekkere tip, banaan (in stukjes) vooraf in de vriezer en dan in de blender met yoghurt (yoghurt niet bevroren) dan heb je scherp ijs. Mag je wel honing? evt daar mee zoeten en banaan pas invriezen als deze helemaal geel/ beginnend bruin is, dan zijn ze extra zoet. Alleen bevroren fruit is evt ook een lekker ijsje?

Ri, wat een rust heerlijk een weekendje met z'n 2e lijkt me zo. Geniet er nog eventjes van! en voor vanmiddag, geniet van de knuffelsessie met je zoontje! :-D.

Wat betreft de Facebook; leuk! ben wel voorstander van geheime groep, haha niet iedereen hoeft zo alles mee te kunnen lezen. Ben zo ook wel erg benieuwd naar iedereen :-D . Wie zou het opwillen zetten en heb je dan iets van mij nodig (stuur ik zo nodig dan even in een privé berichtje). :mail:

Knotje wat leuk dat je vriend de kleine nu voor het eerst gevoeld heeft wordt het voor hem ook nog echter! ook leuk wanneer je vriend zn oor op je buik legt, kan hij het hartje horen. Doet mijn vriend geregeld. Afgelopen week voor het eerst ook de kleine buiten de buik zien schoppen, dat is ook een apart gezicht. Maar wel heel leuk. :love: Onze mini hoort er zo steeds meer bij.

Welke kleur is het nu geworden knotje?
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft de fb groep, daar ben ik ook een voorstander van, zolang deze maar geheim is. Wie maakt hem aan?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit achter mijn computer en kan het bijdeze wel even fixen.
Iedereen die erin wil graag even naar mijn een privé berichtje sturen met je mail adres. Dan zorg ik dat je uitgenodigd wordt voor de geheime groep: "Geheime groep, Alleen leden kunnen de groep vinden en de berichten zien"

EDIT: Ik kan pas een groep maken, wanneer ik iemand kan uitnodigen. Dus wanneer ik de eerste uitnodiging kan sturen, zal ik de groep aan maken :)..
Bb ik heb je mijn gegevens gestuurd! Leuk dat er meer geïnteresseerden zijn!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een pb gestuurd, Bb! :)

We hebben gekozen voor okergeel! Heel benieuwd naar het resultaat! Over een week weten we het :P
Alle reacties Link kopieren
De groep is aangemaakt :-D. Ik gok dat jullie een uitnodiging in jullie mail hebben ontvangen.

Oker geel is wel tof! zag gisteren in de winkel ook veel leuke combi's met okergeel, wit, grijs en zwart. Hopelijk staat het leuk (maar dat zal vast wel).
Jaa gelukt! Leuk!

Wat gaaf, okergeel! Stoere kleur!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een berichtje gestuurd BB.

Okergeel! Wat leuk ik ben benieuwd na het resultaat :-)
Alle reacties Link kopieren
Bb87, ik heb je ook een berichtje gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is heeft iedereen die nu gereageerd heeft een uitnodiging via mail gehad :). Sommige heb ik al op Facebook in de groep gezien.
ik twijfel nog steeds een beetje, ik vind de anonimiteit van dit topic wel prettig. Maar ik ben ook al een beetje aan jullie gehecht geraakt als clubje zwangeren. Ik stuur dus toch een berichtje om me aan te melden voor FB.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Toverspiegel!

Staan er nog controles gepland? Ik heb donderdag een afspraak bij de verloskundige.
Gisteren de hele dag zittend werk gedaan en enorm opgezette voeten, de banden van mijn slippers stonden erin gedrukt. Mijn voeten zijn normaal lang en heel smal. Hadden jullie daar ook last van met het warme weer?
Alle reacties Link kopieren
Nee, hier geen last van, gelukkig. Wel last van de warmte hoor, bleh gewoon niet fijn voelen, niet teveel kunnen anders wordt het te licht in m'n hoofd enne zweten als een otter (blergh).

Morgen weer controle bij de vk. Niks spannends maar fijn dat ze steeds controleren. Oh en ik heb steeds hart kloppingen, wordt er gek van. Maar is heel normaal blijkbaar, is ook niet gek misschiet met al dat extra bloed door je lichaam heen. Maar voelt soms wel echt wat gejaagd, irritant herkennen jullie het?
Ik heb ook wel wat meer last van vocht vasthouden northcape! Merk het vooral in mijn vingers, dat mijn ringen moeilijker af gaan met dit warme weer. Gelukkig trekt het wel steeds weer weg zodra ik weer wat afgekoeld ben.

En dat snellere kloppen van je hart herken ik van mijn vorige zwangerschap wel bb. Kan inderdaad erg onrustig voelen, kan wel vervelend zijn ja!
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik heb ook een berichtje gestuurd voor de Facebook groep... Sorry dat ik zo weinig laat horen maar gaat echt even minder met me...
dali80 schreef:
11-06-2017 21:55
Hoi ik heb ook een berichtje gestuurd voor de Facebook groep... Sorry dat ik zo weinig laat horen maar gaat echt even minder met me...
Fijn van je te horen Dali! Je hoeft geen sorry te zeggen, als het niet goed gaat dan is het juist goed dat je je energie gebruikt voor jezelf of andere belangrijke dingen. Hoop wel dat je ons weet te vinden als je steun zoekt of stoom wil afblazen!
Alle reacties Link kopieren
Vervelend hoor Dali, wij zijn er om tegen je te klagen.. maar even radio stilte mag ook! Hopelijk gaat snel toch weer wat beter met je! :hug: enne je hebt als het goed is ook een uitnodiging van FB ontvangen :).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven