Uitgerekend december 2012 *deel 2*

14-10-2012 11:18 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder! De inloggegevens staan op facebook, dus iedereen kan de tabel aanpassen



NaamLeeftijd Uitger.Datum Kindje GeboortedatumMissMD32 jaar26 Nov2e+3e31 Oktober

2 meisjesJun2228 jaar1 Dec1e13 November MeisjeSaartje8428 jaar5 Dec1e14 November

Jongen_LiiL_KiiM_25 jaar9 Dec2e16 November

JongenAppletje9121 jaar1 Dec1e24 November

MeisjeNijnepijn31 jaar30 Nov2e26 November

JongenBengelie30 jaar2 Dec1e27 November

Jongenmaris29 jaar2 Dec1e28 November

JongenMikky3333 jaar6 Dec1e29 November

Jongen Schimmelteentje42 jaar1 Dec2e29 November

Jongensaudade40 jaar6 Dec1e30 November

Meisje Lady_j28 jaar2 Dec1e1 December

Meisje Lexie8131 jaar11 Dec1e3 December

MeisjeIsis2730 jaar29 Nov1e3 December

MeisjeSanne198428 jaar5 Dec1e17 December

MeisjeSenshi27 jaar10 Dec2e17 December

Meisje Sophie_8428 jaar10 Dec1e22 December

Jongen
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,



Hier ook een nieuw nachtritme, wakker om 00.30 uur, 03.30 uur en 6 uur... En natuurlijk niet eventjes wakker maar gelijk niet meer kunnen slapen, zwaar frustrerend want ben wel moeeeee!



Steen, fijn dat je hem weer vaker voelt bewegen en goed dat je het maandag wel eventjes meld bij de vk! En al leuke kapsels gevonden?



Saartje, wat balen dat je zo`n last hebt van je ribben. Je zou idd denken dat het minder wordt als beeb is ingedaald...



Molton, thanx voor de tips, ga er straks eentje halen bij de Action, kan ik gelijk Sint maarten snoep inslaan!



Verl-off-days: om eerlijk te zijn moet ik nog erg wennen aan het verlof hebben, tot nu toe zijn het bij meer off-days, nergens zin in, maar ook weer wel blablabla, kan nog niet echt mijn draai vinden, maar hopelijk komt dat snel.Vind het moeilijk om te nixen en op de bank te hangen met boekje/dvdtje, voel me dan weer schuldig tegenover vriend die hard aan het werk is... Maar ja zal wel eventjes moeten wennen allemaal!



Tentamens heb ik niet gehaald.. Was te verwachten, dus op naar de herren in januari! Gisteren goed gesprek gehad met de studie-adviseuse en gelukkig is zij heel begripvol en meedenkend. Ga dit semester toch een paar vakken volgen (vind de studie veels te leuk om eventjes helemaal op hold te zetten) en ik zie wel waar het schip strand! Ik wilde weer veels te veel vakken volgen, maar gelukkig wist studie-adviseuse het te beperken tot 3 vakken.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,



Daar ben ik weer, eindelijk met verlof!!

Heb alleen nog het berichtje van Lexie gelezen, komende dagen maar eens bijlessen...

@Lexie: wat een doorzettingsvermogen heb je qua studie. Petje af! Ik zou volgende week een tentamen hebben, maar heb me afgemeld want was zo met mijn hoofd bij de afronding van werk en bij de baby... Als je straks je ritme met baby hebt gevonden en je kan concentreren komt dat helemaal goed met die herren. Mijn moeder heeft ook studie en 2 kleine kinderen gecombineerd en is heel goed gegaan:)



@verl-off-days: ben net terug van 4 dagen Ardennen met mn man, was heerlijk. Nu ben ik een beetje bang voor wat komen gaat. Ineens heel veel rust / tijd / ontspanning en meestal ga ik dan nadenken over meer dan goed voor me is. Ach ja, heb ook DVD's klaargelegd en leuke boeken dus hoop vooral lekker bezig te zijn en af en toe te slapen.



@slaapritme: ik heb ook echt een "voedingsritme" : elke 4 uur wordt ik wakker. Ga ik om 21 uur slapen, wordt ik om 1.00 uur de 1e x wakker. Ga ik om 23 u slapen, wordt ik om 3.00 u wakker enz. Meestal val ik na even plassen en even wakker liggen weer in slaap, gelukkig.

Tip: ik leg mijn i-pod naast me op t nachtkastje. Kan ik echt niet in slaap komen, ga ik naar rustige muziek luisteren (Jack Johnson, Novastar, acda en de munnink, ...)



Dames, succes met de laatste loodjes!!



Liefs, Lady_J
Alle reacties Link kopieren
@ Boek Claudia:

Heb ik ook gelezen!! Is leuk he?



Heb nu nog 2 boeken gekregen van n vriendin:

- De geboorte van een gezin, Daphne Deckers

- Oei, ik groei. Met werkboek. Ben benieuwd!!



Daarnaast het boek van Beatrijs Smulders over bevallingen geleend en 2 hele mooie boeken. Van Desmond Morris, met van die grote babyfoto's en een vrij wetenschappelijk boek met hel veel gedetailleerde plaatjes die ik nog een beetje eng vind. Dat boek met die foto's lag ook bij onze vk, misschien kennen jullie het ook?
Alle reacties Link kopieren
Heeeee The Lady is in the house :-)



Dat boek van Morris wil ik ook wel, erg mooi!



Ver-off days... al weken... ben er klaar mee hahaha.



Studie, tja, gaat niet zoals ik verwacht had. Geen concentratie! Probeer het maar om nu te zeggen goh wat loopt het lekker... nee.



Steen, ik ben normaal een echte kortekapseldame. Ik ga ook zeker weer voor kort na de bevalling. Heb er alleen sinds ik zwanger ben geen zin in gehad. Scheelt wel weer geld hahaha.



Vannochtend acupunctuur gehad bij de vlos. Om de baarmoedermond te weken ofzo.Ik vind het prima. Schijnt ook de ontsluitingstijd te verkorten. TRouwens wel grappig om alle nieuwe topics te zien voor mei enzo. Als je daar leest dan zie je ook alle probleempjes die wij hadden :-)
Hoi dames,



@verl off day, hier een dikke offday. heb knallende koppijn en paracetamol helpt dus niet. En ik verveel me te pletter, iets wat ik de vorige keer ook niet had. Maar ja toen ging ik pas 4 weken van tevoren en nu liep ik aleen aardig tijdje voor mn verlof in de ziektewet.



@Kapper, de reden dat ik nog niet ga is dat ik niet zo lang kan zitten met mn rug. En ik heb nu een dikke kop met kolossaal lichaam. Is niet zo mooi in combinatie met kort haar voor mij. Dat wordt dus een rondje na de bevalling. Het scheelt dat ik flesvoeding ga geven daardoor kan ik makkelijk ertussenuit. Weet nog met dochter dat ik de deur niet uitkwam met die borstvoeding, dat was echt een ramp. Had gewoon pijn in mn rug van het de hele dag in 1 houding met haar op de bank zitten. Normaal ben ik niet echt een kort kapsel type maar ik heb zin in wat anders. Bovendien ben ik nu boven de 40 waardoor ik die echt meisjesachtige kapsels met lang haar en paardestaart die ik altijd had niet meer zo leuk vind. Wil wat meer sophisticated en chiquer maar het hoeft geen ouwetuttenkapsel te worden hoor! Zal eens wat plaatjes van wat ik in mn hoofd heb op fb plaatsen.



@Lady-j wat een boeken haha! Ik heb niets van dit alles in huis en lees weinig over zwangerschapsdingetjes etc. Heb het allemaal al eens meegemaaktdus er is voor mij niets nieuws onder de zon. Eerste zwangerschap had ik boeken van mn zus te leen.



@Slaapritme, ik slaap slecht de laatste tijd. Komt waarschijnlijk ook omdat ik weinig kan doen overdag met mn rug. Vandaar dat ik me ook verveel.



@Lexie, wat balen dat je je tentamens niet hebt gehaald. Hopelijk heb je meer succes in januari. Vervelend dat je er nu nog steeds tegenaan moet hikken, het zou lekkerder geweest zijn als je er nu vanaf was.



Ik stop ermee, fijne dag dames!
Ik ben idd 31 oktober bevallen van 2 prachtige meiden. Bij het breken van mijn vliezen schoot dochter 1 uit mijn bekken en kwam dwars voor de uitgang te liggen, Gevaarlijke situatie ivm navelstreng, dus spoedkeizersnee. VAn het moment breken vliezen tot geboorte was nog geen 30 minuten, wat een hectiek!



Helaas bleken de echo's gelijk te hebben en was dochter 1 een maatje te klein om mee naar huis te mogen (onder de 2 kilo). Ik ben zondag samen met dochter 2 uit ZH ontslagen. Gelukkig hebben we vandaag te horen gekregen dat dochter 1 morgen ook naar huis mag!



Heb wel een heel moeilijke week achter de rug, 1 baby thuis, daar heel blij om, maar verdrietig dat er nog 1 in t zh ligt. Verder is het zwaar om herstellende van een keizersnee dagelijks heen en weer naar t zh te racen, waarbij je ook nog oppas voor 2 kinderen thuis moet regelen. Maar we hebben het gered. Vanmiddag doen we nog een voeding in het zh en hebben we een gesprek met de kinderarts, morgenochtend mogen we haar dan mee naar huis nemen!
Alle reacties Link kopieren
Hoera voor MissMD!!!!!



En voor haar twee meiden natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Slaapritme, heel herkenbaar. Vannacht om 23:00 gaan slapen om 2:00 weer eruit uurtje wakker gelegen, en om 6:00 weer wakker. Toen maar ontbeten en n beetje tv gekeken en toen tot 10:00 op de bank geslapen. Lig tegenwoordig wel veel lekkerder nu ik mn been op t voedingskussen leg en daardoor iets verder op mn buik kan doorrollen!



Verl off day, nog niet dcht, maar merk dat ik t fijner vind om een beetje plannen te hebben ipv een dagje thuis rommelen.

Op zich niet erg, maar voel me zo nutteloos en heb echt erge vreetbuien, alsof er nog niet genoeg kilo s aanzitten!

Heb gewoon minder snel genoeg, soepie en twee boterhammen was eerst genoeg als lunch, nu moet daar nog n stuk chocolade achteraan en ga zo maar door..



Lady-j, fijn dat je nu ook verlof hebt! Dat boek van Beatrijs heb ik ook, ben op de helft, leest wel lekker weg en denk dat het wel goede tips zijn!



Lexis, balen joh van je tentamens, wel fijn dat je het in januari over mag doen, staat je hoofd er net iets meer naar denk.



S teentje, balen dat je je zo verveeld. Hopelijk ben je snel van je hoofdpijn af!



Kapper, kort haar heb ik al en n schoonzus die goed kan knippen. Heb n a symetrisch kapsel wat wel goed bijgehouden moet worden, dus ga eind vd maand nig maar ff bij dr langs. Ben ik gelijk n hippe moeder haha.



Molton haal ik volg week ff bij de action, zal ik vast met n tas vol naar buiten komen, alles lijkt zo leuk als t goedkoop is!

Haal ik ook van die kaartenkettingen met knijpertjes voor aaaaalle kaarten die we gaan krijgen



Bengelie, acupunctuur bij de vlos? Is dat een speciale praktijk of krijgen ze dat allemaal in de opleiding?
Alle reacties Link kopieren
Een van mijn vlosjes heeft dat erbij gestudeerd blijkbaar.... Zij is de enige die dat doet daar....ik vind het prima... geen naaldenfobie dus prikken maar!!!!



Slapen met dat voedingskussen werkt hier dus niet he. Ik kan niet lekker slapen. Totdat ik hem een paar dagen gelden als een halve cirkel onder mijn kussen heb gelegd. Nu lig ik iets hoger = lekkerder en ik draai minder makkelijk naar rechts = mijn au au au pijn pijn kant.
Missmd wat fijn dat vanaf morgen beide meiden thuis zijn! Hopelijk kan het echte genieten dan ook beginnen. Kan me voorstellen dat je in een achtbaan zit....qua geregel, maar ook qua emoties. Knuf!



Ik werd om 4u wakker om te plassen en ben geloof ik tegen 7u nog weer in slaap gevallen. Pfff... Wordt nog wat met een baby straks.



Hier niet echt off days, kan me wel aardig vermaken. Kan me er ook wel aan overgeven, moet ook wel met zere rug steeds. En als ik goed doseer kan ik soms nog wel wat ondernemen.



Lexie, heel begrijpelijk dat tentamens nu niet lukken.... Ik kan me niet eens goed op een gewoon leesboek concentreren. Januari lukt het vast!
Alle reacties Link kopieren
Lady, wat fijn dat je nu ook verlof hebt!! En wat een goed begin van je verlof om lekker 4 dagen in de Ardennen te zitten! Thanx voor de boekentips, ik heb eigenlijk weinig tot niks gelezen tot nu toe, ben nog wat aan het struisvogelen...



Bengelie, wat fijn dat je geen naaldenangst hebt en die acupunctuur (damn wat een stom woord om te schrijven of ik kan niet spellen hahaha) doet! Kunnen ze dan ook gelijk zien of het helpt?



Steentje, eventjes een dikke knuffel voor je off-day, niet leuk! Hoofdpijn kan zoooo vervelend zijn en vervelen is ook helemaal niet leuk... Ben benieuwd naar je uitgezochte kapsels!



Miss, hoera, hoera, hoera!!! Ik heb via fb even op je gereageerd.



Sophie, die vreetbuien zijn erg herkenbaar... Ik eet ook veel meer als normaal, maar ja, ik geef mij er maar een beetje aan over, nog een tijdje en dan weer lekker sporten, yeaah!!!



Maris, wat fijn dat jij geen echte off-days hebt en dat je je goed kan vermaken!



Vriendinnen van mij kijken altijd naar de Bachelor, dus heb net alle afleveringen gekeken.. wat een domme tv en wat een verschrikkelijke meiden zitten er tussen... wel leuk tijdverdrijf om de dag een beetje rustig door te komen hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Verl off day, ik moet gewoon iedere dag iets te doen hebben anders wordt ik toch best ongelukkig. Ik ben ook blij als deze periode voorbij is. Ik word ook niet goed van de opmerking: geniet er nog maar even van. Ik vraag me af waarvan ik moet genieten? Als ik 10 min lopen doet het al zeer, traplopen is pijnlijk en voor de rest kan ik dus weinig! Sorry dat klinkt wel erg negatief!



Acupunctuur voor de verweking? Ik heb er nog nooit van gehoord maar ik zou het ook wel proberen hoor als ze het vragen.



Vreetbuien, hier ook! Ik denk nu ook steeds vaker: lekker belangrijk ben toch al dik en veel kilo's erbij.



Vanmorgen weer voor controle geweest. Alles is goed, ze ligt nog steeds met haar hoofd naar boven en is eigenlijk ook nog niet ingedaald.



Ik ga vanavond in ahoy naar de Spaanse rijschool. Zij komen 1x in de 5 jaar naar Nederland. Ik ga van te voren ook nog ff wat eten. Gister ook nog met vriend uiteten geweest, was lekker. Gaan we wel nog een keer doen en dan lekker Tapas eten!
Geniet er nog maar even komt me ook m'n neus uit. Ik ben zwanger geworden omdat ik een kind wil, niet om plat op bed te liggen. Dus laat dat kind gewoon komen, dáár wil ik van genieten!
Precies Mariss, dat gelig en gehang de hele dag daar wordt ik toch ook zo schijtziek van. Voel me een beetje een gevangene van mn lichaam nu. Wil zoveel doen maar mn rug werkt niet mee. Daarom verveel ik me ook zo en voel me de hele dag lamlendig. Ik ben het ook helemaal zat terwijl ik ook steeds denk, het is mn laatste zwangerschap dus moet meer proberen te focussen op de leuke dingen ervan. Maar helaas zijn die er niet zoveel.



@Miss md,wat leuk om even te lezen hoe het met jou en je kindjes gaat. Kan me helemaal voorstellen dat het allemaal loodzwaar voor je moet zijn geweest. Maar nu kun je lekker van je gezinnetje gaan genieten en hopelijk een beetje tot rust komen.



@Vreten, hier ook maar niet van honger maar verveling. En dan daarna weer aan de rennies van het zuur.



@jun je bent echt niet negatief hoor. Het is gewoon waarheid en heel irritant. Ik heb precies hetzelfde en vind het ontzettend vervelend.



@Bengelie, ik heb ook nog nooit van accupunctuur bij de vk gehoord. Zal wel weer iets nieuws misschien zijn.



@Sophie, handig en goedkoop dat je schoonzus zo goed kan knippen!



Houden jullie ook zoveel vocht vast? Merk nu ook dat mn handen dikker worden en de gewrichten in mn vingers doen pijn als ik ze wil buigen. Ga nog proberen mn trouwring af te krijgen voor dat echt niet meer kan. Je weet maar nooit met de bevalling.Volgens mij als het uitdraait op een ks moeten sieraden af en ik moet er toch niet aan denken dat ze dan even mijn mooie ring gaan doorzagen.
Alle reacties Link kopieren
haha verl-off day, ik heb nog niet een moment rust gehad! ben denk ik bijna nog drukker dan toen ik nog werkte, haha! afspraken zus en zo, kapper, verjaardag man, nog meer afspraken. en dan moet ik nog steeds die stomme geboorte kaartjes maken... Vandaag de hele dag met mijn moeder op pad geweest, lekker hier rond gewandeld en alle mooie steegjes, huizen enzovoort langs gelopen, heerlijk! aan het einde was ik echt aan het waggelen, hahahaha! wel lekker vaak gaan zitten voor koffie, dat scheelt. Was een beetje bang dat mijn moeder me een aansteller zou vinden toen ik het op het einde toch zwaar kreeg, maar ze zei dat ze vond dat ik het heel goed deed. Deze angst omdat ze zelf pas zichtbaar zwanger was vanaf de 8ste maand, en helemaal nergens last van had, alles nog deed en me eerst heel dik vond. maar gelukkig is ze dus nogal bij gedraaid en het was echt super gezellig!



Slapen, vannacht er zelfs 6 keer uitgeweest om te plassen! Kwam geloof ik omdat man steeds lag te snurken en ik dus steeds wakker werd en dan ook moest plassen. Grappig wat jullie zeggen, dat het echt om de zoveel uur is, had daar nog niet over nagedacht, maar dat is inderdaad wel echt zo!

Slapen met dat voedings kussen kan ik trouwens echt niet! het voelde voor mij alsof ik met een derde persoon in bed lag, hahahaha!



Miss, ook hier super super fijn dat je andere meid nu ook naar huis mag! Vind het zo ontzettend fijn voor jullie! kan me niet voorstellen hoe erg het moet zijn om thuis te zijn met de ene en dat de andere dan moet blijven.. Hoop dat je nu wat meer kunt uitrusten als ze er beide zijn, en niet dat je nu ondanks dat je thuis kan blijven helemaal druk bent!



Ribben, nu veel veel veel minder last van dan gister, dus het heeft er echt mee te maken als ik veel gezeten heb. Gister de hele dag aan tafel gezeten om te borduren, vandaag bijna niet gezeten en zo goed als geen last. Denk dus dat ik echt op mijn houding moet gaan letten...



Ziekenhuistas, heb er net mijn joggingbroek weer uitgehaald. mijn andere hangt nog steeds te drogen, schiet niet op. Maar op deze manier zo'n tas in pakken natuurlijk ook niet, haha! Dus zondag of uiterlijk maandag ga ik hem afmaken! en als ik dat niet doe, moetne jullie mij een schop geven, oke?
Alle reacties Link kopieren
offtopic, bij gebrek aan beter kijk ik maar eens naar de voice maar jeeeez, sommige stukjes zijn echt heel erg slecht. En dan geven de coaches een score waar ik mee kan leven en dan stemt het publiek/de bellers ze door, wth? Horen die mensen iets anders dan ik??
Alle reacties Link kopieren
Idd dat laatste had ik ook, die jongen met dat liedje van bruno mars vond ik echt slecht en hij kreeg toch goede cijfers!

En waarom krijg ik altijd kriebels van Robby Williams? Vind t zo n heerlijke ondeugende vent!!

Denk dat ik m'n voedingdkussen/3e persoon in bed maar omdoop tot Robby!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



Hahaha Sophie, ik krijg ook altijd de kriebels van Robbie.. Vind hem zoooooo leuk hahaha!



Jun, fijn dat alles gisteren goed was bij de vk. Verwachten ze nog wel dat ze gaat draaien? En hoe was het gisteren bij de Spaanse Rijschool? Wat leuk dat je daar geweest bent! En tapas eten, jammieeeeee! I love tapas!



Steentje, ik begin ook steeds meer vocht vast te houden.. Zodra ik thuis ben doe ik eigenlijk nu mijn ringen af, omdat ze niet meer zo lekker zitten.



Saartje, wat fijn dat je zo`n gezellige dag met je moeder hebt gehad en dat je nog geen last hebt gehad van verl-off-days!



Miss!!! Vandaag mag je je andere mooie meisje mee naar huis nemen, wat fijn!!!! Nu lekker gaan genieten thuis met zijn allen!



Vriend en ik gaan zo op kraamvisite bij vrienden (2 uur rijden hier vandaan) en vanavond hebben we popquiz in de stamkroeg, wel erg veel zin in, omdat bijna de hele vriendengroep er is, dus wordt vast gezellig, ondanks dat ik niet kan drinken.



Fijne zaterdag meiden!
@Trouwring = af. Met veel zeep en koud water lukte het nog net. Doe hem maar niet meer om tot na de bevalling, handen en vingers zie ik steeds dikker worden, of beter gezegd opzetten. Sinds een week doen mn gewrichten in mn handen ook pijn als ik bv mn vingers wil buigen.



@Lexie, klinkt als een superleuk avondje in het verschiet. Ben jaloers dat je het nog redt.



@Robbie Williams, niet mn type. Jullie mogen hem hebben



@Saartje, schiet lekker op die ziekenhuistas hahaha!



@Voice of holland, kijk ik nooit. Ik kijk op dat moment altijd Zone stad op nl 1.



@Verveling: vandaag 37 weken en ik zit er zo doorheen dat ik hoop dat de kleine of iets te vroeg, precies op tijd, maar echt niet later dan de uitgerekende datum komt. Ik wordt helemaal horensdol van dat gehang. Wat ik ook frustrerend vind was dat ik dacht lekker nog wat tijd met mn dochter te hebben en leuke dingen met haar te doen. Maar daar ben ik lichamelijk helemaal niet toe in staat. Kan niet met haar ravotten, wandelen, leren zonder zijwielen te fietsen, maar ook gewone dingen zoals een beetje knutselen ofzo is moeilijk omdat ik niet zo lang kan zitten. Ik wordt er steeds depressiever van van dat thuiszitten, want ook bv naar de kapper gaan, avondje bioscoop of wat drinken met een vriendin, sporten etc kan ik niet. Bah, bah, bah, ik ben het allemaal zo ongelooflijk zat! Zelfs als ik nu wakker wordt s'morgens denk ik al van gadver weer zo'n lange saaie rotdag door te komen.
Alle reacties Link kopieren
oh Steentje! Knuffel voor jou! kan me voorstellen dat het helemaal niet leuk is als je lijf zo tegenwerkt.... echt balen al die leuke dingen die je geplanned had die je allemaal in rook op ziet gaat... :(



Lex, klinkt inderdaad super leuk! Wel ver weg die vrienden! Vind het zelf best spannend om nog wat verder weg te gaan, maar vooral alleen als in zonder man. Als ik samen met hem ergens heen ga vind ik het geen probleem, als ik moet bevallen ergens anders prima als hij er bij is, maar zonder hem, echt niet!

Popquiz is ook echt leuk!



Opzwellen; tot nu toe hier alleen mijn voeten en onderbenen. Handen gelukkig nog niet, zou toch jammer zijn voor mijn trouwring die ik net op heb, haha!



Robbie Williams is ook niet echt mijn typ, maar ik moest zo hard lachen om het kussen Robbie dat ik man moest uitleggen waarom ik zo hard lachte, haha!



Had via bol.com kadotjes besteld voor mijn man's verjaardag die we vanavond vieren, past het niet door de brievenbus en is de postbode te lui om aan te bellen! Ik was even naar de babydump om eindelijk de verschoningstas op te halen, en man was gewoon thuis en ze hebben niet eens aangebeld! Alleen een briefje dat ze het een dezer dagen nog een keer proberen. Alsof de brieven bus dan groter is geworden! wat een sukkels...

Wel zin in het feestje vanavond, komen niet zo veel mensen, houden het klein, en ik ga helemaal niets doen, lekker op de bank zitten en kletsen :D
Alle reacties Link kopieren
Steentje, gelukkig dat je je trouwring af hebt kunnen krijgen en dat ze hem iig niet kapot hoeven te knippen, dat zou echt zonde zijn! Dikke knuf voor jou omdat je zoveel last hebt, hoop zo voor je dat de kleine snel komt. Kan mij voorstellen dat je gefrustreerd raakt omdat je niet veel meer kan en dat daardoor de dagen ook zoooo lang zijn. Pffff dan mag ik echt in mijn handjes knijpen dat ik nergens last van heb! Wel fijn dat je gisteren 37 weken was, weer een mijlpaal en dat hij vanaf nu mag komen, spannend!



Saartje, wat een domme postbode! Gefeliciteerd met je man zijn verjaardag en hoe was het feestje? Leuke gezellige avond gehad? Goed dat je je hebt voorgenomen om niets te doen en lekker op de bank te gaan zitten en kletsen, is dat ook gelukt?



Kraamvisite gisteren was erg leuk, wat een mooi lief meisje! Vriend was helemaal verliefd en heeft bijna alleen maar met haar omgetut, ik kreeg nauwelijks de tijd om haar even vast te houden hahaha. Vriend heeft er nu nog meer zin in om straks zijn eigen kleine ukje vast te houden, zooo lief om te zien! Was helemaal trots en blij dat hij straks de vader van ons kindje is!



Popquiz was ook erg leuk ,maar ik ben er zoooo slecht in. Dus vriendin en ik zijn dan ook als laatste geëindigd terwijl we echt ons best hebben gedaan hahaha! Vriend is heel goed en die is 1e geworden, dus kan toch meegenieten van de 1e prijs (=vlees voor een week ofzo hahaha). Was erg gezellig, maar om 2 uur ben ik toch maar naar huis gegaan, iedereen begon aardig aangeschoten/dronken te worden en daardoor mee te bleren in de microfoon en te dansen, heel leuk, maar als zwanger nuchter persoon, zag ik het dat feestje niet meer zo hahaha!



Jullie nog leuke zondagse plannen? Ik heb voor vandaag niks op de planning staan, ja wat huishoudelijke dingentjes. Denk dat vriend vandaag de hele dag brak is hahaha.

Fijne zondag!
Alle reacties Link kopieren
S-teentje, wat naar voor je dat je je zo verveeld en zo weinig kan, kan me iid voorstellen dat de dagen dan zo lang en oersaai lijken/zijn.

Laat me des te meer beseffen wat een geluk ik heb dag ik bijna alles nog kan doen en dus niets te klagen heb vergeleken met jou en een aant andere meiden.

Hopelijk voor jou last ie niet te lang op zich wachten!



Saartje, wat irritant vd postbode! Hier geven ze t altijd bij de buren af als ik niet thuis ben, bij jullie niet?

Hoop dat ie t morgen nog n keer probeerd dan heeft je man zn kadootjes nog op tijd!



Lexie, klinkt als n gezellige dag en avond! Maar kan me voorstellen dat als je moe en nuchter bent dat je dan naar huis wil als de anderen aangeschoten raken.



Stram gevoel in mn vingers heb ik al bijna sinds t begin, ringen draag ik nooit. Mag ik ook niet om op mn werk en steeds om en af doen staat garant voor verliezen.



Gisteren de laatste dingetjes gewassen, sokjes heb ik niet gewassen, net als t jasje voor buiten. Jullie?



Zondagsplannen, ga zo maar beginnen aan n mon chou taart. Zus komt vanmiddag op de koffie en morgen is mn vriend jarig dus wat er over blijft eten we morgen lekker samen op. Daarna maar afwassen en de rommel opruimen..

Zus neemt vanmiddag t gordijntje mee voor het kamertje, heeft ze zelf gemaakt, ben erg benieuwd hoe t geworden is!

Maar als er een creatief is en goed met naald en draad is zij het wel! (in tegenstelling tot ikzelf)



Morgen precies 36 weken, s middags naar de vk om te kijken of de baby al goed ligt. Zo niet dan word er besproken wat de volg stap is.

Zoals ik t nu voel ligt ie overdwars, voel links en rechts van mn navel een bolletje. Boven in is t leeg en onderin ook, dus als ik t goed heb is tie halverwege zn draai en dan hopelijk de goede kant op! Nou jullie horen t morgen wel.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Wat een rust hier... Dus denk dat iedereen een druk weekend heeft gehad met hopelijk allemaal leuke dingen!



Wassen: de hydrofielluiers, lakentjes etc. heb ik nu allemaal gewassen en moet nu nog de kleertjes. Ik neem ook dat de sokjes en jasjes niet gewassen hoeven te worden.



Sophie, gefeliciteerd met je vriend! Hoe is de monchou taart gelukt? Jammie jammie, ben gek op monchou taart! Veel plezier vandaag bij de vk en hoop voor je dat de baby al goed ligt!



Ik heb net weer een deel van de enveloppen geschreven en ga zo maar eventjes de badkamer schoonmaken en dan mag ik vanmiddag lekker nixen (in zoverre mij dat lukt)!



Ik vind alles wel steeds spannender worden, maar besef nog niet helemaal dat het nu wel heeeeel snel dichterbij komt.. Ben dus nog bezig met wassen, enveloppen, moet ook nog 1 en ander halen en die vluchttas is er ook nog niet...
Alle reacties Link kopieren
haha Lex je bent niet de enige hoor! In mijn vluchttas zit een badjas, sloffen en ondergoed, that's it! Moet er ook echt mee verder...

Wat lief van je vriend met het kleintje waar jullie op kraamvisite waren!



Wassen: ik haat het, maar doe toch maar alles, dus ook sokken, jasjes, knuffels etc. Dan heb ik in ieder geval alles gedaan wat ik zou kunnen doen. Er staat dus ook weer een was te draaien nu. Nadeel is alleen dat het zo slecht droogt nu op zolder, toch maar eens kijken wat in de droger mag en die weer eens aantrappen.



beweging; man, ik wordt gek hier! Die kleine beweegt zo veel, dat ik niet meer weet hoe ik moet zitten/liggen! Vannacht kreeg hij het voor elkaar om met zijn voet voor mijn ribben te komen! Hoe de hack???



Postbode: tot nu toe niet geweest... Normaal bellen ze hier altijd aan en anders brengen ze het naar de buren, maar deze postbode was blijkbaar echt heel erg lui. Had ook een verkeerd adres op het briefje geschreven en geen afzenden en zo, vreemd!



Feestje voor man's verjaardag was gezellig, en lekker klein, een man of 10 denk ik. Heb inderdaad heel veel gezeten, ging goed :D



Sophie, ben benieuwd hoe ze ligt! Bij mij voelt het ook zo, maar hij ligt dus wel goed! Rechterzij de voeten, linkerzij de kont, en hoofd onderin maar die voel ik niet zitten. Wel bewegen...



Nu maar eens verder met de kaartjes, het begint gelukkig een beetje op te schieten. En zo gauw ik ze klaar heb post ik er wel een op fb, maar kan nog een paar dagen duren hoor! En om 14.00 voor het eerst naar een pedicure, ben heel benieuwd! Ook hoe die vrouw reageert, mijn teennagels zien er namelijk niet uit, ben bang dat ze er van schrikt, hahahaa!
Alle reacties Link kopieren
Even update: baby ligt goed. Al een beetje ingedaald en hoofdje keurig naar beneden. Ws vorige keer ook al, maar had de vk gewoon verkeerd gevoeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven