Uitgerekend eind augustus / begin september 2016

20-12-2015 15:40 2250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Kindje Geboren Geslacht Bijzonderheden
Eenhoornn Derde 1 augustus 2016 Jongen! Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden :rose:
Meme86 Eerste 23 augustus 2016 Meisje!
Suze27 Eerste 27 augustus 2016 Meisje!
Zjuulz84 Eerste 27 augustus 2016 Meisje! Baby 2 is onderweg! :heart:
Deadpool Eerste 29 augustus 2016 Meisje!
Cillr Tweede 31 augustus 2016 Meisje!
Thisisit Eerste .. augustus 2016 Baby 2 is onderweg! :heart:
Bubje Eerste 6 september 2016 Meisje!
Fitzgerald Eerste 7 september 2016 Jongen!
Dootje2 Tweede Jongen!
Crazycatlady Eerste Jongen!
:hug: Dikke knuffel voor: Zus1987, Bloempje300 & Wolkje82

Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Agh Marie-Louise wat rot zeg!! Ik hoop dat ze zich snel beter voelt. Wat moet dat voor jullie ook pittig zijn. Sterkte!

Als ze geen medische oorzaak kunnen vinden zou je eventueel nog naar een osteopaat kunnen gaan, ik heb al een aantal keer succesverhalen gehoord van ouders met baby's die veel huilde.



Fitz rottig he die krampjes? ik ben ook wel benieuwd wat werkt.

Hier wordt dochter rustig van met haar buik op m'n arm liggen en dan heen en weer wiegen, met haar benen fietsbewegingen maken, haar buik insmeren/masseren met olie/lotion. Maar soms is het ook gewoon ff afzien.

Ze kan ook zooooo opgelucht en blij kijken als ze een flinke scheet heeft gelaten, haha!!



Bubje, hoe is het nu bij jullie?

En met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu met iedereen? Zijn er al baby's met tandjes? Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ja, bij ons zoontje komt op dit moment tand nr 3 en 4 door
Wat leuk!

Ik ben nu bijna 36 weken zwanger dus voor ons begint hrt ook al op te schieten. Door hoge bloeddruk (slik hier medicatie voor) zal de kleine niet langer dan 40 weken blijven zitten waarschijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hee wat leuk weer wat leven hier!

Zus, spannend zeg! Wat rot van je bloeddruk.. voel je je verder goed? Succes met de laatste loodjes! Over 4 weken heb je gewoon je kleintje in je armen



Hier nog geen tandje maar wel een hoop gekwijl en gekauw. Er zit dus wel wat aan te komen!
Spannend, zus! Jammer van je bloeddruk, succes met de laatste loodjes.



Hier nog geen tandjes te zien. Verder vooral heel erg verliefd en aan het genieten van mijn laatste week zwangerschapsverlof.
Alle reacties Link kopieren
Hé Bubje! Leuk om je weer eens te lezen. Heerlijk hè zo'n kleintje? Hier hetzelfde. OnZe dochter is as we speak voor het eerst aan het wennen op het kinderdagverblijf. Toch spannend hoor! Ik ben ook knetterverliefd. Het is zo'n vrolijke meid. Hoe zijn de afgelopen 4 maanden voor jullie geweest?
Alle reacties Link kopieren
HoiHoi iedereen,

Zijn er toevallig nog meer van deze groep zwanger?
Zelf heb ik 15 oktober weer positief getest… blijft toch weer spannend. Morgen avond gelukkig een echo.

liefs marie
Gefeliciteerd Marie-louise! Wij hebben net besloten er weer voor te gaan. Ik moet deze week ergens ongesteld worden en dan begint het allemaal weer opnieuw. Dus ik kan me goed voorstellen dat je het weer spannend vindt! Ook zo anders als je al een kleine hebt.
Gefeliciteerd Marie Louise!

Spannend hoor om er weer voor te gaan bubje.

Onze zoon is nu bijna 9 maanden. Wij wachten voorlopig nog even.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat leuk Bubje, hopelijk is het bij jullie ook zo raak.

En Zus.. Ik moest er ook nog niet aan denken toen ze 9 maanden was, nu is ze 14 maanden en vond ik het er wel weer tijd voor. Mijn lichaam is helemaal tot rust gekomen, ben 6 weken na de bevalling elke week 2x in de sportschool geweest. Hopelijk is deze zwangerschap een stuk makkelijker als de eerste. Voel me nu al een stuk fitter:)

:)
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Alles goed met iedereen en de kindjes?

Gefeliciteerd Marie met je zwangerschap!
thisisit wijzigde dit bericht op 26-11-2017 15:34
27.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Marie-Louise! Wat een spannende tijd ga je weer tegemoet.

En spannend Bubje en Thissit dat jullie er (binnenkort) weer voor gaan.

Zoals jullie weten zit er bij ons niet nog een kindje in. Geen idee of we daar nog voor gegaan waren als ik wel normale zwangerschappen had gehad.
Maar naast dat ik echt niet nog een keer 20 weken bedrust trek, heeft de gyn ook een negatief advies gegeven en mij gesteriliseerd tijdens de keizersnede.
Erg raar dus dat het hele zwanger gebeuren nu echt verleden tijd is voor me, maar het geeft ook rust.

Heel veel succes weer allemaal!
Poeh, eenhoornn, het lijkt me heel raar als het ineens al voor je besloten is dat het er niet meer in zit. Goed om te lezen dat het je wel rust geeft en inderdaad, het is ook niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt. :hug:

@Marie-louise: Hier hetzelfde. Een paar maanden geleden moest ik er nog niet aan denken, maar nu kriebelt het alweer een tijdje. Ik ben benieuwd hoe het dit keer zal gaan.

@Thisisit: Wat leuk! Ik hoop dat het goed mag gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hier inmiddels twee echo's gehad, ben 20 juni uitgerekend. Aanstaande woensdag alweer 10 weken:)


En bubje laat je weten als het raak is?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Marie Louise!
Ook wij verwachten inmiddels ons 2 kindje, medio juli 😊

Hoe gaat het met jullie kindjes nu??? Hopelijk gaat het allemaal goed!
Alles komt goed, het kan alleen even duren
Alle reacties Link kopieren
Wow, gefeliciteerd Marie-Louise en Zjuulz! Wat leuk! Hoe voelen jullie je? Ervaren jullie het de tweede keer anders dan de eerste keer? Ben zo benieuwd!

Wij wilden er deze maand ook weer voor gaan maar toen werd heel onverwachts mijn contract niet verlengd. Dus nu in dubio. Even goed nadenken wat wijsheid is.
Gefeliciteerd Zjuulz!

Ik heb morgen mijn NOD... Maar ik heb er niet zo'n goed gevoel over. Ik zal het laten weten.

@Suze: Ik snap dat het dan allemaal even onzeker wordt... Goed dat jullie er samen over nadenken.

Met mijn dochter gaat het super. Ze is nu 1 jaar en 2 maanden. Ze slaapt eigenlijk sinds ze 4 maanden is elke nacht door dus ik ben soms bang dat een tweede niet zo makkelijk zal zijn haha. Ze is ook gewoon heel vrolijk, kan zichzelf goed vermaken en ze wordt steeds zelfstandiger. Ik vind dit toch een stuk leuker dan dat hele kleine om eerlijk te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Gefeliciteerd juulz. :)

En Bubje, hopelijk is het bij jou ook snel raak.

Met ons dochtertje gaat het heel goed, wel extreem veel pit. Maar verder slaapt ze van 19:00-09:30/10:00 dus ik klaag niet :)

En qua zwangerschap voel ik me veel beter als bij de eerst, dinsdag heb ik de termijn echo en hoop woensdag alweer 11 weken te zijn.!
Hoe gaat het met jullie allemaal? Zijn er inmiddels meer nieuwe zwangerschappen?
Alle reacties Link kopieren
Ja! Het is nog “geheim” maar een week of 9.
Alle reacties Link kopieren
Thisisit schreef:
09-02-2018 10:41
Ja! Het is nog “geheim” maar een week of 9.
Wat leuk, gefeliciteerd! :duckie:

Hier alles nog rustig.. tis welkom maar nog niet heel actief mee bezig.
Gaat het bij jou alweer kriebelen Zus?
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Suze!

Het mocht bij ons ook wel weer. Waren echt een weekje van slag toen bleek dat ik zo snel zwanger was. Bizar... hopen dat alles goed gaat en ik hoop dat het bij jullie dan ook weer gauw mag lukken.
Gefeliciteerd Thisisit!! Spannend allemaal weer!

Wij ‘beginnen’ ergens rondom mei. Ik wil nog wat afvallen zodat ik een gezonder BMI heb (ben al een hoop kwijt). En als de nieuwe spruit ergens volgend voorjaar/zomer geboren wordt is het prima 😉
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Thisisit! Spannend weer.
Goede zwangerschap toegewenst!

Ah leuk om te lezen dat er al wat kriebels zijn voor een tweede.

Hier ook alles goed. Kleine driftkikker, maar tegelijk ook heel lief en sociaal.
Voorlopig geen tweede. Willen het wel heel graag. Maar niet nu. Moet nog steeds wel even bijkomen van de afgelopen periode en uit praktisch oogpunt is het ook nog niet zo handig.
Hebben er wel al een beetje over nagedacht en gaan er vermoedelijk over 1 a 1,5 jaar weer voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven